Математички квиз за први разред, ОШ ,,Краљ Александар “

Slides:



Advertisements
Сличне презентације
ARITMETIČKO LOGIČKA JEDINICA
Advertisements

Врсте речи Српски језик 4
Знак једнакости =.
Мерење силе динамометром
Шта видимо на слици? Ко је на слици? Шта ради дечак? Дечак чита књигу.
Замена места сабирака.
Kristalizacija limunske kiseline
Реализатори: Горинка Бајић и
Зависност разлике од умањеника
Точак знања!.
PROJEKT EKO EKO U GRUŽU.
Statistika cena.
Велики победник тема4 тема5 1 бод 1 бод 1 бод 1 бод 1 бод 2 бода
UPISI U I. RAZRED SREDNJE ŠKOLE
UPISI U I. RAZRED SREDNJE ŠKOLE
PRIMJENA SLIČNOSTI NA IGRALIŠTU
СУБЈЕКАТ ПРЕДИКАТ Свјетлана Поповић.
Логички задаци.
MODELIRANJE FOTONAPONSKE ELEKTRANE
ОШ „Краљ Петар Први” Правописна вежба.
PREDNOSTI PROLASKA NA RASKRIŽJIMA
ИМЕНИЦЕ.
Uvod u programiranje - matematika – VI predavanje Petlje. FOR. WHILE
Вежбе у правилном писању и употреби великог слова
Бројеви прве стотине први разред РАД У ПАРУ – учитељице I /3 и I /4
Мала математичка игрица
Квиз Врсте саобраћаја, саобраћајна средства
Вртић Невен Дечја недеља Њено величанство књига Сваком једном Сунце сине Поема о инклузији
Да ли су нам потребне школске униформе?
ПРЕПРЕКА НА ПУТУ -Поучна прича-
Jesen.
Kliknite ovde za unos prikaza časa u Word dokumentu!
Наставни предмет: Српски језик Шта смо научили из граматике-вежбање
Funkcije.
Сабирање и одузимње преко 1000
OШ “Краљ Петар I” ВеСеЛа МаТеМаТиКа Наташа Гавриловић.
KONJIĆI... ljepota, snaga, poetičnost, neodoljivost, strast, brzina, neukroćenost, temeperament, vatrenost... sve ove osobine mogu se pripisati.
ОЦЕЊИВАЊЕ НА ОСНОВУ ПОРТФОЛИЈА Ш.Д. Изли, К. Мичел
ПРАВОСЛАВНА ВЈЕРОНАУКА
1. задатак.
A-Osnovni + + U S Č P = 550 Vreme rešavanja: 1 Minut
Koliko puta tjedno doručkuješ?
ЛИНИЈА И ОБЛАСТ ВЕЖБАЊЕ 1
РЕЧИ КОЈЕ ОЗНАЧАВАЈУ РАДЊУ- ГЛАГОЛИ
Primjena trigonometrije izvan školskih klupa…
Други разред Задаци са јабукама.
JEZIK RAČUNALA: bit i bajt
PRVENSTVO PROLAZA.
Стефан Степановић ОШ“ Никола Тесла“ Винча Погоди ко сам!!!
Т А М А Е И М Т К Сабирање
Т А Ч К А Висока грађевинско-геодетска школа Београд /
Решавањем асоцијације открићете о чему ће бити речи на овом часу!
LV FIZIKA /18.
4.ЈУНИ 2015.ГОДИНЕ НОВИ САД, СТАДИОН „КАРАЂОРЂЕ“
- Pps spotovi za download -
Категорија:Обавезни предмети – Природа и друштво Разред: III
П Р О Д О Р И Т Е Л А Висока грађевинско-геодетска школа Београд /
Завод за унапређивање образовања и васпитања
Речи које означавају нешто умањено и увећано
Učenici drugih i trećih razreda su 19. i 20. svibnja godine bili u Art - kinu Croatia. Grad Rijeka, Odjel gradske uprave za kulturu.
Саобраћај.
PRVI RODITELJSKI SASTANAK šk.god /2020.
MATEMATIKA mr.sc.Lidija Pecko, savjetnica
Kviz o [vaša tema] [Vaše ime] 5. septembar
МЕЂУНАРОДНИ ДАН ПИСМЕНОСТИ
Холокауст Геноцид над јеврејима
АСОЦИЈАЦИЈА ПРИДЕВИ КОНАЧНО РЕШЕЊЕ мали Марков пешчани зелена Анин
10 – црвена 9 - сива 8 - браон 7 - плава 6 - црвена 4 - зелена
Знак једнакости =.
Mehanika Šifra predmeta Status predmeta Semestar Broj ECTS Fond časova
Транскрипт презентације:

Математички квиз за први разред, 2015. ОШ ,,Краљ Александар “ Прво коло

ПРВАЦИ, СРЕЋНО!

2 + 10 = 6 + 4 – 5 = (10 + 10) – 9 = 10 + (5 + 5) = (2 минут) 2 бода Питање број 1 Колико је: 2 + 10 = 6 + 4 – 5 = (10 + 10) – 9 = 10 + (5 + 5) = (2 минут) 2 бода

Одговор на питање број 1 2+10=12 6+4-5=5 (10+10)-9=20-9=11 10+(5+5)=10+10=20

Питање број 2 На игралишту је било 3 дечака и 2 девојчице. Колико је било деце на игралишту? (1 минут) 2 бода

Одговор на питање број 2 На игралишту је било петоро деце, јер је: 3+2=5

Питање број 3 Игор и Стева су нашли по 2 печурке. Колико су печурака укупно нашли? (1 минут) 2 бода

Одговор на питање број 3 Игор је нашао 2 печурке и Стева 2. Значи, укупно су нашли 2+2=4 печурке

Питање број 4 Ана и Каћа су нашле по једну печурку. Каћина печурка није била мања од Анине печурке. Чија је печурка била већа? (2 минута) 2 бода

Одговор на 4. питање Ако Каћина печурка није била мања од Анине печурке, значи да је Каћина печурка била већа.

Питање број 5 Аца у левој руци има 5 бојица, а у десној има 3 гумице. Чега има више и за колико? (2 минута) 3 бода

Одговор на 5. питање Аца има две бојице више него гумица, јер је: 5 – 3 = 2

Питање број 6 Један дечак има више кликера него лопти, а лопти има више него коцкица. Чега тај дечак има мање: коцкица или лопти? (2 минута) 3 бода

Одговор на 6. питање Дечак има мање коцкица него лопти. Ако дечак има кликера више него лопти, а лопти више него коцкица, одговор гласи Дечак има мање коцкица него лопти.

Питање број 7 Мара, Вера и Оља су замислиле по један број. Марин број се састоји из једне десетице и осам јединица. Оља је замислила следећи број, а Вера број који стоји испред броја који је Мара замислила. Који број је свака девојчица замислила? (2 минута) 3 бода

Одговор на 7. питање Мара је замислила број 18, Оља је замислила број 19 и Вера је замислила број 17.

Питање број 8 Воја,Саша и Аца су направили од папира бродић, птицу и змаја. Који је дечак коју играчку направио, ако се зна да Воја није направио ни бродић, ни змаја, а Саша није направио бродић? (3 минута) 4 бодова

Одговор на 8. питање Ако Воја није направио ни бродић, ни змаја, значи да је направио птицу. Саша није направио бродић, није направио птицу јер је птицу направио Воја, значи да је направио змаја. И птицу је направио Аца.

Питање број 9 У једној перници има црвених и плавих оловака онолико колико и зелених. Црвених је 7, а зелених 13. Колико плавих оловака има у тој перници? (3 минута) 4 бодова

7 + ? = 13 13 – 7 = 6 плавих Одговор на 9. питање ------------- Зелених оловака је колико црвених и плавих -------****** ------------- 7 + ? = 13 13 – 7 = 6 плавих

Питање број 10 Ако Марко није виши од Паје, да ли то значи да је нижи? (2 минута) 5 бодова

Одговор на 10. питање Не мора да значи да је нижи, можда су исте висине.