СЦЕНАРИО ЗА ЧАСА Наставна јединица: Сабирање и одузимање до 20. Разред: Први Тип часа: увежбавање Облици рада: фронтални, индивидуални Наставне методе: вербална, демонстративна, хеуристичка метода Наставна средства: штампани материјал ( наставни листићи ), рачунари, дидактички материјал Место извођења наставе: дигитална учионица Корелација: Ликовна култура, Од играчке до рачунара Сценарио: 1. корак- Ученици улазе у учионицу- на улазу сваки ученик добија картицу са задатком (3+8, 5+8, 15-3, 13-6....) Ученици имају задатак да седну поред рачунара који носи број који представља резултат израза који су добили. 2.корак- Ученици добијају картицу на којој са једне стране пише НЕТАЧНО, а са друге ТАЧНО. 3.корак- Учитељ пушта презентацију са примерима сабирања и одузимања, а ученици подижу картицу бирајући страну у зависности од тачности или нетачности задатка. 4. корак- Математичка игра – ако тачно реше задатке ученици ће открити једну животињу. 5. корак- Карта за излаз – Учитељ држи картицу са неким бројем нпр. 9 ученици са табле на којој су залепљени листићи са изразима узимају листић са изразом чије је решење 9 и онда излазе из учионице, учитељ повремено мења број. .
МАТЕМАТИЧКА ИГРА ЗАПОЧНИ ИГРУ Ако тачно решиш све задатке открићеш једну животињу . ЗАПОЧНИ ИГРУ
4 16 20 13 10 7+6 3 19 8 18 12 15 6 5 2 14 7 11 9 1 17
4 16 20 13 10 9+9 3 19 8 18 12 15 6 5 2 14 7 11 9 1 17
4 16 20 13 10 9-5 3 19 8 18 12 15 6 5 2 14 7 11 9 1 17
4 16 20 13 10 9+8 3 19 8 18 12 15 6 5 2 14 7 11 9 1 17
4 16 20 13 10 8+7 3 19 8 18 12 15 6 5 2 14 7 11 9 1 17
4 16 20 13 10 9+7 3 19 8 18 12 15 6 5 2 14 7 11 9 1 17
4 16 20 13 10 13-6 3 19 8 18 12 15 6 5 2 14 7 11 9 1 17
4 16 20 13 10 12-9 3 19 8 18 12 15 6 5 2 14 7 11 9 1 17
4 16 20 13 10 6+6 3 19 8 18 12 15 6 5 2 14 7 11 9 1 17
4 16 20 13 10 18-7 3 19 8 18 12 15 6 5 2 14 7 11 9 1 17
4 16 20 13 10 11-9 3 19 8 18 12 15 6 5 2 14 7 11 9 1 17
4 16 20 13 10 8-4 3 19 8 18 12 15 6 5 2 14 7 11 9 1 17
4 16 20 13 10 14-9 3 19 8 18 12 15 6 5 2 14 7 11 9 1 17