Eksperimentalni program

Slides:



Advertisements
Сличне презентације
U ONLINE OKRUŽENJU, prikaz projekta Igrajmo se jezikom
Advertisements

DRIVEN Cilj EU projekta usklađivanja profesionalnih vještina instruktora (Obuka trenera za FCO – periodički trening) Zagreb, 9. prosinca Valérie.
MINISTARSTVO REGIONALNOGA RAZVOJA I FONDOVA EUROPSKE UNIJE
MINISTARSTVO REGIONALNOGA RAZVOJA I FONDOVA EUROPSKE UNIJE
Од права на партиципацију до праве партиципације
Наставни планови за информатичко образовање у основним и средњим школама Републике Србије Даниела Минић Алексић 24. јануар, 2015.
eTwinning u školama sadašnjosti i budućnosti
План и програми наставе и учења
Samovrednovanje učenika i roditelja u OŠ Kostrena
ŠKOLSKI KURIKULUM Za školsku 2015./2016. godinu.
UPIS U I. RAZRED SREDNJE ŠKOLE
Катарина Алексић, саветник министра за еПросвету
Razvoj, dostignuća i budući planovi
Hmm, a što će meni Comenius?
Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog socijalnog fonda.
Унапређивање компетенција запослених у школи у области васпитног рада
Израда ИНДИВИДУАЛНОГ ОБРАЗОВНОГ ПЛАНА
Сарадња кадра у ПУ и школи
Meтодика наставе физике
Електронским учењем до креативне наставе
Kako poticati profesionalni razvoj učenika u osnovnoj školi
Завод за унапређивање образовања и васпитања
Program stručnog usavršavanja na Građevinskom fakultetu Sveučilišta u
NISPUSŠ - Nacionalni informacijski sustav prijava i upisa u srednje škole Zvonimir Stanić.
СТРУЧНО УСАВРШАВАЊЕ НАСТАВНИКА КАО ПРЕДМЕТ НАУЧНИХ ИСТРАЖИВАЊА
IPA Komponenta IV. Razvoj ljudskih potencijala Završna konferencija projekta Radne sposobnosti - izvor znanja Slavonski Brod, 24. siječanj Velika.
Eksperimentalni program
Program za cjeloživotno učenje-Leonardo da Vinci
KNJIŽNICA U ODGOJNO-OBRAZOVNOM SUSTAVU
CLIL metodologija – Primjena u različitim predmetima
Agencija za mobilnost i programe EU
PROGRAM RURALNOG RAZVOJA REPUBLIKE HRVATSKE ZA RAZDOBLJE – 2020.
Mogućnosti dodjele bespovratnih sredstava - Proces odabira i najčešće pogreške kod izrade projektne prijave Organizacija događaja sufinancirana je sredstvima.
Милија Марјановић инспектор-просвјетни савјетник за историју
ОЦЕЊИВАЊЕ НА ОСНОВУ ПОРТФОЛИЈА Ш.Д. Изли, К. Мичел
UNUTARNJA REVIZIJA U JAVNOM SEKTORU SJEVERNE MAKEDONIJE – PRVI KORACI, POSTIGNUĆA I DALJNJI IZAZOVI – Mite Mitevski, voditelj Središnje harmonizacijske.
СТАНДАРДИ КОМПЕТЕНЦИЈА ЗА ПРОФЕСИЈУ НАСТАВНИКА И ЊИХОВОГ ПРОФЕСИОНАЛНОГ РАЗВОЈА Нови Сад, јун СИНДИКАТ.
ПРИМЈЕР ДОБРЕ ПРАКСЕ ЈУ Техничка школа “Михајло Пупин” Бијељина
Шта је портфолио професионалног развоја?
Pripremila : Dijana Milanović, prof.
Praktične radionice za nastavnike i učitelje
= Erasmus+ aktivnosti transnacionalne suradnje:
Стручно усавршавање у установи
TEORIJA NASTAVE GOVORNOG I PISMENOG IZRAŽAVANJA
RAVNATELJ I SIGURNOST ODGOJNO-OBRAZOVNE USTANOVE Suzana Hitrec, prof.
Ministarstvo znanosti i obrazovanja – novosti i naglasci -
Ivana Jakir-Bajo, Ministarstvo financija
Милија Марјановић инспектор-просвјетни савјетник за историју
DETALJAN OPIS PROJEKTA
FOI iskustva na IRI projektima: Iskustva i izazovi IRI projekata ICT području
POSLOVI U ŠKOLI U RAZDOBLJU OD DO
Finsko strukovno obrazovanje
Znanstveno-stručni skup Instituta za javnu upravu
RAZVOJ ŠKOLSKOG KURIKULUMA
Erasmus+ Znanjem do razvoja
Međunarodna Eko-škola OŠ “August Šenoa” - Osijek
Provedba stručno-pedagoškoga nadzora
ПРОДУЖЕНИ БОРАВАК ОШ “19. април” Дервента.
Иницијативу су покренули
Ivana Katavić, AZOO Hrvoje Mladinić, OŠ Mertojak
Тема 3. Отварање, приступање и управљање налозима на порталу дигиталних образовних ресурса проф. др Даница Лечић-Цветковић, ФОН.
КЉУЧНА ОБЛАСТ 1: ШКОЛСКИ ПРОГРАМ И ГОДИШЊИ ПЛАН РАДА ШКОЛЕ
Procjena sustava financijskog upravljanja i kontrola na razini subjekta Instrument Nacionalne akademije za financije i ekonomiju (NAFE) Ministarstva financija.
ОРГАНИЗАЦИЈА НАСТАВЕ И ПРИПРЕМА НАСТАВНИКА
Hrvatski jezik online.
PROMICANJE REFORMI RAČUNOVODSTVA U JAVNOM SEKTORU Uloga Svjetske banke
Povezanost digitalnih i tiskanih materijala
Сваки студент унутар групе током јавне презентације приказује следеће резултате:
Тема 10: Евалуација Филип Марић, Данијела Шћепановић 1.
Транскрипт презентације:

Eksperimentalni program „Škola za život” Lidija Kralj, pomoćnica ministrice Uprava za potporu i unaprjeđenje sustava odgoja i obrazovanja

Cjelovita kurikularna reforma Ljudi Oprema Škole Javnost Cjelovita kurikularna reforma

Financiranje Kurikularna reforma je institucionalizirana i vodi je Ministarstvo znanosti i obrazovanja provodi se kroz tri linije financiranja: državni proračun 33 950 000 kn godišnje Europski socijalni fond 155 000 000 kn Podrška EK strukturnim reformama 4 028 000 kn

Javnim pozivom odabrane 72 eksperimentalne škole: 46 Osnovnih škola 26 Srednjih škola Kriteriji: suglasnost geografska zastupljenost raznolikost motivacijsko pismo

Isprobati Osmisliti Razviti Poboljšati Istražiti

Radne skupine za provedbu eksperimentalnog programa Mentorska skupina Skupina za razrednu nastavu 23 predmetne skupine Zadaci : pripremanje metodičkih priručnika i obrazovnih sadržaja priprema i provedba edukacije, recenzije obrazovnih sadržaja praćenje uvođenja kurikuluma upoznavanje s načinom rada i okruženjem za suradnju vođenje online edukacija za djelatnike eksperimentalnih škola podrška školama tijekom provedbe 170 članova

Utjecaj na učenička postignuća Hattie, 2013.

Škola Opremanje škola Stvaranje poticajnog okruženja za sve ono što pojedina škola treba: sportski rekviziti, kemijski i fizikalni laboratorij, tehnička oprema, glazbeni instrumentarij, informatička oprema besplatni pristup mobilnom internetu te tableti za učenike i učitelje Stvaranje poticajnog okruženja za sve Podrška roditelja, lokalne zajednice, gospodarstva Nema dodatnog financijskog opterećenja za škole

Ravnatelji Podrška u organizacijskim procesima Profesionalni razvoj i podizanje kompetencija Povezivanje u timove Podrška u provedbi eksperimentalnog programa Prepoznatljivost škole, poticanje izvrsnosti Fleksibilna organizacija nastave – projektni dani, tjedni, različita tjedna/mjesečna satnica predmeta, školski kalendar

Roditelji Radionice i predavanja kako bi bili informirani o tijeku eksperimentalnog programa i bili njegovi aktivni sudionici Uključivanje u aktivnosti eksperimentalnog programa Nema dodatnog financijskog opterećenja za roditelje

Učitelji, nastavnici i stručni suradnici Priprema Podrška Savjetnički posjeti, supervizija Kontinuirana suradnja Opremanje

Škola za život Pripremanje učitelja, škola Pripremanje nastavnih materijala Podrška tijekom provedbe Praćenje i vrednovanje tijekom provedbe Poboljšavanje Sljedeća faza

Stručno usavršavanje - uživo i online Provode se u pet virtualnih okruženja za učenje, komunikaciju i suradnju: Učitelji razredne nastave Učitelji predmetne nastave OŠ Nastavnici SŠ Ravnatelji Stručni suradnici Zajednica učenja - svi polaznici su ujedno i mentori/stručnjaci Promjena dosadašnjeg načina stručnog osposobljavanja

Virtualne učionice 3335 sudionika 4. 5. 2018. Razredna nastava – 570 Predmetna nastava – 840 Srednje škole – 596 Stručni suradnici - 168 Ravnatelji – 72 Informatika – 1089

Virtualno okruženje za učenje i suradnju

Virtualne učionice Kontinuirana edukacija u 2 - 3 tjednom ritmu 6 – 10 sati aktivnog angažmana Obavezne i neobavezne aktivnosti s rokovima Primjena različitih metoda poučavanja i vrednovanja Sustav bilježi napredak i uključenost e-Portfolio profesionalnog razvoja Potvrde o sudjelovanju s navedenim ostvarenim ishodima

Zašto i kako? Drage kolegice i kolege, pred nama je zajednički put prema Školi za život na kojemu ćemo se susresti s novim spoznajama i učenjima, upoznavati kolegice i kolege i razmjenjivati s njima svoja iskustva i ideje. Zajednička nam je želja za promjenama, za boljom školom i kompetentnijim i zadovoljnijim učenicima, učiteljima i nastavnicima, ravnateljima, stručnim suradnicima i roditeljima. ISHODI: prepoznati osnovne elemente kurikulumskih dokumenata, poštivati postavljene rokove Uvjet za značku Put prema školi za život: riješen test i odgovor na forumu Rok za izvršenje aktivnosti: 10. 5. 2018.

Tema: Digitalna pismenost i komunikacija Ishodi: Odabrati prikladan digitalni alat za zadanu temu te izraditi i objaviti digitalni sadržaj. Primijeniti metodu vršnjačkog vrednovanja. Uvjet za značku: predaja rada u radionici do 4.4. i ocjenjivanja radova dugih polaznika od 5.4. do 15.4. Zadatak: sažeti do sada naučeno o domenama Informatike izraditi i objaviti digitalni sadržaj tog sažetka

Pripremanje učitelja, stručnih suradnika i ravnatelja Zajedničko okupljanje uživo Savjetodavna podrška školama 5 posjeta razgovor, edukacija, savjetovanje Metodički priručnici za primjenu novog kurikuluma svi predmeti 1., 5. i 7. r OŠ i 1. r SŠ Međupredmetne teme i okviri

Metodički priručnici kako osmisliti aktivnosti i sadržaje za realizaciju ishoda iz kurikuluma kako povezati ishode iz predmetnih i međupredmetnih kurikuluma kako vrednovati usvojenost ishoda primjene metoda vrednovanja za učenje i vrednovanja kao učenje vršnjačko vrednovanje i samovrednovanje

Metodički priručnici suradnja s kolegama u planiranju i provedbi kurikuluma u digitalnom obliku tako da ga učitelji mogu sami mijenjati i nadopunjavati te suradnički stvarati u izradi sudjeluju članovi radnih skupina koje su pripremile kurikulume i djelatnici škola u eksperimentalnom programu

Eksperimentalni nastavni materijali Javni poziv za dostavu eksperimentalnih udžbenika i eksperimentalnih nastavnih sredstava – rok svibanj Učitelji odabiru u lipnju i srpnju, dostava u škole krajem kolovoza Kombinacija tiskanog (30 % manji) i digitalnog oblika Digitalni obrazovni sadržaji koje izrađuju MZO i CARNET – metodički priručnici za sve predmete, DOS-evi za prirodoslovne predmete i Informatiku Ministarstvo snosi troškove nabave eksperimentalnih nastavnih materijala za sve učenike i učitelje

Razvoj različitih modela vrednovanja Interaktivna baza kurikuluma pregledni prikaz svih odgojno-obrazovnih ishoda povezani ishodi, prijedlozi aktivnosti i sadržaja Banka zadataka zadaci koje učitelji mogu koristiti za različite oblike vrednovanja suradnička izrada zadataka

Umrežavanje učitelja i škola Virtualne učionice - mjesto okupljanja i suradnje Dijeljenje ideja, aktivnosti, obrazovnih sadržaja, metoda vrednovanja Kolegijalna podrška i poučavanja Zbirka sadržaja i aktivnosti za prenošenje iskustava drugim učiteljima Administrativno rasterećenje

Umrežavanje učitelja i škola Direktan pristup aktualnim informacijama Povratne informacije o svim elementima eksperimentalnog program Rješavanje organizacijskih izazova Povezivanje roditelja, lokalne zajednice, gospodarstava Učimo jedni od drugih

Više od eksperimentalne godine Program Europske komisije tehničke podrške strukturnim promjenama; pružatelj podrške je British Council Mentorska radna skupina zajedno sa svjetskim stručnjacima Plan kontinuiranog profesionalnog razvoja, izrada potrebnih obrazovnih sadržaja te provođenje edukacije Referentni model za uspješnu primjenu kurikularne reforme u svim školama Praćenje i evaluacija eksperimentalne provedbe, materijala, alata, postupaka i preporuka

Hvala na pažnji.