Прича о хлебу Вања Белецки

Slides:



Advertisements
Сличне презентације
ARITMETIČKO LOGIČKA JEDINICA
Advertisements

Завод за унапређивање образовања и васпитања
Učenje i suradnja uz Blended Play
СЦЕНАРИО ЗА ЧАСА Наставна јединица: Сабирање и одузимање до 20.
U ONLINE OKRUŽENJU, prikaz projekta Igrajmo se jezikom
“ Виолина”- Мирослав Демак ( дигитални час)
СТРУКТУРА ЕПСКЕ ПЕСМЕ.
ДРВО У ГРАЂЕВИНАРСТВУ НАСТАВНО ОСОБЉЕ: др БИСЕРКА НЕСТОРОВИЋ
Sounds intriguing Danilo Stojanovic.
Точак знања!.
Завод за унапређивање образовања и васпитања
Велики победник тема4 тема5 1 бод 1 бод 1 бод 1 бод 1 бод 2 бода
У оквиру Дечје недеље започете су и активности (пројекат) под називом ,,Корак по корак у знање о саобраћају’’. Радионицу у вртићу ,,Невен’’ у којој.
1. час: Одељењска заједница
Socio-kulturna teorija razvoja viših psihičkih funkcija
Свет око нас Дани у недељи Први разред.
Унапређивање компетенција запослених у школи у области васпитног рада
Meтодика наставе физике
Шта је семинарски рад? Семинарски рад је писани рад једног студента или групе студената у коме се обрађује одређена тема.
Крагујевац, Маја Марковић Гашић
Спаси воду спаси свој живот!.
Завод за унапређивање образовања и васпитања
6.3. Oblikovanje teksta na slajdovima
Демонстрација часа АУН
Гласно - тихо.
Да ли су нам потребне школске униформе?
KNJIŽNICA U ODGOJNO-OBRAZOVNOM SUSTAVU
Радионица са мамама и бакама у Бубамари
Funkcije.
Електротехничка школа „Раде Кончар,,
ОЦЕЊИВАЊЕ НА ОСНОВУ ПОРТФОЛИЈА Ш.Д. Изли, К. Мичел
Секундарна обрада, Анаеробни процеси-анаеробни биолошки реактор
Сазнавање у настави Видови сазнања:
Наставник: Др Драгана Бјекић, ванредни професор
Специјализована ИТ одељења
Tokarenje.
Стручно усавршавање у установи
SALJEM TI OVU IGRU, NEMOJ MISLITI DA JE JEDNA OD TIPICNIH IGARA U LANCU KOJE SE SALJU TEK TAKO. SUPER JE ZABAVNA I NE ZNAM  STO JE TO, ALI POSTOJI MOGUCNOST.
Завод за унапређивање образовања и васпитања
НАСТАВНИ ПРЕДМЕТ Гајење шума посебне намене
PEDAGOŠKA IGRA DVORAC Učiteljica Iva Zajec.
Наставница: Проф. др Драгана Бјекић Асистенткиња: Милица Вучетић
Logaritamske jednačine
LV FIZIKA /18.
EDnevnik.
DETALJAN OPIS PROJEKTA
100.dan škole u 3. i 4. r. PŠ Lupinjak
Osnovne informacije o projektu
Категорија:Обавезни предмети – Природа и друштво Разред: III
Osnovne informacije o projektu
Oblast Tehnika (Agrotehnika,Tehnička sredstva u poljoprivredi) Uzrast
Слушање музике.
[Umetnite godinu] školska godina Ime škole Ime nastavnika Razred
СТИЛОВИ УЧЕЊА.
ПРОДУЖЕНИ БОРАВАК ОШ “19. април” Дервента.
КЉУЧНА ОБЛАСТ 2: НАСТАВА И УЧЕЊЕ
Категорија: ваннаставне активности – час одељењског старешине Разред: први
METODE PREZENTACIJE NASTAVNO OSOBLJE: Dr Branko Kolin, red. prof. Dr Goran Milić, docent Godina slušanja: II Semestar: III Tip predmeta: opšteobrazovni.
ОРГАНИЗАЦИЈА НАСТАВЕ И ПРИПРЕМА НАСТАВНИКА
Проширена делатност и верификација установа
PRVI RODITELJSKI SASTANAK šk.god /2020.
Hrvatski jezik online.
Kviz o [vaša tema] [Vaše ime] 5. septembar
Povezanost digitalnih i tiskanih materijala
SPECIFIČNI TESTOVI U REKREACIJI I FITNESU
DIJETE I PROSTOR U NASTAVI PRIRODE I DRUŠTVA
Завод за унапређивање образовања и васпитања
Здрава исхрана Гордана Станојевић
Osnovne informacije o projektu
Osnovne informacije o projektu
Транскрипт презентације:

Прича о хлебу Вања Белецки Прича о хлебу Вања Белецки

Методе рада: учионица Облици рада:групни,фронтални, индивидуални Наставна средства/ресурси:рачунар

Категорија:обавезни предмет Разред: први Тема: Прича о хлебу Циљ:усвајање знања о настанку жита и прављењу хлеба

Приказ сценарија кроз активности ученика: -слушање композиције -састављање приче на основу слика -решавање скривалице -осмишљавање рецепта за хлеб -решавање лавиринта -обликовање теста за хлеб -кореографија уз композицију Продукти:Ученик ће моћи да разуме процес настанка хлеба и значај коришћења хлеба у свакодневном животу.

1. Слушање композиције „Пекарчић“-ученици слушају композицију, након чега одговарају на питања у вези са песмом.

2. Групни рад- ученици добијају по четири слике, које би требало да поставе по хронолшком реду и да на основу слика саставе причу.

3. Извештавање група-ученици причају приче, а након извештавања сваке од група следе додатна питања на која одговарају остали ученици.

4. Решавање скривалице-ученици одговарају на постављена питања ,а сваки тачан одговор открива поље скривалице.

5. Рецепт за хлеб- ученици самостално покушавају да наведу потребне састојке за прављење хлеба.

6. Решавање лавиринта-ученици решавају лавиринт, односно покушавају да помогну пекару да дође до печеног хлеба.

7. Обликовање теста- ученици обликују тесто и прве облик хлеба по својој замисли и жељи.

8.Кореографија за песму „Пекарчић“-ученици уче покрете које могу да изводе док певају песму.