Integrisane marketinške komunikacije

Slides:



Advertisements
Сличне презентације
Univerzitet u Novom Sadu, Fakultet tehničkih nauka
Advertisements

VISOKA TEHNIČKA ŠKOLA STRUKOVNIH STUDIJA ZVEČAN
PRIMENA OBRAZOVNIH TEHNOLOGIJA NA UNIVERZITETU
Olivera Hrnjaković, Marko Tot, Aleksandar Kupusinac, Rade Doroslovački
МЕДИЈСКИ СИСТЕМ СРБИЈЕ
ВИСОКА ШКОЛА МОДЕРНОГ БИЗНИСА БЕОГРАД
ДРВО У ГРАЂЕВИНАРСТВУ НАСТАВНО ОСОБЉЕ: др БИСЕРКА НЕСТОРОВИЋ
MOBILNOST STUDENATA I NASTAVNOG OSOBLJA U OBLASTI ARHITEKTURE IZMEĐU FAKULTETA TEHNIČKIH NAUKA U NOVOM SADU (SRBIJA) I UNIVERZITETA U ALCALI (ŠPANIJA)
KPR u osnovnoj školi (2+1 čas; 18:30h, petak, Velika sala)
DOBRODOŠLI BUDUĆI STUDENTI!
Студијски програм Пословно управљање Модул: Маркетинг менаџмент
Radio novinarstvo- uvodno predavanje
Ekonomska statistika (Makroekonomski računi i modeli) -uvodno predavanje Prof.dr Maja Baćović
Унапређивање компетенција запослених у школи у области васпитног рада
Prezentacija rezultata ankete
Doprinos instrumenata marketing miksa satisfakciji studenata
VISOKA POSLOVNO- TEHNIČKA ŠKOLA STRUKOVNIH STUDIJA U UŽICU
Савез студената Београда
Literatura Cotton, D., Faley, D. & Kent, S., (2012). Market Leader Pre-intermediate Business English Course Book. Pearson Longman, UK Rogers, J. (2012).
ЕСТЕТИКА ПЕЈЗАЖА наставник: mr Милена Путник, доцент трећа година програма основних студија пејзажне архитектуре и хортикултуре VI семестар 5 ЕСПБ.
ВИСОКА ГРАЂЕВИНСКО – ГЕОДЕТСКА ШКОЛА СТРУКОВНИХ СТУДИЈА
ПРИКАЗ ИЗБОРНОГ ПРЕДМЕТА: ЕЛЕМЕНТИ ТЕОРИЈЕ АЛГОРИТАМА
Електронским учењем до креативне наставе
doc. dr Nataša Simeunović
Физика околине.
Prezentacija tema završnih radova po Katedrama
КАРИЈЕРНО ВОЂЕЊЕ У ОБЛАСТИ СТРУКОВНОГ ТУРИЗМА
Mediji u kriznim situacijama- uvodno predavanje
ДИЗАЈН Наставно особље: мр Јелена Матић, доцент
Аерозагађења и шумски екосистеми
SARADNJA VISOKOŠKOLSKIH USTANOVA - AKADEMSKE I STRUKOVNE STUDIJE
КОМУНИКАЦИЈА И КУЛТУРА
ОПЛЕМЕЊИВАЊЕ УКРАСНИХ БИЉАКА
Предузетништво и мала и средња предузећа у шумарству
Upravljanje odnosima s javnošću
УПРАВЉАЊЕ НАНОСОМ НАСТАВНО ОСОБЉЕ: Др Станимир Костадинов, ред. проф.
Предиспитне обавезе студената
СИГУРНОСТ НА РАДУ НАСТАВНО ОСОБЉЕ: Професор: Драган Лукачев
Organizacija preduzeća
Наставник: Др Драгана Бјекић, ванредни професор
DOBRODOŠLI NA DEPARTMAN ZA MATEMATIKU I INFORMATIKU
Стручно усавршавање у установи
Водопривреда брдско-планинских подручја
TEORIJA NASTAVE GOVORNOG I PISMENOG IZRAŽAVANJA
НАСТАВНИ ПРЕДМЕТ Гајење шума посебне намене
195 sati. 45 sati predavanja, 30 sati seminara i 120 sati vježbi.
Наставница: Проф. др Драгана Бјекић Асистенткиња: Милица Вучетић
Физика 1 ИТ.
PREZENTACIJA KOLEGIJA METODE DALJINSKIH ISTRAŽIVANJA U GEOLOGIJI
PRIMENA INFORMACIONIH TEHNOLOGIJA
Наставник: Проф. др Небојша Митровић Асистенткиња: Мр Јелена Пуреновић
МЕТОДИКА УПОЗНАВАЊА ОКОЛИНЕ 2
Увод у објектно оријентисано програмирање
REHABILITACIJA INTELEKTUALNO OMETENIH OSOBA
Engleski jezik I Uvodno predavanje
LOGISTIKA mr.sc. Hrvoje Budić, viši predavač E -
Напредни курс из рачунарских архитектура
Наставница: проф. др Драгана Бјекић Асистенткиња: Милица Вучетић
Multimedijalni sistemi
Osnovne informacije o projektu
Uvod u pravo Evropske unije
НАСТАВНИ ПРЕДМЕТ НАСТАВНО ОСОБЉЕ др Раде Цвјетићанин ванр. проф.
ЕКОЛОГИЈА ДИВЉАЧИ НАСТАВНО ОСОБЉЕ: Др Драган Гачић, ванр. проф.
С о ц и о л о г и ј а С о ц и о л о г и ј а
METODE PREZENTACIJE NASTAVNO OSOBLJE: Dr Branko Kolin, red. prof. Dr Goran Milić, docent Godina slušanja: II Semestar: III Tip predmeta: opšteobrazovni.
Сваки студент унутар групе током јавне презентације приказује следеће резултате:
Sistem sertifikacije i mentorstva za interne revizore u Estoniji
ЗНАЧАЈ ОСПОСОБЉАВАЊА, ИНФОРМИСАЊА И ИЗГРАДЊЕ СВЕСТИ О БЗР др Биљана Гемовић др Аница Милошевић мр Тања Крунић мр Наташа Субић.
Mehanika Šifra predmeta Status predmeta Semestar Broj ECTS Fond časova
Тема 10: Евалуација Филип Марић, Данијела Шћепановић 1.
Транскрипт презентације:

Integrisane marketinške komunikacije Plan rada u školskoj 2015/16 godini

IMK: plan rada Predavači: Dr Mirjana Gligorijević, redovni profesor Dr Galjina Ognjanov, redovni profesor Dr Jelena Filipović, docent Vreme prijema i kontakti su dostupni na sajtu Fakulteta

IMK:plan rada Udžbenik: Ognjanov, G. Integrisane marketinške komunikacije, CID Ekonomski fakultet, Beograd

IMK:plan rada 6.11.2015: Uvod u IMK (Galjina Ognjanov) 13.11.2015: Efekti IMK (Galjina Ognjanov) 20.11.2015: Alati IMK: Sponzorstvo (Mirjana Gligorijević) 27.11.2015: Alati IMK: Direktni marketing (Mirjana Gligorijević) 04.12.2015: Alati IMK: Lična prodaja (Galjina Ognjanov)

IMK: plan rada 11.12.2015: Alati IMK: Oglašavanje (Galjina Ognjanov) 18.12.2015: Unapređenje prodaje(Mirjana Gligorijević) 25.12.2015: Alati IMK: Komuniciranje na internetu (Jelena Filipović) 15.1.2016: Odnosi s javnošću(Galjina Ognjanov) 22.1.2016: Medijska integracija (Mirjana Gligorijević)

IMK: način polaganja ispita Ocena se formira na osnovu: A) rada na času (40%) B) rezultata ostvarenog na završnom testu (60%)

IMK: način polaganja ispita Rad na času: prezentacija na odabranu temu Timski rad: 2-3 studenata (trajanje prezentacije oko 30 minuta) Prezentacije prijavljivati nastavniku načijem će času studenti prezentovati Studenti bi trebalo da ispit prijavljuju kod nastavnika kod kojeg su prezentovali pripremljeni materijal

IMK: način polaganja ispita Za studente koji ne učestvuju u radu tokom semestra ispit se sastoji iz test pitanja (1. deo) i jednog esejskog pitanja (2. deo). Esejsko pitanje podrazumeva davanje ličnog ostvrta na zadatu temu koja se tiče materije obuhvaćene knjigom IMK. Od studenata se očekuje da jasno argumentuju sopstveni stav. Pored toga, pre ispita student treba da dostavi nastavniku analizu jednog poslovnog slučaja iz oblasti IMK. Strutura ocene je sledeća: test 60 poena, esejsko pitanje 20 poena i studija slučaja 20 poena.