МЕТОДИКА УПОЗНАВАЊА ОКОЛИНЕ 2

Slides:



Advertisements
Сличне презентације
Припрема за СИР Предшколска педагогија Методика ВОР-а
Advertisements

МЕДИЈСКИ СИСТЕМ СРБИЈЕ
ВИСОКА ШКОЛА МОДЕРНОГ БИЗНИСА БЕОГРАД
ДРВО У ГРАЂЕВИНАРСТВУ НАСТАВНО ОСОБЉЕ: др БИСЕРКА НЕСТОРОВИЋ
План и програми наставе и учења
BILJKE I ŽIVOTINJE- RIJEKA NERETVA
KPR u osnovnoj školi (2+1 čas; 18:30h, petak, Velika sala)
Лековите и ароматичне биљке
ОСНОВНЕ СТУДИЈЕ IV ГОДИНА VII СЕМЕСТАР VIII СЕМЕСТАР
Radio novinarstvo- uvodno predavanje
ЧАС ПО МЕРИ ДЕТЕТА 218 К3 П2
Унапређивање компетенција запослених у школи у области васпитног рада
Израда ИНДИВИДУАЛНОГ ОБРАЗОВНОГ ПЛАНА
Doprinos instrumenata marketing miksa satisfakciji studenata
Готовост деце за школу Континуитет у сарадњи
Сарадња кадра у ПУ и школи
Савез студената Београда
Meтодика наставе физике
Literatura Cotton, D., Faley, D. & Kent, S., (2012). Market Leader Pre-intermediate Business English Course Book. Pearson Longman, UK Rogers, J. (2012).
Припрема за СИР Курикулуми предшколског васпитања
ЕСТЕТИКА ПЕЈЗАЖА наставник: mr Милена Путник, доцент трећа година програма основних студија пејзажне архитектуре и хортикултуре VI семестар 5 ЕСПБ.
ПРИКАЗ ИЗБОРНОГ ПРЕДМЕТА: ЕЛЕМЕНТИ ТЕОРИЈЕ АЛГОРИТАМА
doc. dr Nataša Simeunović
Физика околине.
РЕАЛИЗАЦИЈА ПРОГРАМСКИХ АКТИВНОСТИ У ОКВИРУ ИНИЦИЈАТИВЕ ЗА ПОДРШКУ РАЗВОЈУ И УЧЕЊУ РОМСКЕ ДЕЦЕ РАНОГ УЗРАСТА У СРБИЈИ 2-3.октобар Београд.
ДИЗАЈН Наставно особље: мр Јелена Матић, доцент
Аерозагађења и шумски екосистеми
КОМУНИКАЦИЈА И КУЛТУРА
ЗАДАЦИ РАДА НА ФОРМИРАЊУ ОСНОВНИХ ПОЈМОВА ПОЗНАВАЊА ПРИРОДЕ И ДРУШТВА
ОПЛЕМЕЊИВАЊЕ УКРАСНИХ БИЉАКА
Предузетништво и мала и средња предузећа у шумарству
Милија Марјановић инспектор-просвјетни савјетник за историју
Upravljanje odnosima s javnošću
УПРАВЉАЊЕ НАНОСОМ НАСТАВНО ОСОБЉЕ: Др Станимир Костадинов, ред. проф.
Врста и ниво студија: Основне академске студије
Предиспитне обавезе студената
СТАНДАРДИ КОМПЕТЕНЦИЈА ЗА ПРОФЕСИЈУ НАСТАВНИКА И ЊИХОВОГ ПРОФЕСИОНАЛНОГ РАЗВОЈА Нови Сад, јун СИНДИКАТ.
ОСНОВНА ШКОЛА „ИВАН ГУНДУЛИЋ“
СИГУРНОСТ НА РАДУ НАСТАВНО ОСОБЉЕ: Професор: Драган Лукачев
Наставник: Др Драгана Бјекић, ванредни професор
DOBRODOŠLI NA DEPARTMAN ZA MATEMATIKU I INFORMATIKU
Земљиште и технике биоинжењеринга
САОБРАЋАЈНЕ СЕКЦИЈЕ У ОСНОВНОЈ ШКОЛИ
Стручно усавршавање у установи
Водопривреда брдско-планинских подручја
TEORIJA NASTAVE GOVORNOG I PISMENOG IZRAŽAVANJA
НАСТАВНИ ПРЕДМЕТ Гајење шума посебне намене
195 sati. 45 sati predavanja, 30 sati seminara i 120 sati vježbi.
Наставница: Проф. др Драгана Бјекић Асистенткиња: Милица Вучетић
Физика 1 ИТ.
PREZENTACIJA KOLEGIJA METODE DALJINSKIH ISTRAŽIVANJA U GEOLOGIJI
PRIMENA INFORMACIONIH TEHNOLOGIJA
Наставник: Проф. др Небојша Митровић Асистенткиња: Мр Јелена Пуреновић
REHABILITACIJA INTELEKTUALNO OMETENIH OSOBA
Engleski jezik I Uvodno predavanje
Наставница: проф. др Драгана Бјекић Асистенткиња: Милица Вучетић
Osnovne informacije o projektu
Uvod u pravo Evropske unije
ПРОДУЖЕНИ БОРАВАК ОШ “19. април” Дервента.
Основи музичке културе
НАСТАВНИ ПРЕДМЕТ НАСТАВНО ОСОБЉЕ др Раде Цвјетићанин ванр. проф.
Мој портфолио.
ЕКОЛОГИЈА ДИВЉАЧИ НАСТАВНО ОСОБЉЕ: Др Драган Гачић, ванр. проф.
С о ц и о л о г и ј а С о ц и о л о г и ј а
smer: PREDŠKOLSKI VASPITAČ VI semestar
Пондерисање 4/5. октобар
Родитељски састанак са родитељима предшколаца и будућим учитељима
Сваки студент унутар групе током јавне презентације приказује следеће резултате:
АКТИВНОСТИ СТУДЕНАТА НА КАТЕДРИ ЗА ПЕДАГОГИЈУ Академска 2018/2019
Mehanika Šifra predmeta Status predmeta Semestar Broj ECTS Fond časova
Транскрипт презентације:

МЕТОДИКА УПОЗНАВАЊА ОКОЛИНЕ 2 Доц. др Наташа Бранковић

Циљ и исход предмета Оспособити студенте за самостално организовање и реализовање рад са предшколско децом у области упознавања околине Очекује се да ће студенти бити оспособљени за самосталну реализацију свих облика активности у упознавању околине са децом предшколског узраста

Садржај предмета Теоријска настава: Игре и активности из области упознавања околине: истраживачке игре, игре за укључивање детета у кућне обавезе, игре за учење правила и понашања у саобраћају, игре за откривање света биљака и животиња, игре за упознавање материјалносг света, игре за увођење у еколошку културу понашања. Драмско играње и импровизација у циљу упознавања околине. Активности у функцији развијања комуникације. Организација деце за реализацију активности упознавања околине.

Садржај предмета Практична настава: Практичне вежбе из упознавања околине реализују се путем боравка у предшколским установама -вежбаоницама Факултета. У групама од 10 студената, под менторством наставника односно сарадника, сваки студент припрема и самостално организује различите врсте активности из упознавања околине деце путем савремених приступа у усвајању садржаја. У припреми активности студенту помажу ментор-учитељ и ментор-асистент. У анализи методичке праксе студента активно учествују сви студенти из групе

Евалуација Предиспитне обавезе Испит Активност у току предавања – 5 б Писмени део – 25 б Практична настава - 10 б Усмени део – 25 б Колоквијум – 25 б Семинарски рад – 15 б

Литература Цвјетићанин, С.: Методика упознавања околине 1, Педагошки факултет у Сомбору, ин принт. Група аутора (2000): Корак по корак (приручник за васпитаче), стр. 137-183., Креативни центар, Београд. Каменов, И. (1991): Игре опажања, Методички приручник са збирком игара, НОва просвета, Београд. Еинон, Д. (2004): Игре училице, Профил, Загреб Бојовић, В. (1982): Истраживачке активности у којима деца откривају физичке појаве, Материјал са семинара за васпитаче, ЗУНС, Београд.