Демонстрација часа АУН

Slides:



Advertisements
Сличне презентације
AKCIJE Učenici: Vanja Mihajlović Stefan Savić
Advertisements

И ОНИ СЕ СПРЕМАЈУ ЗА ЗИМУ
Завод за унапређивање образовања и васпитања
СЦЕНАРИО ЗА ЧАСА Наставна јединица: Сабирање и одузимање до 20.
Data mining Izdvajanje informacije iz skupa podataka i transformacija u jasnu strukturu za buduće korišćenje Data Mining koristi/prati isti opšti pristup.
Projekat „Učim da učim“
RANGIRANJE UNIVERZITETA KAO PODSTICAJ RAZVOJA
Од права на партиципацију до праве партиципације
BILJKE I ŽIVOTINJE- RIJEKA NERETVA
Sounds intriguing Danilo Stojanovic.
Planiranje i analiza poslovanja
Појам птице (Шта су птице?)
Kliknite ovde za unos prikaza časa u Word dokumentu!
Raspored naslova Podnaslov.
Прича о хлебу Вања Белецки
KPR u osnovnoj školi (2+1 čas; 18:30h, petak, Velika sala)
1. час: Одељењска заједница
Излагач: Марко Маслаћ Април, 2014.
PRIMJENA SLIČNOSTI NA IGRALIŠTU
Menadžment kvaliteta – vježbe broj 2: Obrasci za prikupljanje podataka
Ljiljana Filipović Gimnazija”Živorad Janković” Novi Sad
Унапређивање компетенција запослених у школи у области васпитног рада
OPASNOSTI I ZLOUPOTREBAA LIČNIH PODATAKA
Meтодика наставе физике
Крагујевац, Маја Марковић Гашић
Naslov sa rasporedom slike
Завод за унапређивање образовања и васпитања
Правилник о оцењивању ученика у основном образовању и васпитању
Гласно - тихо.
5 NAREDBE.
Да ли су нам потребне школске униформе?
Пројекат Тепих Сјерпински у ОШ “Ђорђе Крстић”
ЋИРИЛИЦА НАШЕ КУЛТУРЕ или РАЂАЊЕ ИДЕЈЕ
ОПЛЕМЕЊИВАЊЕ УКРАСНИХ БИЉАКА
Електротехничка школа „Раде Кончар,,
Pozitivna klima i (ne)nasilje u odeljenju
ОЦЕЊИВАЊЕ НА ОСНОВУ ПОРТФОЛИЈА Ш.Д. Изли, К. Мичел
Системи без повратне спреге и са повратном спрегом Борозан Драгана
СТАНДАРДИ КОМПЕТЕНЦИЈА ЗА ПРОФЕСИЈУ НАСТАВНИКА И ЊИХОВОГ ПРОФЕСИОНАЛНОГ РАЗВОЈА Нови Сад, јун СИНДИКАТ.
ОСНОВНА ШКОЛА „ИВАН ГУНДУЛИЋ“
Koliko puta tjedno doručkuješ?
Наставник: Др Драгана Бјекић, ванредни професор
РАЗГОВОРНИ ЈЕЗИК - ужи избор лексике - једноставне реченице - интонација, експресивност су прилагођени усменој комуникацији - честа је употреба архаизама,
(Potencijalno) Daroviti učenici
Стручно усавршавање у установи
Др Ката Шкарић Јовановић
Како се некада живело.
PANEL
Категорија:Обавезни предмети – Природа и друштво Разред: III
Наставница: проф. др Драгана Бјекић Асистенткиња: Милица Вучетић
Osnovne informacije o projektu
О ИЗБОРНИМ ПРОГРАМИМА У ТРЕЋОЈ БЕОГРАДСКОЈ ГИМНАЗИЈИ
ФОРМУЛА 1 – ОД НАУКЕ ДО СПОРТА Основна школа ‘’Павле Савић’’ Београд
43.Избор електромотора.
Oblast Tehnika (Agrotehnika,Tehnička sredstva u poljoprivredi) Uzrast
Слушање музике.
Raspored naslova Podnaslov.
BOSNA I HERCEGOVINA NA PUTU KA EVROPSKIM INTEGRACIJAMA
Категорија: ваннаставне активности – час одељењског старешине Разред: први
Тема 3. Отварање, приступање и управљање налозима на порталу дигиталних образовних ресурса проф. др Даница Лечић-Цветковић, ФОН.
КЉУЧНА ОБЛАСТ 1: ШКОЛСКИ ПРОГРАМ И ГОДИШЊИ ПЛАН РАДА ШКОЛЕ
ОРГАНИЗАЦИЈА НАСТАВЕ И ПРИПРЕМА НАСТАВНИКА
Сваки студент унутар групе током јавне презентације приказује следеће резултате:
SPECIFIČNI TESTOVI U REKREACIJI I FITNESU
Sadržaj predavanja Uvod u postupak procjene Metodologija procjene
Завод за унапређивање образовања и васпитања
Osnovne informacije o projektu
Osnovne informacije o projektu
Транскрипт презентације:

Демонстрација часа АУН Трећи час, 3.03.2011 Демонстрација часа АУН на примеру сценарија за час – Класификација птица (из: Ивић, Пешикан, Јанковић, 2001: Активно учење/настава)

Листа активности на часу АУН 3.03.2011., прва група, У-2010/11 Ученици у групи евоцирају (актуализују) своја претходна знања и искуства Ученици дискутују у групи да ли неки примерак животиње припада класи птица (инсект-птица). Ученици у групи анализирају поједине примерке птица у односу на њихове карактеристике Ученици у групи упоређују – уочавају сличности и разлике између појеиних примерака птица Сумирање - кроз дефинисање критеријума за класификацију Представници група јавно презентују продукте групног рада (висока мотивација – учествују, ангажовани су скоро сви ученици; добра социо-емоционална атмосфера на часу) Ученици у групи упоређују своју класификацију са научном класификацијом , утврђују сличности и разлике

Листа активности на часу АУН 3.03.2011., друга група, У-2010/11 Ученици у групи евоцирају (актуализују) своја претходна знања и искуства, Ученици у групи дискутују о томе како изгледају поједине врсте птица за које до тада нису чули (нпр.: ему, и сл), Ученици прикупљају информације о врстама које им нису познате (од ученика из других група; то могу да буду – енциклопедије, net, ... ), …

Листа активности на часу АУН 3.03.2011., трећа група, У-2010/11 Ученици у групи евоцирају (актуализују) своја претходна знања и искуства, ангажованост, позитивна социо-емоционалан атмосфера, Ученици у групама дискутују о врстама птица за које до тада нису чули, Прикупљају информације од ученика из других група Ученици у групама уочавају сличности и разлике између врста, Ученици у групама на основу уочених сличности формирају критеријуме класификациј …