Отпремање презентације траје. Молимо да сачекате

Отпремање презентације траје. Молимо да сачекате

ПРАЋЕЊЕ И ИЗВЕШТАВАЊЕ О УЧИНКУ ПРОГРАМА

Сличне презентације


Презентација на тему: "ПРАЋЕЊЕ И ИЗВЕШТАВАЊЕ О УЧИНКУ ПРОГРАМА"— Транскрипт презентације:

1 ПРАЋЕЊЕ И ИЗВЕШТАВАЊЕ О УЧИНКУ ПРОГРАМА
Тренери сами да укуцају своје име и презиме, датум и место одржавања обуке.

2 Зашто програмски буџет и извештавање о учинку програма?
Већа транспарентност и разумљивост потрошње Боља приоритизација потрошње Већи учинак потрошње Eksplicitni izbori o prioritetima potrošnje: Da li potrositi vise na prevenciju u zdravstvu ili na bolničko lecenje. Primarno ili visoko obrayovanje. Podrsku poljoprivredi ili turizmu. Korišćenje informacija u učinku vrši pritisak na budžetske korisnike da poboljšaju svoje performanse. Veca tehnicka efikasnost potrosnje. U određenim slučajevima je moguće uspostaviti i direktnu vezu između budžetske potrosnje I rezultata => budžetiranje zasnovano na učinku

3 Пример из Закона о Буџету РС – Линијски буџет
МИНИСТАРСТВО КУЛТУРЕ И ИНФОРМИСАЊА 820 Услуге културе 411 Плате, додаци и накнаде запослених (зараде) 412 Социјални доприноси на терет послодавца 413 Накнаде у натури 414 Социјална давања запосленима 415 Накнаде трошкова за запослене 416 Награде запосленима и остали посебни расходи 421 Стални трошкови 422 Трошкови путовања 423 Услуге по уговору 424 Специјализоване услуге Средства ове апропријације намењена су за остваривање општег интереса у области јавног информисања 425 Текуће поправке и одржавање 426 Материјал 451 Субвенције јавним нефинансијским предузећима и организацијама 462 Дотације међународним организацијама 463 Трансфери осталим нивоима власти

4 Пример из Закона о буџету РС – Програмски буџет

5 Разлика између програмског и линијског буџетирања
Линијски буџет Програмски буџет Економска класификација расхода: Плате Роба Услуге Приказује: Сврху трошења средстава Повезаност потрошње са стратешким циљевима Какви резултати се остварују

6 Елементи програма Програм Програмска активност 1
Програмска активност 2 Пројекат 1 Пројекат 2 (капитални) Пројекат 3 (ИПА)

7 Шта дефинише буџетски програм (ПР)?
Шта дефинише буџетски програм (ПР)? Деф1: Програм је група независних али тесно повезаних активности са заједничким жељеним исходом (друштвено-економска промена) Деф2: Програм представља скуп активности које корисник буџета спроводи у складу са неком од својих кључних надлежности Примери програма: Заштита природе Превентивна здравствена заштита Основно образовање Средње образовање Високо образовање

8 Програмска активност (ПА)
Програмска активност: текућа делатност корисника буџета, уже дефинисана надлежност Типови програмске активности: уређење области (нормативни послови - израда закона и других аката којима се уређује област; развој стратешких и планских документа; анализе; и сл.) инспекцијски надзор пружање јавне услуге (директно од стране БК или индиректно, кроз ангажовање друге организације) управни послови (посебан вид пружања јавне услуге - издавање дозвола; давање мишљења и сагласности; решавање предмета, администратирање стипендија и сл.) субвенција (јавним предузећима, индустрији, пољопривредницима и сл.) дотација трансфери (осталим нивоима власти,организацијама обавезног социјалног осигурања и сл.) накнаде корисницима социјалне заштите администрација и управљање (послови кабинета, секретаријата, финансијске и ИТ службе, и сл.) буџетска резерва. ПА може представљати и комбинацију наведених типова Типови ПА су успостављени унапређеном Упутством за израду ПБ, на основу искуства у примени ПБ модела током прве две године његове имплементације (буџет за 2015 и 2016.год.).

9 Пројекат (ПЈ) Прojeкaт je временски ограничен пoслoвни пoдухвaт корисника буџета чијим спровођењем сe постижу циљeви кojи дoпринoсe постизању циљева прoгрaмa. Посебни типови пројеката су капитални и ИПА пројекти у контексту чл. 5. и 4. ЗОБ. Примери пројеката: Изградња моста Љубовија-Братунац Адаптација Музеја савремене уметности Успостављање јединственог информационог система за инспекције „E – инспектор’’ Подршка малим предузећима за набавку опреме у 2015.г. ИПА Сектор целоживотног учења ИПА и капитални пројекти су посебни типови јер се за њих дефиниси додатни атрибути.

10 Програмске информације
Сврха Опис Правни основ Одговорно лице Циљеви и показатељи учинка Атрибути програмске активности/ пројекта Атрибути програма

11 Елементи показатеља учинка
Базна вредност/ година Циљна вредност за наредне три године или у складу са периодом важења Коментар показатеља Извор верификације: База података или извештај у ком су објављени ажурни подаци о вредностима које се прате показатељом примарни извори: различити извештаји (годишњи извештај о раду, евалуациони извештаји, извештаји о коришћењу средстава субвенције, и сл.) и базе података чија је израда, односно ажурирање у надлежности буџетског корисника секундарни извори: извори којима не управља буџетски корисник, а сматрају се релевантним и веродостојним (статистички извештаји, извештаји међународних организација, односно статистички подаци из екстерних извора) Показатељи учинка Јединица мере Базна година Базна вредност Циљна вр. у 2017. у 2018. у 2019. Назив: Коментар: Извор верификације:

12 ПА за које није потребно дефинисати циљеве и показатеље
Није потребно дефинисати циљеви и показатеље учинка за програмске активности типа: администрација и управљање трансфер накнаде корисницима социјалне заштите буџетска резерва За ПА типа управни послови (давање мишљења и сагласности, решавање предмета, администрирање стипендија и сл.) циљеви и показатељи учинка се дефинишу само ако: се тичу квалитета и ефикасности пружене услуге (нпр. просечно време или трошак обраде предмета) ЗА ПА типа уређење области (нормативни послови - израда закона и других аката, израда стратешких и планских документа, анализе итд.) циљеви и показатељи учинка се дефинишу само ако је: стратешким документом утврђен циљ у области на коју се односи ПА

13 Упутство за праћење и извештавање о учинку програма

14 Праћење спровођења програма
Пословни процес у надлежности корисника буџета у ком се прикупљају, обједињују, евидентирају и анализирају релевантне информације о томе како се програми, односно програмске активности и пројекти као компоненте програма, спроводе у односу на очекиване резултате у дефинисаном периоду. Укључује: Редовно прикупљање података о оствареним вредностима показатеља учинка и поређење остварених и циљних вредности анализу планираних и стварних расхода програмских активности и пројеката у контексту оствареног учинка анализу евентуалног утицаја које реализација буџета и учинка у извештајном периоду има на планирана средства и учинак у наредном периоду

15 Извештавање о учинку програма
На основу праћења спровођења програма, корисници буџета израђују: годишњи извештај о учинку програма (за последњу завршену фискалну годину), извештај о учинку програма за првих шест месеци текуће фискалне године (полугодишњи извештај) Извештаје достављају у роковима предвиђеним буџетским календаром

16 Буџетски календар и извештавање о учинку

17 Рокови за достављање извештаја
Полугодишњи извештај о учинку директан корисник доставља органу управе надлежном за финансије – до 1. септембра Годишњи извештај о учинку директан корисник доставља органу управе надлежном за финансије – до 31. марта Усвојену одлуку о завршном рачуну која садржи годишњи извештај о учинку програма орган управе надлежан за финансије подноси Управи за трезор – до 15. јуна Локални орган управе надлежан за финансије је у обавези да достави Министарству финансија - Сектору буџета годишњи извештај о учинку до 15. априла текуће године за претходну годину који обједињује све појединачне извештаје корисника буџетских средстава.

18 Садржај годишњег извештајa о учинку програма
I преглед опредељених и утрошених средстава по програмима, програмским активностима и пројектима, као и проценат извршења; II преглед циљних и остварених вредности показатеља учинка и образложење евентуалних одступања; показатељи учинка свих ПР/ПА/ПЈ вредности остварене у завршеној фискалној години III образложење спровођења програма, програмских активности и пројеката у односу на постављене циљеве и опредељена, тј. утрошена средства.

19

20 Садржај полугодишњег извештаја о учинку програма
I преглед опредељених и утрошених средстава у првих шест месеци текуће фискалне године по програмима, програмским активностима и пројектима, као и проценат извршења; II преглед годишњих циљних вредности показатеља учинка, и остварених вредности показатеља у првих шест месеци, у случајевима где је могуће и релевантно пратити вредности показатеља полугодишње; показатељи учинка само на нивоу ПА/ПЈ (не и ПР) вредности остварене у првих 6 месеци текуће године само у случајевима у којима је могуће и релевантно пратити на полугодишњем нивоу III образложење спровођења програмских активности и пројеката у односу на постављене циљеве и планирана, односно утрошена средства током првих шест месеци фискалне године.

21

22 Садржај извештаја о учинку програма - III Образложење спровођења -
У образложењу спровођења ПР/ ПА/ ПЈ се истичу: • најзначајнија достигнућа у спровођењу током извештајног периода, • најзначајнија одступања од плана реализације или констатација да се реализација врши према плану, • могући проблеми у даљем спровођењу плана, као и предлози за њихово решавање, • утицај који резултат спровођења ПР/ПА/ПЈ у извештајном периоду може имати на учинке и средства планирана за наредни извештајни период, • додатни релевантни подаци који се не прате кроз показатеље учинка.

23 Интерна организација праћења и извештавања о учинку програма
У праћењу и извештавању о учинку програма на организован начин учествују представници свих организационих јединица у саставу корисника буџета. У циљу ефикасности и ефективности овог поступка, потребно је успоставити организациону структуру са јасно дефинисаним надлежностима и одговорностима, прецизирати кораке у поступку, као и канале комуникације и размене информација.

24 Интерна организација праћења и извештавања о учинку програма

25 Кораци у поступку праћења и извештавања

26 I: Припрема Успостављање интерне организационе структуре
руководилац органа доноси решење о формирању радне групе за праћење и извештавање или измена чланова групе при томе, лице одговорно за програм, програмску активност или пројекат предлаже особу која ће вршити улогу аналитичара Покретање процеса координатор доставља захтев одговорним лицима и аналитичарима програма и одређује рокове за достављање информација на нивоу програма Одговорна лица-аналитичари програма достављају захтев и рокове одговорним лицима и аналитичарима програмских активности

27 II: Спровођење поступка праћења и извештавања
Ниво програмске активности и пројекта аналитичар евидентира остварене вредности показатеља учинка и упоређује са циљним вредностима; врши поређење планираних и утрошених средстава програмске активности или пројекта; на основу ових информација аналитичар израђује нацрт образложења спровођења програмске активности или пројекта; Одговорно лице разматра нацрт и даје препоруке за евентуалне измене;

28 II: Спровођење поступка праћења и извештавања
Ниво програма аналитичар евидентира остварене вредности показатеља учинка и упоређује са циљним вредностима; аналитичар програма разматра анализу учинака појединачних програмских активности и пројеката, као и утицај које спровођење истих има на спровођење програма у целости; на основу ових информација аналитичар израђује нацрт образложења спровођења програма и доставља га одговорном лицу; Одговно лице разматра нацрт и даје препоруке за измене;

29 II: Спровођење поступка праћења и извештавања
Ниво органа координатор праћења и извештавања генерише свеобухватни извештај о учинку програма органа доставља руководиоцу органа на разматрање и указује на евентуална одступања у спровођењу програма, програмских активности или пројеката у односу на план руководилац органа разматра коначну верзију извештаја о учинку и даје евентуалне препоруке за измене извештаја руководилац органа даје евентуалне препоруке одговорним лицима програма везано за кориговање спровођења одређених активности или прерасподелу буџетских средстава у наредном периоду ради достизања бољих резултата. руководилац органа доставља извештај о учинку министарству надлежном за послове финансија, у складу са буџетским календаром

30 III: Коришћење информација о учинку
Интерно - боље управљање средствима и резултатима: показују руководству органа које се активности спроводе у складу са постављеним циљевима и финансијским планом, а које не омогућују да се утврде области неефикасне потрошње и размотри ефективност програма, програмске активности или пројекта на који начин је потребно кориговати спровођење активности и/ или прерасподелити буџетска средства у наредном периоду, у циљу остварења бољих резултата?

31 III: Коришћење информација о учинку
Екстерно - боље управљање средствима и резултатима: подаци се користите од стране органа надлежних за послове финансија, извршних и закнодавних органа у оквиру буџетске процедуре помажу при доношењу одлуке о расподели буџетских средстава за наредну фискалну годину као део образложења одлуке о завршном рачуну, омогућују да јавност стекне увид у резултате остварене кроз буџетску потрошњу

32 Пример финансијског извршења програма – годишњи извештај
Шифра програма Шифра програмске активности / пројекта Назив програма/програмске активности/пројекта Усвојен буџет за 2016. Текући буџет за 2016. Извршење у 2016. Проценат извршења у односу на текући буџет 0609 E-Управа 318,372,790 71% 0001 Уређење и надзор употребе информационих технологија у јавној управи 98% 0002 Развој инфраструктуре и електронских услуга портала ‘’е-Управа’’ 96% 0003 Подстицаји за израду ’’Open data’’ интернет портала 100% 4002 Успостављање јединственог информационог система за инспекције ’’е-Инспектор’’ 18% 4003 Израда информационог система ’’Јавне набавке’’ 70% УКУПНО:

33 Лош пример годишњег извештаја о учинку програма - II показатељи учинка -
ПЈ Успостављање јединственог информационог система ‘’е-Инспектор’’ Циљ: Унапређење рада инспектората информатизацијом њихових пословних процеса Показатељи учинка Јединица мере Базна година Базна вредност Циљна вр. у 2016. Остварена вр. у 2016. Назив: Проценат израде заједничке ИТ платформе за 4 пилот инспекције Коментар: Извор верификације: Извештај о реализацији пројекта Образложење одступања од циљне вредности: Проценат 2015 30 Назив: Проценат инспектора обучених за коришћење заједничке ИТ платформе Коментар: Извор верификације: Извештај о реализацији пројекта Образложење одступања од циљне вредности: 14

34 Добар пример годишњег извештаја о учинку програма - II показатељи учинка -
ПЈ Успостављање јединственог информационог система ‘’е-Инспектор’’ Циљ: Унапређење рада инспектората информатизацијом њихових пословних процеса Показатељи учинка Јединица мере Базна година Базна вредност Циљна вр. у 2016. Остварена вр. у 2016. Назив: Проценат израде заједничке ИТ платформе за 4 пилот инспекције Коментар: Извор верификације: Извештај о реализацији пројекта Образложење одступања од циљне вредности: Због кашњења у расписивању тендера за набавку информационог система, у 2016.год. није изабран извођач. Прва фаза израде инф.система (ИТ платформа са модулима за 4 пилот инспекције) је одложена за наредну годину. Проценат 2015 30 Назив: Проценат инспектора обучених за коришћење заједничке ИТ платформе Коментар: Извор верификације: Извештај о реализацији пројекта Образложење одступања од циљне вредности: Због кашњења у изради информационог система, обуке инспектората за његово коришћење су одложене за наредну годину. 14 Образложење је кратко и у директној вези са показатељем. Уноси се на овом месту или у Образложењу спровођења ПА.

35 Лош пример годишњег извештаја о учинку програма - II показатељи учинка -
ПА Развој инфраструктуре и електронских услуга портала ‘’е-Управа’’ Циљ: Унапређење рада инспектората информатизацијом њихових пословних процеса Показатељи учинка Јединица мере Базна година Базна вредност Циљна вр. у 2016. Остварена вр. у 2016. Назив: Број државних органа корисника Коментар: Извор верификације: Статистика портала Образложење одступања од циљне вредности: До повећања броја органа корисника Портала изнад планираног нивоа је дошло услед донирања опреме за 16 државна органа од стране Владе Републике Пољске, чиме је омогућено њихово прикључивање на мрежу Број 2014 120 150 Назив: Број крајњих корисника услуга електронске управе Коментар: Извор верификације: Статистика портала Образложење одступања од циљне вредности:  

36 Добар пример годишњег извештаја о учинку програма - II показатељи учинка -
ПА Развој инфраструктуре и електронских услуга портала ‘’е-Управа’’ Циљ: Унапређење рада инспектората информатизацијом њихових пословних процеса Показатељи учинка Јединица мере Базна година Базна вредност Циљна вр. у 2016. Остварена вр. у 2016. Назив: Број државних органа корисника Коментар: Извор верификације: Статистика портала Образложење одступања од циљне вредности: До повећања броја органа корисника Портала изнад планираног нивоа је дошло услед донирања опреме за 16 државна органа од стране Владе Републике Пољске, чиме је омогућено њихово прикључивање на мрежу Број 2014 120 150 166 Назив: Број крајњих корисника услуга електронске управе Коментар: Извор верификације: Статистика портала Образложење одступања од циљне вредности: Пораст броја корисника услуга изнад планираног нивоа је последица проширења броја услуга понуђених на порталу, као и интензивне промотивне кампање спроведене током године.  Образложење је кратко и информативно

37 Остварена вр. у првих 6 месеци 2017.
Лош пример полугодишњег извештаја о учинку програма - II показатељи учинка - ПЈ Израда информационог система ’’Јавне набавке’’ Циљ: Повећање ефикасности рада органа државне управе информатизацијом процеса јавних набавки Показатељи учинка Јединица мере Базна година Базна вредност Циљна вр. у 2017. Остварена вр. у првих 6 месеци 2017. Назив: Проценат органа државне управе који имају приступ информационом систему Коментар: Извор верификације: Статистика информационог система Образложење одступања од циљне вредности: Остварени напредак у достизању циљне вредности показатеља је у оквирима планираног. Проценат 2015 45 Назив: Број службеника обучених за коришћење информационог система Коментар: Извор верификације: Евиденција полазника обука Образложење одступања од циљне вредности: број 100 Назив: Број јавних набавки спроведених путем информационог система Извор верификације: Статистика информационог система Образложење одступања од циљне вредности: Подаци су расположиви на годишњем нивоу. 14 Није примењиво U ovom primeru je obrađen imaginaran PJ Израда информационог система ’’Јавне набавке’’.

38 Остварена вр. у првих 6 месеци 2017.
Добар пример полугодишњег извештаја о учинку програма - II показатељи учинка - ПЈ Израда информационог система ’’Јавне набавке’’ Циљ: Повећање ефикасности рада органа државне управе информатизацијом процеса јавних набавки Показатељи учинка Јединица мере Базна година Базна вредност Циљна вр. у 2017. Остварена вр. у првих 6 месеци 2017. Назив: Проценат органа државне управе који имају приступ информационом систему Коментар: Извор верификације: Статистика информационог система Образложење одступања од циљне вредности: Остварени напредак у достизању циљне вредности показатеља је у оквирима планираног. Проценат 2015 45 30 Назив: Број службеника обучених за коришћење информационог система Коментар: Извор верификације: Евиденција полазника обука Образложење одступања од циљне вредности: Због кашњења у изради упутства за употребу инф. система, обуке нису спроведене у планираном року. План је да се реализују до октобра 2017.год. број 100 Назив: Број јавних набавки спроведених путем информационог система Извор верификације: Статистика информационог система Образложење одступања од циљне вредности: Подаци су расположиви на годишњем нивоу. 14 Није примењиво U ovom primeru je obrađen imaginaran PJ Израда информационог система ’’Јавне набавке’’. Образложење је кратко, информативно и у директној вези са показатељем.

39 Пример образложења спровођења програма – годишњи извештај
Програм Е-Управа: Образложење спровођења програма у години извештавања: У току год. остварени су значајни успеси у развоју и примени портала е-Управа, који се огледају у повећању квалитета и квантитета понуђених услуга, као и у броју органа који нуде своје услуге грађанима на овом порталу. Портал је постао јединствена тачка приступа јавним услугама доступна свим лицима. У наредном периоду је планирано његово даље проширење. Значајан део активности у току 2016.год. је био је усмерен и на осавремењавање опреме коју органи државне управе користе у свом раду. Набављени су нови рачунари за 30 органа државне управе, и извршена надоградња 20 сервера. Један од највећих изазова који предстоје у процесу креирања ефикасне јавне управе јесте осигурање доступности информационо-комуникационе инфраструктуре и информационих система, као и њихова редовна употреба у раду свих органа, па ће у предстојећем трогодишњем периоду знатан део средстава планираних у оквиру програма бити опредељен у те сврхе. Недовољна реализација пројекта е-Инспектор, утицала је на смањење стопе извршења средстава на нивоу овог програма у току године. Да је ово сумарно образложење свих ПА и ПЈ у оквиру овог ПР Дакле виде се кључни успеси, кључни проблеми као и утицај који утицај на предстојећи период.

40 Пример образложења спровођења програмске активности – годишњи извештај
ПА Развој инфраструктуре и електронских услуга портала ‘’е-Управа’’: Образложење спровођења програмске активности у години извештавања: Функционалности портала е-Управа су у току 2016.год. проширене развојем нове услуге „Е-беба“, којом је омогућена пријава новорођенчади електронским путем. Како би било омогућено функционисање овог новог модула, спроведена је јавна набавка додатне хардверске инфраструктуре, и то за проширење сервера и капацитета за складиштење података. Највећи део средства ипак је утрошен на набавку рачунара за 30 органа и њихово прикључивање на централну мрежу, чиме је омогућено повезивање нових органа на портал е-Управа и повећање услуга које се нуде грађанима на њему. Поред овога, промоција услуга портала е-Управа резултовала је повећањем броја корисника изнад очекиваног нивоа. Биланс извршења финансијског плана корисника: Позитивни резултати. Све у складу са платом. Можда и не треба писати образложење. Последња реченица од користи кад не буду уписивали образложење оств.вр.показатеља. Шифра програма Шифра програмске активности / пројекта Назив програма/програмске активности/пројекта Усвојен буџет за 2016. Текући буџет за 2016. Извршење у 2016. Проценат извршења у односу на текући буџет 0002 Развој инфраструктуре и електронских услуга портала ‘’е-Управа’’ 96%

41 Пример образложења спровођења пројекта – годишњи извештај
ПЈ Успостављање јединственог информационог система за инспекције '‘е-Инспектор'': Образложење спровођења пројекта у години извештавања: У току 2016.године, спроведена је детаљна анализа пословних процеса за све инспекторате, која је послужила као основ за дефинисање техничке спецификације за израду информационог система који ће користити сви инспекторати приликом обављања послова из њихових надлежности. Након тога је расписан тендер за прикупљање понуда за израду информационог система у складу са спецификацијом, који је био отворен до 15. децембра године. Због кашњења у односу на планирани рок за отварање и затварање тендера, одлука о избору извођача није донета у току год. због чега није дошло до почетка развоја софтвера. Све то је имало за последицу одступање извршења средстава опредељених у оквиру овог пројекта у односу на план. Ове околности ће имати импликације на средстава потребна за спровођење овог пројекта у току предстојеће фискалне године. Биланс извршења финансијског плана корисника: Негативно дешавање. Јасно се види веза са малим утрошком буџетских средстава, као и Шифра програма Шифра програмске активности / пројекта Назив програма/програмске активности/пројекта Усвојен буџет за 2016. Текући буџет за 2016. Извршење у 2016. Проценат извршења у односу на текући буџет 4002 Успостављање јединственог информационог система за инспекције ’’е-Инспектор’’ 18%

42 Пример образложења спровођења програмске активности – полугодишњи извештај
ПА Подстицаји за израду ’’Open data’’ интернет портала: Образложење спровођења програмске активности у првих шест месеци: У марту године, расписан је први конкурс за финансирање израде ’’Open data’’ интернет портала који ће корисницима пружати податке о стању у области образовања, здравствене и социјалне заштите у Републици Србији, којим су додељене субвенције у укупном износу од РСД за 6 пројеката. Међутим, како је ребалансом Закона о буџету за 2017.год. у априлу 2017.год. дошло до увећања средстава у оквиру овe програмске активности за динара, омогућено је субвенционисање додатних пројеката у односу на првобитни план. Други конкурс је расписан у мају 2017.год. и њиме су додељене су субвенције за 9 додатних пројеката. У другој половини 2017.год. очекује се да ће се преостали послови одвијати у складу са планом. Шифра програма Шифра програмске активности / пројекта Назив програма/програмске активности/пројекта Усвојен буџет за 2017. Текући буџет за 2017. Извршење у првих 6 месеци 2017. Проценат извршењау односу на текући буџет 0003 Подстицаји за израду ’’Open data’’ интернет портала 100%

43 Пример образложења спровођења програмске активности – полугодишњи извештај
ПА Уређење и надзор употребе информационих технологија у јавној управи: Образложење спровођења програмске активности у првих шест месеци: Реализација у складу са планом активности и предвиђеним трошковима. Шифра програма Шифра програмске активности / пројекта Назив програма/програмске активности/пројекта Усвојен буџет за 2017. Текући буџет за 2017. Извршење у првих 6 месеци 2017. Проценат извршењау односу на текући буџет 0001 Уређење и надзор употребе информационих технологија у јавној управи 49.5%


Скинути ppt "ПРАЋЕЊЕ И ИЗВЕШТАВАЊЕ О УЧИНКУ ПРОГРАМА"

Сличне презентације


Реклама од Google