Категорија:Обавезни предмети – Природа и друштво Разред: III

Slides:



Advertisements
Сличне презентације
Завод за унапређивање образовања и васпитања
Advertisements

ARITMETIČKO LOGIČKA JEDINICA
Завод за унапређивање образовања и васпитања
СЦЕНАРИО ЗА ЧАСА Наставна јединица: Сабирање и одузимање до 20.
Osnovna škola Bartola Kašića Vinkovci
Припрема за СИР Предшколска педагогија Методика ВОР-а
Зависност разлике од умањеника
АПЕЛАЦИОНИ СУД У БЕОГРАДУ
Samovrednovanje učenika i roditelja u OŠ Kostrena
Завод за унапређивање образовања и васпитања
Прича о хлебу Вања Белецки
Велики победник тема4 тема5 1 бод 1 бод 1 бод 1 бод 1 бод 2 бода
У оквиру Дечје недеље започете су и активности (пројекат) под називом ,,Корак по корак у знање о саобраћају’’. Радионицу у вртићу ,,Невен’’ у којој.
Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog socijalnog fonda.
Свет око нас Дани у недељи Први разред.
OШ “Никола Тесла” Нови Сад.
Партнерски односи и насиље у везама младих
Израда ИНДИВИДУАЛНОГ ОБРАЗОВНОГ ПЛАНА
Готовост деце за школу Континуитет у сарадњи
OPERA.
БЕЛЕШКЕ ЈЕДНЕ УЧИТЕЉИЦЕ
Припрема за СИР Курикулуми предшколског васпитања
Спаси воду спаси свој живот!.
Завод за унапређивање образовања и васпитања
Отварање налога на сервису за проверу оригиналности радова Ithenticate
Демонстрација часа АУН
KNJIŽNICA U ODGOJNO-OBRAZOVNOM SUSTAVU
КОМУНИКАЦИЈА И КУЛТУРА
METODE I TEHNIKE ZA ANALIZU I UNAPREĐENJE KVALITETA
PRIKAZIVANJE I ANALIZA PODATAKA
Електротехничка школа „Раде Кончар,,
АПЕЛАЦИОНИ СУД У БЕОГРАДУ
учитељица Лала, ОШ "Анта Богићевић", Лозница
TEHNIČKA KULTURA 5. RAZRED
Шта је портфолио професионалног развоја?
Специјализована ИТ одељења
Стручно усавршавање у установи
Завод за унапређивање образовања и васпитања
PEDAGOŠKA IGRA DVORAC Učiteljica Iva Zajec.
Физика 1 ИТ.
и његов магични квадрат
Наставник: Проф. др Небојша Митровић Асистенткиња: Мр Јелена Пуреновић
МЕТОДИКА УПОЗНАВАЊА ОКОЛИНЕ 2
Милија Марјановић инспектор-просвјетни савјетник за историју
KREIRANJE GRAFIKONA U EXCEL-U
Решавањем асоцијације открићете о чему ће бити речи на овом часу!
"С в е т и С а в а" Аранђеловац Симетрала дужи. Симетрала угла
DETALJAN OPIS PROJEKTA
Osnovne informacije o projektu
Osnovne informacije o projektu
ЕВРОПСКА НЕДЕЉА МОБИЛНОСТИ ДАН БЕЗ АУТОМОБИЛА
Osnovne informacije o projektu
Oblast Tehnika (Agrotehnika,Tehnička sredstva u poljoprivredi) Uzrast
ИГРАМО СЕ И САБИРАМО! ЗАМЕНА МЕСТА САБИРАКА.
Слушање музике.
СТИЛОВИ УЧЕЊА.
ПРОДУЖЕНИ БОРАВАК ОШ “19. април” Дервента.
Категорија: ваннаставне активности – час одељењског старешине Разред: први
МАЛИ КВИЗ Бошкова презентација.
ПРИМЕНА ОБРАЗОВНИХ СТАНДАРДА У ФИЗИЧКОМ ВАСПИТАЊУ
ОРГАНИЗАЦИЈА НАСТАВЕ И ПРИПРЕМА НАСТАВНИКА
PRVI RODITELJSKI SASTANAK šk.god /2020.
Osnovne informacije o projektu
Povezanost digitalnih i tiskanih materijala
Сваки студент унутар групе током јавне презентације приказује следеће резултате:
DIJETE I PROSTOR U NASTAVI PRIRODE I DRUŠTVA
Завод за унапређивање образовања и васпитања
Здрава исхрана Гордана Станојевић
Osnovne informacije o projektu
Osnovne informacije o projektu
Транскрипт презентације:

Назив радa Различити облици кретања Аутор Драгана Вучен ОШ “Младост” Нови Београд

Категорија:Обавезни предмети – Природа и друштво Разред: III Тема: Кретање Циљ:Уочавање различитих облика кретања у природи Инструктивни листићи за ученике Презентација за час Припрема за час

Методе рада:Вербално – текстуална, демонстративна, илустративна Облици рада:Фронтални, групни Наставна средства/ресурси:Инструктивни листићи, темпера, аутомобил играчка, четкица, креда у боји, фломастер, лак за нокте, кликер, авион од хартије, уџбеник,рачунар,пројектор

Приказ сценарија кроз активности ученика: -Решавање асоцијације -Припрема ученика за рад -Рад ученика на инструктивним листићима -Подношење извештаја -Чигра каже Продукти: -Асоцијација, инструктивни листићи, цртежи ученика,игра

1. Активност ученика- опис Ученици су пре часа подељени у групе (5 група по 4 до 5 ученика). Игра – Асоцијације.Из сваке групе по један ученик ће отворити по једно поље и давати предлог решења колоне или коначно решење.

2. Активност ученика-опис Појмови скакање, трчање, пливање, летење наводе ученике да размишљају о кретању, предметима и бићима која користе овакве начине кретања. Ученици бирају име за своју групу у вези са кретањем.Потом се договарају о избору вође. Подела инструктивних листића. Рад ученика на инструктивним листићима.

3. Активност ученика-опис Подношење извештаја и вредновање рада група. 3. Активност ученика-опис Подношење извештаја и вредновање рада група.

4. Активност ученика-опис На крају часа играмо игру Чигра каже: У oвој игри учествују сви ученици, учитељ је (за почетак) водитељ. Водитељ изговара разне налоге, нпр. чигра каже устани, чигра каже скакући у месту, чигра каже корак лево, чигра каже чучни... (дајете налоге за различите облике кретања). Међутим кроз налоге Чигра каже провуците налоге и без њих, нпр. окрени се у месту, корак десно, чучни, устани... Циљ је да се ученици усредсреде на налоге које чују и да раде само оно што Чигра каже. Ако испуне неки налог који није почео са Чигра каже, испадају из игре. Победник је онај ко последњи остане у игри и он постаје водитељ следеће игре.