Холокауст Геноцид над јеврејима

Slides:



Advertisements
Сличне презентације
ВИОЛИНА Мирослав Демак.
Advertisements

OШ “Краљ Петар I” СРПСКИ ЈЕЗИК Наташа Гавриловић.
КРЕТАЊЕ ПРОИЗВОДИ ЗВУК
Конвенција о правима детета – како је све текло
Наше наслеђе.
Србија у Првом светском рату
O ХРИШЋАНСКИМ ДУЖНОСТИМА
Hebrejska Tora — osnovica Biblije Izborni predmet uz Biblija SZ ECTS 3
БРАК, ПОРОДИЦА, ДЈЕЦА Основе Православне културе ЧАС 2
Живот и прикљученија Љубезни Харалампије
RELIGIJE_SVETA.PPS ČOVEK SP, Jun 2011 UPALITE ZVUČNIKE
РЕЛИГИЈА И УМЕТНОСТ СТАРЕ ГРЧКЕ
Kralj David i Bat Šeba 1 Sam 11s Ps 51
Test tri sita.
SIGURNIJI INTERNET ZA DJECU I MLADE
ОРИЈЕНТАЦИЈА.
Односне реченице.
Српски средњовековни манастири
Православна вјеронаука
Математички квиз за први разред, ОШ ,,Краљ Александар “
Ања Вучковић Александра Милутиновић VIII1
OШ “Никола Тесла” Нови Сад.
DRŽAVA SHS I KRALJEVSTVO SHS
Kako koristimo Internet!?
Ђура Јакшић –
КАКО ОТКРИВАМО ПРОШЛОСТ
СТРАХ ОД ОДГОВАРАЊА → Упознавање компоненти емоционалних реакција страха у испитној ситуацији у функцији редуковања страха. → Задаци: - Освестити све компоненте.
ПРАВОСЛАВНИ КАТИХИЗИС МАРКО РАДАКОВИЋ, СОМБОР, 2016.
PRADOBA-STARO DOBA-SREDNJE DOBA-NOVO DOBA
„ШТО ГОД ТКАШ, ВЕЗУЈ КОНЦЕ ЗА НЕБО“
Ponavljanje.
ПРЕПРЕКА НА ПУТУ -Поучна прича-
ЧОВЕК КАО ЛИЧНОСТ И ДРУШТВЕНЕ МРЕЖЕ
ЋИРИЛИЦА НАШЕ КУЛТУРЕ или РАЂАЊЕ ИДЕЈЕ
Припремио вјероучитељ Драган Ђурић
Д Е Л О В И Д А Н А.
Poimenični popis ubijenih, stradalih i nestalih iz opštine MALIŠEVO 1
Ovako smo počeli a i 6.b, zajedno za Europu, surađujemo dok radimo svatko na svom projektu, a na kraju ćemo biti ponosni i na svoj i na drugi.
KRŠĆANSKA VJERA KAO ODGOVOR SMISLA
KONJIĆI... ljepota, snaga, poetičnost, neodoljivost, strast, brzina, neukroćenost, temeperament, vatrenost... sve ove osobine mogu se pripisati.
ПРАВОСЛАВНА ВЈЕРОНАУКА
Сергеј Иванов и Никола Кондић Радили су:.
Женски ликови у роману На Дрини ћуприја
НЕ МОГУ ДА ЗАМИСЛИМ ЖИВОТ БЕЗ...
А за труд, награда ће бити петица!
Библијска историја Новог Завета
Poimenični popis ubijenih, stradalih i nestalih iz opštine DEČANI – rezultati na dan
СТРАХ ОД ОДГОВАРАЊА → Упознавање компоненти емоционалних реакција страха у испитној ситуацији у функцији редуковања страха. → Задаци: - Освестити све компоненте.
Решавањем асоцијације открићете о чему ће бити речи на овом часу!
Загонетке и пословице Народне умотворине.
Norveški diplomata Charung Gollar zamoljen je da na sednici UN-a
Upalite zvučnike. SP, JAN god.
K A D A R E L I G I J A P O S T A N E N E Š T O D R U G O :
Imamo niz sličnih radova:
OSNOVNA ŠKOLA MATE LOVRAKA
ZABAVA, OTKRIVANJE ZAVERA, OBRAZOVANJE :
Никола ходоба, ii4 Глишић, око године.
STVORIMO BOLJI INTERNET ZAJEDNO!
1.6. Logičke varijable i funkcije
Самсон Цернов: Пет година ратовања. Срби од до 1916.
KROZ ISTORIJU DO DANAS, SRBI ZABORAVLJAJU SVOJE JUNAKE I MUČENIKE..
Poznavanje istorije i stavovi građana prema događajima iz prošlosti
МЕЂУНАРОДНИ ДАН ПИСМЕНОСТИ
Ž I V I M O U MATRIKSU - UPALITE ZVUČNIKE -.
OGRADA.
OVO JE MOJ LJUBLJENI SIN OVO JE MOJ LJUBLJENI SIN
Upalite zvučnike Johan Volfgang fon Gete:
JAJINCI ljudi ! UPALITE ZVUČNIKE Mesto streljanja
Транскрипт презентације:

Холокауст Геноцид над јеврејима Никола Недељковић VIII2 ОШ „Краљ Петар I“ Ниш

Холокауст је име за велико зло које су људи чинили другим људима без неког оправданог разлога, без гриже савести и без кајања. Покренули су га они који су мрзели различитости и који су сматрали да имају право да суде ко ће да живи, а ко не.

У холокаусту је за време Другог светског рата страдао један велики народ који има своју историју, своје обичаје, своју веру-јеврејски народ. Били су то сасвим обични људи који су живели своје обичне животе, радили, дружили се, имали децу, ишли у школе, венчавали се...све као и други људи. Доживели су своју злу судбину само зато што су другачији, зато што су Јевреји.

Око 6 милиона недужних људи, жене и деце је крвнички страдало за само неколико година. Прво су их регистровали, па ограничили слободу кретања, обележили жутим тракама, забранили јавни превоз и тако мало по мало довели до пакла из кога нема изласка. Аушвиц, Матхаузен, Треблинка, Јасеновац, Сајмиште... места где су немилосрдно, крвнички и хладнокрвно уништавани животи.

Убице нису штеделе никог, па ни децу Убице нису штеделе никог, па ни децу. Деца су беспотребне жртве холокауста у Другом светском рату. Шта су они са својим малим животима скривили? И они који су тек проходали или проговорили, и они мојих година који су тек почели да упознају живот, нису заслужили глад, болест, промрзлине и на крају смрт у гасној комори. Уместо да се смеју, радују, играју и безбрижно расту, деца су доживљавала страхоте које ми данас не можемо ни да замислимо.

Волео бих, као и многи данас, да је холокауст само језива прича неког доброг писца, да Ана Франк у свом дневнику пише о срећи, о љубави, о безбрижном животу, а не о рату и логору. Волео бих и да више нико никада не доживи такво страдање као јеврејски народ. Све жртве холокауста заслужују посебно место у нашим срцима, у уџбеницима и на небу међу најсјајнијим звездама.