PEDAGOŠKA IGRA DVORAC Učiteljica Iva Zajec.

Slides:



Advertisements
Сличне презентације
Srednja škola – Centar za odgoj i obrazovanje Zagreb, Zagorska 14
Advertisements

Učenje i suradnja uz Blended Play
Odgoj za humane vrijednosti
Pripremila Darinka Smoljanec, dipl. pedagog
U ONLINE OKRUŽENJU, prikaz projekta Igrajmo se jezikom
DRIVEN Cilj EU projekta usklađivanja profesionalnih vještina instruktora (Obuka trenera za FCO – periodički trening) Zagreb, 9. prosinca Valérie.
Наставни планови за информатичко образовање у основним и средњим школама Републике Србије Даниела Минић Алексић 24. јануар, 2015.
План и програми наставе и учења
BILJKE I ŽIVOTINJE- RIJEKA NERETVA
Sounds intriguing Danilo Stojanovic.
Eksperimentalni program
Исходи, стандарди и компетенције
(NE)DISCIPLINA U NASTAVI Učiteljica: Tamara Šumrada
Прича о хлебу Вања Белецки
KPR u osnovnoj školi (2+1 čas; 18:30h, petak, Velika sala)
1. час: Одељењска заједница
Медији у савременом друштву
Projekt OŠ Popovac Školski grb i himna.
Унапређивање компетенција запослених у школи у области васпитног рада
SIGURNO VOĐENJE GRUPE NA IZLETE I TURE
Израда ИНДИВИДУАЛНОГ ОБРАЗОВНОГ ПЛАНА
ONLINE KOMUNIKACIJA. Razlikuje li se komunikacija pomoću digitalnih medija od one u stvarnom životu?
БЕЛЕШКЕ ЈЕДНЕ УЧИТЕЉИЦЕ
Jakov je Izrael Post Izbor iz Petoknjižja amdg.eu/tfmvi
ЈУ ОШ „ЂОРЂО ПАНЗАЛОВИЋ“ ОСИЊА, ДЕРВЕНТА
Упутство о друштвеној одговорности
СТРАХ ОД ОДГОВАРАЊА → Упознавање компоненти емоционалних реакција страха у испитној ситуацији у функцији редуковања страха. → Задаци: - Освестити све компоненте.
Kako poticati profesionalni razvoj učenika u osnovnoj školi
Завод за унапређивање образовања и васпитања
Дијабетес у пракси Аутори: Биљана Зекановић, сестра на превентиви
КАРИЈЕРНО ВОЂЕЊЕ У ОБЛАСТИ СТРУКОВНОГ ТУРИЗМА
SIN.
Osnove pseudo jezika operatori, funkcije
Program za cjeloživotno učenje-Leonardo da Vinci
KNJIŽNICA U ODGOJNO-OBRAZOVNOM SUSTAVU
SLOBODNO VRIJEME Tematski dan u VI. razredu MŠ Budinščina
Izbori za predsjednika razreda
CLIL metodologija – Primjena u različitim predmetima
Agencija za mobilnost i programe EU
Електротехничка школа „Раде Кончар,,
Pozitivna klima i (ne)nasilje u odeljenju
VEZE IZMEĐU SLAJDOVA 8. razred.
СТАНДАРДИ КОМПЕТЕНЦИЈА ЗА ПРОФЕСИЈУ НАСТАВНИКА И ЊИХОВОГ ПРОФЕСИОНАЛНОГ РАЗВОЈА Нови Сад, јун СИНДИКАТ.
ПРИМЈЕР ДОБРЕ ПРАКСЕ ЈУ Техничка школа “Михајло Пупин” Бијељина
Pripremila : Dijana Milanović, prof.
. Upisi u srednje škole OŠ MANUŠ.
САОБРАЋАЈНЕ СЕКЦИЈЕ У ОСНОВНОЈ ШКОЛИ
Стручно усавршавање у установи
RAVNATELJ I SIGURNOST ODGOJNO-OBRAZOVNE USTANOVE Suzana Hitrec, prof.
UPISI U SREDNJU ŠKOLU ŠKOLSKA GODINA 2014./2015.
Ministarstvo znanosti i obrazovanja – novosti i naglasci -
СТРАХ ОД ОДГОВАРАЊА → Упознавање компоненти емоционалних реакција страха у испитној ситуацији у функцији редуковања страха. → Задаци: - Освестити све компоненте.
Милија Марјановић инспектор-просвјетни савјетник за историју
EDnevnik.
Građanski odgoj i obrazovanje -izvannastavna aktivnost 1Gim i 1A razreda- IMOVINSKA KARTICA izrađivali smo imovinsku karticu.
Категорија:Обавезни предмети – Природа и друштво Разред: III
RAZVOJ ŠKOLSKOG KURIKULUMA
Međunarodna Eko-škola OŠ “August Šenoa” - Osijek
О ИЗБОРНИМ ПРОГРАМИМА У ТРЕЋОЈ БЕОГРАДСКОЈ ГИМНАЗИЈИ
ФОРМУЛА 1 – ОД НАУКЕ ДО СПОРТА Основна школа ‘’Павле Савић’’ Београд
Сиромаштво и друштвена изопштеност
Okidač /triger/ seksualno agresivnog ponašanja kod osoba sa IO
ПРОДУЖЕНИ БОРАВАК ОШ “19. април” Дервента.
Категорија: ваннаставне активности – час одељењског старешине Разред: први
PRVI RODITELJSKI SASTANAK šk.god /2020.
Povezanost digitalnih i tiskanih materijala
Сваки студент унутар групе током јавне презентације приказује следеће резултате:
ИЗБОРНИ ПРОГРАМ У ПРВОМ РАЗРЕДУ ГИМНАЗИЈЕ
АКТИВНОСТИ СТУДЕНАТА НА КАТЕДРИ ЗА ПЕДАГОГИЈУ Академска 2018/2019
Транскрипт презентације:

PEDAGOŠKA IGRA DVORAC Učiteljica Iva Zajec

CILJEVI I ISHOD AKTIVNOSTI CILJEVI AKTIVNOSTI: - razvoj empatije - međusobno prihvaćanje - razvoj prosocijalnog ponašanja - stvaranje pozitivnog ozračja - osvijestiti važnost prihaćanja svakog učenika u razrednom odjelu ISHOD AKTIVNOSTI: primjenjivati potkrepljujuće i prihvatljive oblike međusobne interakcije

KOMPETENCIJE, PREDMETNA PODRUČJA, MEĐUPREDMETNE TEME KOMPETENCIJE: -komunikacija na materinjem jeziku - socijalna i građanska - inicijativnost i poduzetnost PREDMETNA PODRUČJA: - jezično-komunikacijsko - društveno-humanističko - tjelesno i zdravstveno MEĐUPREDMETNE TEME: - osobni i socijalni razvoj - građanski odgoj i obrazovanje - zdravlje i sigurnost

OPIS AKTIVNOSTI Učenici su podijeljeni u dvije skupine. Jedni čine dvorac – grade ga držeći se za ruke, a drugi pokušavaju ući u dvorac. Učenici koji su “dvorac” dogovaraju tajni znak kao lozinku za ulazak npr: tapšanje po ramenu, glavi, dodirnuti koljeno dvorca i sl. Učenik koji pokušava ući u dvorac ne zna lozinku i isprobava kako ući. Čim pogodi, dvorac mu otvara vrata i on ulazi. Po završetku igre učenici opisuju kako se osjeća učenik koji je unutar dvorca/skupine (zadovoljno, sigurno), a kako onaj koji je izvan dvorca/skupine (samo, tužno). Učenici sami zaključuju i predlažu kako bi se trebali ponašati jedni prema drugima da bi se svi osjećali dobro i sigurno.