ЕСТЕТИКА ПЕЈЗАЖА наставник: mr Милена Путник, доцент трећа година програма основних студија пејзажне архитектуре и хортикултуре VI семестар 5 ЕСПБ.

Slides:



Advertisements
Сличне презентације
Univerzitet u Novom Sadu, Fakultet tehničkih nauka
Advertisements

VISOKA TEHNIČKA ŠKOLA STRUKOVNIH STUDIJA ZVEČAN
Припрема за СИР Предшколска педагогија Методика ВОР-а
Изборни предмети -докторске студије-
МЕДИЈСКИ СИСТЕМ СРБИЈЕ
ВИСОКА ШКОЛА МОДЕРНОГ БИЗНИСА БЕОГРАД
ДРВО У ГРАЂЕВИНАРСТВУ НАСТАВНО ОСОБЉЕ: др БИСЕРКА НЕСТОРОВИЋ
BILJKE I ŽIVOTINJE- RIJEKA NERETVA
TREND 2019 XXV GODINA SKUPOVA TREND Prof. dr VLADIMIR KATIĆ
MOBILNOST STUDENATA I NASTAVNOG OSOBLJA U OBLASTI ARHITEKTURE IZMEĐU FAKULTETA TEHNIČKIH NAUKA U NOVOM SADU (SRBIJA) I UNIVERZITETA U ALCALI (ŠPANIJA)
KPR u osnovnoj školi (2+1 čas; 18:30h, petak, Velika sala)
Лековите и ароматичне биљке
ОСНОВНЕ СТУДИЈЕ IV ГОДИНА VII СЕМЕСТАР VIII СЕМЕСТАР
Radio novinarstvo- uvodno predavanje
Унапређивање компетенција запослених у школи у области васпитног рада
Doprinos instrumenata marketing miksa satisfakciji studenata
Nenad Grahovac, Miodrag Žigić
НАУЧНИ ИДЕНТИТЕТ НАСТАВНЕ ДИСЦИПЛИНЕ
Meтодика наставе физике
Шта је семинарски рад? Семинарски рад је писани рад једног студента или групе студената у коме се обрађује одређена тема.
Припрема за СИР Курикулуми предшколског васпитања
ВИСОКА ГРАЂЕВИНСКО – ГЕОДЕТСКА ШКОЛА СТРУКОВНИХ СТУДИЈА
ПРИКАЗ ИЗБОРНОГ ПРЕДМЕТА: ЕЛЕМЕНТИ ТЕОРИЈЕ АЛГОРИТАМА
doc. dr Nataša Simeunović
Физика околине.
Različiti programi i njihovi nedostaci u podsticanju dečje kreativnosti Metodika vaspitnog rada Ana Miljković-Pavlović.
Завод за унапређивање образовања и васпитања
КАРИЈЕРНО ВОЂЕЊЕ У ОБЛАСТИ СТРУКОВНОГ ТУРИЗМА
KNJIŽNICA U ODGOJNO-OBRAZOVNOM SUSTAVU
ДИЗАЈН Наставно особље: мр Јелена Матић, доцент
Аерозагађења и шумски екосистеми
SARADNJA VISOKOŠKOLSKIH USTANOVA - AKADEMSKE I STRUKOVNE STUDIJE
ЋИРИЛИЦА НАШЕ КУЛТУРЕ или РАЂАЊЕ ИДЕЈЕ
КОМУНИКАЦИЈА И КУЛТУРА
ОПЛЕМЕЊИВАЊЕ УКРАСНИХ БИЉАКА
Предузетништво и мала и средња предузећа у шумарству
Upravljanje odnosima s javnošću
УПРАВЉАЊЕ НАНОСОМ НАСТАВНО ОСОБЉЕ: Др Станимир Костадинов, ред. проф.
Врста и ниво студија: Основне академске студије
СИГУРНОСТ НА РАДУ НАСТАВНО ОСОБЉЕ: Професор: Драган Лукачев
Organizacija “Izabrane teme”
DOBRODOŠLI NA DEPARTMAN ZA MATEMATIKU I INFORMATIKU
Земљиште и технике биоинжењеринга
Стручно усавршавање у установи
Водопривреда брдско-планинских подручја
TEORIJA NASTAVE GOVORNOG I PISMENOG IZRAŽAVANJA
Завод за унапређивање образовања и васпитања
НАСТАВНИ ПРЕДМЕТ Гајење шума посебне намене
195 sati. 45 sati predavanja, 30 sati seminara i 120 sati vježbi.
Физика 1 ИТ.
PRIMENA INFORMACIONIH TEHNOLOGIJA
Наставник: Проф. др Небојша Митровић Асистенткиња: Мр Јелена Пуреновић
МЕТОДИКА УПОЗНАВАЊА ОКОЛИНЕ 2
Увод у објектно оријентисано програмирање
ЖЕНЕ НА ЕТФ-у Универзитет у Београду, Електротехнички факултет
REHABILITACIJA INTELEKTUALNO OMETENIH OSOBA
Напредни курс из рачунарских архитектура
Multimedijalni sistemi
Osnovne informacije o projektu
Основи музичке културе
НАСТАВНИ ПРЕДМЕТ НАСТАВНО ОСОБЉЕ др Раде Цвјетићанин ванр. проф.
ЕКОЛОГИЈА ДИВЉАЧИ НАСТАВНО ОСОБЉЕ: Др Драган Гачић, ванр. проф.
С о ц и о л о г и ј а С о ц и о л о г и ј а
smer: PREDŠKOLSKI VASPITAČ VI semestar
мр Наташа Папић-Благојевић
METODE PREZENTACIJE NASTAVNO OSOBLJE: Dr Branko Kolin, red. prof. Dr Goran Milić, docent Godina slušanja: II Semestar: III Tip predmeta: opšteobrazovni.
УРБАНИСТИЧКИ ЗАВОД БЕОГРАДА ЈАВНО УРБАНИСТИЧКО ПРЕДУЗЕЋЕ
Integrisane marketinške komunikacije
Сваки студент унутар групе током јавне презентације приказује следеће резултате:
Osnovne informacije o projektu
Транскрипт презентације:

ЕСТЕТИКА ПЕЈЗАЖА наставник: mr Милена Путник, доцент трећа година програма основних студија пејзажне архитектуре и хортикултуре VI семестар 5 ЕСПБ

Значај предмета у настави и пракси формирање идејног оквира за разматрање уметничког аспекта у остварењима пејзажне архитектуре развијање критичког приступа на основу анализе ликовних вредности и доживљаја (искуства) у остварењима пејзажне архитектуре подстицање креативности и могућности иновативне примене уметничких вештина у будућем пејзажно-архитектонском пројектовању развијање истраживачких вештина и подстицање самосталног уметничко-истраживачког рада, уз проналажење и одабир информација из различитих извора

Садржај предмета теоријски део: Кроз примере остварења из савремене уметности и пејзажне архитектуре студенти се упознају са основним теоријским појмовима и темама савремене уметности које су од значаја за пејзажну архитектуру. практични део: Истраживање отворених простора, анализа ликовних вредности и доживљаја (искуства). Ликовно представљање остварења пејзажне архитектуре одабраним материјалима и техникама (цртачке технике, акварел, колаж, фотографија). Израда семинарског рада као лично истраживање теме изабране у домену предмета, уз коришћење искуства, стечених знања и различитих извора информација.

Методе извођења наставе предавања 2 часа недељно вежбе 3 часа недељно

Начин оцењивања - структура поена: Литература: Рудолф Арнхајм "Динамика архитектонске форме", Универзитет уметности у Београду, 1990. Гордон Кулен "Градски пејзаж", Грађевинска књига, Београд Кевин Линч "Слика једног града", Грађевинска књига, Београд, 1974. К. Ђ. Арган, А. Б. Олива "Модерна уметност 1770-1970-2000" 1-3, Clio, Београд Мишко Шуваковић "Појмовник модерне и постмодерне ликовне уметности и теорије после 1950", Прометеј Нови Сад и САНУ, 1999. Начин оцењивања - структура поена: мапа радова - 40 поена активност на часу - 10 поена семинарски рад - 50 поена