Време, место и начин.

Slides:



Advertisements
Сличне презентације
Kultura javnoga govora
Advertisements

DALEKA OBALA.
Разделни (дисјунктивни) назависносложени реченици
Врсте речи Српски језик 4
Шта видимо на слици? Ко је на слици? Шта ради дечак? Дечак чита књигу.
Добар дан, драга децо! Данас ћемо учити: САБИРАЊЕ И ОДУЗИМАЊЕ
Шта се налази на свим сликама, а не видите га?
Описивање Описивање.
РОД И БРОЈ ИМЕНИЦА Знање је највеће имање! Снежана Митровић.
ТЕХНИЧКО И ИНФОРМАТИЧКО ОБРАЗОВАЊЕ ЗА 6. РАЗРЕД ОСНОВНЕ ШКОЛЕ
Реализатори: Горинка Бајић и
Завод за унапређивање квалитета образовања и васпитања
Предикат.
Биљана Тодоровић, професор разредне наставе
КВИЗ ПОКРЕНИ КВИЗ.
Programiranje - Naredbe za kontrolu toka programa – 4. dio
Аа Сс Тт Дд Зз Оо Жж Нн Јј Ее Учимо слова Вв Џџ Уу Гг Шш Ћћ Цц Хх Њњ
Metode V ( anketa, diskurs analiza, kombinacija različitih metoda )
Односне реченице.
СУБЈЕКАТ ПРЕДИКАТ Свјетлана Поповић.
Акузатив (четврти падеж).
Italijanski jezik 2 prof. Bojana Prodanović Đorđević 29.mart 2019
Целобројно и реално дељење
Priča o Tomu Watsonu.
Priča o Tomu Watsonu.
РОД ИМЕНИЦА - обрада Данијела Бујагић.
MAŠKARE SU, MAŠKARE SU I VESELI DANI
ОШ „Краљ Петар Први” Правописна вежба.
учитељица Лала, ОШ"Анта Богићевић«
ПИСАЊЕ РЕЧЦЕ НЕ УЗ ГЛАГОЛЕ, ПРИДЕВЕ И ИМЕНИЦЕ
Аа Сс Тт Дд Зз Оо Жж Нн Јј Ее Учимо слова Вв Џџ Уу Гг Шш Ћћ Цц Хх Њњ
Вежбе у правилном писању и употреби великог слова
„ШТО ГОД ТКАШ, ВЕЗУЈ КОНЦЕ ЗА НЕБО“
Текст задатка, Помоћне радње, Поступак израде задатка и књижења
Шта се налази на свим сликама, а не видите га?
Д Е Л О В И Д А Н А.
Наставни предмет: Српски језик Шта смо научили из граматике-вежбање
Ovako smo počeli a i 6.b, zajedno za Europu, surađujemo dok radimo svatko na svom projektu, a na kraju ćemo biti ponosni i na svoj i na drugi.
OШ “Краљ Петар I” ВеСеЛа МаТеМаТиКа Наташа Гавриловић.
КВИЗ ЗНАЊА БИЉКЕ И ЖИВОТИЊЕ.
учитељица Лала, ОШ ''Анта Богићевић'', Лозница
ГЛАГОЛСКА ЛИЦА И ГЛАГОЛСКА ВРЕМЕНА
ПРЕТХОДНИК И СЛЕДБЕНИК учитељица Мира Стевковић
Вртић Лабуд Моја породица слави Васкрс
ПИСАЊЕ РЕЧЦЕ ЛИ И НЕ.
РЕЧИ КОЈЕ ОЗНАЧАВАЈУ РАДЊУ- ГЛАГОЛИ
Аа Сс Тт Дд Зз Оо Жж Нн Јј Ее Учимо слова Вв Џџ Уу Гг Шш Ћћ Цц Хх Њњ
TRI PRAŠČIĆA.
Учење путем решавања проблема
Т А М А Е И М Т К Сабирање
JEZIK VJEŽBANJE-2.
ТРАНСФОРМАЦИЈА И РОТАЦИЈА
INTERNET 5. razred.
Brojevi, zamjenice, glagoli
Osnovne informacije o projektu
OSNOVNE LOGIČKE FUNKCIJE
ВЕСЕЛА МАТЕМАТИКА Наташа Гавриловић.
Православни катихизис
Ribarstvo mora i kopnenih voda
Pogodbene (kondicionalne) rečenice
Primena matričnog računa
К Р О В О В И Висока грађевинско-геодетска школа Београд /
Саобраћај.
MATEMATIKA mr.sc.Lidija Pecko, savjetnica
DIJETE I PROSTOR U NASTAVI PRIRODE I DRUŠTVA
MATLAB.
Аа Сс Тт Дд Зз Оо Жж Нн Јј Ее Учимо слова Вв Џџ Уу Гг Шш Ћћ Цц Хх Њњ
Именице. именице Именице Именице су речи које означавају имена бића, предмета и појава.
ВИСОКА ПОСЛОВНА ШКОЛА СТРУКОВНИХ СТУДИЈА ВАЉЕВО
Аа Сс Тт Дд Зз Оо Жж Нн Јј Ее Учимо слова Вв Џџ Уу Гг Шш Ћћ Цц Хх Њњ
Транскрипт презентације:

Време, место и начин

У реченици: Ветар немилосрдно љуља гране у дворишту, реч немилосрдно означава: време место начин

нови задатак

врати се на задатак

Која реч у реченици: У дворишту, деда спретно мајсторише, означава место? у дворишту спретно

нови задатак

врати се на задатак

Реч данас у реченици: Данас је Мима лепо певала, означава начин вршења радње време вршења радње место вршења радње

нови задатак

врати се на задатак

Прошири реченицу глаголским додатком за начин:Јелена_____ прескаче вијачу. данас у дворишту спретно

нови задатак

врати се на задатак

Време вршења радње одређујемо постављањем питања: Када? Како? Где?

нови задатак

врати се на задатак

Место вршења радње одређујемо постављањем питања: Како? Где? Када?

нови задатак

врати се на задатак

Начин вршења радње одређујемо постављањем питања: Како? Где? Када?

нови задатак

врати се на задатак

Допуни реченицу глаголским додатком за време:Митар_____ вози ролере. данас весело улицом

нови задатак

врати се на задатак

Која реч у реченици:Киша досадно удара,по крову сваки дан, означава место?

нови задатак

врати се на задатак

У реченици:Сваког јутра,у моје двориште,весело утрчи пас Шаров,речи сваког јутра означавају место вршења радње време вршења радње начин вршења радње

нови задатак

врати се на задатак

крај почетак