Пројекат Тепих Сјерпински у ОШ “Ђорђе Крстић”

Slides:



Advertisements
Сличне презентације
[napisati ime inovacije]
Advertisements

Да се мало забавимо? Аутор презентације: Мирјана Рашић Митић,
Описивање Описивање.
Projekat „Učim da učim“
Реализатори: Горинка Бајић и
АНАЛИЗА УСПЕХА У I ПОЛУГОДИШТУ 2018/19. шк. год.
Sounds intriguing Danilo Stojanovic.
Raspored naslova Podnaslov.
G4 Tim: Tatjana Ružman Krešo Barić Marija Đapić Darko Jovišić.
PROJEKT EKO EKO U GRUŽU.
1. час: Одељењска заједница
Ispletimo našu mrežu prijateljstva
SUNČEV SUSTAV.
Edin Delić Univerzitet u Tuzli
Вештачка интелигенција
OШ “Никола Тесла” Нови Сад.
Predstavljanje podataka u računaru
ПРАВИЛНО УЧЕЊЕ аутор: Нела Крањчевић, педагог.
ЈУ ОШ „ЂОРЂО ПАНЗАЛОВИЋ“ ОСИЊА, ДЕРВЕНТА
ОШ „Краљ Петар Први” Правописна вежба.
СТРАХ ОД ОДГОВАРАЊА → Упознавање компоненти емоционалних реакција страха у испитној ситуацији у функцији редуковања страха. → Задаци: - Освестити све компоненте.
Завод за унапређивање образовања и васпитања
Вежбе у правилном писању и употреби великог слова
Т А М А Е И М Т К Сабирање
Бројеви прве стотине први разред РАД У ПАРУ – учитељице I /3 и I /4
ЛИЧНЕ ЗАМЕНИЦЕ УПОТРЕБА ЗАМЕНИЦЕ ВИ.
Демонстрација часа АУН
инклузивно образовање -примјери добре праксе-
037/884 – /885 – 050
Marija Čelan- Mijić,dipl. bibl.
ЋИРИЛИЦА НАШЕ КУЛТУРЕ или РАЂАЊЕ ИДЕЈЕ
Радионица са мамама и бакама у Бубамари
Ovako smo počeli a i 6.b, zajedno za Europu, surađujemo dok radimo svatko na svom projektu, a na kraju ćemo biti ponosni i na svoj i na drugi.
Funkcije.
Pozitivna klima i (ne)nasilje u odeljenju
ПРАВОСЛАВНА ВЈЕРОНАУКА
Ефикасно преношење искустава у превенцији школског насиља
ПИСАЊЕ РЕЧЦЕ ЛИ И НЕ.
ДАН ДЕВОЈЧИЦА.
METODA SUPROTNIH KOEFICJENATA
ПРИМЈЕР ДОБРЕ ПРАКСЕ ЈУ Техничка школа “Михајло Пупин” Бијељина
ЛИНИЈА И ОБЛАСТ ВЕЖБАЊЕ 1
Т А М А Е И М Т К Сабирање
Православни Катихизис
4. MREŽNE STRANICE 4.1. Što su mrežne stranice?.
Osnovna škola Donja Dubrava
Fraktali Cantorov skup H. Von Koch Samosličnost.
Na putu za bezbednost dece u saobraćaju - Srbija
DETALJAN OPIS PROJEKTA
Osnovne informacije o projektu
Osnovne informacije o projektu
4.ЈУНИ 2015.ГОДИНЕ НОВИ САД, СТАДИОН „КАРАЂОРЂЕ“
Osnovne informacije o projektu
ФОРМУЛА 1 – ОД НАУКЕ ДО СПОРТА Основна школа ‘’Павле Савић’’ Београд
Добар дан! Научили смо да множимо разломке.
Oblast Tehnika (Agrotehnika,Tehnička sredstva u poljoprivredi) Uzrast
Brojni sistemi Sastoje se od skupova znakova (cifri) i pravila za pisanje cifri. Dijele se na pozicijske i nepozicijske (npr. Rimski) Najvažniji sa stanovišta.
BOSNA I HERCEGOVINA NA PUTU KA EVROPSKIM INTEGRACIJAMA
Učenici drugih i trećih razreda su 19. i 20. svibnja godine bili u Art - kinu Croatia. Grad Rijeka, Odjel gradske uprave za kulturu.
Бројеви већи од 1000.
КЉУЧНА ОБЛАСТ 2: НАСТАВА И УЧЕЊЕ
Категорија: ваннаставне активности – час одељењског старешине Разред: први
КЉУЧНА ОБЛАСТ 3: ПОСТИГНУЋА УЧЕНИКА
Разломци Снежана Стефановић.
КЉУЧНА ОБЛАСТ 1: ШКОЛСКИ ПРОГРАМ И ГОДИШЊИ ПЛАН РАДА ШКОЛЕ
ОРГАНИЗАЦИЈА НАСТАВЕ И ПРИПРЕМА НАСТАВНИКА
Родитељски састанак са родитељима предшколаца и будућим учитељима
Koji su neki od najvećih problema koji prijete našim oceanima?
Завод за унапређивање образовања и васпитања
Osnovne informacije o projektu
Транскрипт презентације:

Пројекат Тепих Сјерпински у ОШ “Ђорђе Крстић”

Ми у пројекту Наша школа се укључила у пројекат Тепих Сјерпински израдом једног тепиха 4. итерације Делове тепиха склапали су ученици 5-1 и 5-2 са својим разредним старешинама на часовима одељењске заједнице.

Први час – Шта су фрактали? На првом часу научили смо шта су фрактали и какав нас пројекат очекује. Били смо узбуђени јер смо чули да су у овај пројекат укључени ученици из целог света.

Други час – Склапамо 2. итерацију На другом часу наш тепих је почео да настаје. Лепљење налепница је баш било интересантно.

Склопили смо и мање тепихе треће итерације.

Трећи час – Поруке вршњацима у Шпанији На овом часу смо, користећи Полибијев квадрат, писали кодиране поруке нашим другарима у Шпанији.

Писање порука је било занимљиво. Писање порука је било занимљиво. Користили смо Полибијев квадрат за кодирање. Свако слово је представљено са две цифре. На пример, слово С је представљено бројем 43. Пробајте да дешифрујете поруку: 34 24 25 21 44 56 26 36 !

Ево неких наших порука:

Четврти час – Настаје 4. итерација Саставили смо наш тепих и уживали у фотографисању.

Радујемо се што ћемо данас учествовати у склапању тепиха пете итерације са још седам основних и средњих школа из Београда.

Планови Планирамо да одемо 16. маја у Ниш и учествујемо у склапању 6. интерације где ће се окупити ученици из 64 школе широм наше земље.

Хвала на пажњи! Поздрављамо све присутне другаре и наставнике а посебно се захваљујемо домаћинима на гостопримству!