Наставни планови за информатичко образовање у основним и средњим школама Републике Србије Даниела Минић Алексић 24. јануар, 2015.

Slides:



Advertisements
Сличне презентације
VII i VIII razred u Matematičkoj gimnazijI
Advertisements

ARITMETIČKO LOGIČKA JEDINICA
Завод за унапређивање образовања и васпитања
Наставни планови за информатичко образовање у основним и средњим школама Републике Србије Београд, 25. јануар ДИГИТАЛНИ МЕДИЈИ И КОГНИТИВНИ И СОЦИЈАЛНИ.
СЦЕНАРИО ЗА ЧАСА Наставна јединица: Сабирање и одузимање до 20.
Univerzitet u Novom Sadu, Fakultet tehničkih nauka
PRIMENA OBRAZOVNIH TEHNOLOGIJA NA UNIVERZITETU
Од права на партиципацију до праве партиципације
Aleksandar Kupusinac, Rade Doroslovački, Ilija Kovačević 2019
План и програми наставе и учења
Значај стручног усавршавања за квалитетан рад школе
Samovrednovanje učenika i roditelja u OŠ Kostrena
Појам и суштина курикулума
Eksperimentalni program
Исходи, стандарди и компетенције
TREND, februar 2019 Sofija Pekić Quarrie
Катарина Алексић, саветник министра за еПросвету
Унапређивање наставе употребом информационо комуникационих технологија
ЧАС ПО МЕРИ ДЕТЕТА 218 К3 П2
Унапређивање компетенција запослених у школи у области васпитног рада
Израда ИНДИВИДУАЛНОГ ОБРАЗОВНОГ ПЛАНА
Doprinos instrumenata marketing miksa satisfakciji studenata
Сарадња кадра у ПУ и школи
VISOKA POSLOVNO- TEHNIČKA ŠKOLA STRUKOVNIH STUDIJA U UŽICU
БЕЛЕШКЕ ЈЕДНЕ УЧИТЕЉИЦЕ
Meтодика наставе физике
Електронским учењем до креативне наставе
Kako poticati profesionalni razvoj učenika u osnovnoj školi
Različiti programi i njihovi nedostaci u podsticanju dečje kreativnosti Metodika vaspitnog rada Ana Miljković-Pavlović.
ДИГИТАЛНО НАСИЉЕ У ОСНОВНИМ И СРЕДЊИМ ШКОЛАМА У СРБИЈИ
Завод за унапређивање образовања и васпитања
Васпитно-образовни циљеви у теорији и пракси курикулума
Socijalna uključenost i ljudski razvoj u Srbiji najava nacionalnog izveštaja o ljudskom razvoju za 2010 god. Stručni tim: dr Slobodan Cvejić dr.
СТРУЧНО УСАВРШАВАЊЕ НАСТАВНИКА КАО ПРЕДМЕТ НАУЧНИХ ИСТРАЖИВАЊА
Eksperimentalni program
Program za cjeloživotno učenje-Leonardo da Vinci
Покрајински секретар за образовање
Физика као наставни предмет
INOVACIJE KAO PREDMET IZUČAVANJA NA SAVREMENIM UNIVERZITETIMA
Informacijska pismenost
Милија Марјановић инспектор-просвјетни савјетник за историју
СТАНДАРДИ КОМПЕТЕНЦИЈА ЗА ПРОФЕСИЈУ НАСТАВНИКА И ЊИХОВОГ ПРОФЕСИОНАЛНОГ РАЗВОЈА Нови Сад, јун СИНДИКАТ.
Шта је портфолио професионалног развоја?
Praktične radionice za nastavnike i učitelje
Специјализована ИТ одељења
Православни Катихизис
САОБРАЋАЈНЕ СЕКЦИЈЕ У ОСНОВНОЈ ШКОЛИ
Ministarstvo znanosti i obrazovanja – novosti i naglasci -
Prof. dr Nevena Petrušić Gorica Čolić, MA za prava deteta
Милија Марјановић инспектор-просвјетни савјетник за историју
DETALJAN OPIS PROJEKTA
Osnovne informacije o projektu
Finsko strukovno obrazovanje
RAZVOJ ŠKOLSKOG KURIKULUMA
Osnovne informacije o projektu
О ИЗБОРНИМ ПРОГРАМИМА У ТРЕЋОЈ БЕОГРАДСКОЈ ГИМНАЗИЈИ
Мој портфолио.
ПРИМЕНА ОБРАЗОВНИХ СТАНДАРДА У ФИЗИЧКОМ ВАСПИТАЊУ
Тема 3. Отварање, приступање и управљање налозима на порталу дигиталних образовних ресурса проф. др Даница Лечић-Цветковић, ФОН.
КЉУЧНА ОБЛАСТ 1: ШКОЛСКИ ПРОГРАМ И ГОДИШЊИ ПЛАН РАДА ШКОЛЕ
ОРГАНИЗАЦИЈА НАСТАВЕ И ПРИПРЕМА НАСТАВНИКА
Проширена делатност и верификација установа
КВАЛИТЕТ УЏБЕНИКА ЗА ОСНОВНЕ И СРЕДЊЕ ШКОЛЕ
PROMICANJE REFORMI RAČUNOVODSTVA U JAVNOM SEKTORU Uloga Svjetske banke
Povezanost digitalnih i tiskanih materijala
Сваки студент унутар групе током јавне презентације приказује следеће резултате:
РЕПУБЛИЧКИ ПЕДАГОШКИ ЗАВОД
Učešće zemalja zapadnog Balkana u programu ERASMUS +
Osnovne informacije o projektu
Тема 10: Евалуација Филип Марић, Данијела Шћепановић 1.
Транскрипт презентације:

Наставни планови за информатичко образовање у основним и средњим школама Републике Србије Даниела Минић Алексић 24. јануар, 2015

Центар за развој програма и уџбеника Колико је информатика заступљена и у којим предметима ОСНОВНО ОБРАЗОВАЊЕ И ВАСПИТАЊЕ Први циклус, Од играчке до рачунара (1 час недељно) Други циклус, Информатика и рачунарство (1 час недељно) Ученик бира један од понуђених наставних предмета и изучава га до краја циклуса 24. јануар, 2015

Центар за развој програма и уџбеника Колико је информатика заступљена и у којим предметима СРЕДЊЕ ОБРАЗОВАЊЕ И ВАСПИТАЊЕ Гимназије, Рачунарство и информатика 2 часа недељно (теорија + вежбе) I-IV разреда Средње стручне школе , Рачунарство и информатика 2 часа недељно I разред 24. јануар, 2015

Центар за развој програма и уџбеника Иновирање програма Информатика и рачунарство усвојени иновирани програми 2010. године Рачунарство и информатика усвојени иновирани програми за све типове гимназије 2011. године усвојени иновирани програми за средње стручне школе 2013. године 24. јануар, 2015

Центар за развој програма и уџбеника Иновирање програма – огледни профили Рачунарство и информатика За све огледне профиле и профиле преведене из огледа у систем урађени су програми са исходима 24. јануар, 2015

Центар за развој програма и уџбеника Иновирање програма – огледни профили 24. јануар, 2015

Центар за развој програма и уџбеника ИПА 011 „Подршка развоју људског капитала и истраживању – опште образовање и развој људског капитала“ Развој Оквира националног курикулума Kомпонента 2: Обука наставника за употребу ИКТ-а у настави у оквиру пројекта 24. јануар, 2015

Центар за развој програма и уџбеника Развој Оквира националног курикулума Исходи описују компетенције које ученик има на крају сваке године школовања Рачунарство и информатика – сви типови гимназије Рачунарство и информатика – средње стручне школе Информатика и рачунарство 24. јануар, 2015

Центар за развој програма и уџбеника Развој Оквира националног курикулума Исходи нису усмерени ка садржајима програма, већ ка активностима ученика Начини реализације постојећих програма су само могућ сценарио Наставнику се даје слобода да одабере наставне методе и средства којима би омогућило остваривање исхода 24. јануар, 2015

Центар за развој програма и уџбеника Развој Оквира националног курикулума Кроз исходе се омогућава остваривање и међупредметних компетенција дигитална компетенција рад са подацима и информацијама решавање проблема компетенција за целоживотно учење 24. јануар, 2015

Центар за развој програма и уџбеника Шта је потребно, каква нам је реформа потребна!? Промена статуса предмета Информатика и рачунарство - промена плана за други циклус основног образовања и васпитања Развој дигиталних компетенција кроз курикулиме свих наставних предмета Примена предложених исхода у оквиру пројекта ИПА2011 24. јануар, 2015

РЕПУБЛИКА СРБИЈА www.zuov.gov.rs 24. јануар, 2015