Завод за унапређивање образовања и васпитања

Slides:



Advertisements
Сличне презентације
Завод за унапређивање образовања и васпитања
Advertisements

Завод за унапређивање образовања и васпитања
СЦЕНАРИО ЗА ЧАСА Наставна јединица: Сабирање и одузимање до 20.
Olivera Hrnjaković, Marko Tot, Aleksandar Kupusinac, Rade Doroslovački
“ Виолина”- Мирослав Демак ( дигитални час)
Наставни планови за информатичко образовање у основним и средњим школама Републике Србије Даниела Минић Алексић 24. јануар, 2015.
АНАЛИЗА УСПЕХА У I ПОЛУГОДИШТУ 2018/19. шк. год.
План и програми наставе и учења
BILJKE I ŽIVOTINJE- RIJEKA NERETVA
Завод за унапређивање образовања и васпитања
Kliknite ovde za unos prikaza časa u Word dokumentu!
Kliknite ovde za unos prikaza časa u Word dokumentu!
1. час: Одељењска заједница
Завод за унапређивање образовања и васпитања
UPISI U I. RAZRED SREDNJE ŠKOLE
Катарина Алексић, саветник министра за еПросвету
Kliknite ovde za unos prikaza časa u Word dokumentu!
ЧАС ПО МЕРИ ДЕТЕТА 218 К3 П2
Унапређивање компетенција запослених у школи у области васпитног рада
OШ “Никола Тесла” Нови Сад.
Израда ИНДИВИДУАЛНОГ ОБРАЗОВНОГ ПЛАНА
БЕЛЕШКЕ ЈЕДНЕ УЧИТЕЉИЦЕ
Meтодика наставе физике
-веза наставе и оцењивања двосмерна
ЕСТЕТИКА ПЕЈЗАЖА наставник: mr Милена Путник, доцент трећа година програма основних студија пејзажне архитектуре и хортикултуре VI семестар 5 ЕСПБ.
Електронским учењем до креативне наставе
Kako poticati profesionalni razvoj učenika u osnovnoj školi
Спаси воду спаси свој живот!.
NISPUSŠ - Nacionalni informacijski sustav prijava i upisa u srednje škole Zvonimir Stanić.
KNJIŽNICA U ODGOJNO-OBRAZOVNOM SUSTAVU
Izbori za predsjednika razreda
Библија у васпитно-образовном процесу
ЋИРИЛИЦА НАШЕ КУЛТУРЕ или РАЂАЊЕ ИДЕЈЕ
Милија Марјановић инспектор-просвјетни савјетник за историју
ОЦЕЊИВАЊЕ НА ОСНОВУ ПОРТФОЛИЈА Ш.Д. Изли, К. Мичел
ГОДИШЊИ САВЕТОДАВНО ИНСТРУКТИВНИ РАД
ОСНОВНА ШКОЛА „ИВАН ГУНДУЛИЋ“
ПРИМЈЕР ДОБРЕ ПРАКСЕ ЈУ Техничка школа “Михајло Пупин” Бијељина
TEHNIČKA KULTURA 5. RAZRED
Наставник: Др Драгана Бјекић, ванредни професор
Стручно усавршавање у установи
Завод за унапређивање образовања и васпитања
Prof. dr Nevena Petrušić Gorica Čolić, MA za prava deteta
Милија Марјановић инспектор-просвјетни савјетник за историју
DETALJAN OPIS PROJEKTA
Osnovne informacije o projektu
Osnovne informacije o projektu
POSLOVI U ŠKOLI U RAZDOBLJU OD DO
Engleski jezik I Uvodno predavanje
Категорија:Обавезни предмети – Природа и друштво Разред: III
Наставница: проф. др Драгана Бјекић Асистенткиња: Милица Вучетић
Osnovne informacije o projektu
О ИЗБОРНИМ ПРОГРАМИМА У ТРЕЋОЈ БЕОГРАДСКОЈ ГИМНАЗИЈИ
Oblast Tehnika (Agrotehnika,Tehnička sredstva u poljoprivredi) Uzrast
BOSNA I HERCEGOVINA NA PUTU KA EVROPSKIM INTEGRACIJAMA
Категорија: ваннаставне активности – час одељењског старешине Разред: први
КЉУЧНА ОБЛАСТ 3: ПОСТИГНУЋА УЧЕНИКА
Тема 3. Отварање, приступање и управљање налозима на порталу дигиталних образовних ресурса проф. др Даница Лечић-Цветковић, ФОН.
КЉУЧНА ОБЛАСТ 1: ШКОЛСКИ ПРОГРАМ И ГОДИШЊИ ПЛАН РАДА ШКОЛЕ
ОРГАНИЗАЦИЈА НАСТАВЕ И ПРИПРЕМА НАСТАВНИКА
Проширена делатност и верификација установа
PRVI RODITELJSKI SASTANAK šk.god /2020.
КВАЛИТЕТ УЏБЕНИКА ЗА ОСНОВНЕ И СРЕДЊЕ ШКОЛЕ
Povezanost digitalnih i tiskanih materijala
Сваки студент унутар групе током јавне презентације приказује следеће резултате:
ИЗБОРНИ ПРОГРАМ У ПРВОМ РАЗРЕДУ ГИМНАЗИЈЕ
Завод за унапређивање образовања и васпитања
РЕПУБЛИЧКИ ПЕДАГОШКИ ЗАВОД
Osnovne informacije o projektu
Тема 10: Евалуација Филип Марић, Данијела Шћепановић 1.
Транскрипт презентације:

Завод за унапређивање образовања и васпитања Завод за унапређивање образовања и васпитања Аутори: Наставни предмети: Тема: Узраст: Жељка Лукић Радојичић, професор разредне наставе и грађанског васпитања Катарина Чарапић, наставник српског језика Оливера Петровић, дипломирани педагог Српски језик, Грађанско васпитање и Одељењска заједница “Како остварити жеље, снове кад родитељи кажу НЕ?” пети разред основне школе ПРИКАЗ ЧАСА излаз

Како остварити жеље, снове кад родитељи кажу “не”? Бајка "Небеска река" Како остварити жеље, снове кад родитељи кажу “не”? “ Повратак почетну страну

САЖЕТАК РАДА ОДЕЉЕЊСКА ЗАЈЕДНИЦА (један час): „Како остварити жеље, снове кад родитељи кажу „не“ анкета о професионалној оријентацији(једна од мотивација за рад); истраживачки задаци кроз оснивање групе на социјалној мрежи Facebook „Како остварити жеље, снове кад родитељи кажу „не“ (сврсисходно коришћење Интернета) СРПСКИ ЈЕЗИК (два часа): „Небеска река“, Гроздана Олујић – интерактивна настава истраживачки задаци кроз оснивање група на социјалној мрежи Facebook „Бајке“и „Гроздана Олујић“(сврсисходно коришћење Интернета)- мотивација и уводни део часа анализа бајке путем групног облика рада; провера усвојености књижевних садржаја путем наставних листића – главни део часа евалуација – завршни део часа ГРАЂАНСКО ВАСПИТАЊЕ (два часа): Учимо на примерима познатих – интегративна настава (израда пројекта) ближе упознавање четири славне личности наше историје: Милева Марић, Милена Павловић Барили, Никола Тесла, св. Сава; интеграција других наставних предмета (историја, веронаука, математика, ликовна култура) са српским језиком кроз бајку „Небеска река“; увод у нове наставне јединице предметних наставника. Повратак а почетну страну

ОПШТИ ЦИЉ: Циљ овог рада је да ученицима олакша сагледавање личних жеља и стремљења, затим препрека које стоје на путу њихових испуњења и коначно да на примерима књижевних ликова и славних личности дођу до сазнања да се жеље могу испунити на различите начине у зависности од окружења, породице, оправданости циља и спремности на одрицања саме личности. МОТИВАЦИЈА Мотивацију смо пронашли приликом реализације претходног часа Одељенске заједнице на тему „Колико ме одрасли подржавају“? На овом часу разредни старешина, који је истовремено предметни наставник српског језика и Грађанског васпитања, дошао је до закључка да већина ученика његовог одељења има негативна искуства када је реч о родитељској подршци на различитим животним пољима, а нарочито када је у питању избор њиховог будућег занимања. У циљу бољег увида у тачност ученичких тврдњи, одељењски старешина је уз помоћ педагога школе спровео анкетирање ученика и њихових родитеља. Резултати овог анкетирања су условили избор садржаја за часове Грађанског васпитања на тему „Израде пројекта“. Мотивација Повратак а почетну страну

КАКО ОСТВАРИТИ ЖЕЉЕ, СНОВЕ КАД РОДИТЕЉИ КАЖУ “НЕ”? 2. и 3. час: СРПСКИ ЈЕЗИК 1. час: ОДЕЉЕЊСКА ЗАЈЕДНИЦА 4. и 5. час: ГРАЂАНСКО ВАСПИТАЊЕ