“ Виолина”- Мирослав Демак ( дигитални час)

Slides:



Advertisements
Сличне презентације
ARITMETIČKO LOGIČKA JEDINICA
Advertisements

Врсте речи Српски језик 4
Описивање Описивање.
ВИОЛИНА Мирослав Демак.
Бајка о рибару и рибици А. С. Пушкин
СЦЕНАРИО ЗА ЧАСА Наставна јединица: Сабирање и одузимање до 20.
Зависност разлике од умањеника
Јелена Бошковић, проф. Рачунарства и информатике
План и програми наставе и учења
BILJKE I ŽIVOTINJE- RIJEKA NERETVA
Sounds intriguing Danilo Stojanovic.
Nastavna jedinica: 4.4. Jezik HTML 4.5. Oznake i parametri HTML jezika
Точак знања!.
Завод за унапређивање образовања и васпитања
TREND, februar 2019 Sofija Pekić Quarrie
Прича о хлебу Вања Белецки
Велики победник тема4 тема5 1 бод 1 бод 1 бод 1 бод 1 бод 2 бода
Test tri sita.
HARTIJE OD VREDNOSTI NA TRŽIŠTU KAPITALA
БЕЛЕШКЕ ЈЕДНЕ УЧИТЕЉИЦЕ
OPASNOSTI I ZLOUPOTREBAA LIČNIH PODATAKA
Крагујевац, Маја Марковић Гашић
TELEFONIRANJE I ELEKTRONSKA KOMUNIKACIJA
ZALJUBLJEN DO UŠIJU Dorotea Jelić,5.A.
Електронским учењем до креативне наставе
СТРАХ ОД ОДГОВАРАЊА → Упознавање компоненти емоционалних реакција страха у испитној ситуацији у функцији редуковања страха. → Задаци: - Освестити све компоненте.
Спаси воду спаси свој живот!.
Завод за унапређивање образовања и васпитања
Гласно - тихо.
Nastavna cjelina: 1. Osnove IKT-a
Да ли су нам потребне школске униформе?
CLIL metodologija – Primjena u različitim predmetima
Preuzimanje i instaliranje programa
ЋИРИЛИЦА НАШЕ КУЛТУРЕ или РАЂАЊЕ ИДЕЈЕ
Милија Марјановић инспектор-просвјетни савјетник за историју
Upravljanje odnosima s javnošću
Izgled prve stranice T7 7.1 Zrakoplovi (Canadair, Air tractor)
ОЦЕЊИВАЊЕ НА ОСНОВУ ПОРТФОЛИЈА Ш.Д. Изли, К. Мичел
Ak. god. 2018/2019 izv. prof. dr. sc. Marko Maliković
ПИСАЊЕ РЕЧЦЕ ЛИ И НЕ.
Шта је портфолио професионалног развоја?
4. OBRADA ZVUKA I VIDEOZAPISA
Завод за унапређивање образовања и васпитања
Tehnike objavljivanja
Марко Краљевић укида свадбарину
Милија Марјановић инспектор-просвјетни савјетник за историју
Решавањем асоцијације открићете о чему ће бити речи на овом часу!
Klikni ovdje! Osnovne informacije o projektu <Matematika>
DETALJAN OPIS PROJEKTA
Osnovne informacije o projektu
5. razreda.
ВЕСЕЛА МАТЕМАТИКА Наташа Гавриловић.
Multimedijalni sistemi
Oblast Tehnika (Agrotehnika,Tehnička sredstva u poljoprivredi) Uzrast
Слушање музике.
[Umetnite godinu] školska godina Ime škole Ime nastavnika Razred
ПРОДУЖЕНИ БОРАВАК ОШ “19. април” Дервента.
Категорија: ваннаставне активности – час одељењског старешине Разред: први
smer: PREDŠKOLSKI VASPITAČ VI semestar
Разломци Снежана Стефановић.
Саобраћај.
Тема 3. Отварање, приступање и управљање налозима на порталу дигиталних образовних ресурса проф. др Даница Лечић-Цветковић, ФОН.
КЉУЧНА ОБЛАСТ 1: ШКОЛСКИ ПРОГРАМ И ГОДИШЊИ ПЛАН РАДА ШКОЛЕ
METODE PREZENTACIJE NASTAVNO OSOBLJE: Dr Branko Kolin, red. prof. Dr Goran Milić, docent Godina slušanja: II Semestar: III Tip predmeta: opšteobrazovni.
ОРГАНИЗАЦИЈА НАСТАВЕ И ПРИПРЕМА НАСТАВНИКА
Hrvatski jezik online.
Завод за унапређивање образовања и васпитања
Definicija i osobine digitalnih biblioteka
РЕПУБЛИЧКИ ПЕДАГОШКИ ЗАВОД
Тема 10: Евалуација Филип Марић, Данијела Шћепановић 1.
Транскрипт презентације:

“ Виолина”- Мирослав Демак ( дигитални час) наставни предмет : Српски језик наставна тема : књижевност разред: 4. наставник : Јасмина Стојановић

Сазнај назив текста који ћемо обрађивати на часу , решавањем асоцијације! АСОЦИЈАЦИЈА Да би асоцијација била активна, прво је преузми на свој рачунар/таблет !

Обрађујемо текст : “ Виолина” - Мирослав Демак Обрађујемо текст : “ Виолина” - Мирослав Демак Разговарај са другом из клупе: Шта је виолина? Како изгледа? У коју групу/врсту инструмената спада (жичани/гудачки) Којим иструментима је слична? Како се назива човек који свира виолину?

Истражи помоћу Интернета: Ко су најпознатији светски виолинисти? Како се зове и одакле је човек који је стварао најфиније виолине? Ко су наши најпознатији виолинисти? Кликом на линк : Упознајте Стефана Миленковића и звук виолине!

како си разумео/ла текст помоћу анализирај своје одговоре на следећа Сада пажљиво прочитај текст из читанке и након читања уради следеће задатке: задатак : Провери како си разумео/ла текст помоћу следећег упитника: УПИТНИК 2. задатак: Са другом из клупе анализирај своје одговоре на следећа ПИТАЊА О ТЕКСТУ

Припреми се за рад у групи! У којој си групи показаће ти СЛАГАЛИЦА : “ ВИОЛИНА” када је сложиш! ПИТАЊА ЗА РАД ПО ГРУПАМА»»» Задаци: Усаглашавање одговора на постављена питања Снимање кратког интервјуа помоћу постављених питања и усаглашених одговора

Хајде да даље сви заједно анализирамо текст! Хајде да даље сви заједно анализирамо текст! Отвори заједнички документ кликом на слику виолине!

УТИСЦИ О ЧАСУ Покрени линк и на заједничкој табли запиши своје утиске! Домаћи задатак : Хајде да и ми будемо ствараоци! 1. Напиши свој наставак приче! У томе ће ти помоћи следећа анимација: НАСТАВИ ПРИЧУ! 2. Постави снимак интервјуа са часа у одељењској групи на Едмоду! Ако те занима виолина или неки други инструмент, распитај се где се налази најближа музичка школа и послушај нове композиције на Интернету!