СЦЕНАРИО ЗА ЧАСА Наставна јединица: Сабирање и одузимање до 20.

Slides:



Advertisements
Сличне презентације
Завод за унапређивање образовања и васпитања
Advertisements

ARITMETIČKO LOGIČKA JEDINICA
Завод за унапређивање образовања и васпитања
Зависност разлике од умањеника
Наставни планови за информатичко образовање у основним и средњим школама Републике Србије Даниела Минић Алексић 24. јануар, 2015.
BILJKE I ŽIVOTINJE- RIJEKA NERETVA
Samovrednovanje učenika i roditelja u OŠ Kostrena
Sounds intriguing Danilo Stojanovic.
Прича о хлебу Вања Белецки
У оквиру Дечје недеље започете су и активности (пројекат) под називом ,,Корак по корак у знање о саобраћају’’. Радионицу у вртићу ,,Невен’’ у којој.
1. час: Одељењска заједница
Свет око нас Дани у недељи Први разред.
Meтодика наставе физике
ЈУ ОШ „ЂОРЂО ПАНЗАЛОВИЋ“ ОСИЊА, ДЕРВЕНТА
Крагујевац, Маја Марковић Гашић
Завод за унапређивање образовања и васпитања
Спаси воду спаси свој живот!.
Завод за унапређивање образовања и васпитања
ПРОПОРЦИОНАЛНО-ИНТЕГРАЛНИ PI РЕГУЛАТОР
Nikolina Ribarić, prof. mentor OŠ “Ljubo Babić”
Rješavanje jednadžbi 2.
KNJIŽNICA U ODGOJNO-OBRAZOVNOM SUSTAVU
CLIL metodologija – Primjena u različitim predmetima
ЋИРИЛИЦА НАШЕ КУЛТУРЕ или РАЂАЊЕ ИДЕЈЕ

учитељица Лала, ОШ "Анта Богићевић", Лозница
7.2 Faza, početna faza i fazna razlika naizmeničnih veličina
ОСНОВНА ШКОЛА „ИВАН ГУНДУЛИЋ“
СИГУРНОСТ НА РАДУ НАСТАВНО ОСОБЉЕ: Професор: Драган Лукачев
TEHNIČKA KULTURA 5. RAZRED
(Potencijalno) Daroviti učenici
Uvod u programiranje - matematika – V predavanje
Специјализована ИТ одељења
Tokarenje.
PREZENTACIJA : IVA I LUCIJA
Завод за унапређивање образовања и васпитања
Digitalne igre u nastavi
Logaritamske jednačine
МЕТОДИКА УПОЗНАВАЊА ОКОЛИНЕ 2
Na putu za bezbednost dece u saobraćaju - Srbija
Решавањем асоцијације открићете о чему ће бити речи на овом часу!
Osnovne informacije o projektu
Osnovne informacije o projektu
Osnovne informacije o projektu
OSNOVNA ŠKOLA IVANA GUNDULIĆA, ZAGREB
Категорија:Обавезни предмети – Природа и друштво Разред: III
Osnovne informacije o projektu
ФОРМУЛА 1 – ОД НАУКЕ ДО СПОРТА Основна школа ‘’Павле Савић’’ Београд
Oblast Tehnika (Agrotehnika,Tehnička sredstva u poljoprivredi) Uzrast
ИГРАМО СЕ И САБИРАМО! ЗАМЕНА МЕСТА САБИРАКА.
Brojni sistemi Sastoje se od skupova znakova (cifri) i pravila za pisanje cifri. Dijele se na pozicijske i nepozicijske (npr. Rimski) Najvažniji sa stanovišta.
Logičko projektovanje računarskih sistema 2
Osnovne informacije o projektu
ПРОДУЖЕНИ БОРАВАК ОШ “19. април” Дервента.
Primena matričnog računa
Категорија: ваннаставне активности – час одељењског старешине Разред: први
Тема 3. Отварање, приступање и управљање налозима на порталу дигиталних образовних ресурса проф. др Даница Лечић-Цветковић, ФОН.
METODE PREZENTACIJE NASTAVNO OSOBLJE: Dr Branko Kolin, red. prof. Dr Goran Milić, docent Godina slušanja: II Semestar: III Tip predmeta: opšteobrazovni.
ОРГАНИЗАЦИЈА НАСТАВЕ И ПРИПРЕМА НАСТАВНИКА
Prof. dr Vlado Simeunović OSNOVE RAČUNARSKE TEHNIKE vlado
Проширена делатност и верификација установа
Сваки студент унутар групе током јавне презентације приказује следеће резултате:
DIJETE I PROSTOR U NASTAVI PRIRODE I DRUŠTVA
Principi programiranja
Основна школа “ Филип Вишњић” Моровић
Завод за унапређивање образовања и васпитања
Здрава исхрана Гордана Станојевић
РЕПУБЛИЧКИ ПЕДАГОШКИ ЗАВОД
Osnovne informacije o projektu
Тема 10: Евалуација Филип Марић, Данијела Шћепановић 1.
Транскрипт презентације:

СЦЕНАРИО ЗА ЧАСА Наставна јединица: Сабирање и одузимање до 20. Разред: Први Тип часа: увежбавање Облици рада: фронтални, индивидуални Наставне методе: вербална, демонстративна, хеуристичка метода Наставна средства: штампани материјал ( наставни листићи ), рачунари, дидактички материјал Место извођења наставе: дигитална учионица Корелација: Ликовна култура, Од играчке до рачунара Сценарио: 1. корак- Ученици улазе у учионицу- на улазу сваки ученик добија картицу са задатком (3+8, 5+8, 15-3, 13-6....) Ученици имају задатак да седну поред рачунара који носи број који представља резултат израза који су добили. 2.корак- Ученици добијају картицу на којој са једне стране пише НЕТАЧНО, а са друге ТАЧНО. 3.корак- Учитељ пушта презентацију са примерима сабирања и одузимања, а ученици подижу картицу бирајући страну у зависности од тачности или нетачности задатка. 4. корак- Математичка игра – ако тачно реше задатке ученици ће открити једну животињу. 5. корак- Карта за излаз – Учитељ држи картицу са неким бројем нпр. 9 ученици са табле на којој су залепљени листићи са изразима узимају листић са изразом чије је решење 9 и онда излазе из учионице, учитељ повремено мења број. .

МАТЕМАТИЧКА ИГРА ЗАПОЧНИ ИГРУ Ако тачно решиш све задатке открићеш једну животињу . ЗАПОЧНИ ИГРУ

4 16 20 13 10 7+6 3 19 8 18 12 15 6 5 2 14 7 11 9 1 17

4 16 20 13 10 9+9 3 19 8 18 12 15 6 5 2 14 7 11 9 1 17

4 16 20 13 10 9-5 3 19 8 18 12 15 6 5 2 14 7 11 9 1 17

4 16 20 13 10 9+8 3 19 8 18 12 15 6 5 2 14 7 11 9 1 17

4 16 20 13 10 8+7 3 19 8 18 12 15 6 5 2 14 7 11 9 1 17

4 16 20 13 10 9+7 3 19 8 18 12 15 6 5 2 14 7 11 9 1 17

4 16 20 13 10 13-6 3 19 8 18 12 15 6 5 2 14 7 11 9 1 17

4 16 20 13 10 12-9 3 19 8 18 12 15 6 5 2 14 7 11 9 1 17

4 16 20 13 10 6+6 3 19 8 18 12 15 6 5 2 14 7 11 9 1 17

4 16 20 13 10 18-7 3 19 8 18 12 15 6 5 2 14 7 11 9 1 17

4 16 20 13 10 11-9 3 19 8 18 12 15 6 5 2 14 7 11 9 1 17

4 16 20 13 10 8-4 3 19 8 18 12 15 6 5 2 14 7 11 9 1 17

4 16 20 13 10 14-9 3 19 8 18 12 15 6 5 2 14 7 11 9 1 17