Sounds intriguing Danilo Stojanovic
Образовни циљеви иновације Обнављање и употреба прошлих (наративних) времена, Увођење новог вокабулара којим се описују различити звукови, Развијање и увежбавање конверзацијских вештина Писање приче
Уводни део часа Професор на табли исписује слова CSI . Ученици би требало да погоде шта та слова означавају (истражитељи злочина) Кроз дискусију се утврђује шта је њихов посао (да на основу информација које имају реконстуишу и реше злочин).
Задатак 1 Професор пушта аудио фајл који садржи разичите звукове (вода која тече, ломњење стакла, врисак, звук мотора итд.) Ученици идентификују звукове које су чули. Професор све звукове пише на табли.
Задатак 2 Ученици се поделе у групе од 4 ученика са задатком да разговарају о томе шта мисле да се десило. Професор ограничава време за дискусију на 5 минута и скреће пажњу ученицима да треба да одговоре на пет питања (ко,где,кад,како,зашто). По један ученик из сваке групе саопштава остатку одељења укратко идеје своје групе. У фази извештавања професор пише неке од реченица које су ученици искористили у својој реконструкцији приче.
Задатак 3 Професор покушава да `извуче` од ученика шта је то заједничко овим реченицама (употреба прошлих времена). Ученици у својим групама раде заједно на састављању списка употреба ових времена и додају примере.
Задатак 4 У следећој фази, ученици раде индивидуално. У следећој фази, ученици раде индивидуално. Задатак који треба да обаве је да напишу завршетак приче које су чули, тј. да напишу у до 100 речи закључак приче.
Задатак 5 Сви задаци се покупе и професор их насумично подели, водећи рачуна о томе да нико не добије свој рад. Ученици исправљају могуће грешке и дају свој коментар
Задатак 6 Ученици за домаћи задатак добијају да сниме уз помоћ мобилног телефона своје приче и да их донесу следећег часа. Требало би да напишу и кратак сценарио приче коју су спремили и списак звукова
Резултати иновације Ученици су подстакнути да размишљају креативно Ученици су подстакнути да размишљају креативно Обновљена су наративна времена. Ученици су обогатили свој вокабулар и Радили су на својим комуникативним вештинама.
Елементи иновативности Коришћењем аудио материјала ученици су подстакнути да размишљају креативно и да активирају своје знање. Од ученика се очекује да примене наставну јединицу у контексту који је њима занимљив. Употреба мобилних телефона
Хвала на пажњи!