63. Common-rail систем.

Slides:



Advertisements
Сличне презентације
ARITMETIČKO LOGIČKA JEDINICA
Advertisements

С Т Р У Ј А Милош Прелић.
69. Основне сметње и њихово отклањање.
Mario Rastija, Tomislav Kurtoić, Karla Lukačević
Да поновимо:. Здравствено васпитни рад у превенцији менталних и емоционалних поремећаја.
POJAVA PRISUSTVA NAPONA IZA OTVORENIH KONTAKATA VAKUUMSKOG PREKIDAČA
Zavojnice (kalemovi) Zavojnica je pasivni elektronski element koji ima određen električni induktivitet (L). Zavojnice najčešće izrađujemo od bakarnog provodnika.
PREDNOSTI UVOĐENJA TURBINSKOG
Причвршћивање проводника на потпорне изолаторе
25.Звучна сирена.
ISTICANJE KROZ MALI OTVOR
Optimizacija dinamičkog odziva kod sepic dc/dc pretvarača
Ponašanje potrošača.
BREGASTI MEHANIZMI.
SMANJENJE GUBITAKA U MREŽI BARA KAO REZULTAT IZMJEŠTANJA I UGRADNJE NOVIH BROJILA I UVOĐENJA AMM-a Sve studije gubitaka električne energije,koje su do.
Уређивање чланака на Википедији Србије
1.4 Elastične deformacije i kompresibilnost fluida
7. Алтернатор – улога.
TURBINSKI REGULATOR AGREGATA G1-G4 U HE”PERUĆICA”
Merenje koeficijenta indukcije
Plan upravljanja otpadom EPCG AD
СТАБИЛИЗАТОРСКЕ (ЦЕНЕРОВЕ) ДИОДЕ
Predavač: Dr Predrag Rajković
ПРОПОРЦИОНАЛНО-ИНТЕГРАЛНИ PI РЕГУЛАТОР
Obnovljivi izvori energije i njihov uticaj na životnu sredinu
Katedra za elektroniku
ИНТЕГРАЛНИ-I РЕГУЛАТОР
V SAVJETOVANJE CG KO CIGRE
ТАЛАСИ Основне величине потребне за описивање таласног кретања
ЕЛЕКТРИЧНИ РАД И СНАГА. ЏУЛОВ ЗАКОН
Давачи силе.
СВОЈСТВА И ПРИМЕНА ЕЛЕКТРОМАГНЕТА
Притисак чврстих тела.
КОНФЕРЕНЦИЈА ЗА МЕДИЈЕ
RUDNIČKA ELEKTRIČNA POSTROJENJA I JAMSKA MREŽA
Logički sklopovi Zadaci.
Kompozitni materijali ojačani prirodnim vlaknima
Мотори са спољашњим сагоревањем Мотори са унутрашњим сагоревањем
ОДРЖИВИ РАЗВОЈ ЕНЕРГЕТИКЕ
PRINCIPI RADA POJEDINIH TIPOVA PREKIDAČA
Olivera Kujundžić Ministarstvo održivog razvoja i turizma Oktobar 2017
LED IZVORI SVETLOSTI KAO ALTERNATIVA
Elektronički sklopovi računala
ZAŠTITNE MJERE ZA ELEKTROENERGETSKE MREŽE I
Predavanja su bazirana na prezentacijama profesora Mijata Božovića sa Medicinskog fakulteta Univerziteta u Crnoj Gori sa site-a
KOMPOZITNI MATERIJALI
Mjerenje Pritiska Student:Amar Merdić.
ZAMAJAC.
VEŽBA 3: EKONOMIČNOST POTROŠNJE GORIVA
Dr Momir Praščević, red. prof.
BILANS STANJA.
43.Избор електромотора.
Угао паљења и угао претпаљења
Ohmov zakon                           Ohmov zakon je temeljni zakon elektrike (elektrotehnike). Govori o odnosu jakosti struje, napona i otpora u strujnom.
КАРАКТЕРИСТИКЕ ТРАНЗИСТОРА
Tehnologija zavarivanja
Transformacija 35/0.4 kV (od 1948 DO 1964
TEHNOLOGIJA MAŠINOGRADNJE
Prof. dr Vlado Simeunović OSNOVE RAČUNARSKE TEHNIKE vlado
У циљу коришћења електричне енергије за различите намјене неопходно је да постоје:
5. Термоелектране: подела, опште карактеристике, губици
6. Термоелектране: делови, котао и котловско постројење
О притиску уопште Притисак чврстих тела Притисак у течностима
Peković Dejan Jasna Suljević
Оптички пријемник и примопредајник, принципијелна шема.
Definicija i osobine digitalnih biblioteka
Tehnologija zavarivanja
SUVREMENI EMP REGULIRANI I UPRAVLJANI POGONI
ZAŠTITNE MJERE ZA ELEKTROENERGETSKE MREŽE I
Транскрипт презентације:

63. Common-rail систем

Common Rail систем ради на принципу одвојеног стварања притиска и убризгавања горива. Посебна пумпа ствара константан притисак горива, које се преноси заједничким водом до цеви где се раздваја за сваку главу цилиндра посебно. Управљачка јединица прикупља велики број података од различитих сензора, те управља почетком и крајем убризгавања. Највећи притисци убризгавања горива у првој генерацији износили су око 1350 бара, да би се данас дошло до притиска од преко 2500 бара.

Сам систем се развијао још 60 Сам систем се развијао још 60.-их година, да би га први у јавност лансирао Бош 1997.године. Систем је добио назив по заједничком резервоару високог притиска (common rail – заједнички вод), из кога се горивом снабдевају сви цилиндри мотора. Код конвенционалних система за убризгавање дизел-горива, притисак горива мора се стварати појединачно за свако убризгавање. Међутим, код common rail система, стварање притиска и убризгавање су одвојени, па је гориво увек доступно при потребном притиску за убризгавање. На слици 124. приказан је common rail систем убризгавања горива.

Основни делови Common Rail система су: - пумпа високог притиска, - инјектори (бризгаљке) – електронски контролисане, - заједнички вод горива (резервоар) у коме се ствара висок притисак, - електроника – централна електронска јединица, сензори, магнетни вентили бризгаљки, искључни вентил и сензор притиска Common Rail-a, - инсталација која спаја све ове делове, а која се може поделити на кола: - ниског притиска – чине га коло за снабдевање одговарајућег притиска, круг за предснабдевање и повраћај горива. Повезује: резервоар, предгревач горива, пумпу за снабдевање, филтер горива, електрични искључни вентил и хладњак, - високог притиска – ВТ пумпа и цеви високог притиска, Rail и бризгаљке на сваком цилиндру.

Принцип рада common rail система Пумпа за гориво ниског притиска потискује гориво из резервоара преко филтера до пумпе високог притиска, која дистрибуира гориво до заједничког вода (Common rail-a) у коме се ствара потребан висок притисак. Како су све бризгаљке својим водовима директно повезане са наведеним заједничким водом, добија се исти притисак на свим бризгаљкама, а самим тим и убризгавање горива у сваки цилиндар је идентичних карактеристика.

Предности Common Rail система у односу на друге системе убризгавања: - Убризгавање се врши електромагнетним вентилима па је избор почетка, краја и трајања убризгавања потпуно слободан и није ограничен геометријским обликом брега као у пумпи са механичким убризгавањем, - притисак убризгавања је константан од почетка до краја процеса убризгавања, - у једном радном циклусу мотора гориво се може убризгати неколико пута, па је смањена потрошња горива, - пумпа високог притиска не мора бити синхронизована с коленастим вратилом мотора, - мирнији рад мотора, - смањена бука од мотора.