Oblast Isorija Građansko Vaspitanje> Uzrast VII razred

Slides:



Advertisements
Сличне презентације
Завод за унапређивање образовања и васпитања
Advertisements

Завод за унапређивање образовања и васпитања
Припрема за СИР Предшколска педагогија Методика ВОР-а
Од права на партиципацију до праве партиципације
План и програми наставе и учења
Завод за унапређивање образовања и васпитања
Уређивање чланака на Википедији Србије
Унапређивање компетенција запослених у школи у области васпитног рада
Припрема за СИР Курикулуми предшколског васпитања
Завод за унапређивање образовања и васпитања
ОЦЕЊИВАЊЕ НА ОСНОВУ ПОРТФОЛИЈА Ш.Д. Изли, К. Мичел
Шта је портфолио професионалног развоја?
SAOBRAĆAJ SISTEMATIZACIJA
Napomena: Ovaj fajl ne sadrži animacije i slike koje su bile preveliko za download i upload! Originalni fajl je podijeljen učesnicima konkursa, a možete.
Osnovne informacije o projektu
Стручно усавршавање у установи
Завод за унапређивање образовања и васпитања
Osnovne informacije o projektu
Osnovne informacije o projektu
Милија Марјановић инспектор-просвјетни савјетник за историју
Klikni ovdje! Osnovne informacije o projektu <Matematika>
Energija Energija i njeni izvori Osnovne informacije o projektu Oblast
Osnovne informacije o projektu
Osnovne informacije o projektu
Osnovne informacije o projektu
Podsticanje ljubavi prema matematici,
Osnovne informacije o projektu
Osnovne informacije o projektu
”NA TOČKOVIMA ZNANJA” Osnovne informacije o projektu Oblast Uzrast
Fizičko vaspitanje i Engleski jezik
Osnovne informacije o projektu
Oblast Crnogorski – srpski, bosanski, hrvatski jezik i knjizavnost
DETALJAN OPIS PROJEKTA
Osnovne informacije o projektu
Osnovne informacije o projektu
Osnovne informacije o projektu
Osnovne informacije o projektu
Osnovne informacije o projektu
Osnovne informacije o projektu
Osnovne informacije o projektu
Osnovne informacije o projektu
Osnovne informacije o projektu
Osnovne informacije o projektu
Osnovne informacije o projektu
Osnovne informacije o projektu
Osnovne informacije o projektu
Osnovne informacije o projektu
Oblast Tehnika (Agrotehnika,Tehnička sredstva u poljoprivredi) Uzrast
Osnovne informacije o projektu
Osnovne informacije o projektu
Osnovne informacije o projektu
ПРОДУЖЕНИ БОРАВАК ОШ “19. април” Дервента.
Osnovne informacije o projektu
Osnovne informacije o projektu
Тема 3. Отварање, приступање и управљање налозима на порталу дигиталних образовних ресурса проф. др Даница Лечић-Цветковић, ФОН.
КЉУЧНА ОБЛАСТ 1: ШКОЛСКИ ПРОГРАМ И ГОДИШЊИ ПЛАН РАДА ШКОЛЕ
Проширена делатност и верификација установа
ANGLES-UGLOVI Osnovne informacije o projektu Oblast Uzrast Ciljevi
Osnovne informacije o projektu
Osnovne informacije o projektu
Сваки студент унутар групе током јавне презентације приказује следеће резултате:
Osnovne informacije o projektu
Завод за унапређивање образовања и васпитања
Osnovne informacije o projektu
Osnovne informacije o projektu
Osnovne informacije o projektu
Osnovne informacije o projektu
Osnovne informacije o projektu
Тема 10: Евалуација Филип Марић, Данијела Шћепановић 1.
dr Aleksandra Kostić-Milanović mr Vule Aleksić
Транскрипт презентације:

Oblast Isorija Građansko Vaspitanje> Uzrast VII razred -Razvija argumentovano i kritičko mišljenje,kreativnost,rješavanje problema -Razvija saradnju,komunikaciju,rad u grupi i u timu,interkulturalne vještine, -Zna kako se u grupi odlučuje i ostvaruje zajednički cilj,dijeli zaduženja i preuzima odgovornost, - Ciljevi Opis Učenicima je pružena šansa da saznaju više o istoriji i civilizaciji ranog srednjeg vijeka, da pokažu kreativnost i iskažu se na polju istorije kao mali istraživači prošlosti.to se odnosi na razumijevanbje istorije „čitanje“ istorijskih karata, tumačenje istorijskih tektoova i izvora prošlosti i korišćenje istorijskih ostataka našega grada. Evropa se budi stvaranjem prvih država širenjem religja pismenosti i arhitekture. Najvažniji cilj projekta je to što su učenici svatili da smo i mi dio te evrope jes na našem tlu se od desetog vijeka formira država Duklja – Zeta i na taj način smo uspješno doprinijeli univerzalnoj zajednici kulture i umjetnosti.istorija je jedna lije a“priča“ bogata informacijama i dogadjanima koja pruža opšte obrazovanje a „oživljena“ je uz pomoć informacione tehnologije. Microsoft Power Point 2010,Microsoft Word,Inernet.audio vizuelna sredstva, Software OBJAŠNJENJA Naslov projekta se unosi na sledeći način: Izabrati opcije View / Master / Slide Master i unijeti naslov projekta na Slide Master. Onda kliknuti na Close Slide Master. Ovo će postaviti naslov na svaki slajd. Objašnjenja unosa: Traženi podaci se unose jednostavnim brisanjem datog teksta objašnjenja i kucanja odgovarajućeg teksta (npr. obrisati zahtjeve u zagradama <Unesi oblast učenja> i otkucati naslov nastavne teme koja se obrađuje u projektu). Unesi naslov: Unijeti naslov nastavne teme koja se obrađuje u projektu; Oblast: Unijeti naziv predmeta (ili nekoliko predmeta) i oblast u okviru predmeta; Uzrast: Napisati za koji razred i tip škole se odnosi rad (npr. Drugi razred srednje stručne škole); Ciljevi: Kratko se upisuju se ciljevi iz obrazovnog programa za obrađivanu nastavnu jedinicu; Opis: Opisati projekat u kratkim crtama; Software: Napisati koji su softerski programi korišćeni pri realizaciji časova (npr. Word, Power Point...); Ključne riječi: Unijeti ključne riječi iz nastavne jedinice; Autori (i): Napisati ime ili imena autora (ukoliko rade u timu), naziv škole iz koje dolaze, grad i državu; Dokumenta: Inovativni nastavnici i o VCT-u su informativnog karaktera, koje treba, nakon iščitavanja, obrisati; Dokument Forma za izvore treba popuniti sa podacima o korišćenim tekstovima, slikama sa Interneta, knjiga i drugih izvora. U donjem desnom uglu se može postaviti slika iz realnog života škole, sa časa i sl., pri čemu za fotografisanje djece treba dobiti pisanu dozvolu od roditelja. Način dodavanja (embedovanja) dokumenta: Pripremiti i snimiti izvorni dokument (PPT, Word, Excel, Corel...). Iz menija Insert izabrati Object. Selektovati Create from File i kliknuti Browse. Naći fajl koji se želi embedovati i kliknuti na OK . Selektovati Display as icon i kliknuti Change Icon. U dobijenom dijalog boksu Change Icon okucati odgovarajući naslov. Kliknuti OK da unese naslov i kliknuti OK da se doda fajl. Pozicionirati dobijenu ikonicu dokumenta u donjem dijelu slajda. Može se zatim ići na View, Grid and Guides, i kliknuti na Display Grid on Screen za mrežu preko koje se mogu poređati svoje ikonice. Slobodno premještanje ikonice se može uraditi tako što se „klikne“ jednom lijevim tasterom miša i nepuštajući taster pomjeri se do željene pozicije. Država,kultura,istorija civilizacije,Muzej dzamija,religija Ključne riječi Autor(i) Snježana Bošković ,profesor istorije,JUOŠ,,Olga Golović-Nikšić,Crna Gora> Dokumenta

OBJAŠNJENJA Planiranje i rukovođenje od stane nastavnika Dokumenta: Kliknite na donja dokumenta da dobijete pojašnjenja o kontekstu ovog projekta za učenje. Informacije & Planiranje: Slika o nastanku projekta i njegovih ciljeva, uključujući način na koji je projekat planiran i rukovođen. Slike iz učionice: Slike iz učionice koje će dati bolju predstavu o tome kako je projekat implementiran. Priprema za cas I prezentacije koje pokazuju sta je u projektu uradjeno OBJAŠNJENJA Dokumenta: Informacije i planiranje treba ispuniti tražene informacije o projektu u skladu sa datim objašnjenima u žutim okvirima; Slike iz učionice u kojemu treba dodati fotografije sa održanih časova, vodeći računa o pravu za objavu fotografija (dozvola roditelja); Obzirom da se ovaj slajd odnosi na opisivanje nastanka projekta, uključuje načine na koje je planiran i realizovan. Zato u ovom dijelu se obavezno treba insertovati dokument Word-a, eventualno Power Point-a ili neki drugi, u kojem će se napisati detaljan plan časa ili časova koji će se održati. Plan časa treba da sadrži sve elemente u skladu sa modelima iz savremene stručne literature, sa naglašenim aktivnostima učenika, nastavnika, vremenskim odrednicama idr. Insertovanje dokumenta je objašnjeno gore u okviru objašnjenja rada sa grupama dokumenata. U dokumentu Slike iz učionice treba unijeti fotografije koje će dati bolju predstavu kako je projekat realizovan. Na ovom slajdu se, takođe, insertuju dokumenta koja predstavljaju materijale za učenike i izvore kreirane za ovaj projekat, Internet i druge izvore, uputstva za umjetnička djela, ili instrukcije za pre-editovanje projekta za učenike. Dokumenta

Nastavni resursi OBJAŠNJENJA U ovim dokumentima možete pristupiti resursima i nastavnim materijalima koji nastavnicima mogu biti od velike koristi za podučavanje u okviru ovog projekta za učenje: Opis učeničkog rada: Pregled zadataka koje učenici obavljaju. Class Server Resursi: Preuzmite (Download) nastavna sredstva u Class Server formatu. <Unesite druge detalje dokumenta> OBJAŠNJENJA Dokument MS resursi za obuku je informativnog karaktera, koji nakon iščitavanja treba obrisati. Ovdje se unose korišćeni resursi za održavanje časa / časova. To mogu da budu različiti izvori, na primjer: audio ili video snimci, Power Point prezentacije, tekstualni dokumenti, tabelarni obračuni, grafikoni, didaktički softver i drugo (programi koji se mogu koristiti su navedeni u dijelu nabrajanje grupa dokumenta). Dodavanje (embedovanje) dokumenta je objašnjeno gore u okviru objašnjenja rada sa grupama dokumenata. Nazivi ovih dokumenata treba da su jasni i asociraju na sadržaj (npr. Prezentacija za čas 1, Prezentacija za čas 2, Čas matematike, Čas biologije...). Dokumenta

Ocjenjivanje i standardi U ovim dokumentima možete vidjeti rubrike i standarde za ocjenjivanje u ovom projektu za učenje: Rubrike za ocjenjivanje: Primjeri rubrika za ocjenjivanje koji su dati učenicima, koji pokazuju kako je projekat ocjenjivan. Definisanje standarda: Definisanje nastavnih ciljeva ovog projekta u odnosu na obrazovne standarde. National Educational Technology Standards for Students (NETS): (Nacionalno obrazovno-tehnološki standardi za učenike) Indikatori učenika za tehnološki pismene učenike. OBJAŠNJENJA Na ovom slajdu se dodaju materijali koji su se koristili za ocjenjivanje učenika od strane nastavnika, kao i evaluacija časova od strane učenika. Osim ovih ocjenjivanja, u ovom dijelu se treba pozabaviti definisanjem ciljeva projekta u odnosu na obrazovne standarde. Pomoć pri definisanju standarda se može naći otvaranjem linkova koji su dati u dokumentima Definisanje standarda i Procjena i autentičnosti, koji su informativnog karaktera i treba ih obrisati prije slanja finalne verzije rada. U ovom dijelu se trebaju insertovati fajlovi kojima se ocjenjuje nivo postignuća učenika. Oni se mogu mjeriti različitim testovima, ukrštenicama, zadacima, asocijacijama i slično. Testovi se mogu postaviti i u okviru prethodnog slajda, na onim prezentacijama kojima se realizuje nastavna jedinica. Važno je da testiranje učenika bude obavezno zastupljeno u projektu. Sledeći dokument koji treba obavezno postaviti je evaluacija časa od strane učenika. Dokumenta

OSNOVANA 12. SEPTEMBRA 1955.GODINE KAO III OSMOGODIŠNJA ŠKOLA. ,,Olga Golovic,,Niksic OSNOVANA 12. SEPTEMBRA 1955.GODINE KAO III OSMOGODIŠNJA ŠKOLA.  DOBITNICA ,,Oktoiha- DA PRI PRENOŠENJU ZNANJA UČENICIMA PRUŽIMO PRILIKU DA VJEŽBAJU POZITIVNE ŽIVOTNE VRIJEDNOSTI I ŽIVOTNE VJEŠTINE KROZ RAZLIČITE OBLIKE TIMSKOG RADA I SARADNJE . NASTOJIMO OSAVREMENITI NASTAVU I PRUŽITI IM UŽITAK ZANIMLJIVOG , KONTINUIRANOG , ISTRAŽIVAČKOG UČENJA .. NA RAZVOJ RADNIH NAVIKA , DA NJEGUJEMO STVARALAŠTVO I KREATIVNOST I PRUŽAMO STRUČNU POMOĆ ZA ŠTO KVALITETNIJI INDIVIDUALNI RAZVOJ SVAKOG UČENIKA. PODRŠKA DJECI SA POSEBNIM OBRAZOVNIM POTREBAMA – INKLUZIJA u tom cilju radi i projekat Asistent u nastavi,pomoc deci,u skoli postoji i odelenje specijalne nastave U skoli radi Hor,Folklor,Projekat,,Ja Gradjanin,Istrazivanje Humanitarnog Prava,Djacki Parlament,veliki broj vannastavnih aktivnosti,sekcila. <Zamjeni ovu sliku i tekst sa slikom vaše škole ili radnog prostora> OBJAŠNJENJA U ovom slajdu unijeti informacije o nastavnicima koji su autori projekta, kao i o školi u kojoj su zaposleni. <Informacije o školi i nastavniku/icima> Snježana Bošković,profesor Istorije ,vodi Đački parlament,istorijsku sekciju.Prošla je mnogobrojne seminare,trener j e Zavoda za skolstvo z a Građansko vaspitane i Istraživanje Humanitarnog Prava i jedan od autora Priručnika za nastavnike u toj oblasti.Voli svoj posao i radi ga odgovorno i kreativno.Spremna je za saradnju ,voli da istražuje i u nastavu uvodi novine.