ВОЋЊАК.

Slides:



Advertisements
Сличне презентације
Sterilisani grasak.
Advertisements

Digitalna kolekcija insekata Sofija Nestorović VII-4
Врсте речи Српски језик 4
Шта се налази на свим сликама, а не видите га?
Без Сунца не би било живота на Земљи
ЖИВОТИЊЕ У ПОВРТЊАКУ И НА ЊИВИ
Без чега не могу жива бића- нераскидива веза живе и
За што ќе се одлучите ?. За што ќе се одлучите ?
КВИЗ ЖИВОТНЕ ЗАЈЕДНИЦЕ покрени квиз.
PREZENTACIJA PREDUZEĆA
4 ELEMENTA VODA, VATRA, ZEMLJA, ZRAK.
BILJKE I ŽIVOTINJE- RIJEKA NERETVA
Здрава исхрана.
Удружење Пчелара “Будућност”
Основе здравог живота.
ЖИВОТИЊЕ НЕОБИЧНОГ ИЗГЛЕДА
Лековите и ароматичне биљке
HRANA Problemi i rješenja.
Пречице(Lycopodiophyta)
GOSPODARSTVO I NASELJA GORSKE HRVATSKE
Заштићена подручја и њихов утицај на повећање привлачности простора Републике Србије Стојановић Верица, Драгана Петраш Завод за заштиту природе.
PROGRAM PREVENCIJE I SMANJENJA PREKOMJERNE TJELESNE TEŽINE
Мапа ума - бактерије.
ПРИЛАГОЂАВАЊЕ БИЉАКА И ЖИВОТИЊА.
учитељица Лала, ОШ"Анта Богићевић«
ИМЕНИЦЕ.
СТРАХ ОД ОДГОВАРАЊА → Упознавање компоненти емоционалних реакција страха у испитној ситуацији у функцији редуковања страха. → Задаци: - Освестити све компоненте.
Размисли Шта је природа? Како се дели природа?
Meni za moju kožu.
Хемија.
Шта се налази на свим сликама, а не видите га?
Jesen.
ЗАДАЦИ РАДА НА ФОРМИРАЊУ ОСНОВНИХ ПОЈМОВА ПОЗНАВАЊА ПРИРОДЕ И ДРУШТВА
Fiksacija azota – primer Frankia
Mр сци meд Јовановски Зорица, спец. хиг.
Nizinski Zavičaj.
КВИЗ ЗНАЊА БИЉКЕ И ЖИВОТИЊЕ.
РАЗНОВРСНОСТ БИЉАКА Душанка Пивнички ОШ ,,Здравко Гложански" Бечеј
Hoplocampa testudinea
Горива.
Кina  中华人民共和国.
ШУМАРСТВО.
Врста и ниво студија: Основне академске студије
Аутор: Јелена Милошевић,учитељица ОШ “Живан Маричић” Жича
Koliko dobro poznajete šumu? 
Покрајински секретаријат за пољопривреду, водопривреду и шумарство
4. OBRADA ZVUKA I VIDEOZAPISA
Вртић Бисери Неке биљке су лековите
ЖИВА БИЋА Сва жива бића : долазе на свет (ничу, легу се, рађају се)
Prisjetite se i objasnite kruženje vode u prirodi.
Uredjenje prodajnih objekata - Spoljni i unutrašnji ambijent
ŽIVA PRIRODA I ŽIVOT ŽIVOTINJA
Osnovna škola Donja Dubrava
NADAM SE DA ĆETE UŽIVATI
KORIST OD ŠUMA, ONEČIŠĆENJE I ZAŠTITA.
Šuma LANA BISTROVIĆ, 7.a.
Sara Pleša 4.b BJELOGLAVI SUP.
СТРАХ ОД ОДГОВАРАЊА → Упознавање компоненти емоционалних реакција страха у испитној ситуацији у функцији редуковања страха. → Задаци: - Освестити све компоненте.
Припремиле: Теодора Кљаић Александра Барбарић
ЖИВОТИЊЕ НЕОБИЧНОГ ИЗГЛЕДА
DIVLJE ŽIVOTINJE.
DAN PLANETA ZEMLJE
Милован данојлић.
Uloga lista.
ВРСТЕ ТЛА И ЊИХОВА СВОЈСТВА
Ana Pintarić Antonija Milinković 7.a
НЕГА РЕЗАНОГ ЦВЕЋА  .
РЕПУБЛИКА БУГАРСКА П = км² Софија
Права и обавезе ученика
Dinamika biljnih zajednica i vegetacije
Транскрипт презентације:

ВОЋЊАК

Воће је пуно витамина, плодови су му слатки и меснати.

Поврће расте у повртњаку. Здраво је свеже, али и кувано Поврће расте у повртњаку. Здраво је свеже, али и кувано.Код неких је јестив плод, код неких корен, код неких стабло или лист.

У шуми има зимзеленог и листопадног дрвећа. У шуми има зимзеленог и листопадног дрвећа.

Култивисане биљке су оне биљке о којима се стара човек Култивисане биљке су оне биљке о којима се стара човек. Окопава их, сади, прска од штеточина, полива. Налазе се на њиви, у повртњаку и воћњаку.

Самоникле су све оне биљке које се саме о себи брину Самоникле су све оне биљке које се саме о себи брину.Саме ничу, оне помажу човеку, а човек њима није потребан.Има их на ливади,у шуми.

Свуда око нас је лековито биље. Трба само знати како се користи Свуда око нас је лековито биље. Трба само знати како се користи. Код неких биљака се користи цвет, код неких лист, код неких корен. Кувају се чајеви или се користе свеже. Природа је за сваку болест смислила лек – у виду неке биљке.

Биљке делимо на једногодишње, двогодишње и вишегодишње.

Корен може да буде жиличаст, осовински, јестив, а код неких биљака може да служи и за дисање. Корен причвршћује биљку за земљу и биљка путем њега из земље узима хранљиве материје.

Стабло може да буде дрвенасто или зељасто.

У листу се уз помоћ Сунчеве светлости и топлоте ствара храна.

Цвет служи за размножавање и из њега настаје плод.

Плод се развија из цвета и чува семе.

На овој пирамиди исхране видимо да човек користи биљке највише за исхрану.

Користи се у дрвној индустрији, за добијање хартије, а и за огрев.