Profil kupaca po prodajnim objektima

Slides:



Advertisements
Сличне презентације
AKCIJE Učenici: Vanja Mihajlović Stefan Savić
Advertisements

Направити добру Power Point презeнтацију ...
Знак једнакости =.
Шта видимо на слици? Ко је на слици? Шта ради дечак? Дечак чита књигу.
АГЕНЦИЈА ЗА БОРБУ ПРОТИВ КОРУПЦИЈЕ
Показивачи у програмском језику C Дамјан Илић; Е32 Габриела Миленковић
СТРУКТУРА ЕПСКЕ ПЕСМЕ.
PREZENTACIJA PREDUZEĆA
PROJEKTOVANJE TEHNOLOGIJE ZAVARIVANJA
Велики победник тема4 тема5 1 бод 1 бод 1 бод 1 бод 1 бод 2 бода
Ispletimo našu mrežu prijateljstva
Математички квиз за први разред, ОШ ,,Краљ Александар “
MARKETING ISTRAŽIVANJE I MIS
Акузатив (четврти падеж).
Italijanski jezik 2 prof. Bojana Prodanović Đorđević 29.mart 2019
Doprinos instrumenata marketing miksa satisfakciji studenata
KATALOG sa vama su svakog dana! PZV “PIKOLINO“ ROGATICA
PROBNI BILANS.
DIGITALNI NOVČANICI Uobičajeni novčanik možemo nazvati «analogni novčanik». Digitalni novčanik teži da po funkcionalnosti liči na neki analogni novčanik.
Kako koristimo Internet!?
ОШ „Краљ Петар Први” Правописна вежба.
Др Ката Шкарић Јовановић
doc. dr Nataša Simeunović
EKONOMIKA PREDUZEĆA Nastavnik: dr. sc. Jasmin Halebić
Физика околине.
Vladimir Sabadoš dipl. inž. Zvonko Džeba dipl. inž.
PC Istorija računara.
Osnovne klasifikacije troškova u trgovinskim preduzećima
općenito i na internetu
TREZOR RUSKE FEDERACIJE
MARKETING I ETIKA.
КОНФЕРЕНЦИЈА ЗА НОВИНАРЕ
Усмено рачунање.
€ € Skoro četiri puta više novca za zapošljavanje
КОМПЈУТЕРСКА СИМУЛАЦИЈА И ВЕШТАЧКА ИНТЕЛИГЕНЦИЈА
Primjena trigonometrije izvan školskih klupa…
IZAZOVI POLITIKE RURALNOG RAZVOJA U REPUBLICI SRBIJI
EFEKTI INSTRUMENATA MONETARNO-KREDITNE POLITIKE BRZINA OPTICAJA NOVCA
Покрајински секретаријат за пољопривреду, водопривреду и шумарство
A K C I J E.
Elektronsko poslovanje- EPOS i EFTPOS
ИНФЕКТИВНА МОНОНУКЛЕОЗА
INTERNET MARKETING ZA POČETNIKE 1
Uredjenje prodajnih objekata - Spoljni i unutrašnji ambijent
Knjigovodstveno obuhvatanje stalne imovine
Osnovna škola Donja Dubrava
у библиотеци „Филип Вишњић“
GREENSTREAM TECHNOLOGY & COMMUNITY COIN
POLITIKA CENA Zorica Dubačkić Kristina Markeljić Anja Pavlović.
Дистрибуција и права коришћења програмских производа
Православни катихизис
MATERIJALNOST - ZNAČAJNOST
IDENTITET MARKE /BRENDA
Знак плус +.
НАСТАВНИ ПРЕДМЕТ НАСТАВНО ОСОБЉЕ др Раде Цвјетићанин ванр. проф.
Konačno rešenje ЈЕСЕН A1 B1 A2 B2 A3 B3 A4 B4 Kolona A Kolona B
Milica Mosurović Nataša Ševo Jelena Jovančević
Саобраћај.
Testiranje novog proizvoda
Др Ката Шкарић Јовановић
Poznavanje istorije i stavovi građana prema događajima iz prošlosti
Facebook.
ПРОЈЕКАТ- ЕТНО-ЕКО ШКОЛА “ЧАРОБНО СЕЛО”
МЕЂУНАРОДНИ ДАН ПИСМЕНОСТИ
Porezi na potrošnju - predavanja -.
GREENSTREAM TECHNOLOGY & COMMUNITY COIN
Знак једнакости =.
14. PREDAVANJE.
VT Ekonomske i trgovačke škole Dubrovnik
Транскрипт презентације:

Profil kupaca po prodajnim objektima Jovan Obućina Damjan Pilipović Lea Momčilović

Analiza kupaca kroz generacijske razlike Graditelji (1925-1945) Babyboomers (1946-1964) Generacija X (1965-1979) Generacija Y (1980-1994) Generacija Z (1995-do danas) 7% 30% 25% 28% 9% n=465

Graditelji n=33 Najčešće kupuju u: Maxi 45% i Lidl 18% Izbegavaju: Idea 20% i male radnje 17% Promocije: Lidl 27% i Maxi 24% Ne praktikuju velike kupovine! 70% Trgovinske marke: 35% ne znaju i 31% pogrešni odgovori Kupuju voće i povrće: Pijaca 50%, Maxi 27% i STR 10%

Razlog najčešće kupovine

Babyboomers n=141 Najčešće kupuju u: Maxi 46% i Shop&Go 9,6% Razlog što kupuju: Blizina 30% i asortiman 29% Izbegavaju: Aman 20% i male radnje 22% Velike kupovine: Da 46% i Ne 52% Trgovinske marke: Maxi Premia 23%, Greške 17% i Ne zna 15% Kvalitet trgovinske marke: Isti kao i renomirani proizvođači 46% i lošiji 30%

Promotivne kampanje

Generacija X n=117 Najčešće kupuju u: Maxi 46%, Shop&go 13% Razlog: Blizina 31%, Asortiman 30% Izbegava: Aman 33%, male radnje 24% Promocija: Maxi 23% , Lidl 22% Trgovinske marke: Maxi i Premia 41%, Greške 14% Kvalitet trgovinske marke: Isti 64%, Lošiji 22%

Praktikovanje velike kupovine Prosečan račun=5900

Generacija Y n=131 Najčešće kupuju: Maxi 35%, Shop&go 16% Razlog: Blizina 26%,Asortiman 24% Izbegava: Aman 20% i Male prodavnice 20% Promocija: Maxi 29% , Lidl 19% Velike kupovine: Da 60% (1-2 puta mesečno 39%) Proizvodi sa isteklim trajanjem: Aman 30%

Trgovinske marke

Generacija Z n=42 Najčešće kupuje u : Maxi 50%, Shop&go 15% Razlog: Asortiman 30% i blizina 27% Izbegavaju: Aman 30% i male radnje 18% Promocije: Maxi 32% , Lidl 18% Velike kupovine: Ne 73% Trgovinske makre: Maxi Premia 28% , Idea K plus 12,5%, Maxi Delhaize 365 12,5%.

Da li sakupljate kupone, tačkice ili poene ili koristite neku karticu od trgovaca?

Generacija Y

Generazija Z

Hvala na pažnji!