Kako koristimo Internet!?

Slides:



Advertisements
Сличне презентације
Komunikacija ponašanje na Internetu Sanja Ružić
Advertisements

Направити добру Power Point презeнтацију ...
U ONLINE OKRUŽENJU, prikaz projekta Igrajmo se jezikom
Proveli: učenici 7. razreda zajedno s učiteljicom Matematike A
Kako (pre)živeti na društvenoj mreži
BAJKA O JEDNOM MIŠU.
Sounds intriguing Danilo Stojanovic.
G4 Tim: Tatjana Ružman Krešo Barić Marija Đapić Darko Jovišić.
PROJEKT EKO EKO U GRUŽU.
Test tri sita.
SIGURNIJI INTERNET ZA DJECU I MLADE
PRIMJENA SLIČNOSTI NA IGRALIŠTU
Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog socijalnog fonda.
ЧАС ПО МЕРИ ДЕТЕТА 218 К3 П2
Партнерски односи и насиље у везама младих
ZAŠTITA DJECE NA INTERNETU
PRIJATELJSTVO.
OPASNOSTI I ZLOUPOTREBAA LIČNIH PODATAKA
„MEDIJI I MI” „Mobitel u slobodno vrijeme koristim više od 5 sati dnevno.” „Pažljivo biram koga prihvaćam za prijatelja/pratitelja na društvenim mrežama.”
ПРАВИЛНО УЧЕЊЕ аутор: Нела Крањчевић, педагог.
СТРАХ ОД ОДГОВАРАЊА → Упознавање компоненти емоционалних реакција страха у испитној ситуацији у функцији редуковања страха. → Задаци: - Освестити све компоненте.
ПИСАЊЕ РЕЧЦЕ НЕ УЗ ГЛАГОЛЕ, ПРИДЕВЕ И ИМЕНИЦЕ
ДИГИТАЛНО НАСИЉЕ У ОСНОВНИМ И СРЕДЊИМ ШКОЛАМА У СРБИЈИ
Завод за унапређивање образовања и васпитања
KAKO NAUČITI STARIJE OSOBE NA RAČUNALO
Rješavanje jednadžbi 2.
NEŽELJENI KONTAKT.
инклузивно образовање -примјери добре праксе-
CLIL metodologija – Primjena u različitim predmetima
ЧОВЕК КАО ЛИЧНОСТ И ДРУШТВЕНЕ МРЕЖЕ
Онтолошки аргументи Анселм: Бог је оно од чега се ништа веће не може замислити. Пошто постојање и у мислима и у стварности јесте веће но постојање само.
„ОСНОВИ БЕЗБЕДНОСТИ ДЕЦЕ“ Eлектронска апликација
općenito i na internetu
Funkcije.
Сабирање и одузимње преко 1000
PRIKAZIVANJE I ANALIZA PODATAKA
Ak. god. 2018/2019 izv. prof. dr. sc. Marko Maliković
VEZE IZMEĐU SLAJDOVA 8. razred.
ULOGA ŠKOLSKIH BIBLIOTEKA I BIBLIOTEKARA S OBZIROM NA KONCEPT CJELOŽIVOTNOG UČENJA Seminar za direktore škola o ulozi školskih biblioteka u demokracijskim.
Dan sigurnijeg interneta
ПИСАЊЕ РЕЧЦЕ ЛИ И НЕ.
TEHNIČKA KULTURA 5. RAZRED
Koliko puta tjedno doručkuješ?
Izradila: Marija Klepo, 3.e
SREDNJoŠKOLAC U KANŽDAMA RIJALITI PROGRAMA
Tokarenje.
2018/2019 izv. prof. dr. sc. Marko Maliković
SALJEM TI OVU IGRU, NEMOJ MISLITI DA JE JEDNA OD TIPICNIH IGARA U LANCU KOJE SE SALJU TEK TAKO. SUPER JE ZABAVNA I NE ZNAM  STO JE TO, ALI POSTOJI MOGUCNOST.
Andrea Pavić, mag.prim.obr.
Eksperiment.
Molitva na prste.
СТРАХ ОД ОДГОВАРАЊА → Упознавање компоненти емоционалних реакција страха у испитној ситуацији у функцији редуковања страха. → Задаци: - Освестити све компоненте.
INTERNET 5. razred.
Загонетке и пословице Народне умотворине.
Građanski odgoj i obrazovanje -izvannastavna aktivnost 1Gim i 1A razreda- IMOVINSKA KARTICA izrađivali smo imovinsku karticu.
Brojevi, zamjenice, glagoli
Osnovne informacije o projektu
5. razreda.
? Razvoj Mogucnosti CORTANA Opcije Prednosti SLedeca.
STVORIMO BOLJI INTERNET ZAJEDNO!
PROFIL INTERNET Internetski servisi.
Poznavanje istorije i stavovi građana prema događajima iz prošlosti
- ИНТЕРНЕТ - сигурност на интернету и навике интернета
upravljanja projektima
Facebook.
Холокауст Геноцид над јеврејима
Zbrajanje decimalnih brojeva
Dijeljenje decimalnih brojeva
Postavljanje protuvirusne zaštite
Sigurniji Internet za djecu i mlade
Транскрипт презентације:

Kako koristimo Internet!? izradili učenici 7.c razreda

1. Koliko vremena dnevno provedeš na Internetu?   ODGOVORI: Frekvencija Relativna frekvencija a) ne koristim internet 3 3% b) manje od 1h 23 22% c) 1-2h 55 53% d) više od 2h UKUPNO 104 100%

Komentar… mislimo da bi veliki broj ispitanika (22 %) trebali više vremena provoditi s prijateljima nego da su više od 2 sata na Internet također mislimo da bi roditelji trebali djeci ograničiti vrijeme na Internetu Mirna Stipanović & Marijeta Markovina

2. Što najčešće radiš na Internetu?   ODGOVORI: Frekvencija Relativna frekvencija a) Igram igrice 28 26% b) Komentiram ili lajkam tuđe slike 25 24% c) Postavljam postove, slike ili videe 15 14% d) Radim nešto drugo 38 36% UKUPNO 106 100%

Komentar… većina učenika iz naše škole najmanje vremena na Internetu provode postavljajući postove, slike ili videe… većina najviše na Internetu rade nešto drugo, zatim igranje igrica ili komentiranje i lajkanje tuđih slika… Tina Mozara & Ivana Turković

3. Imaš li otvoren Facebook profil?   3. Imaš li otvoren facebook profil? ODGOVORI: Frekvencija Relativna frekvencija a) Da 90 88% b) Ne 12 12% 0% 10200% 100%

Komentar… mislimo kako je dobro imati otvoren Facebook profil zato što možemo lakše komunicirati jedni sa drugima ali, moramo biti svjesni opasnosti kojima smo izloženi, dok razgovaramo s nepoznatim osobama Stipe Torić & Mile Milina

4. Koliko imaš profila na facebooku?   ODGOVORI: frekvencija relativna frekvencija a) jedan 81 83% b) dva 11 11% c) više od dva 6 6% UKUPNO 98 100%

Komentar… smatramo da je dovoljan samo jedan profil na facebooku i da nema potrebe za dva ili više profila Neki od ispitanika imaju dva profila kako bi mogli slati darove i razne druge stvari na igricama Neki su zaboravili lozinku pa zato naprave drugi profil Branimir Baždarić & Petar Milina

5. Koristiš li facebook preko mobitela??   ODGOVORI Frekvencija Relativna frekvencija a) Da 73 72% b) Ne 28 28% UKUPNO 101 100% Lena Franić i Sanja Mikešina

Komentar…… zaključili smo da previše učenika koristi mobilni facebook možemo pretpostaviti da ga koriste tijekom nastave te manje slušaju nastavnike  Lena Franić i Sanja Mikešina

Koliko imaš prijatelja na Facebook-u?   ODGOVORI: Frekvencija Relativna frekvencija a) 0-100 5 5% b) 100-300 41 42% c) više od 300 51 53% UKUPNO 97 100%

Komentar… Mi mislimo da bi ispitanici trebali više paziti koga dodaju za prijatelje jer na internetu svi ljudi nisu onakvi kakvima se prikazuju. Također mislimo da bi roditelji trebali provjeravati koliko im djeca imaju prijatelja na face-u koje ne poznaju . Marija Pecotić & Antonia Franić

7. Prihvaćaš li za prijatelje osobe koje ne poznaješ u stvarnosti? Da li prihvaćaš za prijatelje osobe koje ne poznaješ u stvarnosti?   ODGOVORI frekvencija relativna frekvencija a) DA 26 25% b) NE 79 75% UKUPNO 105 100%

Komentar… Primjećujemo kako 25% učenika na facebooku za prijatelje prihvaća osobe koje ne poznaju u stvarnosti Mislimo kako to nije dobro jer se iza tog profila može kriti neka opasna osoba sa lošim namjerama Bolje je ne prihvaćati osobe koje su ti sumnjive ili ih ne poznaješ Andro Tasovac & Ivan Željković

8. Koliko vremena dnevno provedeš na facebook-u ?   ODGOVORI Frekvencija Relativna frekvencija a) Kada sam na internetu svo vrijeme sam na Facebook-u. 29 26% b) Pola provedenog vremena sam na Facebook-u. 64 58% c) Uopće nisam na Facebook-u. 17 15% 110 100%

Komentar… Mislimo da bi ispitanici trebali više vremena provoditi na web-mjestima za obrazovanje, umjesto da se većina vremena provodi na facebook-u i sličnim društvenim mrežama. Toni Bernetić & Damjan Borovina

9. Brineš li se o dostupnosti osobnih podataka?   ODGOVORI frekvencija relativna frekvencija a) ne brinem se 19 19% b) brinem se, ali ne znam kako ih zaštiti 11 11% c) brinem se i štitim svoje podatke 71 70% UKUPNO 101 100%

Komentar… Na facebook-u postoji puno načina kako zaštititi svoj profil. Iako neki misle da su im podatci zaštićeni, oni često nisu trebamo voditi računa o svojoj zaštiti. Andrea Brčić i Bernarda Šeparović

10. Koristiš li još koju društvenu mrežu osim Facebooka?   ODGOVORI: Frekvecija Relativna frekvencija a) Twitter 4 4% b) Myspace 14 13% c) Trosjed 2 2% d) nijednu 55 52% e) nešto drugo 30 29% UKUPNO 105 100%

Komentar… Dovoljno je imat jednu društvenu mrežu (Facebook), kao što i ima većina učenika. imat više od jedne nepotrebno je jer se možemo “družiti” s prijateljima preko ove jedne Antun Botica i Joško Botica