„MEDIJI I MI” „Mobitel u slobodno vrijeme koristim više od 5 sati dnevno.” „Pažljivo biram koga prihvaćam za prijatelja/pratitelja na društvenim mrežama.”

Slides:



Advertisements
Сличне презентације
[napisati ime inovacije]
Advertisements

Komunikacija ponašanje na Internetu Sanja Ružić
Metodološki pristupi i metode u izučavanju SP
ДРУШТВЕНЕ ГРУПЕ.
SISTEMI PODRŠKE.
АГЕНЦИЈА ЗА БОРБУ ПРОТИВ КОРУПЦИЈЕ
ГЛОБАЛНЕ И ПАРЦИЈАЛНЕ ДРУШТВЕНЕ ГРУПЕ
МЕДИЈСКИ СИСТЕМ СРБИЈЕ
Etika u psihologijskim istraživanjima 2
ДЕРЕГУЛАЦИЈА У МЕДИЈСКОМ СИСТЕМУ СРБИЈЕ
SIGURNIJI INTERNET ZA DJECU I MLADE
Медији у савременом друштву
Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog socijalnog fonda.
ДРУШТВЕНЕ ГРУПЕ.
Lokalna razvojna strategija
НАУЧНИ ИДЕНТИТЕТ НАСТАВНЕ ДИСЦИПЛИНЕ
ZAŠTITA DJECE NA INTERNETU
Vrste datoteka, dokumenti
Kako koristimo Internet!?
ХОРИЗОНТАЛНО И ВЕРТИКАЛНО СТРУКТУИРАЊЕ ЈАВНОСТИ
Mogućnosti zapošljavanja prvostupnika (bachelors) (Employability of first cycle degree holders (bachelors)) Pripremili: Ažman Josip, Frković Vedran, Martinčić.
KRIMINOLOŠKA ETIOLOGIJA 2. DIO Doc.dr.sc. Anna-Maria Getoš Kalac.
„ШТО ГОД ТКАШ, ВЕЗУЈ КОНЦЕ ЗА НЕБО“
КАРИЈЕРНО ВОЂЕЊЕ У ОБЛАСТИ СТРУКОВНОГ ТУРИЗМА
NEŽELJENI KONTAKT.
KNJIŽNICA U ODGOJNO-OBRAZOVNOM SUSTAVU
SLOBODNO VRIJEME Tematski dan u VI. razredu MŠ Budinščina
CLIL metodologija – Primjena u različitim predmetima
ЧОВЕК КАО ЛИЧНОСТ И ДРУШТВЕНЕ МРЕЖЕ
Библија у васпитно-образовном процесу
ЋИРИЛИЦА НАШЕ КУЛТУРЕ или РАЂАЊЕ ИДЕЈЕ
Konferencija o istraživanju i razvoju u hrvatskoj ICT industriji
Informacijska pismenost
općenito i na internetu
Модели информационо-комуникационог система
Groupware – novosti u dizajniranju organizacije ureda
Ak. god. 2018/2019 izv. prof. dr. sc. Marko Maliković
Људски рад је посебно и веома важно обележје људи.
VEZE IZMEĐU SLAJDOVA 8. razred.
Dan sigurnijeg interneta
MARKETING I ETIKA.
(Potencijalno) Daroviti učenici
Књига је вреднија од свих споменика украшених сликама,рељефом и дуборезом,јер она сама гради споменике у срцу онога који је чита.                      
2018/2019 izv. prof. dr. sc. Marko Maliković
Analitički osvrt na sestrinstvo u medijima
SALJEM TI OVU IGRU, NEMOJ MISLITI DA JE JEDNA OD TIPICNIH IGARA U LANCU KOJE SE SALJU TEK TAKO. SUPER JE ZABAVNA I NE ZNAM  STO JE TO, ALI POSTOJI MOGUCNOST.
Andrea Pavić, mag.prim.obr.
Lokalni ekonomski razvitak
Eksperiment.
Revenue Administration Modernization Project External and internal communication modernization Veljača 2012.
Решавањем асоцијације открићете о чему ће бити речи на овом часу!
FOI iskustva na IRI projektima: Iskustva i izazovi IRI projekata ICT području
Pregled deviznog tržišta
Čemu služi računalo?.
Znanstveno-stručni skup Instituta za javnu upravu
5. razreda.
Ciljevi mladih Sofija,
PRAVO NA PRIVATNOST I ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA
JAVNOST KAO POLITIČKI SUBJEKT
PRIVREDA SRBIJE PRED IZAZOVOM ČETVRTE INDUSTRIJSKE REVOLUCIJE
PROFIL INTERNET Internetski servisi.
С о ц и о л о г и ј а С о ц и о л о г и ј а
Novinarstvo u XVIII vijeku
Individualno i društveno ponašanje Približavanje Bogu
Facebook.
RAZVOJ INDIKATORA DISKRIMINACIJE
МЕЂУНАРОДНИ ДАН ПИСМЕНОСТИ
ИЗБОРНИ ПРОГРАМ У ПРВОМ РАЗРЕДУ ГИМНАЗИЈЕ
Dijeljenje decimalnih brojeva
Medijska pismenost i mladi
Транскрипт презентације:

„MEDIJI I MI” „Mobitel u slobodno vrijeme koristim više od 5 sati dnevno.” „Pažljivo biram koga prihvaćam za prijatelja/pratitelja na društvenim mrežama.” „Aplikacijama koje koristim na svojim uređajima dajem sve dozvole korištenja.”

CILJ: Procijeniti utjecaj suvremenih medija na život pojedinca.

Mediji- vladari globalizacije INGA DEVČIĆ, MAG.CULT.

Mediji U suvremenom društvu usporedno egzistira veliki broj medija Mediji su snažno prisutni u životu suvremenog čovjeka koji sadržaje prima na obavijesnoj i emotivnoj razini Učinak poruka koje proizlaze putem medija posredovan je nizom socijalnih čimbenka

Masovni mediji Sredstva komunikacije su i sama podložna razvojnim promjenama, što je uvjetovano karakterom znanstveno-tehnoloških revolucija.

Vrste medija...

Reklame...

Medijska pismenost

Medijska pismenost je sposobnost interpretiranja i kreiranja osobnog značenja iz stotina, tisuća verbalnih i vizualnih simbola koje svakodnevno percipiramo preko televizije, radija, računala, novina, časopisa i oglašavanja.

Strategije medijske pismenosti Sve su medijske poruke konstruirane. Medijske poruke nastaju služeći se vlastitim kreativnim jezikom. Različiti ljudi iskustvo jedne medijske poruke doživljaju različito. Mediji su primarno poslovi rukovođeni motivom profita. Mediji imaju uklopljene vrijednosti.

Nastavni listić Zamisli situaciju… Za individualni rad imate 5 minuta, a za izlaganje 1 minutu.   Uputa: Zamisli situaciju… Na vijestima javljaju šokantnu vijest da će se u cijelom svijetu, u znak solidarnosti, sa sve većim napadom na privatnost čovječanstva, ugasiti „tri ekrana“. Taj dan nećeš imati televizijske programe, mobitel niti računalo. Napiši kako će tvoj dan izgledati i što ćeš raditi.

Mediji - vladari globalizacije Kako ti možeš izbjeći zamke medija? Zaključak Mediji - vladari globalizacije zašto DA? zašto NE? Kako ti možeš izbjeći zamke medija?

Ugodan dan svima! Hvala na pozornosti!