ЈУ ОШ „ЂОРЂО ПАНЗАЛОВИЋ“ ОСИЊА, ДЕРВЕНТА

Slides:



Advertisements
Сличне презентације
Srednja škola – Centar za odgoj i obrazovanje Zagreb, Zagorska 14
Advertisements

VII i VIII razred u Matematičkoj gimnazijI
Завод за унапређивање образовања и васпитања
СЦЕНАРИО ЗА ЧАСА Наставна јединица: Сабирање и одузимање до 20.
Osnovna škola Bartola Kašića Vinkovci
Projekat „Učim da učim“
Samovrednovanje učenika i roditelja u OŠ Kostrena
Завод за унапређивање образовања и васпитања
KPR u osnovnoj školi (2+1 čas; 18:30h, petak, Velika sala)
PROJEKT EKO EKO U GRUŽU.
У оквиру Дечје недеље започете су и активности (пројекат) под називом ,,Корак по корак у знање о саобраћају’’. Радионицу у вртићу ,,Невен’’ у којој.
KPR u osnovnoj školi Doc. dr Mirjana Đorđević
Свет око нас Дани у недељи Први разред.
KPR u osnovnoj školi Doc. dr Mirjana Đorđević
ЧАС ПО МЕРИ ДЕТЕТА 218 К3 П2
Унапређивање компетенција запослених у школи у области васпитног рада
Regionalna konferencija Almir Beridan
Израда ИНДИВИДУАЛНОГ ОБРАЗОВНОГ ПЛАНА
Сарадња кадра у ПУ и школи
учитељица Лала, ОШ "Анта Богићевић", Лозница
БЕЛЕШКЕ ЈЕДНЕ УЧИТЕЉИЦЕ
MICS4 Прелиминарни подаци
-веза наставе и оцењивања двосмерна
Завод за унапређивање образовања и васпитања
NISPUSŠ - Nacionalni informacijski sustav prijava i upisa u srednje škole Zvonimir Stanić.
Дијабетес у пракси Аутори: Биљана Зекановић, сестра на превентиви
Р Е П У Б Л И К А С Р П С К А ЈУ Центар средњих школа „ИВО АНДРИЋ“ ПРЊАВОР П Р Њ А В О Р   Раде Врањешевић бр.1. , Прњавор, тел
Вртић Невен Дечја недеља Њено величанство књига Сваком једном Сунце сине Поема о инклузији
РЕАЛИЗАЦИЈА ПРОГРАМСКИХ АКТИВНОСТИ У ОКВИРУ ИНИЦИЈАТИВЕ ЗА ПОДРШКУ РАЗВОЈУ И УЧЕЊУ РОМСКЕ ДЕЦЕ РАНОГ УЗРАСТА У СРБИЈИ 2-3.октобар Београд.
инклузивно образовање -примјери добре праксе-
037/884 – /885 – 050
Покрајински секретар за образовање
Пројекат Тепих Сјерпински у ОШ “Ђорђе Крстић”
Dobrodošli u 1. razred Predstavljanje stručno razvojne službe škole
„ОСНОВИ БЕЗБЕДНОСТИ ДЕЦЕ“ Eлектронска апликација
ОЦЕЊИВАЊЕ НА ОСНОВУ ПОРТФОЛИЈА Ш.Д. Изли, К. Мичел
ПРЕТХОДНИК И СЛЕДБЕНИК учитељица Мира Стевковић
ГОДИШЊИ САВЕТОДАВНО ИНСТРУКТИВНИ РАД
ОСНОВНА ШКОЛА „ИВАН ГУНДУЛИЋ“
ПРИМЈЕР ДОБРЕ ПРАКСЕ ЈУ Техничка школа “Михајло Пупин” Бијељина
Шта је портфолио професионалног развоја?
Pripremila : Dijana Milanović, prof.
Специјализована ИТ одељења
Имам право да користим ИКТ
Завод за унапређивање образовања и васпитања
ИОП (ИНДИВИДУАЛНИ ОБРАЗОВНИ ПЛАН).
PEDAGOŠKA IGRA DVORAC Učiteljica Iva Zajec.
Конференција Укљученост родитеља у рад школа и предшколских установа
МЕТОДИКА УПОЗНАВАЊА ОКОЛИНЕ 2
DETALJAN OPIS PROJEKTA
Osnovne informacije o projektu
Osnovne informacije o projektu
POSLOVI U ŠKOLI U RAZDOBLJU OD DO
4.ЈУНИ 2015.ГОДИНЕ НОВИ САД, СТАДИОН „КАРАЂОРЂЕ“
Međunarodna Eko-škola OŠ “August Šenoa” - Osijek
ФОРМУЛА 1 – ОД НАУКЕ ДО СПОРТА Основна школа ‘’Павле Савић’’ Београд
ZAJEDNICA KOJA UČI SJENICA
BOSNA I HERCEGOVINA NA PUTU KA EVROPSKIM INTEGRACIJAMA
ПРОДУЖЕНИ БОРАВАК ОШ “19. април” Дервента.
Иницијативу су покренули
NEDELJA ORALNOG ZDRAVLJA
КЉУЧНА ОБЛАСТ 3: ПОСТИГНУЋА УЧЕНИКА
ПРИМЕНА ОБРАЗОВНИХ СТАНДАРДА У ФИЗИЧКОМ ВАСПИТАЊУ
КЉУЧНА ОБЛАСТ 1: ШКОЛСКИ ПРОГРАМ И ГОДИШЊИ ПЛАН РАДА ШКОЛЕ
Родитељски састанак са родитељима предшколаца и будућим учитељима
КВАЛИТЕТ УЏБЕНИКА ЗА ОСНОВНЕ И СРЕДЊЕ ШКОЛЕ
Povezanost digitalnih i tiskanih materijala
Завод за унапређивање образовања и васпитања
ЈУ ОШ "Иво Андрић" Бања Лука
Транскрипт презентације:

ЈУ ОШ „ЂОРЂО ПАНЗАЛОВИЋ“ ОСИЊА, ДЕРВЕНТА

централна школа +5 подручних одјељења 285 ученика 12 ученика са сметњама у развоју 4 ученика разредна настава 8 предметна настава

Приказ случаја ученице Ј.С. Упућена комисији за разврставње приликом љекарског прегледа за упис у први разред Укључене институције: Дом здравља Дервента, Клинички центар Бања Лука, ЈУ Центар за социјални рад у Дервенти

Одбија контакт са стручњацима, успостављање дијагнозе је отежано Дјелује незрело у односу на узраст, не жели да прича и да се одвоји од родитеља Потребна едукација родитеља о свему

Дг. Селективни мутизам Уписана у одјељење предшколског образовања У почетку одбијала, да прича и да ради Рад са дјецом, учитељицом и повремено психологом

Укључена у пројекат Центра за социјални рад у Дервенти, и Центар за дјецу и омладину са сметњама у развоју Будућноцт(едукација родитеља+радионице с дјецом)

У предшколском је почела повремено да прича и да се игра с дјецом Почетак првог разреда- учитељица је била упозната од стране психолога о дјевојчици, ишла је на радионице и родитељи су били више упућени и сарадљивији

Наставница у разреду има још шест ђака Од почетка инсистира да ради у својим могућностима све што раде и друга дјеца Има већу емоционалну подршу од наставнице Успостављање навика и правила

На почетку је само шарала, сада смислено црта Пише линије, и понека слова Боље сарађује са дјецом Увијек неко од другара помаже Видан напредак у односу на почетак

Препоручује се поновљени одлазак на комисију Да би у другом разреду имали прилагођенији план рада са ученицом Сарадња свих институција , заједно са родитељима