Građanski odgoj i obrazovanje -izvannastavna aktivnost 1Gim i 1A razreda- IMOVINSKA KARTICA izrađivali smo imovinsku karticu.

Slides:



Advertisements
Сличне презентације
VII i VIII razred u Matematičkoj gimnazijI
Advertisements

Demokratija.
Odgoj za humane vrijednosti
U ONLINE OKRUŽENJU, prikaz projekta Igrajmo se jezikom
Elektronički logički sklopovi i registri
Nastavna jedinica: 8.1. Upoznavanje alata za izradu prezentacija
Од права на партиципацију до праве партиципације
eTwinning u školama sadašnjosti i budućnosti
Nastavna cjelina: 2. BASIC
Samovrednovanje učenika i roditelja u OŠ Kostrena
Sounds intriguing Danilo Stojanovic.
Завод за унапређивање образовања и васпитања
G4 Tim: Tatjana Ružman Krešo Barić Marija Đapić Darko Jovišić.
UPIS U I. RAZRED SREDNJE ŠKOLE
Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog socijalnog fonda.
VEDSKA MATEMATIKA (Trikovi lakšeg računanja) 
OШ “Никола Тесла” Нови Сад.
Naziv predmeta, broj Predavač Imena članova grupe
Kako koristimo Internet!?
ГРАФИЧКЕ КОМУНИКАЦИЈЕ
MAŠKARE SU, MAŠKARE SU I VESELI DANI
ПРАВИЛНО УЧЕЊЕ аутор: Нела Крањчевић, педагог.
Упутство о друштвеној одговорности
Завод за унапређивање образовања и васпитања
Nastavna cjelina: 2. Microsoft Excel 2010
UKLJUČIVANJE RODNE DIMENZIJE U JAVNE POLITIKE
Бројеви прве стотине први разред РАД У ПАРУ – учитељице I /3 и I /4
NISPUSŠ - Nacionalni informacijski sustav prijava i upisa u srednje škole Zvonimir Stanić.
Rješavanje jednadžbi 2.
Nastavna jedinica: 1.5. Elektronički logički sklopovi i registry
KNJIŽNICA U ODGOJNO-OBRAZOVNOM SUSTAVU
Izbori za predsjednika razreda
CLIL metodologija – Primjena u različitim predmetima
„ОСНОВИ БЕЗБЕДНОСТИ ДЕЦЕ“ Eлектронска апликација
Ovako smo počeli a i 6.b, zajedno za Europu, surađujemo dok radimo svatko na svom projektu, a na kraju ćemo biti ponosni i na svoj i na drugi.
Funkcije.
PRIKAZIVANJE I ANALIZA PODATAKA
Милија Марјановић инспектор-просвјетни савјетник за историју
Nastavna jedinica: 1.3. (B) Crtanje kružnice
Предлог новог устава Србије и борба против корупције
Dan sigurnijeg interneta
Podržan od: NOVIB LGI/OSI
TEHNIČKA KULTURA 5. RAZRED
Koliko puta tjedno doručkuješ?
(Potencijalno) Daroviti učenici
Пишемо писаним словима по диктату
= Erasmus+ aktivnosti transnacionalne suradnje:
PEDAGOŠKA IGRA DVORAC Učiteljica Iva Zajec.
Turistička agencija Margita
Osnovna škola “Popovac”
Digitalne igre u nastavi
Ministarstvo znanosti i obrazovanja – novosti i naglasci -
Tehnike objavljivanja
Ivana Jakir-Bajo, Ministarstvo financija
Centar za pružanje pravne pomoći u borbi protiv korupcije -program-
Sistem plata zaposlenih u javnim službama u Srbiji
I što bi smo trebali naučiti?
RAZVOJ ŠKOLSKOG KURIKULUMA
PRAVO NA PRIVATNOST I ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA
Osnovne informacije o projektu
О ИЗБОРНИМ ПРОГРАМИМА У ТРЕЋОЈ БЕОГРАДСКОЈ ГИМНАЗИЈИ
ŠKOLA I OBRAZOVANJE U RIMU
PRIVREDA SRBIJE PRED IZAZOVOM ČETVRTE INDUSTRIJSKE REVOLUCIJE
BOSNA I HERCEGOVINA NA PUTU KA EVROPSKIM INTEGRACIJAMA
INDEKS PERCEPCIJE KORUPCIJE – što je?
X. Reformacija i katolička obnova
КЉУЧНА ОБЛАСТ 1: ШКОЛСКИ ПРОГРАМ И ГОДИШЊИ ПЛАН РАДА ШКОЛЕ
Искуства у обележавању ЕНМ
PROMICANJE REFORMI RAČUNOVODSTVA U JAVNOM SEKTORU Uloga Svjetske banke
Povezanost digitalnih i tiskanih materijala
Транскрипт презентације:

Građanski odgoj i obrazovanje -izvannastavna aktivnost 1Gim i 1A razreda- IMOVINSKA KARTICA izrađivali smo imovinsku karticu

Ishodi: da znamo definirati pojam imovinske kartice da možemo uvidjeti važnost transparentnosti u borbi protiv korupcije da shvatimo važnost pristupa informacijama da kritički razmišljamo i bolje komuniciramo

Ključni pojmovi: imovinska kartica, korupcija, pristup informacijama, javna i državna služba Potrebni materijali: papir, pribor za crtanje i pisanje, Internet, ploča, kreda

jedan učenik iz svake grupe je prezentirao zaključke Tijek aktivnosti: zajedno sa našom profesoricom i „Olujom ideja” dobili smo definiciju imovinske kartice podijelili smo se u više grupa sa zadatkom da na papir napišemo/nacrtamo što bi sve trebala sadržavati imovinska kartica i tko bi istu trebao predati na uvid građanima jedan učenik iz svake grupe je prezentirao zaključke na Internet stranicama Povjerenstva za odlučivanje o sukobu interesa vidjeli smo imovinske kartice naših dužnosnika https://www.sukobinteresa.hr/hr/user?current=izvjesca-o-imovinskom-stanju

Jelena Benček, 1Gim siječanj 2015.