Koliko puta tjedno doručkuješ?

Slides:



Advertisements
Сличне презентације
ARITMETIČKO LOGIČKA JEDINICA
Advertisements

Učenje i suradnja uz Blended Play
Osnovna škola Bartola Kašića Vinkovci
U ONLINE OKRUŽENJU, prikaz projekta Igrajmo se jezikom
Kristalizacija limunske kiseline
Projekat „Učim da učim“
Proveli: učenici 7. razreda zajedno s učiteljicom Matematike A
Samovrednovanje učenika i roditelja u OŠ Kostrena
ISPITIVANJE KVALITETA SOFTVERSKI GENERISANIH SEGMENATA U OBLASTI VREMENSKE SLOŽENOSTI ALGORITAMA ZA AUTOMATIZOVANO SASTAVLJANJE ISPITA     Đorđe Pešić,
PROJEKT EKO EKO U GRUŽU.
У оквиру Дечје недеље започете су и активности (пројекат) под називом ,,Корак по корак у знање о саобраћају’’. Радионицу у вртићу ,,Невен’’ у којој.
PRIMJENA SLIČNOSTI NA IGRALIŠTU
Математички квиз за први разред, ОШ ,,Краљ Александар “
Свет око нас Дани у недељи Први разред.
INTERNETSKA ISTRAŽIVANJA Populacija, uzorci i pogreške
Specifičnosti ovisnosti mladih
Акузатив (четврти падеж).
OШ “Никола Тесла” Нови Сад.
Prezentacija rezultata ankete
РОД ИМЕНИЦА - обрада Данијела Бујагић.
Naziv predmeta, broj Predavač Imena članova grupe
Барокне тенденције у српској књижевности
OPASNOSTI I ZLOUPOTREBAA LIČNIH PODATAKA
Nives Kopajtich Škrlec, dipl. iur. Zagreb, 7. ožujka 2019.
ПРЕУЗИМАЊЕ ПОДАТАКА ИЗ БАЗА ПОДАТАКА РЗС СРБИЈЕ
Kako koristimo Internet!?
MAŠKARE SU, MAŠKARE SU I VESELI DANI
ЈУ ОШ „ЂОРЂО ПАНЗАЛОВИЋ“ ОСИЊА, ДЕРВЕНТА
ОШ „Краљ Петар Први” Правописна вежба.
POSTULATI SPECIJALNE TEORIJE RELATIVNOSTI
Завод за унапређивање образовања и васпитања
NISPUSŠ - Nacionalni informacijski sustav prijava i upisa u srednje škole Zvonimir Stanić.
KOMPOZICIJA I DIJELOVI SEMINARSKOG RADA
Rješavanje jednadžbi 2.
Program za cjeloživotno učenje-Leonardo da Vinci
KNJIŽNICA U ODGOJNO-OBRAZOVNOM SUSTAVU
Izlet na Krk.
ЋИРИЛИЦА НАШЕ КУЛТУРЕ или РАЂАЊЕ ИДЕЈЕ
Funkcije.
PRIKAZIVANJE I ANALIZA PODATAKA
Електротехничка школа „Раде Кончар,,
Pozitivna klima i (ne)nasilje u odeljenju
ОЦЕЊИВАЊЕ НА ОСНОВУ ПОРТФОЛИЈА Ш.Д. Изли, К. Мичел
Ak. god. 2018/2019 izv. prof. dr. sc. Marko Maliković
Istraživanje gledanosti lokalnih TV stanica u Srbiji (kratki izveštaj)
SREDNJoŠKOLAC U KANŽDAMA RIJALITI PROGRAMA
ПРЕУЗИМАЊЕ ПОДАТАКА ИЗ БАЗА ПОДАТАКА РЗС СРБИЈЕ
KGH sistemi u školama u Srbiji
MASKENBAL Razred: 2.a Učiteljica: Gordana Moka
2018/2019 izv. prof. dr. sc. Marko Maliković
Andrea Pavić, mag.prim.obr.
Eksperiment.
OŠ Dragojle Jarnević GLOBE program
Sara Pleša 4.b BJELOGLAVI SUP.
ЖЕНЕ НА ЕТФ-у Универзитет у Београду, Електротехнички факултет
Građanski odgoj i obrazovanje -izvannastavna aktivnost 1Gim i 1A razreda- IMOVINSKA KARTICA izrađivali smo imovinsku karticu.
DETALJAN OPIS PROJEKTA
LOGISTIKA mr.sc. Hrvoje Budić, viši predavač E -
Provedba stručno-pedagoškoga nadzora
Izlazne karakteristike asinhrone mašine pri različitim frekvencijama
Učenici drugih i trećih razreda su 19. i 20. svibnja godine bili u Art - kinu Croatia. Grad Rijeka, Odjel gradske uprave za kulturu.
Категорија: ваннаставне активности – час одељењског старешине Разред: први
КЉУЧНА ОБЛАСТ 1: ШКОЛСКИ ПРОГРАМ И ГОДИШЊИ ПЛАН РАДА ШКОЛЕ
ОРГАНИЗАЦИЈА НАСТАВЕ И ПРИПРЕМА НАСТАВНИКА
PRVI RODITELJSKI SASTANAK šk.god /2020.
RAZVOJ INDIKATORA DISKRIMINACIJE
МЕЂУНАРОДНИ ДАН ПИСМЕНОСТИ
SPECIFIČNI TESTOVI U REKREACIJI I FITNESU
ЗНАЧАЈ ОСПОСОБЉАВАЊА, ИНФОРМИСАЊА И ИЗГРАДЊЕ СВЕСТИ О БЗР др Биљана Гемовић др Аница Милошевић мр Тања Крунић мр Наташа Субић.
Autori: Vladimir Kašćelan
Транскрипт презентације:

Koliko puta tjedno doručkuješ?

UVOD anketa Koliko puta tjedno doručkuješ? provedena je u svim razredima OŠ Augusta Cesarca u prosincu 2016. godine anketu su proveli učenici 7.a razreda rezultate su obradili Klara Rihtermoc i Noa Putnik u suradnji s profesoricom Antonijom Režić

pored svakog odgovora prikazan je broj odnosno postotak učenika koji su odabrali taj odgovor Koliko puta tjedno doručuješ? frekvencija relativna frekvencija svaki dan 192 73% samo kada idem ujutro u školu 10 4% samo kada idem popodne u školu 12 5% 3 do 4 puta tjedno 27 10% samo vikendom 6 2% nikada 5 ostalo 264 100%

prikazani podaci govore o razlikama i sličnostima u navikama među ženskom (Ž) i muškom (M) populacijom Koliko puta tjedno doručuješ? frekvencija relativna frekvencija Ž M svaki dan 91 101 73% samo kada idem ujutro u školu 5 4% samo kada idem popodne u školu 7 6% 3 do 4 puta tjedno 12 15 10% 11% samo vikendom 4 2 3% 1% nikada 1 ostalo 5% 125 139 100%

prikazani podaci govore o razlikama i sličnostima u navikama između nižih (1.4.) i viših (5.8.) razreda Koliko puta tjedno doručuješ? frekvencija po razredima 1.- 4. 5.- 8. svaki dan 110 82 samo kada idem ujutro u školu 7 3 samo kada idem popodne u školu 12 3 do 4 puta tjedno 17 10 samo vikendom 1 5 nikada 2 ostalo 138 126

prikazani podaci govore o razlikama i sličnostima u navikama između učenika 1.8. razreda Koliko puta tjedno doručuješ? frekvencija po razredima 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. svaki dan 29 26 21 16 19 samo kada idem ujutro u školu 2 1 4 samo kada idem popodne u školu 7 3 do 4 puta tjedno 10 3 5 samo vikendom nikada ostalo 40 33 39 32 31

ZAKLJUČAK Iz rezultata istraživanja došli smo do zaključka kako naši učenici imaju dobre navike uzimanja doručka budući da je čak 73% ispitanika odgovorilo da doručkuje svaki dan

I zato... „Doručkuj kao kralj ručaj kao gospodin večeraj kao siromah.” -narodna poslovica-