Samovrednovanje učenika i roditelja u OŠ Kostrena

Slides:



Advertisements
Сличне презентације
Srednja škola – Centar za odgoj i obrazovanje Zagreb, Zagorska 14
Advertisements

СЦЕНАРИО ЗА ЧАСА Наставна јединица: Сабирање и одузимање до 20.
U ONLINE OKRUŽENJU, prikaz projekta Igrajmo se jezikom
Од права на партиципацију до праве партиципације
Наставни планови за информатичко образовање у основним и средњим школама Републике Србије Даниела Минић Алексић 24. јануар, 2015.
BILJKE I ŽIVOTINJE- RIJEKA NERETVA
Eksperimentalni program
ŠKOLSKI KURIKULUM Za školsku 2015./2016. godinu.
(NE)DISCIPLINA U NASTAVI Učiteljica: Tamara Šumrada
UPIS U I. RAZRED SREDNJE ŠKOLE
UPISI U I. RAZRED SREDNJE ŠKOLE
UPISI U I. RAZRED SREDNJE ŠKOLE
ЧАС ПО МЕРИ ДЕТЕТА 218 К3 П2
Унапређивање компетенција запослених у школи у области васпитног рада
OШ “Никола Тесла” Нови Сад.
Израда ИНДИВИДУАЛНОГ ОБРАЗОВНОГ ПЛАНА
Doprinos instrumenata marketing miksa satisfakciji studenata
Сарадња кадра у ПУ и школи
Проф.др Емина Копас-Вукашиновић
Nives Kopajtich Škrlec, dipl. iur. Zagreb, 7. ožujka 2019.
Електронским учењем до креативне наставе
Različiti programi i njihovi nedostaci u podsticanju dečje kreativnosti Metodika vaspitnog rada Ana Miljković-Pavlović.
NISPUSŠ - Nacionalni informacijski sustav prijava i upisa u srednje škole Zvonimir Stanić.
Eksperimentalni program
037/884 – /885 – 050
Program za cjeloživotno učenje-Leonardo da Vinci
KNJIŽNICA U ODGOJNO-OBRAZOVNOM SUSTAVU
Izbori za predsjednika razreda
Покрајински секретар за образовање
Dobrodošli u 1. razred Predstavljanje stručno razvojne službe škole
Милија Марјановић инспектор-просвјетни савјетник за историју
ОЦЕЊИВАЊЕ НА ОСНОВУ ПОРТФОЛИЈА Ш.Д. Изли, К. Мичел
Ak. god. 2018/2019 izv. prof. dr. sc. Marko Maliković
ОСНОВНА ШКОЛА „ИВАН ГУНДУЛИЋ“
Шта је портфолио професионалног развоја?
Koliko puta tjedno doručkuješ?
Pripremila : Dijana Milanović, prof.
. Upisi u srednje škole OŠ MANUŠ.
Специјализована ИТ одељења
Tokarenje.
Стручно усавршавање у установи
Školska knjižnica, Internet, mediji
RAVNATELJ I SIGURNOST ODGOJNO-OBRAZOVNE USTANOVE Suzana Hitrec, prof.
OŠ Dragojle Jarnević GLOBE program
Милија Марјановић инспектор-просвјетни савјетник за историју
Građanski odgoj i obrazovanje -izvannastavna aktivnost 1Gim i 1A razreda- IMOVINSKA KARTICA izrađivali smo imovinsku karticu.
DETALJAN OPIS PROJEKTA
Osnovne informacije o projektu
POSLOVI U ŠKOLI U RAZDOBLJU OD DO
Finsko strukovno obrazovanje
LOGISTIKA mr.sc. Hrvoje Budić, viši predavač E -
RAZVOJ ŠKOLSKOG KURIKULUMA
Наставница: проф. др Драгана Бјекић Асистенткиња: Милица Вучетић
Međunarodna Eko-škola OŠ “August Šenoa” - Osijek
Osnovne informacije o projektu
Oblast Tehnika (Agrotehnika,Tehnička sredstva u poljoprivredi) Uzrast
Provedba stručno-pedagoškoga nadzora
[Umetnite godinu] školska godina Ime škole Ime nastavnika Razred
ПРОДУЖЕНИ БОРАВАК ОШ “19. април” Дервента.
КЉУЧНА ОБЛАСТ 2: НАСТАВА И УЧЕЊЕ
Категорија: ваннаставне активности – час одељењског старешине Разред: први
КЉУЧНА ОБЛАСТ 3: ПОСТИГНУЋА УЧЕНИКА
КЉУЧНА ОБЛАСТ 1: ШКОЛСКИ ПРОГРАМ И ГОДИШЊИ ПЛАН РАДА ШКОЛЕ
PRVI RODITELJSKI SASTANAK šk.god /2020.
REZULTATI ANKETE ZA RODITELJE MATURANATA 2017./18.
Povezanost digitalnih i tiskanih materijala
Сваки студент унутар групе током јавне презентације приказује следеће резултате:
Osnovne informacije o projektu
Тема 10: Евалуација Филип Марић, Данијела Шћепановић 1.
Транскрипт презентације:

Samovrednovanje učenika i roditelja u OŠ Kostrena Srijeda, 6.svibnja 2015. OŠ Kostrena Upitnike obradila: Korina Udina, prof.i mag.bibl., stručna suradnica knjižničarka, savjetnica

Pristupanje online upitniku organizirano je u knjižnici škole Upitnik za učenike Pristupanje online upitniku organizirano je u knjižnici škole od 24.-25. veljače 2015. Upitnik za roditelje Pristupanje online upitniku organizirano je u informatičkoj učionici 3.ožujka 2015. i link za popunjavanje upitnika diseminiran je elektroničkom poštom roditeljima koji nisu bili prisutni

Upitnici za učenike i roditelje formulirani su temeljem osnovnih istraživačkih načela: dokumentiranost, istinitost, provjerljivost i primjenjivost. Cilj je bio istražiti potrebe/zadovoljstvo učenika i roditelja za kvalitetniji pristup izrade Kurikuluma Upitnici su sadržavali 5 komparativnih područja vrednovanja: Za učenike: 1) KAKO RAZMIŠLJAM O ŠKOLI? 2) KAKO RAZMIŠLJAM O NASTAVI I PROGRAMU? 3) KAKO RAZMIŠLJAM O OCJENJIVANJU? 4) KAKO RAZMIŠLJAM O ODNOSU S UČITELJIMA? 5) O ODNOSU MEDU UČENICIMA? 6) KAKO RAZMIŠLJAM O EKOLOGIJI? Za roditelje: 1) KAKO RAZMIŠLJAM O ŠKOLI? 2) KAKO RAZMIŠLJAM O NASTAVI I PROGRAMU? 3) KAKO RAZMIŠLJAM O OCJENJIVANJU? 4) KAKO RAZMIŠLJAM O UČITELJIMA? 5) KAKO RAZMIŠLJAM O ORGANIZACIJI SLOBODNOGVREMENA?

Uzorak ispitanika Učenici - broj odgovora: 191 (86,81%) Roditelji - broj odgovora: 90 (30%) 1) Nisu bili uključeni 1. i 2. razredi koji broje otprilike 80 učenika. 2) Iz razreda uključenih u istraživanje bilo je odsutno 29 učenika zbog bolesti. Možemo smatrati da upitnik nije popunilo 29 učenika od ukupno planiranog broja 220.

UČENICI: 1) Kako razmišljam o školi?

1) Kako razmišljam o školi?(drugi dio)

2) Kako razmišljam o nastavi i programu?

3) Kako razmišljam o ocjenjivanju?

4) Kako razmišljam o odnosu s učiteljima?

5) Kako razmišljam o odnosu medu učenicima

RODITELJI: 1) Kako razmišljam o školi?

RODITELJI: 2) Kako razmišljam o školi? (drugi dio)

RODITELJI: 2) Kako razmišljam o nastavi i programu?

RODITELJI: 3) Kako razmišljam o ocjenjivanju?

RODITELJI: 4) Kako razmišljam o učiteljima?

RODITELJI: 5) Kako razmišljam o organizaciji slobodnog vremena?

Jesu li prikazane učeničke potrebe i interesi temeljeni na podacima koje je škola prikupila iz različitih izvora? Jesu li prioritetna područja u školskom kurikulumu jasno povezana s analizom učeničkih potreba i interesa? Jesu li jasno definirani ciljevi unutar pojedinog razvojnog područja u obliku tvrdnji koje upućuju na konkretne očekivane ishode? Jesu li u ciljevima prepoznatljive vrijednosti školskog kurikuluma? Hvala na pažnji !