Sounds intriguing Danilo Stojanovic.

Slides:



Advertisements
Сличне презентације
Описивање Описивање.
Advertisements

Бајка о рибару и рибици А. С. Пушкин
Завод за унапређивање образовања и васпитања
СЦЕНАРИО ЗА ЧАСА Наставна јединица: Сабирање и одузимање до 20.
“ Виолина”- Мирослав Демак ( дигитални час)
Kratko uputstvo za koriscenje pretrage
Зависност разлике од умањеника
Завод за унапређивање образовања и васпитања
Прича о хлебу Вања Белецки
Kliknite ovde za unos prikaza časa u Word dokumentu!
KPR u osnovnoj školi (2+1 čas; 18:30h, petak, Velika sala)
КВИЗ ПОКРЕНИ КВИЗ.
1. час: Одељењска заједница
Poglavlje 1 EVROPSKI PRIORITETI I NACIONALNI SISTEM ZA RAZVOJ ŠKOLA
Свет око нас Дани у недељи Први разред.
Унапређивање компетенција запослених у школи у области васпитног рада
Партнерски односи и насиље у везама младих
РОД ИМЕНИЦА - обрада Данијела Бујагић.
БЕЛЕШКЕ ЈЕДНЕ УЧИТЕЉИЦЕ
Kako koristimo Internet!?
ЈУ ОШ „ЂОРЂО ПАНЗАЛОВИЋ“ ОСИЊА, ДЕРВЕНТА
Крагујевац, Маја Марковић Гашић
TELEFONIRANJE I ELEKTRONSKA KOMUNIKACIJA
Сабирање разломака Обрада.
ZALJUBLJEN DO UŠIJU Dorotea Jelić,5.A.
ИМЕНИЦЕ.
СТРАХ ОД ОДГОВАРАЊА → Упознавање компоненти емоционалних реакција страха у испитној ситуацији у функцији редуковања страха. → Задаци: - Освестити све компоненте.
Спаси воду спаси свој живот!.
Вежбе у правилном писању и употреби великог слова
Да ли су нам потребне школске униформе?
KNJIŽNICA U ODGOJNO-OBRAZOVNOM SUSTAVU
CLIL metodologija – Primjena u različitim predmetima
Пројекат Тепих Сјерпински у ОШ “Ђорђе Крстић”
Библија у васпитно-образовном процесу
КРЕАТИВНИ КУТАК Јесен.
АКАДЕМСКО ПИСАЊЕ И ПРЕЗЕНТАЦИЈА РЕЗУЛТАТА
ОСНОВНА ШКОЛА „ИВАН ГУНДУЛИЋ“
Усмено рачунање.
Шта је портфолио професионалног развоја?
Пишемо писаним словима по диктату
Специјализована ИТ одељења
Osnovne informacije o projektu
Dejana Kurtović, dipl. prof. i knjižničarka
4. OBRADA ZVUKA I VIDEOZAPISA
Стручно усавршавање у установи
Завод за унапређивање образовања и васпитања
PEDAGOŠKA IGRA DVORAC Učiteljica Iva Zajec.
СТРАХ ОД ОДГОВАРАЊА → Упознавање компоненти емоционалних реакција страха у испитној ситуацији у функцији редуковања страха. → Задаци: - Освестити све компоненте.
Građanski odgoj i obrazovanje -izvannastavna aktivnost 1Gim i 1A razreda- IMOVINSKA KARTICA izrađivali smo imovinsku karticu.
DETALJAN OPIS PROJEKTA
Osnovne informacije o projektu
Engleski jezik I Uvodno predavanje
OSNOVNE LOGIČKE FUNKCIJE
5. razreda.
Osnovne informacije o projektu
Oblast Tehnika (Agrotehnika,Tehnička sredstva u poljoprivredi) Uzrast
Анализа структуре.
BOSNA I HERCEGOVINA NA PUTU KA EVROPSKIM INTEGRACIJAMA
ПРОДУЖЕНИ БОРАВАК ОШ “19. април” Дервента.
Категорија: ваннаставне активности – час одељењског старешине Разред: први
smer: PREDŠKOLSKI VASPITAČ VI semestar
ОРГАНИЗАЦИЈА НАСТАВЕ И ПРИПРЕМА НАСТАВНИКА
MOD MOD je aritmetički operator – predstavlja ostatak cjelobrojnog dijeljenja. Ako je MOD = 0, tada je broj djeljiv bez ostatka. Gleda se samo ostatak.
МЕЂУНАРОДНИ ДАН ПИСМЕНОСТИ
Сваки студент унутар групе током јавне презентације приказује следеће резултате:
ИЗБОРНИ ПРОГРАМ У ПРВОМ РАЗРЕДУ ГИМНАЗИЈЕ
АСОЦИЈАЦИЈА ПРИДЕВИ КОНАЧНО РЕШЕЊЕ мали Марков пешчани зелена Анин
Завод за унапређивање образовања и васпитања
Osnovne informacije o projektu
Osnovne informacije o projektu
Транскрипт презентације:

Sounds intriguing Danilo Stojanovic

Образовни циљеви иновације Обнављање и употреба прошлих (наративних) времена, Увођење новог вокабулара којим се описују различити звукови, Развијање и увежбавање конверзацијских вештина Писање приче

Уводни део часа Професор на табли исписује слова CSI . Ученици би требало да погоде шта та слова означавају (истражитељи злочина) Кроз дискусију се утврђује шта је њихов посао (да на основу информација које имају реконстуишу и реше злочин).

Задатак 1 Професор пушта аудио фајл који садржи разичите звукове (вода која тече, ломњење стакла, врисак, звук мотора итд.) Ученици идентификују звукове које су чули. Професор све звукове пише на табли.

Задатак 2 Ученици се поделе у групе од 4 ученика са задатком да разговарају о томе шта мисле да се десило. Професор ограничава време за дискусију на 5 минута и скреће пажњу ученицима да треба да одговоре на пет питања (ко,где,кад,како,зашто). По један ученик из сваке групе саопштава остатку одељења укратко идеје своје групе. У фази извештавања професор пише неке од реченица које су ученици искористили у својој реконструкцији приче.

Задатак 3 Професор покушава да `извуче` од ученика шта је то заједничко овим реченицама (употреба прошлих времена). Ученици у својим групама раде заједно на састављању списка употреба ових времена и додају примере.

Задатак 4 У следећој фази, ученици раде индивидуално. У следећој фази, ученици раде индивидуално. Задатак који треба да обаве је да напишу завршетак приче које су чули, тј. да напишу у до 100 речи закључак приче.

Задатак 5 Сви задаци се покупе и професор их насумично подели, водећи рачуна о томе да нико не добије свој рад. Ученици исправљају могуће грешке и дају свој коментар

Задатак 6 Ученици за домаћи задатак добијају да сниме уз помоћ мобилног телефона своје приче и да их донесу следећег часа. Требало би да напишу и кратак сценарио приче коју су спремили и списак звукова

Резултати иновације Ученици су подстакнути да размишљају креативно Ученици су подстакнути да размишљају креативно Обновљена су наративна времена. Ученици су обогатили свој вокабулар и Радили су на својим комуникативним вештинама.

Елементи иновативности Коришћењем аудио материјала ученици су подстакнути да размишљају креативно и да активирају своје знање. Од ученика се очекује да примене наставну јединицу у контексту који је њима занимљив. Употреба мобилних телефона

Хвала на пажњи!