A evo kako je trebalo.....

Slides:



Advertisements
Сличне презентације
Знак једнакости =.
Advertisements

Мерење силе динамометром
Непроменљиве речи обрада
Да се мало забавимо? Аутор презентације: Мирјана Рашић Митић,
Замена места сабирака.
ГЕОГРАФСКА КАРТА.
КОЦКА И КВАДАР.
Завод за унапређивање образовања и васпитања
Рад са графичким објектима
Точак знања!.
Kliknite ovde za unos prikaza časa u Word dokumentu!
Kliknite ovde za unos prikaza časa u Word dokumentu!
ANALITIČKA METODA ZA KINEMATIČKU ANALIZU – METODA KOMPLEKSNOG BROJA
ANALITIČKA METODA ZA KINEMATIČKU ANALIZU – primer 1 ceo
Завод за унапређивање образовања и васпитања
Kliknite ovde za unos prikaza časa u Word dokumentu!
VEDSKA MATEMATIKA (Trikovi lakšeg računanja) 
Mehmedalija Salihović
Mjerenje ploštine Tijela i tvari.
Preslikavanje ravnina
учитељица Лала, ОШ"Анта Богићевић«
Вежбе у правилном писању и употреби великог слова
ЛИЧНЕ ЗАМЕНИЦЕ УПОТРЕБА ЗАМЕНИЦЕ ВИ.
Osnove pseudo jezika operatori, funkcije
229. Premestite četiri Od 20 palidrvaca sastavljeno je 5 kvadrata. Premestite 4 palidrvca da biste dobili 7 kvadrata
Kliknite ovde za unos prikaza časa u Word dokumentu!
КВАДАР Геометријско тело Паралелне стране Темена-обележавање
Funkcije.
Сабирање и одузимње преко 1000
METODE I TEHNIKE ZA ANALIZU I UNAPREĐENJE KVALITETA
PRIKAZIVANJE I ANALIZA PODATAKA
MЕТРИЧКИ ЗАДАЦИ Висока грађевинско-геодетска школа Београд /
Nastavna jedinica: 1.3. (B) Crtanje kružnice
Što je to kružnica?.
учитељица Лала, ОШ "Анта Богићевић", Лозница
Семинарски рад Рита Адам 298/09
Кинематика и кретање.
ПИСАЊЕ РЕЧЦЕ ЛИ И НЕ.
METODA SUPROTNIH KOEFICJENATA
Пишемо писаним словима по диктату
Дуж, права, полуправа Мерење дужи.
ЛИНИЈА И ОБЛАСТ ВЕЖБАЊЕ 1
Oдређујемо непознати умањилац
8 4. Svjetlost zadaci Šibenik, 2015./2016..
SALJEM TI OVU IGRU, NEMOJ MISLITI DA JE JEDNA OD TIPICNIH IGARA U LANCU KOJE SE SALJU TEK TAKO. SUPER JE ZABAVNA I NE ZNAM  STO JE TO, ALI POSTOJI MOGUCNOST.
Odrediti ekvalentan kapacitet za sistem kondenzatora dat na slici.
Prelazni režimi u kolu sa kondenzatorom
Т А Ч К А Висока грађевинско-геодетска школа Београд /
Osna simetrija Zrcaljenje s x x.
Plimsollov znak.
ГЕОМЕТРИЈСКA ТЕЛА Висока грађевинско-геодетска школа Београд /
"С в е т и С а в а" Аранђеловац Симетрала дужи. Симетрала угла
Engleski jezik I Uvodno predavanje
У општем и специјалном положају, међусобни положај правих
KOЦКА.
Знак плус +.
Добар дан! Научили смо да множимо разломке.
Kliknite ovde za unos prikaza časa u Word dokumentu!
Разломци Снежана Стефановић.
ЦЕНТРАЛНА ПРОЈЕКЦИЈА геометријски ликови и тела, објекти
КОТИРАНА ПРОЈЕКЦИЈА пут
Веће од мање од.
ГЕОМЕТРИЈСКA ТЕЛА Висока грађевинско-геодетска школа Београд /
ГЕОМЕТРИЈСКИ ЛИКОВИ Висока грађевинско-геодетска школа Београд /
MATLAB.
Informatika II-programiranje
ЛОПТА Висока грађевинско-геодетска школа Београд /
ANALITIČKA METODA ZA KINEMATIČKU ANALIZU – primer 1 ceo
Висока грађевинско-геодетска школа Београд
Знак једнакости =.
Транскрипт презентације:

A evo kako je trebalo....

1.Dati su skupovi: A={3,4,5,8,9} i B={1,2,3,6,7,8} . Odredi: Prikaži ove skupove Venovim dijagramom. 4. 9. 5. 3. 8. 1. 2. 6. 7. A B Zajednički elementi

2.Dati su skupovi: Odredi: C={3,4,5,6,7} D={0,1,2,3,4} E={4,5,6,7,8}

2a znači: 2∙a a)158-26+4=132+4=136 Jer, kao što znamo: 3. Izračunaj: a)158-26+4, b)183∙125-83∙125 , c) (2a+5b-c)∙(b-c:a), ako je a=2, b=5, c=6. a)158-26+4=132+4=136 Jer, kao što znamo: 10-5+2 i 10-(5+2) nije isto! REDOM! b)183∙125-83∙125=125∙(183-83)=125∙100=12500 Zakon DISTRIBUCIJE! 2a znači: 2∙a c)(2a+5b-c)∙(b-c:a)= (2∙2+5∙5-6)∙(5-6:2)= (4+25-6)∙(5-3)= (29-6)∙2= 23∙2=46

4.Nacrtaj pravu p(A,B) i tačke C ∊p i D∉ p tako da je A-C-B. Koliko se još pravih može povući kroz zadate tačke? Nacrtaj ih i obeleži. Koliko duži ima na slici (čiji su krajevi date tačke A,B,C,D)? Učili smo: Svake dve tačke određuju jednu pravu! p Pišemo: p(A,B). C A B A-C-B znači da je i tačka C na pravoj p, između A i B. b a c Tačka D∉p, pa ćemo je nacrtati van prave p. D Svake dve tačke određuju jednu pravu. Osim prave p, još se mogu nacrtati i prave kroz tačke A i D, C i D, B i D. Obeležimo ih sa a, c, b. Dakle, može se povući još 3 prave. Četiri tačke A, B, C i D određuju ukupno 6 duži: AC, AB, CB, AD, CD, BD.

5.Nacrtaj krugove K1(O1,2cm) i K2(O2,5cm) tako sa su im centri na rastojanju 3cm. Šta je: K1 ⋂ K2 , a šta ? Kako je krugovi će se dodirivati iznutra. Obeležimo zajedničku tačku slovom A. 3cm A

Za domaći zadatak uraditi zadatke iz druge grupe! 1.Dati su skupovi: P={1,2,4,5,7,8} i R={4,5,6,7,9} . Odredi: Prikaži ove skupove Venovim dijagramom. 2.Dati su skupovi: Odredi: 3. Izračunaj: a)152-38+12, b)74∙135+26∙135 , c) (3a+5b-2c)∙(c-b:a), ako je a=2, b=8, c=6.

Nadam se da će sledeći put biti uspšešnije! 4.Nacrtaj pravu a(M,N) i tačke P ∊a i R∉ a tako da je M-P-N. Koliko se još pravih može povući kroz zadate tačke? Nacrtaj ih i obeleži. Koliko duži ima na slici (čiji su krajevi date tačke A,B,C,D)? 5.Nacrtaj krugove K1(O1,2cm) i K2(O2,5cm) tako sa su im centri na rastojanju 3cm. Šta je: K1 ⋂ K2 , a šta ? Nadam se da će sledeći put biti uspšešnije!