Отпремање презентације траје. Молимо да сачекате

Отпремање презентације траје. Молимо да сачекате

ТЕСТ ПРОЦЕЊИВАЊА СИТУАЦИЈЕ

Сличне презентације


Презентација на тему: "ТЕСТ ПРОЦЕЊИВАЊА СИТУАЦИЈЕ"— Транскрипт презентације:

1 ТЕСТ ПРОЦЕЊИВАЊА СИТУАЦИЈЕ

2 Ц Разговарајте о ситуацији са тимом и затражите њихову сарадњу.
1. Управљате тимом од 10 људи. Ваши запослени су компетентни и кооперативни. Међутим, приметили сте да у последње време имају тенденцију да праве дуге паузе за кафу и да спорије раде. Срећни сте што у канцеларији постоји добра атмосфера, али се осећате нелагодно због утицаја на рад ваших запослених. Који би био најбољи одговор? A Најавите да ће од сада сваки запослени који жели да направи паузу прво разговарати са вама. Б Одлучите да у било ком тренутку само један запослени може користити паузу за кафу. Ц Разговарајте о ситуацији са тимом и затражите њихову сарадњу. Д Објавите рокове за сваки задатак који тим добије, и укорите запослене који не заврше своје задатке на време.

3 2. Након прегледа извештаја који је припремио један од ваших запослених, сматрате да су потребне неке измене. Када сте разговарали о овом питању са запосленом, она се не слаже са већином ваших коментара, тврдећи да верује да је њен извештај бољи. Шта прво треба да урадите? A Објасните да сте након детаљног прегледа и много размишљања утврдили да су промене неопходне. Б Дајете јој на знање да су ваше одлуке коначне, али показујете емпатију према њеној фрустрацији због због тога што мора да измени свој рад. Ц Кажете да је извештај њен рад и да поштујете њено мишљење. Ваше исправке имају за циљ да јој помогну и да је она слободна да их прихвати или одбије. Д Затражите да изложи своје примедбе на ваше коментаре и дискутујте о томе.

4 3. Ви и Петар из одељења продаје радите на презентацији за великог и важног клијента коју морате да завршите до краја седмице. Ваш супервизор ће представити ваш рад Управном одбору. Петар је одговоран за прикупљање података везаних за корисника, док сте ви одговорни за прављење презентације на основу његових прикупљених података. Случајно, Петар је сакупио податке из погрешног документа - што је довело до тога да направите 30 нетачних слајдова. Ваш менаџер рачуна на то да презентација буде спремна на време за састанак за који је заказан за викенд.

5 Који је најефикаснији одговор? 
A Објасните супервизору да је Петар направио грешку при прикупљању података - што може изазвати кашњење приликом прављења презентације. Пристојно питате Петра да ли би могао да исправи ту грешку - јер је то углавном био његов посао. Б Кажете супервизору да сте ви и Петар направили грешку приликом израде презентације на основу података. Измените нетачне слајдове уз Петрову помоћ. Ц Нећете рећи супервизору о грешци. Дајте му белешке са неким исправкама које треба укључити приликом представљања презентације. Д Нема потребе да узнемиравате супервизора са овим. Требало би да разговарате са Петром о исправљању нетачних слајдова што је пре могуће.

6 4. Марко је нови запослени у канцеларији
4. Марко је нови запослени у канцеларији. Како ви имате искуства у коришћењу система, са којим треба да ради, Лазар, ваш супервизор, доделио вам је да помогнете Марку да научи основе система. Иако верујете да је систем веома интуитиван и лак за употребу, изгледа да Марко има много потешкоћа да прати ваше инструкције. Шта треба да радите? A Реците Марку да је свима било лако да науче како да користе систем и да ни он неће имати никаквих проблема да га научи. Б Препуштате Ани, која је искуснија од вас, да подучава Марка током остатка дана а ви се вратите обављању ваших осталих задатака. Ц Питајте Марка да то учините касније. Постајете нестрпљиви и имате друге послове да завршите. Д Питајте Марка који је део објашњења нејасан. Покушајте да дате детаљна објашњења о питањима која он можда има.

7 5. Клијент зове и жали се да пакет који је наручио није стигао до датума доспећа. Када проверите информације о испоруци, видите да пошиљка још није испоручена због недостатка залиха. Шта бисте рекли клијенту? А “Ја се извињавам; изгледа да је дошло до кашњења у вашој наруџбини. Желите ли да вас позовем када буде послата? " Б "Жао ми је, изгледа да тренутно немамо залиха, али сигуран сам да ће ваш пакет ускоро бити достављен." Ц “У праву сте; пакет још није испоручен. Нажалост, тренутно немамо залиха тако да не могу много да вам помогнем. " Д “Жао ми је; изгледа да тренутно немамо залиха овог производа. Мораћете да будете стрпљиви још мало дуже. "

8 А Уверите се да је производ уочљиво изложен у радњи.
6. Нови модел мобилног телефона управо је стигао у радњу. Као представник продаје, која од следећих је најважнија ствар коју треба да урадите пре него што почнете да продајете овај производ? А Уверите се да је производ уочљиво изложен у радњи. Б Прочитате о популарности новог производа. Ц Проверите како један од ваших конкурената представља производ. Д Пробате сами производ како бисте се упознали с њим.

9 Б Разговарате са службеником следећи пут када закасни.
7. Ви управљате одељењем које има 10 запослених који раде са клијентима и супервизора. Приметили сте да један од запослених редовно касни ујутро. Шта бисте урадили? А Ништа. Ви имате поверења у супервизора - она ​​блиско сарађује са члановима тима и вероватно је свесна ситуације и она је под њеном контролом. Б Разговарате са службеником следећи пут када закасни. Ц Питате супервизора да ли је упозната са овом ситуацијом. Д Саопштите супервизору да треба да обрати више пажње на време доласка својих запослених, јер постоје проблеми.

10 8. Ви надгледате тим од шест запослених у великој компанији
8. Ви надгледате тим од шест запослених у великој компанији. Прошле недеље, ваш менаџер је најавио неке суштинске промене у правилима рада одељења. Нови прописи су део програма који има за циљ да аутоматизује рад како би се поједноставио и радни процес учинио практичнијим. Ви сте били присутни на састанцима на којима се разговарало о овим променама и неке од њих понудили и сами. Осећали сте се задовољни резултатом. Међутим, данас се чланови вашег тима обраћају вама и жале се да нови прописи проузрокују много проблема, што резултира споријим радом. Они сматрају да овај нови програм није довољно промишљен и да њихове потребе нису узете у обзир.

11 Д Предложите да напишу мејл вашем менаџеру и објасне свој положај.
Шта бисте ви урадили? А Кажете својим запосленима да сте заиста учествовали у формирању овог програма и да се о њиховим потребама водило рачуна када је планирано. Б Нека вас запослени упознају са проблемима са којима се сусрећу па ћете их ви размотрити са својим менаџером. Ц Реците својим запосленима да вам је жао што се тако осећају, али програм је већ покренут и ништа се не може учинити. Реците да верујете да ће се временом све лакше постићи. Д Предложите да напишу мејл вашем менаџеру и објасне свој положај.

12 9. Ваш менаџер вас позива и каже вам да је управо заказан хитан састанак и да је потребно да му ваш тим припреми извештај до сутра ујутро. Особа која је стручњак за ту проблематику је Викторија. Међутим, ово је извештај за који би обично било потребно недељу дана да се састави, а Викторија не реагује добро на притисак. Већ је преоптерећена и замолила вас да јој не додељујете додатне задатке неко време. Који би био најгори начин да се приступи овој ситуацији?

13 А Пошаљете мејл Викторији са детаљима задатка
А Пошаљете мејл Викторији са детаљима задатка. Саопштите јој да за данас постоји хитан задатак и да треба што пре да прочита мејл. Б Разговарате са Викторијом. Кажете да знате да је ово тежак захтев, али да вам је заиста потребна њена помоћ око овог важног задатка. Ц Кажете Викторији да ћете, ако пристане да направи овај извештај на време, довести некога да јој помогне око других њених послова током целог месеца као компензацију. Д Кажете Викторији да су неочекивани послови и рад под притиском део посла.

14 Ц Извините се свом колеги и објасните да му тренутно не можете помоћи.
10. Купац је позвао због сложеног проблема. Одлучујете да прикупите информације које су вам потребне да бисте пронашли решење проблема и уверили клијента да ћете га позвати у року од једног сата. Међутим, док радите на том проблему, један од ваших колега вас обавештава да се створио дугачак ред клијената на шалтеру и моли вас да дођете да му помогнете. Који је најбољи одговор у овој ситуацији? А Одвојите неколико тренутака да размислите колико времена вам је потребно да завршите рад на проблему вашег клијента и видите да ли можете да проведете неко време помажући на благајни. Б Ставите тренутни задатак на чекање за неко време и идете да помогнете свом тиму на благајни. Ц Извините се свом колеги и објасните да му тренутно не можете помоћи. Д Питате свог менаџера шта треба да радите.

15 Размишљајте до следећег часа шта су прави одговори на ова питања и покушајте да дате образложење зашто је баш тај одговор прави, а зашто други то нису


Скинути ppt "ТЕСТ ПРОЦЕЊИВАЊА СИТУАЦИЈЕ"

Сличне презентације


Реклама од Google