ПРАВИЛНО УЧЕЊЕ аутор: Нела Крањчевић, педагог.

Slides:



Advertisements
Сличне презентације
Направити добру Power Point презeнтацију ...
Advertisements

- PREDAVANJE 9 - Nikola Zubić Novi Sad,
Učenje i suradnja uz Blended Play
ДЕФИНИЦИЈЕ НЕДЕЉА ЈЕ ВРЕМЕНСКИ ПЕРИОД КОЈИ ЗАПОЧИЊЕ У ПОНЕДЕЉАК У 00:00 ЧАСОВА А ЗАВРШАВА СЕ У НЕДЕЉУ У 24:ОО ЧАСА. ОДМОР ЈЕ НЕПРЕКИДАН ВРЕМЕНСКИ ПЕРИОД.
Projekat „Učim da učim“
План и програми наставе и учења
Значај стручног усавршавања за квалитетан рад школе
UPIS U I. RAZRED SREDNJE ŠKOLE
Test tri sita.
Ponašanje potrošača.
Уређивање чланака на Википедији Србије
ОРИЈЕНТАЦИЈА.
UPISI U I. RAZRED SREDNJE ŠKOLE
UPISI U I. RAZRED SREDNJE ŠKOLE
Унапређивање компетенција запослених у школи у области васпитног рада
Doprinos instrumenata marketing miksa satisfakciji studenata
БЕЛЕШКЕ ЈЕДНЕ УЧИТЕЉИЦЕ
КАКО ДА ПОМОГНЕМ ДЕТЕТУ У УЧЕЊУ.
Meтодика наставе физике
-веза наставе и оцењивања двосмерна
Kako koristimo Internet!?
СТРАХ ОД ОДГОВАРАЊА → Упознавање компоненти емоционалних реакција страха у испитној ситуацији у функцији редуковања страха. → Задаци: - Освестити све компоненте.
ЗДРАВО ПЕТАЦИ! Хајде да научимо нешто ново данас!
Физика околине.
Од активности домског васпитача (начина подучавања)
Vježbe 3: Izgradnja tima
Мала математичка игрица
Дијабетес у пракси Аутори: Биљана Зекановић, сестра на превентиви
Rješavanje jednadžbi 2.
Пројекат Тепих Сјерпински у ОШ “Ђорђе Крстић”
Библија у васпитно-образовном процесу
ЗАДАЦИ РАДА НА ФОРМИРАЊУ ОСНОВНИХ ПОЈМОВА ПОЗНАВАЊА ПРИРОДЕ И ДРУШТВА
Mр сци meд Јовановски Зорица, спец. хиг.
Funkcije.
ОЦЕЊИВАЊЕ НА ОСНОВУ ПОРТФОЛИЈА Ш.Д. Изли, К. Мичел
PyGame.
Људски рад је посебно и веома важно обележје људи.
KONFLIKTI doc. dr Slavko Alčaković
Сазнавање у настави Видови сазнања:
ПРИМЈЕР ДОБРЕ ПРАКСЕ ЈУ Техничка школа “Михајло Пупин” Бијељина
(методе и чиниоци учења) Сузана Вељковић, проф.разр.наставе
Усмено рачунање.
Шта је портфолио професионалног развоја?
Пишемо писаним словима по диктату
Neuspjeh.
ZAR NIJE SMIJEŠNO?  .
Стручно усавршавање у установи
Наставница: Проф. др Драгана Бјекић Асистенткиња: Милица Вучетић
Физика 1 ИТ.
Наставник: Проф. др Небојша Митровић Асистенткиња: Мр Јелена Пуреновић
СТРАХ ОД ОДГОВАРАЊА → Упознавање компоненти емоционалних реакција страха у испитној ситуацији у функцији редуковања страха. → Задаци: - Освестити све компоненте.
ЗДРАВО ПЕТАЦИ ! Хајде да научимо нешто ново данас !
Решавањем асоцијације открићете о чему ће бити речи на овом часу!
ТЕХНИЧКА ШКОЛА МАЈДАНПЕК.
Građanski odgoj i obrazovanje -izvannastavna aktivnost 1Gim i 1A razreda- IMOVINSKA KARTICA izrađivali smo imovinsku karticu.
SRB.App company.
Наставница: проф. др Драгана Бјекић Асистенткиња: Милица Вучетић
Osnovne informacije o projektu
Добар дан! Научили смо да множимо разломке.
UTISKIVANJE (Imprinting)
[Umetnite godinu] školska godina Ime škole Ime nastavnika Razred
ZAJEDNICA KOJA UČI SJENICA
СТИЛОВИ УЧЕЊА.
ПРОДУЖЕНИ БОРАВАК ОШ “19. април” Дервента.
КЉУЧНА ОБЛАСТ 2: НАСТАВА И УЧЕЊЕ
КЉУЧНА ОБЛАСТ 3: ПОСТИГНУЋА УЧЕНИКА
SPECIFIČNI TESTOVI U REKREACIJI I FITNESU
MENTOR: STUDENT: Prof.dr Larisa Čović Dragana Branković
Osnovne informacije o projektu
Osnovne informacije o projektu
Транскрипт презентације:

ПРАВИЛНО УЧЕЊЕ аутор: Нела Крањчевић, педагог

Од чега зависи наше учење? Од степена амбициозности Од способности Од мотивације Од наших потреба Времена посвећеног учењу Метода за учење Од значаја који придајемо учењу

Ток учења Загревање за рад – треба извесно време радити да би се постигао максимални ефекат рада Ради се 45 минута Пауза, не дужа од 15 минута, после паузе може да се пређе, али не мора, на учење другог предмета Бити умерено сит – најбоље за рад

Радне навике и њихово развијање Навика места – учити увек у истој просторији и на истом месту Навика времена – да се учење планира и да се систематски сваки дан учи – план учења за недељу дана унапред, а детаљно за наредни дан Планирати и разоноду, спортске активности, дружење...

Методе учења Прво прочитати градиво у целини (ако је дугачко и тешко), све док се не схвати његов смисао После тога поделити га на већи број делова, да сваки део чини смисаону целину за себе Теже делове поновити више пута него лакше Понављати градиво, без тога се не може успешно научити Градиво подвлачити током другог читања Могу се правити белешке у току преслишавања Када се преслишаваш, постављај себи питања која би наставник могао да ти постави (пробај да претпоставиш)

Мотивиши се ! Пронађи нешто интересантно у предмету који учиш Размишљај о томе како можеш, или ћеш моћи да употребиш стечено знање Пронађи свој циљ који желиш да постигнеш учењем – знање, наставак школовања, задовољство када постигнеш успех, добијеш добру оцену или схватиш неко теже градиво... Мисли о својој будућности, да учиш за своје боље сутра ( знање проширује видике и оплемењује, а може ти обезбедити углед и боље радно место)