KNJIŽNICA U ODGOJNO-OBRAZOVNOM SUSTAVU

Slides:



Advertisements
Сличне презентације
Učenje i suradnja uz Blended Play
Advertisements

Informacije o EU u knjižnicama
Наставни планови за информатичко образовање у основним и средњим школама Републике Србије Даниела Минић Алексић 24. јануар, 2015.
План и програми наставе и учења
BILJKE I ŽIVOTINJE- RIJEKA NERETVA
Samovrednovanje učenika i roditelja u OŠ Kostrena
Eksperimentalni program
G4 Tim: Tatjana Ružman Krešo Barić Marija Đapić Darko Jovišić.
UPIS U I. RAZRED SREDNJE ŠKOLE
UPISI U I. RAZRED SREDNJE ŠKOLE
UPISI U I. RAZRED SREDNJE ŠKOLE
Катарина Алексић, саветник министра за еПросвету
Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog socijalnog fonda.
Унапређивање компетенција запослених у школи у области васпитног рада
OШ “Никола Тесла” Нови Сад.
Израда ИНДИВИДУАЛНОГ ОБРАЗОВНОГ ПЛАНА
ЕСТЕТИКА ПЕЈЗАЖА наставник: mr Милена Путник, доцент трећа година програма основних студија пејзажне архитектуре и хортикултуре VI семестар 5 ЕСПБ.
Branka Lamza, prof. engleskog i njemačkog jezika
Електронским учењем до креативне наставе
Kako poticati profesionalni razvoj učenika u osnovnoj školi
Спаси воду спаси свој живот!.
Завод за унапређивање образовања и васпитања
NISPUSŠ - Nacionalni informacijski sustav prijava i upisa u srednje škole Zvonimir Stanić.
Nikolina Ribarić, prof. mentor OŠ “Ljubo Babić”
Eksperimentalni program
Program za cjeloživotno učenje-Leonardo da Vinci
SLOBODNO VRIJEME Tematski dan u VI. razredu MŠ Budinščina
CLIL metodologija – Primjena u različitim predmetima
Marija Čelan- Mijić,dipl. bibl.
Agencija za mobilnost i programe EU
ЋИРИЛИЦА НАШЕ КУЛТУРЕ или РАЂАЊЕ ИДЕЈЕ
Informacijska pismenost
ПРОЈЕКАТ “ОБРАЗОВАЊЕ ЗА ПРАВА ДЕТЕТА” ОШ”ЧИБУКОВАЧКИ ПАРТИЗАНИ”
ОЦЕЊИВАЊЕ НА ОСНОВУ ПОРТФОЛИЈА Ш.Д. Изли, К. Мичел
ULOGA ŠKOLSKIH BIBLIOTEKA I BIBLIOTEKARA S OBZIROM NA KONCEPT CJELOŽIVOTNOG UČENJA Seminar za direktore škola o ulozi školskih biblioteka u demokracijskim.
СТАНДАРДИ КОМПЕТЕНЦИЈА ЗА ПРОФЕСИЈУ НАСТАВНИКА И ЊИХОВОГ ПРОФЕСИОНАЛНОГ РАЗВОЈА Нови Сад, јун СИНДИКАТ.
ОСНОВНА ШКОЛА „ИВАН ГУНДУЛИЋ“
TEHNIČKA KULTURA 5. RAZRED
Шта је портфолио професионалног развоја?
9. savjetovanje za narodne knjižnice u Republici Hrvatskoj
(Potencijalno) Daroviti učenici
Pripremila : Dijana Milanović, prof.
Православни Катихизис
Dejana Kurtović, dipl. prof. i knjižničarka
= Erasmus+ aktivnosti transnacionalne suradnje:
Стручно усавршавање у установи
TEORIJA NASTAVE GOVORNOG I PISMENOG IZRAŽAVANJA
Školska knjižnica, Internet, mediji
Завод за унапређивање образовања и васпитања
RAVNATELJ I SIGURNOST ODGOJNO-OBRAZOVNE USTANOVE Suzana Hitrec, prof.
Ministarstvo znanosti i obrazovanja – novosti i naglasci -
МЕТОДИКА УПОЗНАВАЊА ОКОЛИНЕ 2
Osnovne informacije o projektu
Finsko strukovno obrazovanje
RAZVOJ ŠKOLSKOG KURIKULUMA
Osnovne informacije o projektu
ŠKOLSKI KURIKULUM za školsku godinu 2018./2019.
ПРОДУЖЕНИ БОРАВАК ОШ “19. април” Дервента.
Učenici drugih i trećih razreda su 19. i 20. svibnja godine bili u Art - kinu Croatia. Grad Rijeka, Odjel gradske uprave za kulturu.
Иницијативу су покренули
ПРИМЕНА ОБРАЗОВНИХ СТАНДАРДА У ФИЗИЧКОМ ВАСПИТАЊУ
Тема 3. Отварање, приступање и управљање налозима на порталу дигиталних образовних ресурса проф. др Даница Лечић-Цветковић, ФОН.
КЉУЧНА ОБЛАСТ 1: ШКОЛСКИ ПРОГРАМ И ГОДИШЊИ ПЛАН РАДА ШКОЛЕ
Проширена делатност и верификација установа
PRVI RODITELJSKI SASTANAK šk.god /2020.
Hrvatski jezik online.
Povezanost digitalnih i tiskanih materijala
Сваки студент унутар групе током јавне презентације приказује следеће резултате:
ИЗБОРНИ ПРОГРАМ У ПРВОМ РАЗРЕДУ ГИМНАЗИЈЕ
Завод за унапређивање образовања и васпитања
Транскрипт презентације:

KNJIŽNICA U ODGOJNO-OBRAZOVNOM SUSTAVU

DANAS- knjižnično-informacijsko obrazovanje: ČITANJE OSNOVNA ZADAĆA KNJIŽNICE- briga za knjigu i ostalu knjiž.građu DANAS- knjižnično-informacijsko obrazovanje: ČITANJE INFORMACIJSKA PISMENOST KULTURNA I JAVNA DJELATNOST

KNJIŽNICA informacijsko, medijsko, kulturno i komunikacijsko središte škole mjesto razvoja osobnog i kulturnog identiteta učenika namijenjena svim sudionicima o-o procesa osigurava potrebe redovite nastave, izvannastavnih i izvanškolskih aktivnosti raznim programima potiče učenike na samostalno istraživanje, uporabu svih izvora znanja na razl.medijima te ima temeljnu ulogu u učenju učenja i osposobljavanju učenika za cjeloživotno učenje

KVALITETNA ŠKOLSKA KNJIŽNICA komunikacija između knjižničara i učenika komunikacija knjižničara i nastavnika komunikacija nastavnika i učenika komunikacija korisnika i izvora znanja izvori znanja na razl.medijima pomagala za korištenje izvora sve je nadohvat ruke pomoć knjižničara

interdisciplinaran i intermedijalan pristup realizaciji nastavnih programa (zanimljivo učenicima) prostor pogodan i primamljiv: - informacija iz svih područja - rad nije ograničen na 45 min. - uč.zadovoljniji neklasičnim radom - visok stupanj motivacije, dinamika, mogućnost rada u malim skupinama, kreativan rad učenika, ugodna atmosfera i puno kvalitetnije znanje od onoga stečenoga na klasičan način

ŠKOLSKI KNJIŽNIČAR knjižničar provodi program knjiž.-inf.obrazovanja učenika-- suradnja ostalih sudionika o-o procesa motivacija nastavnika i učenika osmišljavanje aktivnosti priprema materijala odabir teme osiguravanje izvora znanja, pomagala pomoć pri učenju i izlaganju uč.radova

najčešći oblici rada u knjižnici: radionica (manje grupe, posvetiti se koliko je potrebno, prilagodba sposobnostima i interesima, suradnički rad, tolerancija, poštivanje) istraživački rad (kako koristiti izvore, vrednovanje, kritičko promišljanje, organiz.informacija, prez.vještine) projekti (tehn.podrška, voditelj, pomoć) KOMPICIRANIJE, ALI UČINKOVITIJE! VAŽNO: PREDSTAVLJANJE UČENIČKIH POSTIGNUĆA (posteri, izložbe, prezentacije, izlaganja) MOTIVACIJA

STANDARD ZA ŠKOLSKE KNJIŽNICE- šk. knjiž STANDARD ZA ŠKOLSKE KNJIŽNICE- šk.knjiž.je sastavni dio o-o i knjižničnog sustava i izravno je uključena u nastavni proces i učenje ona ima informacijsku ulogu, a sadržava i neknjižnu građu što omogućava da knjižnica sudjeluje i u pripremi sata i u nastavnom procesu već u prvim razredima OŠ- navika dolaženja i boravka u knjižnici razne aktivnosti za poticanje čitanja, sat lektire na drugačiji način, pomoći pri izboru knjiga, pri pisanju referata šk.knjiž.mora poticati na razvoj kritičkog mišljenja, vrednovanje informacija, osamostaljivanja učenika za rad te pripremiti ga za cjeloživotno učenje u suradnji s učiteljima i str.suradnicima, šk.knjiž.može uvelike unaprijediti o-o rad

NOĆ KNJIGE profesorica hrv.jezika i knjižničarka čitanje Shakespearovih i Cervantesovih ulomaka iz djela gluma- učenici odigrali ulomke iz djela i na Shakespearovskom engleskom izrada postera- poveznica Engleske, Španjolske i Hrvatske izrada straničnika s citatima i likovnim elementima puštanje glazbe- uglazbljen Cervantes puštanje isječaka iz filmova prezentacija učeničkih radova u holu škole

KOMPJUTORSKA DAKTILOGRAFIJA profesorica kompjutorske daktilografije i knjižničarka priprema materijala: novinski članci o aktualnim i učenicima zanimljivim vijestima (o pjevačima, nogometašima…) učenici pronalaze nepoznate i strane riječi s knjižničarkom se pojašnjavaju i upućuju se na njihov pronalazak u drugim izvorima znanja učenici ispisuju te riječi u troredu

U SVAKOM TRENUTKU DOBRO DOĐE KNJIGA! KNJIGOVJEŽBA profesor tjelesne i zdravstvene kulture i knjižničarka osmišljene vježbe koje se rade s knjigom U SVAKOM TRENUTKU DOBRO DOĐE KNJIGA!