Kako (pre)živeti na društvenoj mreži Zoran Stanojević, RTS
Kako (pre)živeti na društvenoj mreži Ako se nešto za vas neprijatno nije pojavilo na internetu, onda to znači da niste dovoljno interesantni. Jedino gore od toga je kada se ne pojavljuje ono što vam je prijatno.
Kako (pre)živeti na društvenoj mreži Privatnost je prevaziđena, sada se borimo za dostojanstvo. Tačnije, za interpretaciju privatnosti koji nam odgovara. Jer vaš profil će postojati bez obzira na to da li ga vi uređujete.
Kako (pre)živeti na društvenoj mreži Ignorisanje društvenih mreža ne čini vas suptilnijim već samo slabije informisanim. Informacija je osnov svake društvene transakcije. Ili, lepše rečeno, razmene.
Kako (pre)živeti na društvenoj mreži Fejsbuk je kao kokakola. Niko je ne pije zato što je to moderno, već zato što mu prija. S druge strane, društvene mreže podjednako su besmislene kao i mobilni telefoni. Nisu neophodne ali su neizbežne.
Pet pravila ponašanja
Pet pravila ponašanja Nemojte pisati ono što ne biste voleli da vidite na naslovnoj strani tabloida (uz svoju sliku)
Pet pravila ponašanja Ne uključujte se aktivno na društvene mreže ako niste u stanju da sednete za volan.
Pet pravila ponašanja Sve što napišete i postavite čitaće i gledaće najpre i najviše oni kojima to nije bilo namenjeno. Nemojte postovati ono što nekome ne biste rekli “u lice”. Nemojte prenositi ono što niste lično proverili Ako zvuči suviše dobro najverovatnije je lažno
Pet pravila ponašanja Imajte razumevanja. Ljudi nisu sasvim iskreni na društvenim mrežama, ni kada vas hvale, ni kada vas vređaju.
Pet pravila ponašanja Bolje je da napišete sami nego da to drugi čine u vaše ime
Pet Šesto pravilo ponašanja 140 280 karaktera je sasvim dovoljno.
NAUČITE PRAVILA. SREĆNO!
Zoran Stanojević Ja kao medij
Koliko pratilaca imaju Politika 36.3K RTS 86.5K Danas 115K Kurir 127K Blic 455K Ivan Ivanovic 662K Baka Prase 1,140,000 (YouTube)
Šta je uslov da postaneš medij Redovnost Tačnost Etički principi Komunikacija
Šta je potrebno da bi te pratili Uski interes – niša Javni interes
Šta je potrebno od tehnologije Sve Mobilni telefon
Šta je opasno Prenošenje neproverenih informacija Borba za klikove
Može li posao da bude održiv Sponzorisani postovi Monetizacija Indirektna korist
Zašto treba da budete medij Zašto da ne?