Osna simetrija Zrcaljenje s x x.

Slides:



Advertisements
Сличне презентације
Мерење силе динамометром
Advertisements

Slike.
SLIČNOST.
Kristalizacija limunske kiseline
Stalno opterećenje Bg = (30×122/2)/9 = 240 kN
Prof. dr. sc. Pavao Marović
Мерење дужина.
Primjena programiranja u nastavi matematike
КОЦКА И КВАДАР.
Uvod u funkcije Kolegij: Programski jezik C++ Ak. god. 2018/19
Точак знања!.
Kliknite ovde za unos prikaza časa u Word dokumentu!
ОРИЈЕНТАЦИЈА.
PRIMJENA SLIČNOSTI NA IGRALIŠTU
Projekt OŠ Popovac Školski grb i himna.
Kliknite ovde za unos prikaza časa u Word dokumentu!
Mehmedalija Salihović
Партнерски односи и насиље у везама младих
Krug i kružnica.
Mjerenje ploštine Tijela i tvari.
Preslikavanje ravnina
Preslikavanja ravnine
ОШ „Краљ Петар Први” Правописна вежба.
ПРАВОСЛАВНИ КАТИХИЗИС МАРКО РАДАКОВИЋ, СОМБОР, 2016.
KAKO NAUČITI STARIJE OSOBE NA RAČUNALO
Т А М А Е И М Т К Сабирање
Мала математичка игрица
PRAVOUGAONIK.
Rješavanje jednadžbi 2.
Електрична сила Кулонов закон.
ZADACI „MEĐUDJELOVANJE”
229. Premestite četiri Od 20 palidrvaca sastavljeno je 5 kvadrata. Premestite 4 palidrvca da biste dobili 7 kvadrata
Мудрост топле чоколаде
TKO ŽELI BITI U BOBOVOJ EKIPI
КВАДАР Геометријско тело Паралелне стране Темена-обележавање
Funkcije.
Nastavna jedinica: 1.3. (B) Crtanje kružnice
Što je to kružnica?.
учитељица Лала, ОШ "Анта Богићевић", Лозница
Семинарски рад Рита Адам 298/09
A evo kako je trebalo.....
Optimalna stabla wavelet paketa - primjene u kompesiji
METODA SUPROTNIH KOEFICJENATA
Tales.
Uvod u programiranje - matematika – V predavanje
Neuspjeh.
ЛИНИЈА И ОБЛАСТ ВЕЖБАЊЕ 1
Т А М А Е И М Т К Сабирање
8 4. Svjetlost zadaci Šibenik, 2015./2016..
Dejana Kurtović, dipl. prof. i knjižničarka
Eksperiment.
Dijeljenje dužine na jednake dijelove
Osnovna škola Donja Dubrava
Pitagora Projekt Učenika osmih razreda OŠ J. Dalmatinca Pag.
ГЕОМЕТРИЈСКA ТЕЛА Висока грађевинско-геодетска школа Београд /
Jelena Franić Rihter, prof.
STOŽAC.
KOЦКА.
Добар дан! Научили смо да множимо разломке.
Geografska karta Utvrđivanje gradiva.
ФРОНТАЛНА ПЕРСПЕКТИВА ГЕОМЕТРИЈСКИ ЛИКОВИ И ТЕЛА
ПЕРСПЕКТИВА Висока грађевинско-геодетска школа Београд /
Vulkani….
Моделовање решоа Јашћур Милан.
Kliknite ovde za unos prikaza časa u Word dokumentu!
ЦЕНТРАЛНА ПРОЈЕКЦИЈА геометријски ликови и тела, објекти
MAGNETNO POLJE svako kretanje elektrona izaziva nastajanje orijentiranog magnetnog polja magnetni dipol magnetna orijentiranost pojedinih molekula nema.
Koji su neki od najvećih problema koji prijete našim oceanima?
ГЕОМЕТРИЈСКA ТЕЛА Висока грађевинско-геодетска школа Београд /
ГЕОМЕТРИЈСКИ ЛИКОВИ Висока грађевинско-геодетска школа Београд /
Транскрипт презентације:

Osna simetrija Zrcaljenje s x x

1. zrcaljenje točke s x T Imamo točku T x T’ Pomoću trokuta napravite okomicu točke T preko osi S. Šestarom izmjerite duljinu od presjeka do točke T. Tu duljinu oslikajte preko ucrtane okomice. Mjesto gdje se okomica i ucrtana duljina spajaju je točka T’

2. zrcaljenje dužine B’ A’ A B Imamo dužinu AB s Napravimo okomice obje točke preko osi s Pomoću šestara izmjerimo duljinu jedne točke, pa zatim druge. Opišimo dužinu preko okomice točke A, te drugu duljinu preko okomice točke B. Opišimo A’ i B’. Preostalo je samo spojiti A’ i B’. Dobili smo dužinu A’B’.

3. zrcaljenje pravca p p’ Imamo pravac p. A x B s A’ x B’ Da bismo mogli zrcaliti pravac, moramo na njemu naznačiti bar 2 točke. Tada napravimo cijeli postupak kao da zrcalimo dužinu. Kada dođe vrijeme da spojimo točke, nećemo ih spojiti od točke do točke, već ćemo povući pravac kroz njih. Dobili smo pravac p’ !

4. zrcaljenje lika C’ C x x A’ A x D D’ x B B’ s a Imamo kvadrat ABCD stranice duljine a. s Da bismo zrcalili kvadrat moramo zrcaliti sve njegove točke. Primijenimo postupak zrcaljenja točke na svim točkama. Kada smo to napravili, samo spojimo točke tako da dobijemo kvadrat A’B’C’D’. Uspjeli smo zrcaliti kvadrat. Isti postupak možemo primijeniti na svim likovima.

5. zrcaljenje kruga s Imamo kružnicu središta S. x S x S’ x Kad smo opisali točku, ubodimo šestar u središte kruga te izmjerimo njegov polumjer. Zrcalimo točku S kao da zrcalimo običnu točku. Širina šestara je sada polumjer kruga. Ubodimo šestar u točku S’ te opišimo kružnicu. Dobili smo kružnicu S’.

To je bilo sve o osnoj simetriji! Nadam se da ste uspjeli nešto naučiti! s x x

Tijan Tomislav Radoš 8.b OŠ Stoja Pula Kraj! Tijan Tomislav Radoš 8.b OŠ Stoja Pula s x x