TELEFONIRANJE I ELEKTRONSKA KOMUNIKACIJA

Slides:



Advertisements
Сличне презентације
Komunikacija ponašanje na Internetu Sanja Ružić
Advertisements

Направити добру Power Point презeнтацију ...
ВЕРБАЛНА И НЕВЕРБАЛНА КОМУНИКАЦИЈА
PREGLED GRANTOVA.
Kako (pre)živeti na društvenoj mreži
“ Виолина”- Мирослав Демак ( дигитални час)
Показивачи у програмском језику C Дамјан Илић; Е32 Габриела Миленковић
ВИСОКА ШКОЛА МОДЕРНОГ БИЗНИСА БЕОГРАД
Kratko uputstvo za koriscenje pretrage
Sounds intriguing Danilo Stojanovic.
3. 4. Дизајн статичких веб страна
Test tri sita.
SIGURNIJI INTERNET ZA DJECU I MLADE
Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog socijalnog fonda.
Партнерски односи и насиље у везама младих
  4 Ovaj projekat je finansijski podržan od strane Evropske Komisije. Ova publikacija (sredstvo komunikacije) odražava isključivo stavove autora, i Komisija.
OSNOVNI ELEMENTI PLC KONTROLERA
DIGITALNI NOVČANICI Uobičajeni novčanik možemo nazvati «analogni novčanik». Digitalni novčanik teži da po funkcionalnosti liči na neki analogni novčanik.
OPERA.
OPASNOSTI I ZLOUPOTREBAA LIČNIH PODATAKA
ULOGA PARLAMENATA U PROCESU ODLUČIVANJA O PRIORITETIMA: SMANJENJE JAVNIH TROŠKOVA ILI STIMULISANJE EKONOMIJE PROGRAM Regionalna konferencija Regionalne.
Крагујевац, Маја Марковић Гашић
СТРАХ ОД ОДГОВАРАЊА → Упознавање компоненти емоционалних реакција страха у испитној ситуацији у функцији редуковања страха. → Задаци: - Освестити све компоненте.
ДИГИТАЛНО НАСИЉЕ У ОСНОВНИМ И СРЕДЊИМ ШКОЛАМА У СРБИЈИ
Безбедност на интернету
Rješavanje jednadžbi 2.
NEŽELJENI KONTAKT.
Izbori za predsjednika razreda
Безбедност на интернету
općenito i na internetu
Модели информационо-комуникационог система
OSI referentni model Miljan G. Jeremić.
Ak. god. 2018/2019 izv. prof. dr. sc. Marko Maliković
Dan sigurnijeg interneta
Усмено рачунање.
Шта је портфолио професионалног развоја?
вјероучитељ Драган Ђурић
РАЗГОВОРНИ ЈЕЗИК - ужи избор лексике - једноставне реченице - интонација, експресивност су прилагођени усменој комуникацији - честа је употреба архаизама,
„БАКА И ТОРТА“ -поучна прича.
Пишемо писаним словима по диктату
Савети лекарима Избегавати нефротоксичне лекове и користити их према упутству Дозирати све лекове сходно функцији бубрега Избегавати понављана контрастна.
Златна правила лепог понашања
Излагач: Марко Маслаћ Април, 2014.
SALJEM TI OVU IGRU, NEMOJ MISLITI DA JE JEDNA OD TIPICNIH IGARA U LANCU KOJE SE SALJU TEK TAKO. SUPER JE ZABAVNA I NE ZNAM  STO JE TO, ALI POSTOJI MOGUCNOST.
Kartica sa kratkim uputstvima za
Наставница: Проф. др Драгана Бјекић Асистенткиња: Милица Вучетић
СТРАХ ОД ОДГОВАРАЊА → Упознавање компоненти емоционалних реакција страха у испитној ситуацији у функцији редуковања страха. → Задаци: - Освестити све компоненте.
INTERNET 5. razred.
12 DOBRIH RAZLOGA ZA IZNAJMLJIVANJE
DETALJAN OPIS PROJEKTA
na sveobuhvatnoj Ebsco platformi
Internet i mrežne usluge
Наставница: проф. др Драгана Бјекић Асистенткиња: Милица Вучетић
Uvod u znanstveni rad Sveučilište u Zagrebu - Hrvatski studiji Uvod u znanstveni rad 2008./2009.
Osnovne informacije o projektu
Provedba stručno-pedagoškoga nadzora
Слушање музике.
STVORIMO BOLJI INTERNET ZAJEDNO!
Kartica sa kratkim uputstvima za program
PROFIL INTERNET Internetski servisi.
Процесорска поља Организација процесорских поља
Analogno-digitalna pretvorba
Antikorupcijsko pravno savetovalište – ALAC (Advocacy and Legal Advice Center) godine, Beograd Konferencija se organizuje u okviru projekata:
Hrvatski jezik online.
Kreiranje naloga Turnitin.com
МЕЂУНАРОДНИ ДАН ПИСМЕНОСТИ
Integrisane marketinške komunikacije
PRAVNA KLINIKA IZ UPRAVNOG PRAVA
Sigurniji Internet za djecu i mlade
ЗАЈЕДНИЦА ДЕЛЕГАТА РСС 7. КАМП ЗА РУКОМЕТНЕ ДЕЛЕГАТЕ
Транскрипт презентације:

TELEFONIRANJE I ELEKTRONSKA KOMUNIKACIJA

TELEFONIRANJE Pozivi se dele na ulazne i izlazne U izlaznom telefonskom razgovoru je važno: Predstaviti se Planirati unapred dobru prodajnu ponudu Odabrati pravo vreme za pozivanje Načiniti kratku, jasnu i efektnu telefonsku prezentaciju Slušati klijenta nakon izložene ponude Pripremiti se za pitanja i odgovore

Kod ulaznih poziva je bitno da: Se brzo javimo Pripremi oblik prezentacije Predvidi mogući krug pitanja Uzvrati poziv Zahvali klijentu na pozivu Kontroliše razgovor proveri da li je sagovornik sve razumeo Dopuni bazu podataka nakon svakog telefonskog razgovora

Pravila: Budite ljubazni i nemojte oduzimati mnogo vremena sagovorniku Ukoliko osoba nije slobodna, ostavite kratku poruku i br telefona, i raspitajte se kada možete ponovo da je kontaktirate Ako se poziv prekine, osoba koja je pozvala mora ponovo da nazove Prilikom razgovora izbegavajte da se ljuljate u stolici, jedete, žvaćete, pušite, pijete kafu

MOBILNI TELEFONI Mobilni telefoni služe za obavljanje razgovora, pisanje hitnih poruka, a takođe mogu biti u direktnoj vezi sa elektronskom poštom Pravila: Razgovor mora biti kratak Ukoliko je neophodno da odgovorite na poziv u prisustvu drugih, budite diskretni, izvinite se i udaljite i kratko obavite razgovor Nije dobro ni prekomerno razmenjivanje poruka Kada se upućuje poziv, najpre pitajte da li je vreme pogodno za razgovor

ELEKTRONSKA KOMUNIKACIJA Pravila korišćenja imejla: Brzo i ljubazno komuniciranje U imejlu ne bi trebalo da se šalju informacije koje bi kasnije mogle biti loše za njih Još jednom pročitati poruku pre slanja U slanju propratnih dokumenata, ti dokumenti ne trebaju biti veliki Formalnije je u odnosu na razgovor telefonom Ona je sigurnija od faksa ali privatnost nije zagarantovana Bez emocionalnih i intimnih poruka Na poruku odgovoriti najkasnije 24 časa Ne čitati tuđe poruke