КЉУЧНА ОБЛАСТ 1: ШКОЛСКИ ПРОГРАМ И ГОДИШЊИ ПЛАН РАДА ШКОЛЕ

Slides:



Advertisements
Сличне презентације
Од права на партиципацију до праве партиципације
Advertisements

Наставни планови за информатичко образовање у основним и средњим школама Републике Србије Даниела Минић Алексић 24. јануар, 2015.
План и програми наставе и учења
Samovrednovanje učenika i roditelja u OŠ Kostrena
G4 Tim: Tatjana Ružman Krešo Barić Marija Đapić Darko Jovišić.
UPIS U I. RAZRED SREDNJE ŠKOLE
Катарина Алексић, саветник министра за еПросвету
KPR u osnovnoj školi Doc. dr Mirjana Đorđević
KPR u osnovnoj školi Doc. dr Mirjana Đorđević
ЧАС ПО МЕРИ ДЕТЕТА 218 К3 П2
О ВРЕДНОВАЊУ КВАЛИТЕТА РАДА УСТАНОВЕ
Унапређивање компетенција запослених у школи у области васпитног рада
Regionalna konferencija Almir Beridan
Израда ИНДИВИДУАЛНОГ ОБРАЗОВНОГ ПЛАНА
Сарадња кадра у ПУ и школи
Meтодика наставе физике
-веза наставе и оцењивања двосмерна
Завод за унапређивање образовања и васпитања
Васпитно-образовни циљеви у теорији и пракси курикулума
Priredila: Aleksandra Vladisavljević
СТРУЧНО УСАВРШАВАЊЕ НАСТАВНИКА КАО ПРЕДМЕТ НАУЧНИХ ИСТРАЖИВАЊА
НИВО РИЗИКА.
инклузивно образовање -примјери добре праксе-
037/884 – /885 – 050
Program za cjeloživotno učenje-Leonardo da Vinci
KNJIŽNICA U ODGOJNO-OBRAZOVNOM SUSTAVU
Покрајински секретар за образовање
Делија Балош, ВТШСС Нови Сад
ПРОЈЕКАТ “ОБРАЗОВАЊЕ ЗА ПРАВА ДЕТЕТА” ОШ”ЧИБУКОВАЧКИ ПАРТИЗАНИ”
Милија Марјановић инспектор-просвјетни савјетник за историју
ОЦЕЊИВАЊЕ НА ОСНОВУ ПОРТФОЛИЈА Ш.Д. Изли, К. Мичел
Дечја недеља Подршка породици Саветодавни рад са родитељима
UNUTARNJA REVIZIJA U JAVNOM SEKTORU SJEVERNE MAKEDONIJE – PRVI KORACI, POSTIGNUĆA I DALJNJI IZAZOVI – Mite Mitevski, voditelj Središnje harmonizacijske.
СТАНДАРДИ КОМПЕТЕНЦИЈА ЗА ПРОФЕСИЈУ НАСТАВНИКА И ЊИХОВОГ ПРОФЕСИОНАЛНОГ РАЗВОЈА Нови Сад, јун СИНДИКАТ.
ОСНОВНА ШКОЛА „ИВАН ГУНДУЛИЋ“
ПРИМЈЕР ДОБРЕ ПРАКСЕ ЈУ Техничка школа “Михајло Пупин” Бијељина
Шта је портфолио професионалног развоја?
INTERNA REVIZIJA U BUGARSKOJ –
Специјализована ИТ одељења
САОБРАЋАЈНЕ СЕКЦИЈЕ У ОСНОВНОЈ ШКОЛИ
RAVNATELJ I SIGURNOST ODGOJNO-OBRAZOVNE USTANOVE Suzana Hitrec, prof.
ИОП (ИНДИВИДУАЛНИ ОБРАЗОВНИ ПЛАН).
Povećanje i iskazivanje vrijednosti unutarnje revizije
Ivana Jakir-Bajo, Ministarstvo financija
Prof. dr Nevena Petrušić Gorica Čolić, MA za prava deteta
Милија Марјановић инспектор-просвјетни савјетник за историју
DETALJAN OPIS PROJEKTA
ФАРМАЦЕУТСКО-ФИЗИОТЕРАПЕУТСКЕ
Osnovne informacije o projektu
POSLOVI U ŠKOLI U RAZDOBLJU OD DO
RAZVOJ ŠKOLSKOG KURIKULUMA
Osnovne informacije o projektu
Дечја недеља Подршка породици Саветодавни рад са родитељима
ТРАНСПОРТНА ПОЛИТИКА У СВЕТЛУ ЕВРОПСКИХ ИНТЕГРАЦИЈА У СРБИЈИ
Oblast Tehnika (Agrotehnika,Tehnička sredstva u poljoprivredi) Uzrast
Provedba stručno-pedagoškoga nadzora
ИНТЕРНА ЗАШТИТНА МРЕЖА.
[Umetnite godinu] školska godina Ime škole Ime nastavnika Razred
ПРОДУЖЕНИ БОРАВАК ОШ “19. април” Дервента.
Иницијативу су покренули
КЉУЧНА ОБЛАСТ 2: НАСТАВА И УЧЕЊЕ
Категорија: ваннаставне активности – час одељењског старешине Разред: први
КЉУЧНА ОБЛАСТ 3: ПОСТИГНУЋА УЧЕНИКА
ПРИМЕНА ОБРАЗОВНИХ СТАНДАРДА У ФИЗИЧКОМ ВАСПИТАЊУ
ОРГАНИЗАЦИЈА НАСТАВЕ И ПРИПРЕМА НАСТАВНИКА
Проширена делатност и верификација установа
КВАЛИТЕТ УЏБЕНИКА ЗА ОСНОВНЕ И СРЕДЊЕ ШКОЛЕ
Сваки студент унутар групе током јавне презентације приказује следеће резултате:
Osnovne informacije o projektu
Транскрипт презентације:

КЉУЧНА ОБЛАСТ 1: ШКОЛСКИ ПРОГРАМ И ГОДИШЊИ ПЛАН РАДА ШКОЛЕ

Стандард: 1.1 ШП и ГПРШ сачињени су у складу са прописима. Индикатор Извори доказа 1.1.1.Школски програм садржи све законом предвиђене елементе Школски програм 1.1.2. Школски програм је сачињен на основу наставног плана и програма Школски програм и наставни план и програм 1.1.3. Годишњи план рада школе сачињен је на основу школског програма Годишњи план и Школски програм 1.1.4. Глобални/годишњи планови наставних предмета саставни су део годишњег плана рада школе Годишњи план (компакт диск) 1.1.5.Годишњи план рада школе садржи посебне програме васпитног рада Годишњи план

Стандард: 1.2 Елементи ШП и ГПРШ међусобно су усклађени. Индикатор Извори доказа 1.2.1. У годишњи план рада школе уграђен је акциони план школског развојног плана за текућу годину Годишњи план и Школски развојни план 1.2.2. У ГПРШ оперативно су разрађени структурни елементи школског програма Годишњи и оперативни планови рада наставника 1.2.3. Програми наставних предмета су међусобно садржајно усклађени у оквиру сваког разреда Оперативни планови рада наставника 1.2.4. Програми наставних предмета су међусобно временски усклађени у оквиру сваког разреда Школски програм

Стандард: 1.3 ГПРШ омогућава остварење циљева и стандарда образовања и васпитања. Индикатор Извори доказа 1.3.1. У годишњим плановима наставних предмета наведени су циљеви учења по разредима Годишњи планови рада по предметима 1.3.2. Годишњи планови наставних предмета садрже образовне стандарде Годишњи планови рада наставника 1.3.3. У годишњим плановима наставних предмета предвиђена је провера остварености прописаних образовних стандарда или циљева учења наставног предмета наведених у наставном програму 1.3.4. У оперативним/месечним плановима наставника наведено је којим садржајима ће се остварити циљеви учења предмета у датом разреду Оперативни планови рада наставника, припрема за час, Годишњи планови рада по предметима

Стандард: 1.4 ШП и ГПРШ усмерени су на задовољење различитих потреба ученика. Индикатор Извори доказа 1.4.1. ГПРШ садржи листу изборних предмета која је сачињена на основу постојећих ресурса Годишњи план рада школе 1.4.2. Наставници су прилагодили ГПРШ специфичностима одељења Планови рада наставника 1.4.3. У ГПРШ предвиђен је план израде ИОП-а на основу анализе напредовања ученика у учењу ГПРШ, опсервација часа/активности у школи, стручни сарадници, стручни тим за ИО 1.4.4. Факултативни програми и план ваннаставних активности сачињени су на основу интересовања ученика и постојећих ресурса Извештај о анализи потреба ученика и ресурса школе, опсервација часа/активности у школи, ученици, родитељи, наставници, руководство, стручни сарадници 1.4.5. У ГПРШ наведене су одговорности, динамика и начин реализације Програма заштите ученика од насиља, злостављања и занемаривања ГПРШ 1.4.6. ШП садржи посебне програме за двојезичну популацију ученика Школски програм

Акциони план Активност Носилац Време реализације Докази/начин праћења Унапређење ГПРШ директор, стручна служба септембар сваке школске године радни састанци стручних и сродних већа Усклађивање садржаја појединих наставних предмета у оквиру сваког разреда стручна већа, директор јун увид у наставне планове и програме наставника Прилагођавање ГПРШ специфичностима одељења одељењске старешине, наставници септембар-октобар планови рада ОС, дневници рада и слободних активности