OŠ Frana Galovića Učenici 2.b, 4.a i 5.a razreda

Slides:



Advertisements
Сличне презентације
[napisati ime inovacije]
Advertisements

Направити добру Power Point презeнтацију ...
Без Сунца не би било живота на Земљи
Описивање Описивање.
Odgoj za humane vrijednosti
Osnovna škola Bartola Kašića Vinkovci
ENZIMI.
U ONLINE OKRUŽENJU, prikaz projekta Igrajmo se jezikom
4 ELEMENTA VODA, VATRA, ZEMLJA, ZRAK.
Geografija Reljef i vode amerike By: Fani Tafra
BILJKE I ŽIVOTINJE- RIJEKA NERETVA
Завод за унапређивање образовања и васпитања
G4 Tim: Tatjana Ružman Krešo Barić Marija Đapić Darko Jovišić.
У оквиру Дечје недеље започете су и активности (пројекат) под називом ,,Корак по корак у знање о саобраћају’’. Радионицу у вртићу ,,Невен’’ у којој.
HRANA Problemi i rješenja.
Programiranje - Naredbe za kontrolu toka programa – 4. dio
РЕКЕ.
Lokalna razvojna strategija
7. Алтернатор – улога.
Vrste datoteka, dokumenti
САВРЕМЕНО ДРУШТВО И ЕКОЛОШКИ ПРОБЛЕМИ
Kako koristimo Internet!?
MAŠKARE SU, MAŠKARE SU I VESELI DANI
Хемија.
Klima i Vegetacijski pokrov
Rješavanje jednadžbi 2.
Preuzimanje i instaliranje programa
Пројекат Тепих Сјерпински у ОШ “Ђорђе Крстић”
Jesen.
PRIKAZIVANJE I ANALIZA PODATAKA
Vježbe 1. dio - Razvojne okoline -
ОЦЕЊИВАЊЕ НА ОСНОВУ ПОРТФОЛИЈА Ш.Д. Изли, К. Мичел
PyGame.
Тренажер Таблица множења
Kreiranje događaja.
A evo kako je trebalo.....
Logički sklopovi Zadaci.
Koliko puta tjedno doručkuješ?
MS EXCEL.
Др Наташа Папић-Благојевић
Tokarenje.
MASKENBAL Razred: 2.a Učiteljica: Gordana Moka
Dejana Kurtović, dipl. prof. i knjižničarka
ЖИВА БИЋА Сва жива бића : долазе на свет (ничу, легу се, рађају се)
JEZIK RAČUNALA: bit i bajt
Elektronički sklopovi računala
Eksperiment.
OŠ Dragojle Jarnević GLOBE program
Osnovna škola Donja Dubrava
Босна и Херцеговина.
100.dan škole u 3. i 4. r. PŠ Lupinjak
Osnovne informacije o projektu
Uloga lista.
ВРСТЕ ТЛА И ЊИХОВА СВОЈСТВА
НЕГА РЕЗАНОГ ЦВЕЋА  .
43.Избор електромотора.
Računalni otpad Pošast modernog doba Edi Vulić 2.a.
NEDELJA ORALNOG ZDRAVLJA
Algoritmi Vladimir Filipović
Analiza i prikaz mjerenja ugrađenog monitoringa vibracija, vazdušnog zazora i magnetnog fluksa na HE „Perućica“ VI SAVJETOVANJE CG KO CIGRE Bečići, 14.
КВАЛИТЕТ УЏБЕНИКА ЗА ОСНОВНЕ И СРЕДЊЕ ШКОЛЕ
IZMJENIČNE STRUJE perioda napona T uz kutnu brzinu kut je
2. Sklopovlje i prog. podrška
МЕЂУНАРОДНИ ДАН ПИСМЕНОСТИ
Povezanost digitalnih i tiskanih materijala
ЕВРОПА – ОСНОВНИ ГЕОГРАФСКИ ПОДАЦИ
Principi programiranja
Principi programiranja
V SAVJETOVANJE CRNOGORSKOG KOMITETA CIGRE
Informatika II-programiranje
Транскрипт презентације:

OŠ Frana Galovića Učenici 2.b, 4.a i 5.a razreda BIT (i) GRAH OŠ Frana Galovića Učenici 2.b, 4.a i 5.a razreda MENTORI: Martinko Darko Minarik Sanja Orešković Tatjana Povalec Melita Tomašević Ivana

MODELNE BILJKE GRAH TREŠNJEVAC Phaseolus vulgaris L. BOB Vicia faba L. Pripada porodici mahunarki. Uzgaja se nasvim kontinentima osim na antartici. Potječe iz središnje i južne Amerike. Osjetljiv na hladnoću. Sjeme klije oko 10 dana, a nakon što proklije biljka brzo napreduje. Sadrži bjelančevine i minerale (N, K, Ca, Fe, P, Mg, Zn i Na) BOB Vicia faba L. Pripada porodici mahunarki. Potječe iz sjeverne Afrike I jugozapadne Azije. Sjeme klije oko 10 dana, a nakon što proklije biljka brzo napreduje Neosjetljiv na hladnoću. Sadrži bjelnačevine, kalcij, željezo, fosfor I vlakna – izuzetno hranjiva namirnica.

HIPOTEZE: Grah zalijevan microbit kompletom će prije proklijati ako ima optimalnu količinu vode. Biljka zalijevana microbit kompletom će bolje napredovati ako ima optimalnu količinu vode.

Programiranje se sastojalo od nekoliko koraka Napisali smo algoritam Nacrtali dijagram tijeka Napisali program na računalu Isprogramirali micro:bit Spojili smo set za napajanje Provjerili kako program radi

Dijagram tijeka Dijagramom tijeka slikovito smo prikazali kako radi program

Pisanje programa Program smo pisali u grafičkom programskom jeziku

Spajanje seta za zaljevanje

Provjerili smo kako program radi

Okupili smo se u učionici biologije.....

Dogovorili smo kako ćemo sijati sjemenke: 10 sjemenki (namočene i nenamočene) ista veličina tegli ista količina zemlje i početna količina vode isti ostali uvjeti (temperatura, svjetlost, zrak) promjenjivi uvjet je voda

Istražili smo... - klijanje sjemenki namočenih i nenamočenih - klijanje sjemenki zalijevanih microbit kompletom - rast i broj listova Praćenje… - bilježili smo zapažanja utorkom i petkom u tablicu - zalijevali smo s 1 dl vode prema procjeni kada je potrebno - microbit smo programirali za zalijevanje - bilježili smo temperaturu

Klijanje…

Klijanje...

Rasti razvoj…

Rast...

Razvoj biljke…

Mogući destraktori istraživanja: - temperatura u razredu ponekad previsoka - senzor vlage - vrijednost vlage na microbitu

Zaključili smo… 1) Namočene sjemenke Phaseolus vulgaris su slabo klijave 2) Suhe sjemenke Vicia faba imaju odličnu klijavost 3) Microbit komplet nije imao utjecaj na poboljšanje klijavosti 4) Sve biljke su podjednako napredovale u rastu (visina stabljike) 5) Phaseolus je slabije razvijao listove u odnosu na vrstu Vicia 6) Microbit komplet nije pridonio boljem razvoju biljke Phaseolus

Napravili smo i slikovnicu… https://www.storyjumper.com/book/index/53455135/5ad2a07e8bfe9