ONLINE KOMUNIKACIJA. Razlikuje li se komunikacija pomoću digitalnih medija od one u stvarnom životu?

Slides:



Advertisements
Сличне презентације
Komunikacija ponašanje na Internetu Sanja Ružić
Advertisements

ВЕРБАЛНА И НЕВЕРБАЛНА КОМУНИКАЦИЈА
Наставни планови за информатичко образовање у основним и средњим школама Републике Србије Београд, 25. јануар ДИГИТАЛНИ МЕДИЈИ И КОГНИТИВНИ И СОЦИЈАЛНИ.
Да поновимо:. Здравствено васпитни рад у превенцији менталних и емоционалних поремећаја.
Kako (pre)živeti na društvenoj mreži
Bajka u radu s djecom i odraslima
SLIKA O SEBI Slika o sebi Self koncept Pojam o sebi  Slika o tome:
Ferbt1_004sz_003.ppt sz_003.ppt Egzegeza SZ – Izbor iz Petoknjižja srijedom u 16:00 amdg.ffrz.hr > nastava > MVI James Tissot, Jakov,
Definisanje kriznih situacija. Tipologija i podjela.
SIGURNIJI INTERNET ZA DJECU I MLADE
Медији у савременом друштву
Metodski pristupi u razvoju samoregulacije
Međunarodni dan prevencije vršnjačkog nasilja
ЧАС ПО МЕРИ ДЕТЕТА 218 К3 П2
Унапређивање компетенција запослених у школи у области васпитног рада
Партнерски односи и насиље у везама младих
ZAŠTITA DJECE NA INTERNETU
PRIJATELJSTVO.
OPASNOSTI I ZLOUPOTREBAA LIČNIH PODATAKA
„MEDIJI I MI” „Mobitel u slobodno vrijeme koristim više od 5 sati dnevno.” „Pažljivo biram koga prihvaćam za prijatelja/pratitelja na društvenim mrežama.”
Kako koristimo Internet!?
Jakov je Izrael Post Izbor iz Petoknjižja amdg.eu/tfmvi
TELEFONIRANJE I ELEKTRONSKA KOMUNIKACIJA
Logička ili Booleova algebra 1.dio
СТРАХ ОД ОДГОВАРАЊА → Упознавање компоненти емоционалних реакција страха у испитној ситуацији у функцији редуковања страха. → Задаци: - Освестити све компоненте.
Од активности домског васпитача (начина подучавања)
ДИГИТАЛНО НАСИЉЕ У ОСНОВНИМ И СРЕДЊИМ ШКОЛАМА У СРБИЈИ
Вежбе у правилном писању и употреби великог слова
KRIMINOLOŠKA ETIOLOGIJA 2. DIO Doc.dr.sc. Anna-Maria Getoš Kalac.
Безбедност на интернету
НИВО РИЗИКА.
NEŽELJENI KONTAKT.
SIN.
SLOBODNO VRIJEME Tematski dan u VI. razredu MŠ Budinščina
ЧОВЕК КАО ЛИЧНОСТ И ДРУШТВЕНЕ МРЕЖЕ
Безбедност на интернету
Модели информационо-комуникационог система
К В И З.
Притисак чврстих тела.
VEZE IZMEĐU SLAJDOVA 8. razred.
BOŽJE VEČNO JEVANĐELJE
Dan sigurnijeg interneta
Programiranje - Blokovi naredbi i logički tipovi –
RAVNATELJ I SIGURNOST ODGOJNO-OBRAZOVNE USTANOVE Suzana Hitrec, prof.
PEDAGOŠKA IGRA DVORAC Učiteljica Iva Zajec.
Digitalne igre u nastavi
СТРАХ ОД ОДГОВАРАЊА → Упознавање компоненти емоционалних реакција страха у испитној ситуацији у функцији редуковања страха. → Задаци: - Освестити све компоненте.
Решавањем асоцијације открићете о чему ће бити речи на овом часу!
INTERNET 5. razred.
О ИЗБОРНИМ ПРОГРАМИМА У ТРЕЋОЈ БЕОГРАДСКОЈ ГИМНАЗИЈИ
PRIJATELJSTVO.
PISANJE ISTRAŽIVAČKIH RADOVA
BEZBEDNOST DECE NA INTERNETU Nacionalni kontakt centar za bezbednost dece na internetu
JAVNOST KAO POLITIČKI SUBJEKT
STVORIMO BOLJI INTERNET ZAJEDNO!
PROFIL INTERNET Internetski servisi.
Analogno-digitalna pretvorba
- ИНТЕРНЕТ - сигурност на интернету и навике интернета
Facebook.
Strategije suočavanja sa školskim neuspehom
ТУГОВАЊЕ ЗБОГ БОЛЕСТИ И ГУБИТКА БЛИСКИХ ОСОБА
Povezanost digitalnih i tiskanih materijala
Ž I V I M O U MATRIKSU - UPALITE ZVUČNIKE -.
ИЗБОРНИ ПРОГРАМ У ПРВОМ РАЗРЕДУ ГИМНАЗИЈЕ
Suprotni brojevi i apsolutna vrijednost
Medijska pismenost i mladi
3.3. Uporaba elektroničke pošte
Sigurniji Internet za djecu i mlade
Nesiguran internet.
Транскрипт презентације:

Razlikuje li se komunikacija pomoću digitalnih medija od one u stvarnom životu?

ONLINE KOMUNIKACIJA

Na koje sve načine ljudi mogu druge povrijediti online? Slanje uznemirujućih i prijetećih poruka Nagovaranje na mržnju i odbacivanje Objavljivanje nečijih tajni Objavljivanje laži o nekome Poticanje drugih da daju neugodne komentare o onima koje ne vole Lažno predstavljanje da bi prevario i povrijedio druge “Provaljivanje” u tuđe mailove, poruke, profile na društvenim mrežama Slanje tuđih fotografija bez pristanka osobe koja se na njima nalazi

U RUKAMA LOŠIH LJUDI DIGITALNI MEDIJI SE PRETVARAJU U MOĆNO ORUŽJE Namjerno povređivanje drugih osoba koje se ponavlja zove se E_______ N______ ili C__________.

EMOCIJE KOD DJECE KOJA SE MALTRETIRAJU, IZRUGUJU ILI KOJIMA SE PRIJETI POTIŠTENOST USAMLJENOST NESHVAĆENOST STRAH TUGA UZNEMIRENOST OSJEĆAJ MANJE VRIJEDNOSTI BESPOMOĆNOST POSLJEDICE PONEKAD MOGU BITI OZBILJNIJE OD ONIH PROUZROČENIH VRŠNJAČKIM NASILJEM!

PROMOVIRAJ PRIJATELJSTVO I JAČAJ POZITIVNU ONLINE KOMUNIKACIJU!

RJEŠENJA