GRUPA 1.

Slides:



Advertisements
Сличне презентације
DRŽAVNA ORGANIZACIJA.
Advertisements

SUSTAINABLE URBAN MOBILITY PLANS
ODRŽIVE URBANE I REGIONALNE MOBILNOSTI ZA FINANCIRANJE IZ FONDOVA EU
Република Србија Фискални савет
DRIVEN Cilj EU projekta usklađivanja profesionalnih vještina instruktora (Obuka trenera za FCO – periodički trening) Zagreb, 9. prosinca Valérie.
MINISTARSTVO REGIONALNOGA RAZVOJA I FONDOVA EUROPSKE UNIJE
MINISTARSTVO REGIONALNOGA RAZVOJA I FONDOVA EUROPSKE UNIJE
Predmet: Finansijsko pravo
BUILD UP Skills Croatia
Planiranje i analiza poslovanja
Metode V ( anketa, diskurs analiza, kombinacija različitih metoda )
Razvoj, dostignuća i budući planovi
Poglavlje 1 EVROPSKI PRIORITETI I NACIONALNI SISTEM ZA RAZVOJ ŠKOLA
PRODAJA Prof. dr Igor Todorović.
Edin Delić Univerzitet u Tuzli
Ekonomska statistika (Makroekonomski računi i modeli) -uvodno predavanje Prof.dr Maja Baćović
MICS4 Прелиминарни подаци
UKLJUČIVANJE RODNE DIMENZIJE U JAVNE POLITIKE
NISPUSŠ - Nacionalni informacijski sustav prijava i upisa u srednje škole Zvonimir Stanić.
Socijalna uključenost i ljudski razvoj u Srbiji najava nacionalnog izveštaja o ljudskom razvoju za 2010 god. Stručni tim: dr Slobodan Cvejić dr.
Upravljanje kvalitetom
Priredila: Aleksandra Vladisavljević
I. ОСНОВНИ ПОЈМОВИ О ПРЕДУЗЕЋУ, УПРАВЉАЊУ И ИНФОРМАЦИОНИМ ПОТРЕБАМА
Рачуноводство буџетских организација
Vidljivost i komuniciranje reforme javne uprave
Делија Балош, ВТШСС Нови Сад
Ronnie Downes Odjel za planiranje proračuna i javne rashode
TREZOR RUSKE FEDERACIJE
EUROPSKO VIJEĆE.
UNUTARNJA REVIZIJA U JAVNOM SEKTORU SJEVERNE MAKEDONIJE – PRVI KORACI, POSTIGNUĆA I DALJNJI IZAZOVI – Mite Mitevski, voditelj Središnje harmonizacijske.
INTERNA REVIZIJA U BUGARSKOJ –
Gibbsova energija, G.
„ZADRUGE SU BIZNIS, DEMOGRAFIJA I BUDUĆNOST“
Autori: dipl. el. ing. Branko Glomazić dipl. el. ing. Milica Glomazić
Бранислав БОШКОВИЋ, ЖЕЛКОН 2014
Procena rizika u Estoniji
СПРОВОЂЕЊЕ СТАМБЕНЕ ПОДРШКЕ НА ЛОКАЛНОМ НИВОУ
JEZIK RAČUNALA: bit i bajt
Povećanje i iskazivanje vrijednosti unutarnje revizije
Primjer održivosti bioreaktorskog odlagališta komunalnog otpada Autori: Marin Herenda, dipl.ing.prom. Kristina Tomašić, dipl.ing.građ. H-PROJEKT.
Uvod u pravo Evropske unije
РАЧУНОВОДСТВО, УПРАВЉАЧКО РАЧУНОВОДСТВО И ЊЕГОВА ИНФОРМАЦИОНА УЛОГА
Ivana Jakir-Bajo, Ministarstvo financija
UPRAVLJANJE OSNOVNIM SREDSTVIMA SA POSEBNIM OSVRTOM NA DALEKOVODE
Високоризични кредити у банкарском сектору Републике Србијe
Znanstveno-stručni skup Instituta za javnu upravu
Dr Biljana Lazović Biotehnički fakultet Podgorica
ODRŽIVI RAZVOJ ENERGETIKE U JUGOISTOČNOJ EVROPI
Пројекат реформе локалних финансија
PEMPAL IA COP Radna skupina za reviziju u praksi Uvod u rad na terenu
Tipkovnica engl. Keyboard.
Kontrole rashoda u Turskoj
Uvod u nauku o državi i pravu
ИЗВРШЕЊЕ БУЏЕТА, МЕСТО И УЛОГА ЛОКАЛНЕ СКУПШТИНЕ
INDEKS PERCEPCIJE KORUPCIJE – što je?
Mreža za društveno odgovorno poslovanje (DOP)
PRIMER: Uduženje TERRA’S i Regionalni Arhus centar Subotica
ПЛАНИРАЊЕ У ИНТЕРНОЈ РЕВИЗИЈИ
РЕВИЗИЈА СИСТЕМА УПРАВЉАЊА РИЗИЦИМА
РЕВИЗИЈА СИСТЕМА УПРАВЉАЊА РИЗИЦИМА
Унапређење локалних финансија
Procjena sustava financijskog upravljanja i kontrola na razini subjekta Instrument Nacionalne akademije za financije i ekonomiju (NAFE) Ministarstva financija.
Управљање ризицима и улога интерне ревизије
Izrada plana kapitalnih investicija
CIGRE KO CG, V Savjetovanje Ana Šljukić Bečići 2017.
Извођење интерне ревизије
ПРАЋЕЊЕ И ИЗВЕШТАВАЊЕ О УЧИНКУ ПРОГРАМА
ПОДРШКА НА ПОКРАЈИНСКОМ И ЛОКАЛНОМ НИВОУ
Učešće zemalja zapadnog Balkana u programu ERASMUS +
Транскрипт презентације:

GRUPA 1

Grupa 1 - ZEMLJE BiH Crna Gora Hrvatska Makedonija Srbija

Pitanje 1: Kako bi izgledao idealan metodološki i organizacijski sustav dubinskih analiza rashoda? Pitanje 2: Kako možemo osigurati da su dubinske analize rashoda dobro integrirane i upotrijebljene u proračunskom procesu?

OBUHVAT: Kombinacija analize efikasnosti i strateške analize su preporučljive. Strateške su analize važne jer u našim zemljama veliki dio rashoda je zadan i dugoročno će se morati ući u te vrste analiza. UČESTALOST: Sveobuhvatnije analize moraju biti rjeđe, najmanje 5 godina razmaka, a uže analize bi se se trebale provoditi godišnje, ali u različitim oblastima. PODRUČJA: Pri odabiru vrste rashoda za analiza, učešće u budžetu treba biti uzeto u obzir. I MF i RM bi trebali učestvovati u pripremi prijedloga, međutim, odluka bi trebala biti na nivou vlade. Neki mehanizam uključenja javnosti u davanje prijedloga definitivno treba razmotriti, ali u nekim naprednijim fazama.

TIM: Kombinacija MF i RM je neophodna u pristupu koji kombinira top-down i bottom-up. RM moraju biti aktivno uključena, pogotovo u smislu dostavljanje podataka. MF bi moglo biti u stanju da pruži i svoje alternativne prijedloge. Krajnja odluka o preporukama koje će biti implementirane mora biti na vladi. Eskterni eksperti su poželjni, ali u limitiranom obliku, i pod uslovom da postoji kapacitet i znanje o javnom sektoru. PROCES: Trajanje analize poželjno najmanje 9 mjeseci do godine kako bi mogli raditi službenici uz svoj posao i kako bi analize bile detaljne. Učestalost i proces rada ovisi o obuhvatu i trajanju i dinamici između MF i RM, uspostava povjerenja ključna.

METODOLOGIJA: Opšta načela standardizirana za sve analize su potrebna, ali ovisno o području i podacima potrebno razviti detaljniju pojedinačnu metodologiju. Indikatori učinka bitno koristiti. INTEGRISANOST U BUDŽETSKI CIKLUS: Neophodna. Preduslove je tempiranja okončanja analiza u skladu sa budžetskim kalendarom. Poželjno je donijeti dugoročni plan provedbe analiza. Neophodan preduvjet je politička volja na nivou vlade i aktivno učešće RM i budžetskih analitičara. Zakonsko uvođenje bar na nivou principa je važno. Također je potrebo polako ići u procese, kako bi se izbjeglo opterećenje više reformi istovremeno.

Hvala