KLINIČKI CENTAR VOJVODINE Komisija za unapređenje kvaliteta rada

Slides:



Advertisements
Сличне презентације
ZADOVOLJSTVO ZAPOSLENIH ZDRAVSTVENIH RADNIKA 2015 BO Sombor
Advertisements

Naši proizvodi Naša politika Naša budućnost
ОПШТИНА ВЕЛИКО ГРАДИШТЕ
ПРАВНА ЗАШТИА ЗАПОСЛЕНИХ ОД ЗЛОСТАВЉАЊА НА РАДУ
ОДАБРАНА ПОГЛАВЉА ИЗ МЕНАЏМЕНТ КВАЛИТЕТА 1
Kratko uputstvo za koriscenje pretrage
Наставни планови за информатичко образовање у основним и средњим школама Републике Србије Даниела Минић Алексић 24. јануар, 2015.
Kancelarija za poslovnu podršku
ИЗАЗОВИ И ПЕРСПЕКТИВЕ ФИНАНСИЈСКОГ УПРАВЉАЊА У ЗДРАВСТВЕНИМ УСТАНОВАМА
ФИНАНСИРАЊЕ СИСТЕМА ЗДРАВСТВЕНЕ ЗАШТИТЕ У РЕПУБЛИЦИ СРБИЈИ
Opšti podaci korisnika stomatoloških usluga
ДРАГОШ РИСТИЋ, дипл. економиста
Катарина Алексић, саветник министра за еПросвету
Избор у звање научни сарадник кандидат: Андреј Буњац
KLINIČKI CENTAR VOJVODINE Komisija za unapređenje kvaliteta rada
Prezentacija rezultata ankete
Doprinos instrumenata marketing miksa satisfakciji studenata
СЕМИНАР ПРВЕ КАТЕГОРИЈЕ Број акредитације А-1-204/19 и доноси 6 бодова
VISOKA POSLOVNO- TEHNIČKA ŠKOLA STRUKOVNIH STUDIJA U UŽICU
ПРЕУЗИМАЊЕ ПОДАТАКА ИЗ БАЗА ПОДАТАКА РЗС СРБИЈЕ
MICS4 Прелиминарни подаци
ЈУ ОШ „ЂОРЂО ПАНЗАЛОВИЋ“ ОСИЊА, ДЕРВЕНТА
Упутство о друштвеној одговорности
NISPUSŠ - Nacionalni informacijski sustav prijava i upisa u srednje škole Zvonimir Stanić.
Дијабетес у пракси Аутори: Биљана Зекановић, сестра на превентиви
Socijalna uključenost i ljudski razvoj u Srbiji najava nacionalnog izveštaja o ljudskom razvoju za 2010 god. Stručni tim: dr Slobodan Cvejić dr.
Priredila: Aleksandra Vladisavljević
ФИЗИЧКА АКТИВНОСТ И УТИЦАЈ НА ЗДРАВЉЕ
НИВО РИЗИКА.
РЕАЛИЗАЦИЈА ПРОГРАМСКИХ АКТИВНОСТИ У ОКВИРУ ИНИЦИЈАТИВЕ ЗА ПОДРШКУ РАЗВОЈУ И УЧЕЊУ РОМСКЕ ДЕЦЕ РАНОГ УЗРАСТА У СРБИЈИ 2-3.октобар Београд.
Vladimir Sabadoš dipl. inž. Zvonko Džeba dipl. inž.
Делија Балош, ВТШСС Нови Сад
Istraživanje gledanosti lokalnih TV stanica u Srbiji (kratki izveštaj)
ПРЕУЗИМАЊЕ ПОДАТАКА ИЗ БАЗА ПОДАТАКА РЗС СРБИЈЕ
ОД 23. СЕПТЕМБРА ДО 21. ДЕЦЕМБРА
Sastavnice Sveučilišta u Zagrebu ST: ZNO: 5.403
Избор у звање научни сарадник кандидат: Никола Веселиновић
Савети лекарима Избегавати нефротоксичне лекове и користити их према упутству Дозирати све лекове сходно функцији бубрега Избегавати понављана контрастна.
Излагач: Марко Маслаћ Април, 2014.
KGH sistemi u školama u Srbiji
Избор у звање научни сарадник кандидат: Бојан Стојадиновић
195 sati. 45 sati predavanja, 30 sati seminara i 120 sati vježbi.
URBANISTIČKO GRAĐEVINSKE PROCEDURE
Nalaženje partnera za multidisciplinarno istraživanje
ОЦЈЕЊИВАЊЕ ДРЖАВНИХ СЛУЖБЕНИКА
OSNOVE ZDRAVSTVENE NJEGE
Prof. dr Nevena Petrušić Gorica Čolić, MA za prava deteta
Sistem plata zaposlenih u javnim službama u Srbiji
Републички завод за статистику Србије
UZ CERVIKOMETRIJA U PREVENCIJI PREVREMENOG POROĐAJA Dr A
I Z I S Zorana Bizetić, UIZS
ДРУШТВО МЕДИЦИНСКИХ БИОХЕМИЧАРА СРБИЈЕ
Народна банка Србије јун 2013.
LEADER приступ у Републици Србији Тренутно стање
Сиромаштво и друштвена изопштеност
PRIMER: Uduženje TERRA’S i Regionalni Arhus centar Subotica
КЉУЧНА ОБЛАСТ 3: ПОСТИГНУЋА УЧЕНИКА
Др И. Павловић1; Др Т. Михаиловић2
Унапређење локалних финансија
Metodologija istraživanja
Проширена делатност и верификација установа
Избор у звање научни сарадник кандидат: Дејан Малетић
TURISTIČKO-HOTELIJERSKI KOMERCIJALIST
RAZVOJ INDIKATORA DISKRIMINACIJE
REZULTATI ANKETE ZA RODITELJE MATURANATA 2017./18.
ПОДРШКА НА ПОКРАЈИНСКОМ И ЛОКАЛНОМ НИВОУ
Fakultet za poslovni menadžment Bar
АКТИВНОСТИ СТУДЕНАТА НА КАТЕДРИ ЗА ПЕДАГОГИЈУ Академска 2018/2019
Sadržaj predavanja Uvod u postupak procjene Metodologija procjene
ЗНАЧАЈ ОСПОСОБЉАВАЊА, ИНФОРМИСАЊА И ИЗГРАДЊЕ СВЕСТИ О БЗР др Биљана Гемовић др Аница Милошевић мр Тања Крунић мр Наташа Субић.
Транскрипт презентације:

KLINIČKI CENTAR VOJVODINE Komisija za unapređenje kvaliteta rada KLINIČKI CENTAR VOJVODINE NOVI SAD www.kcv.rs ZADOVOLJSTVO KORISNIKA ZDRAVSTVENOM ZAŠTITOM U KLINIČKOM CENTRU VOJVODINE 2011. Komisija za unapređenje kvaliteta rada Zadovoljstvo korisnika 2011.

O istraživanju zadovoljstva korisnika KLINIČKI CENTAR VOJVODINE O istraživanju zadovoljstva korisnika Prvo nacionalno istraživanje zadovoljstva korisnika zdravstvenom zaštitom u Republici Srbiji rađeno je 2004. godine. U istraživanju Klinički centar Vojvodine učestvuje od početka. Istraživanje je obavezno za sve zdravstvene ustanove na teritoriji Republike Srbije. Za istraživanje zadovoljstva korisnika korišćeni su tipski anketni listići Instituta za javno zdravlje Srbije "Dr Milan Jovanović Batut". Zadovoljstvo korisnika 2011.

Osnovni podaci o anonimnom anketnom istraživanju KLINIČKI CENTAR VOJVODINE Osnovni podaci o anonimnom anketnom istraživanju Anketirani su stacionarni bolesnici koji su otpušteni između 5-9 decembra 2011. godine sa klinika internističkih (143), i hirurških (244) disciplina, sa Kinike za ginekologiju i akušerstvo - GAK (157) i Klinike za rehabilitaciju (27). Ciljanim anketnim istraživanjem obuhvaćeno je 710 (77%) od ukupno 923 (100%) korisnika koji su u datom periodu koristili zdravstvene usluge Kliničkog centra Vojvodine. Zadovoljstvo korisnika 2011.

Neka pitanja iz upitnika za ležeće bolesnike: Koliko ste zadovoljni uslugama tokom prijema i otpusta iz bolnice? Da li Vas je osoblje upoznalo sa pravom na saglasnost za predloženu proceduru, sa dužnostima pacijenata na odeljenju, sa načinom prigovora i žalbi u slučaju nezadovoljstva? Koliko ste zadovoljni uslugama lekara tokom boravka u bolnici? Koliko ste zadovoljni uslugama dijagnostike i terapije tokom boravka u bolnici? Zadovoljstvo korisnika 2011.

Koliko ste zadovoljni uslugama ishrane tokom boravka u bolnici? Koliko ste zadovoljni uslovima smeštaja tokom boravka u bolnici? Koliko ste zadovoljni organizacijom poseta? Uzimajući u obzir sve navedeno, kakvo je u celini vaše zadovoljstvo ukupnim bolničkim lečenjem? Zadovoljstvo korisnika 2011.

Zadovoljstvo korisnika 2011.

Anketirani su i ambulantni bolesnici U specijalističkoj internističkoj polikliničkoj službi anketirana je jednodnevna populacija bolesnika dana 9.12.2011. godine. Anketirano je 157 ambulantnih bolesnika. Navodimo neka pitanja iz upitnika za ambulantne bolesnike: Zadovoljstvo korisnika 2011.

Koliko ste zadovoljni sledećim karaktaristikama: Mogućnost telefonskog zakazivanja Ljubaznost i profesionalnost osobe koja vrši zakazivanje Dobijanje instrukcije o datumu, vremenu i mestu pregleda Vreme čekanja u čekaonici Objašnjenje eventualnog kašnjenja vašeg termina Čistoća i podobnost čekaonice Uzevši sve u obzir, koliko ste zadovoljni zdravstvenom zaštitom u ovoj specijalističkoj službi? Zadovoljstvo korisnika 2011.

Zadovoljstvo bolesnika u internističkim polikliničkim službama (%) Zadovoljstvo korisnika 2011.

Dobijeni rezultati istraživanja su slični rezultatima ranijih godina. Zadovoljstvo korisnika 2011.