Завод за унапређивање образовања и васпитања

Slides:



Advertisements
Сличне презентације
Завод за унапређивање образовања и васпитања
Advertisements

VII i VIII razred u Matematičkoj gimnazijI
СЦЕНАРИО ЗА ЧАСА Наставна јединица: Сабирање и одузимање до 20.
Olivera Hrnjaković, Marko Tot, Aleksandar Kupusinac, Rade Doroslovački
Наставни планови за информатичко образовање у основним и средњим школама Републике Србије Даниела Минић Алексић 24. јануар, 2015.
Nastavna cjelina: 2. BASIC
План и програми наставе и учења
Завод за унапређивање образовања и васпитања
Kliknite ovde za unos prikaza časa u Word dokumentu!
Завод за унапређивање образовања и васпитања
Kliknite ovde za unos prikaza časa u Word dokumentu!
Raspored naslova Podnaslov.
Прича о хлебу Вања Белецки
Kliknite ovde za unos prikaza časa u Word dokumentu!
Завод за унапређивање образовања и васпитања
Катарина Алексић, саветник министра за еПросвету
Kliknite ovde za unos prikaza časa u Word dokumentu!
Kliknite ovde za unos prikaza časa u Word dokumentu!
ЧАС ПО МЕРИ ДЕТЕТА 218 К3 П2
Унапређивање компетенција запослених у школи у области васпитног рада
Завод за унапређивање образовања и васпитања
Електронским учењем до креативне наставе
Завод за унапређивање образовања и васпитања
Физика као наставни предмет
Kliknite ovde za unos prikaza časa u Word dokumentu!
Електротехничка школа „Раде Кончар,,
ОЦЕЊИВАЊЕ НА ОСНОВУ ПОРТФОЛИЈА Ш.Д. Изли, К. Мичел
Сазнавање у настави Видови сазнања:
ОСНОВНА ШКОЛА „ИВАН ГУНДУЛИЋ“
Специјализована ИТ одељења
Osnovne informacije o projektu
Православни Катихизис
САОБРАЋАЈНЕ СЕКЦИЈЕ У ОСНОВНОЈ ШКОЛИ
Стручно усавршавање у установи
Завод за унапређивање образовања и васпитања
Osnovne informacije o projektu
Osnovne informacije o projektu
МЕТОДИКА УПОЗНАВАЊА ОКОЛИНЕ 2
Милија Марјановић инспектор-просвјетни савјетник за историју
Klikni ovdje! Osnovne informacije o projektu <Matematika>
Podsticanje ljubavi prema matematici,
Osnovne informacije o projektu
”NA TOČKOVIMA ZNANJA” Osnovne informacije o projektu Oblast Uzrast
Fizičko vaspitanje i Engleski jezik
DETALJAN OPIS PROJEKTA
Osnovne informacije o projektu
Osnovne informacije o projektu
Osnovne informacije o projektu
Osnovne informacije o projektu
RAZVOJ ŠKOLSKOG KURIKULUMA
Osnovne informacije o projektu
О ИЗБОРНИМ ПРОГРАМИМА У ТРЕЋОЈ БЕОГРАДСКОЈ ГИМНАЗИЈИ
ФОРМУЛА 1 – ОД НАУКЕ ДО СПОРТА Основна школа ‘’Павле Савић’’ Београд
Oblast Tehnika (Agrotehnika,Tehnička sredstva u poljoprivredi) Uzrast
Osnovne informacije o projektu
Osnovne informacije o projektu
Категорија: ваннаставне активности – час одељењског старешине Разред: први
Kliknite ovde za unos prikaza časa u Word dokumentu!
КЉУЧНА ОБЛАСТ 1: ШКОЛСКИ ПРОГРАМ И ГОДИШЊИ ПЛАН РАДА ШКОЛЕ
ОРГАНИЗАЦИЈА НАСТАВЕ И ПРИПРЕМА НАСТАВНИКА
КВАЛИТЕТ УЏБЕНИКА ЗА ОСНОВНЕ И СРЕДЊЕ ШКОЛЕ
ANGLES-UGLOVI Osnovne informacije o projektu Oblast Uzrast Ciljevi
Osnovne informacije o projektu
Сваки студент унутар групе током јавне презентације приказује следеће резултате:
DIJETE I PROSTOR U NASTAVI PRIRODE I DRUŠTVA
Основна школа “ Филип Вишњић” Моровић
Завод за унапређивање образовања и васпитања
Osnovne informacije o projektu
РЕПУБЛИЧКИ ПЕДАГОШКИ ЗАВОД
Osnovne informacije o projektu
Транскрипт презентације:

Завод за унапређивање образовања и васпитања Аутори: Наставни предмет: Тема: Узраст: Тања Игњатовић, Љиљана Жикић, Јован Милосављевић ТЕХНИЧКА ШКОЛА, Књажевац МАТЕМАТИКА Примена простог каматног рачуна – ПОТРОШАЧКИ КРЕДИТИ Трећи разред Кликните овде за унос приказа часа у Word документу!

РЕЗИМЕ Позната је чињеница да корелација између различитих наставних предмета има веома значајну улогу у прихватању различитих едукативних садржаја, али се она занемарује и веома ретко примењује у пракси. Тема “Примена простог каматног рачуна – ПОТРОШАЧКИ КРЕДИТИ” замишљена је као четворочасовни семинар за ученике трећег разреда економске струке, са изузетно високом корелацијом између предмета: математика, банкарско пословање, финансијско пословање, монетарна економија и банкарство...

РЕЗИМЕ Визуелизацијом наставе математике и њеним повезивањем са примерима из свакодневног живота, ученици се лакше укључују у увођење нових тема, стицање нових знања и, што је најважније, њихову примену. Примена различитих облика рада, као и више метода активне наставе на овим часовима, не дозвољава пасивност ученика, ученици се мотивишу на самосталан рад, али и одговорност према члановима групе. Имајући у виду да после овог часа следе и друге, са математичке тачке гледишта захтевније примене каматног рачуна (термински рачун, есконтовање меница и др.), наш циљ је да након реализације овако замишљених часова ученици покажу више интересовања и иницијативе за савладавање градива финансијске математике.