БЕЛЕШКЕ ЈЕДНЕ УЧИТЕЉИЦЕ

Slides:



Advertisements
Сличне презентације
VII i VIII razred u Matematičkoj gimnazijI
Advertisements

Бајка о рибару и рибици А. С. Пушкин
Дани Милована Видаковића
PRIMENA OBRAZOVNIH TEHNOLOGIJA NA UNIVERZITETU
“ Виолина”- Мирослав Демак ( дигитални час)
Зависност разлике од умањеника
Од права на партиципацију до праве партиципације
Наставни планови за информатичко образовање у основним и средњим школама Републике Србије Даниела Минић Алексић 24. јануар, 2015.
План и програми наставе и учења
Значај стручног усавршавања за квалитетан рад школе
BILJKE I ŽIVOTINJE- RIJEKA NERETVA
Sounds intriguing Danilo Stojanovic.
ŠKOLSKI KURIKULUM Za školsku 2015./2016. godinu.
Завод за унапређивање образовања и васпитања
У оквиру Дечје недеље започете су и активности (пројекат) под називом ,,Корак по корак у знање о саобраћају’’. Радионицу у вртићу ,,Невен’’ у којој.
Унапређивање наставе употребом информационо комуникационих технологија
Унапређивање компетенција запослених у школи у области васпитног рада
Партнерски односи и насиље у везама младих
Doprinos instrumenata marketing miksa satisfakciji studenata
Готовост деце за школу Континуитет у сарадњи
Сарадња кадра у ПУ и школи
Meтодика наставе физике
-веза наставе и оцењивања двосмерна
MAŠKARE SU, MAŠKARE SU I VESELI DANI
ПРАВИЛНО УЧЕЊЕ аутор: Нела Крањчевић, педагог.
ЈУ ОШ „ЂОРЂО ПАНЗАЛОВИЋ“ ОСИЊА, ДЕРВЕНТА
Електронским учењем до креативне наставе
СТРАХ ОД ОДГОВАРАЊА → Упознавање компоненти емоционалних реакција страха у испитној ситуацији у функцији редуковања страха. → Задаци: - Освестити све компоненте.
Спаси воду спаси свој живот!.
Од активности домског васпитача (начина подучавања)
Завод за унапређивање образовања и васпитања
NISPUSŠ - Nacionalni informacijski sustav prijava i upisa u srednje škole Zvonimir Stanić.
РЕАЛИЗАЦИЈА ПРОГРАМСКИХ АКТИВНОСТИ У ОКВИРУ ИНИЦИЈАТИВЕ ЗА ПОДРШКУ РАЗВОЈУ И УЧЕЊУ РОМСКЕ ДЕЦЕ РАНОГ УЗРАСТА У СРБИЈИ 2-3.октобар Београд.
Физика као наставни предмет
ЋИРИЛИЦА НАШЕ КУЛТУРЕ или РАЂАЊЕ ИДЕЈЕ
Мала школа етнологије Народна традиција.
Милија Марјановић инспектор-просвјетни савјетник за историју
ОЦЕЊИВАЊЕ НА ОСНОВУ ПОРТФОЛИЈА Ш.Д. Изли, К. Мичел
Људски рад је посебно и веома важно обележје људи.
СЛИКАРКА ЗИМА ДЕСАНКА МАКСИМОВИЋ.
ОСНОВНА ШКОЛА „ИВАН ГУНДУЛИЋ“
(методе и чиниоци учења) Сузана Вељковић, проф.разр.наставе
Шта је портфолио професионалног развоја?
DOBRODOŠLI U IAAS SVIJET!
Православни Катихизис
Стручно усавршавање у установи
Бити добар је племенито дело!
Завод за унапређивање образовања и васпитања
RAVNATELJ I SIGURNOST ODGOJNO-OBRAZOVNE USTANOVE Suzana Hitrec, prof.
PEDAGOŠKA IGRA DVORAC Učiteljica Iva Zajec.
Конференција Укљученост родитеља у рад школа и предшколских установа
МЕТОДИКА УПОЗНАВАЊА ОКОЛИНЕ 2
СТРАХ ОД ОДГОВАРАЊА → Упознавање компоненти емоционалних реакција страха у испитној ситуацији у функцији редуковања страха. → Задаци: - Освестити све компоненте.
Милија Марјановић инспектор-просвјетни савјетник за историју
DETALJAN OPIS PROJEKTA
Osnovne informacije o projektu
ЕВРОПСКА НЕДЕЉА МОБИЛНОСТИ ДАН БЕЗ АУТОМОБИЛА
ФОРМУЛА 1 – ОД НАУКЕ ДО СПОРТА Основна школа ‘’Павле Савић’’ Београд
ZAJEDNICA KOJA UČI SJENICA
ПРОДУЖЕНИ БОРАВАК ОШ “19. април” Дервента.
Иницијативу су покренули
Мој портфолио.
КЉУЧНА ОБЛАСТ 3: ПОСТИГНУЋА УЧЕНИКА
Тема 3. Отварање, приступање и управљање налозима на порталу дигиталних образовних ресурса проф. др Даница Лечић-Цветковић, ФОН.
КЉУЧНА ОБЛАСТ 1: ШКОЛСКИ ПРОГРАМ И ГОДИШЊИ ПЛАН РАДА ШКОЛЕ
Проширена делатност и верификација установа
Родитељски састанак са родитељима предшколаца и будућим учитељима
Права и обавезе ученика
ИЗБОРНИ ПРОГРАМ У ПРВОМ РАЗРЕДУ ГИМНАЗИЈЕ
Učešće zemalja zapadnog Balkana u programu ERASMUS +
Транскрипт презентације:

БЕЛЕШКЕ ЈЕДНЕ УЧИТЕЉИЦЕ 3.март 2015.год. Регионални центар Ниш Сузана Вељковић БЕЛЕШКЕ ЈЕДНЕ УЧИТЕЉИЦЕ

УЧИТЕЉИЦА

КАКО ПРЕДСТАВИТИ СЕБЕ

2014.год ... ? ? 1993.год. ?

...

Пројекат “НАЈБОЉИ ДУКАТОР СРБИЈЕ” Пројекат “НАЈБОЉИ ДУКАТОР СРБИЈЕ” Циљ ? Идеја ? Подршка и помоћ ?

ОСОБИНЕ ДОБРОГ ЕДУКАТОРА? АКТИВНОСТИ НА НИВОУ ШКОЛЕ И ПРОМОЦИЈА ШКОЛЕ ПОХВАЛЕ НАГРАДЕ САРАДЊА СА РОДИТЕЉИМА ОДЕЉЕЊСКЕ АКТИВНОСТИ ВАНШКОЛСКЕ АКТИВНОСТИ

МОТИВИСАН И ЕНТУЗИЈАСТИЧАН КОМУНИКАТИВАН И ЕЛОКВЕНТАН ОРГАНИЗОВАН МАЈСТОР СВОГ ЗАНАТА МОТИВИСАН И ЕНТУЗИЈАСТИЧАН КОМУНИКАТИВАН И ЕЛОКВЕНТАН О С Б И Н Е Д У К А Т Р

И САМ МОРА ДОЖИВОТНО ДА УЧИ СТРПЉИВ ПРАВЕДАН ОХРАБРУЈУЋИ И САМ МОРА ДОЖИВОТНО ДА УЧИ ИНОВАТИВАН И КРЕАТИВАН ОРГАНИЗОВАН МАЈСТОР СВОГ ЗАНАТА МОТИВИСАН И ЕНТУЗИЈАСТИЧАН КОМУНИКАТИВАН И ЕЛОКВЕНТАН О С Б И Н Е Д У К А Т Р

О С Б И Н Е Д У К А Т Р РАДАН

ОСОБИНЕ ДОБРОГ ЕДУКАТОРА? АКТИВНОСТИ НА НИВОУ ШКОЛЕ И ПРОМОЦИЈА ШКОЛЕ ПОХВАЛЕ НАГРАДЕ САРАДЊА СА РОДИТЕЉИМА ОДЕЉЕЊСКЕ АКТИВНОСТИ ВАНШКОЛСКЕ АКТИВНОСТИ

Рад са студентима и приправницима М Е Н Т О Р С В

ПРИМЕНА МАГНЕТНЕ ТАБЛЕ У НАСТАВИ МУЗИЧКЕ КУЛТУРЕ Музичка култура, 3.разред, “На крај села жута кућа”,нар.из Србије/1998.год. ПРИМЕНА МАГНЕТНЕ ТАБЛЕ У НАСТАВИ МУЗИЧКЕ КУЛТУРЕ Српски језик, 3.разред, Гов.вежба “Стварамо причу према познатом почетку”/1998.год. УВОЂЕЊЕ И ПРИМЕНА ИГРЕ АСОЦИЈАЦИЈЕ Српски језик, 2.разред, “Бајка о рибару и рибици” А.С.Пушкин/2010.год. ПРИМЕНА МЕТОДЕ РЕШАВАЊА ПРОБЛЕМА, ВРШЊАЧКОГ УЧЕЊА, АКТИВНОГ УЧЕЊА и корелација са предметима:Ликовна култура, Музичка култура, Свет око нас и слободне активности О Г Л Е Д Н И Ч А С В

О Г Л Е Д Н И Ч А С В

ПРИМЕНА МЕТОДЕ РУКА У ТЕСТУ-УЧЕЊЕ ПУТЕМ ОГЛЕДА И АМБИЈЕНТАЛНЕ НАСТАВЕ 6. Природа и друштво, 3.разред, Нежива природа; Вода ( Кружење воде у природи; Филтрирање воде )/2012.год. У оквиру европског пројекта „Фибоначи“, чији је циљ популаризација и подизање квалитета наставе природних наука у школама ПРИМЕНА МЕТОДЕ РУКА У ТЕСТУ-УЧЕЊЕ ПУТЕМ ОГЛЕДА И АМБИЈЕНТАЛНЕ НАСТАВЕ 7. Грађанско васпитање, 1.разред, радионица “Пријатељство”/2014.год. ДОБАР ПРИМЕР ЧАСА КОЈИ ЈЕ ДАО РЕЗУЛТАТ ПРАКТИЧНОГ РАДА-ИЗРАЂЕНА ЈЕ КЊИГА О Г Л Е Д Н И Ч А С В

Е-ПОРТФОЛИО И БЛОГ П О Д И З А Њ Е И Н Ф О Р М А Т Ч К Е К У Л Т Р Е

БОДОВНА ЛИСТА ИНТЕРНИХ АКТИВНОСТИ СТРУЧНОГ УСАВРШАВАЊА УНУТАР УСТАНОВЕ П О Д И З А Њ Е И Н Ф О Р М А Т Ч К Е К У Л Т Р Е БОДОВНА ЛИСТА ИНТЕРНИХ АКТИВНОСТИ СТРУЧНОГ УСАВРШАВАЊА УНУТАР УСТАНОВЕ

Т И М С К Р А Д УСКРШЊА ЧАРОЛИЈА

Т И М С К Р А Д ПРИЈЕМ ПРВАКА У ДЕЧИЈИ САВЕЗ

Т И М С К Р А Д ДЕЧИЈА НЕДЕЉА

Т И М С К Р А Д ДРУЖЕЊЕ СА ПЕСНИЦИМА И ГЛУМЦИМА

В И Т Е З О П Р Л Ћ Т И М С К Р А Д

“ОГЊИШТЕ У ИСКРИ СЕЋАЊА” М С К Р А Д “ОГЊИШТЕ У ИСКРИ СЕЋАЊА”

Т И М С К Р А Д

Т И М С К Р А Д

П Р О Ј Е К Т И ШКОЛЕ Т И М С К Р А Д

П Р О Ј Е К Т И ШКОЛЕ Т И М С К Р А Д

П Р О Ј Е К Т И ШКОЛЕ Т И М С К Р А Д

П Р О Ј Е К Т И ШКОЛЕ Т И М С К Р А Д

П Р О Ј Е К Т И ШКОЛЕ Т И М С К Р А Д

П Р О Ј Е К Т И ШКОЛЕ Т И М С К Р А Д

П Р О Ј Е К Т И ШКОЛЕ Т И М С К Р А Д

ОСОБИНЕ ДОБРОГ ЕДУКАТОРА? АКТИВНОСТИ НА НИВОУ ШКОЛЕ И ПРОМОЦИЈА ШКОЛЕ ПОХВАЛЕ НАГРАДЕ САРАДЊА СА РОДИТЕЉИМА ОДЕЉЕЊСКЕ АКТИВНОСТИ ВАНШКОЛСКЕ АКТИВНОСТИ

Т Р А Д И Ц О Н Л С А В Р Е М Н И П Т У

Т Р А Д И Ц О Н Л П Е Ш Њ ЗНАЊА Р А Д С У Ч Е Н И Ц М

У Ч Е Њ К Р О З И Г Р А Д С У Ч Е Н И Ц М

И Н Д В У А Л П Р С Т Р А Д С У Ч Е Н И Ц М

И Н К Л У З Ј А Р А Д С У Ч Е Н И Ц М

П О Х В А Л Е / Н Г Р Д

П Р И Е Д Б

П Р И Е Д Б

З Н А Ч Ј И Д Т У М

З Н А Ч Ј И Д Т У М

Координатор огледног тестирања ученика 2009.год. П Р В О Е - Т Е С Т И А Њ УЧЕНИКА ОШ Координатор огледног тестирања ученика 2009.год.

ОСОБИНЕ ДОБРОГ ЕДУКАТОРА? АКТИВНОСТИ НА НИВОУ ШКОЛЕ И ПРОМОЦИЈА ШКОЛЕ ПОХВАЛЕ НАГРАДЕ САРАДЊА СА РОДИТЕЉИМА ОДЕЉЕЊСКЕ АКТИВНОСТИ ВАНШКОЛСКЕ АКТИВНОСТИ

...

Р А З М Е Н И Ф О Ц Ј

Р А З М Е Н И Ф О Ц Ј Б Л О Г

С Л У Ш А Ц

У Ч Е С Н И К

П Р Е З Н Т А О

А У Т О Р

А У Т О Р

А У Т О Р

А У Т О Р

С А Р Д Н И К

Е В А Л У Т О Р / П Д Ч

П Р Е Д А В Ч

ОСОБИНЕ ДОБРОГ ЕДУКАТОРА? АКТИВНОСТИ НА НИВОУ ШКОЛЕ И ПРОМОЦИЈА ШКОЛЕ ПОХВАЛЕ НАГРАДЕ САРАДЊА СА РОДИТЕЉИМА ОДЕЉЕЊСКЕ АКТИВНОСТИ ВАНШКОЛСКЕ АКТИВНОСТИ

ДОБРА САРАДЊА СА РОДИТЕЉИМА=ДОБРО ДЕЦИ+ДОБРО НАМА+ДОБРО ЊИМА

ОСОБИНЕ ДОБРОГ ЕДУКАТОРА? АКТИВНОСТИ НА НИВОУ ШКОЛЕ И ПРОМОЦИЈА ШКОЛЕ ПОХВАЛЕ НАГРАДЕ САРАДЊА СА РОДИТЕЉИМА ОДЕЉЕЊСКЕ АКТИВНОСТИ ВАНШКОЛСКЕ АКТИВНОСТИ

...

П О Х В А Л Е И Н Г Р Д

П О Х В А Л Е И Н Г Р Д

... ОСОБИНЕ ДОБРОГ ЕДУКАТОРА? АКТИВНОСТИ НА НИВОУ ШКОЛЕ И ПРОМОЦИЈА ШКОЛЕ ПОХВАЛЕ НАГРАДЕ САРАДЊА СА РОДИТЕЉИМА ОДЕЉЕЊСКЕ АКТИВНОСТИ ВАНШКОЛСКЕ АКТИВНОСТИ

...

Широкогрудо делим своје време, знање, ресурсе. Допуштам себи неугодан луксуз да променим своје мишљење. Пуно је важније разумети, него бити у праву. Не радим то што радим због престижа, славе, доказивања...Радим то што ме весели, испуњава. Широкогрудо делим своје време, знање, ресурсе. Због сваког ко од мене нешто научи и примени, осећам се богатијом. Проналазим време за сањарење, досаду, спавање.Најбоље идеје долазе када се престанем свесно трудити изазвати их. Не размишљам о томе шта други мисле о мени. Чувам свој интегритет. Не одричем се себе да задовољим туђа очекивања. Овде сам. Дишем. Нисам због посла заборавила уживати у животу. Оним чиме испуњавам своје дане, испуњен је и мој живот. Не очекујем да ће се ишта вредно догодити преко ноћи. Пупољак се не отвара у цвет праском. Цветање тражи времена.

УЧИТЕЉИЦА