КРЕАТИВНИ КУТАК Јесен.

Slides:



Advertisements
Сличне презентације
Sterilisani grasak.
Advertisements

И ОНИ СЕ СПРЕМАЈУ ЗА ЗИМУ
ARITMETIČKO LOGIČKA JEDINICA
Мерење силе динамометром
ЖИВОТИЊЕ У ПОВРТЊАКУ И НА ЊИВИ
Описивање Описивање.
КРЕТАЊЕ ПРОИЗВОДИ ЗВУК
Пратим и предвиђам временске прилике.
СЦЕНАРИО ЗА ЧАСА Наставна јединица: Сабирање и одузимање до 20.
U ONLINE OKRUŽENJU, prikaz projekta Igrajmo se jezikom
Kristalizacija limunske kiseline
“ Виолина”- Мирослав Демак ( дигитални час)
Zavojnice (kalemovi) Zavojnica je pasivni elektronski element koji ima određen električni induktivitet (L). Zavojnice najčešće izrađujemo od bakarnog provodnika.
Мерење дужина.
Nastavna jedinica: 8.1. Upoznavanje alata za izradu prezentacija
BILJKE I ŽIVOTINJE- RIJEKA NERETVA
Sounds intriguing Danilo Stojanovic.
39. Međunarodni stručno-naučni skup VODOVOD I KANALIZACIJA '18.
ЖИВОТИЊЕ НЕОБИЧНОГ ИЗГЛЕДА
PROJEKT EKO EKO U GRUŽU.
Уређивање чланака на Википедији Србије
ОРИЈЕНТАЦИЈА.
PRIMJENA SLIČNOSTI NA IGRALIŠTU
Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog socijalnog fonda.
PRIJATELJSTVO.
ПРИЛАГОЂАВАЊЕ БИЉАКА И ЖИВОТИЊА.
NASTAVNI PREDMET-KINEZIOLOGIJA 2
учитељица Лала, ОШ"Анта Богићевић«
Од активности домског васпитача (начина подучавања)
Гласно - тихо.
MATERIJALNI I TOPLOTNI BILANS U TEHNOLOŠKIM PROCESIMA
Електрицитет.
Пројекат Тепих Сјерпински у ОШ “Ђорђе Крстић”
METODE I TEHNIKE ZA ANALIZU I UNAPREĐENJE KVALITETA
КВИЗ ЗНАЊА БИЉКЕ И ЖИВОТИЊЕ.
ОЦЕЊИВАЊЕ НА ОСНОВУ ПОРТФОЛИЈА Ш.Д. Изли, К. Мичел
Људски рад је посебно и веома важно обележје људи.
Притисак чврстих тела.
Hoplocampa testudinea
Kompozitni materijali ojačani prirodnim vlaknima
ОД 23. СЕПТЕМБРА ДО 21. ДЕЦЕМБРА
MATERIJALI ZA POVRŠINSKU OBRADU DRVETA
Имам право да користим ИКТ
Primjena trigonometrije izvan školskih klupa…
Други разред Задаци са јабукама.
OŠ Frana Galovića Učenici 2.b, 4.a i 5.a razreda
OŠ Dragojle Jarnević GLOBE program
Odrediti ekvalentan kapacitet za sistem kondenzatora dat na slici.
Molitva na prste.
Šuma LANA BISTROVIĆ, 7.a.
ЖИВОТИЊЕ НЕОБИЧНОГ ИЗГЛЕДА
Osnovne informacije o projektu
Ms Word 2010 Oblikovanje odlomaka.
NetLogo – novo okruženje za podučavanje informatike
OSNOVNA ŠKOLA IVANA GUNDULIĆA, ZAGREB
Категорија:Обавезни предмети – Природа и друштво Разред: III
Osnovne informacije o projektu
Слушање музике.
Geografska karta Utvrđivanje gradiva.
ИНТЕРНА ЗАШТИТНА МРЕЖА.
ПРОДУЖЕНИ БОРАВАК ОШ “19. април” Дервента.
Основи музичке културе
Konačno rešenje ЈЕСЕН A1 B1 A2 B2 A3 B3 A4 B4 Kolona A Kolona B
Универзитет у Београду – Шумарски факултет
Разломци Снежана Стефановић.
Електромонтажни радови
5. Термоелектране: подела, опште карактеристике, губици
Завод за унапређивање образовања и васпитања
Osnovne informacije o projektu
Транскрипт презентације:

КРЕАТИВНИ КУТАК Јесен

Креативни кутак (1) Прављење инструмената од јесењих плодова - Дрвене гране (штапићи) - Сушене тикве, суве чауре мака, семе лана, суви грашак (звечке) - Љуске ораха и кестена (пљескала) (2) Истраживање могућности различитих извора звука (глас, инструмент) у подражавању ономатопеје

Штапићи Пронаћи суве гране тврдог дрвета. Исећи их на дужину 15-20 цм. Лупањем гране о грану проверити звук. Скинути им кору, а затим премазати бојом и лаком.

Звечке Скинути дршку тикви и оставити је на сунчано место да се осуши. Када се осуши плод тикве осликати и премазати безбојним лаком. Трешењем плода добија се звук. Плод мака (крупнију чауру) убрати са дршком (стабљиком). Када се осуши премазати бојом и безбојним лаком како би природна звечка била постојанија. Одсечним трешењем плода/звечке добија се нежан, тиши звук у односу на звук плода сушене тикве.

Пљескала Плод ораха отворити врхом ножа (ако су ученици првог и другог разреда уместо њих то ради наставник или родитељ). Језгро ораха извући из љуске пазећи да се обод љуске не оштети. На предњи део љуске лепком налепити канап или траку тако да прст може да прође кроз њих. На палац ставити једну половину орахове љуске, а на кажипрст другу. Ударањем једне половине љуске о другу добија се звук сличан кастањетама. (Уместо лепљења траке, љуска ораха се може пробушити ексером, а канап провући и везати са унутрашње стране љуске.)

Истраживање могућности различитих извора звука (глас, инструмент) у подражавању ономатопеје Први корак: Повезивање звука са одговарајућом сликом. Други корак: Опонашање звукова које су претходно чули гласом или на дечјим инструментима.