ЛАВ И МИШ ЕЗОП.

Slides:



Advertisements
Сличне презентације
Kultura javnoga govora
Advertisements

Jona i velika riba.
Добар дан, драга децо! Данас ћемо учити: САБИРАЊЕ И ОДУЗИМАЊЕ
ВИОЛИНА Мирослав Демак.
OШ “Краљ Петар I” СРПСКИ ЈЕЗИК Наташа Гавриловић.
Бајка о рибару и рибици А. С. Пушкин
„Два јарца” Доситеј Обрадовић
SISTEMI PODRŠKE.
Хришћанске врлине вјера, нада и љубав
Kako (pre)živeti na društvenoj mreži
СТРУКТУРА ЕПСКЕ ПЕСМЕ.
BAJKA O JEDNOM MIŠU.
Živjeti svaki dan.
(NE)DISCIPLINA U NASTAVI Učiteljica: Tamara Šumrada
Test tri sita.
Ispletimo našu mrežu prijateljstva
KRŠTENJE GOSPODINOVO GODINA A
СУБЈЕКАТ ПРЕДИКАТ Свјетлана Поповић.
Свет око нас Дани у недељи Први разред.
Партнерски односи и насиље у везама младих
учитељица Лала, ОШ "Анта Богићевић", Лозница
ОБРАЋАЊЕ САВЛА У ХРИШЋАНСТВО
Jakov je Izrael Post Izbor iz Petoknjižja amdg.eu/tfmvi
ОШ „Краљ Петар Први” Правописна вежба.
О ПОСТУПЦИМА ОСАМОСТАЉИВАЊА У АНДРИЋЕВИМ ЗНАКОВИМА ПОРЕД ПУТА
ZALJUBLJEN DO UŠIJU Dorotea Jelić,5.A.
СТРАХ ОД ОДГОВАРАЊА → Упознавање компоненти емоционалних реакција страха у испитној ситуацији у функцији редуковања страха. → Задаци: - Освестити све компоненте.
ПРАВОСЛАВНИ КАТИХИЗИС МАРКО РАДАКОВИЋ, СОМБОР, 2016.
Библија за дјецу представља Старјешина храма посјећује Исуса.
ПИСАЊЕ РЕЧЦЕ НЕ УЗ ГЛАГОЛЕ, ПРИДЕВЕ И ИМЕНИЦЕ
Vježbe 3: Izgradnja tima
„ШТО ГОД ТКАШ, ВЕЗУЈ КОНЦЕ ЗА НЕБО“
ЛИЧНЕ ЗАМЕНИЦЕ УПОТРЕБА ЗАМЕНИЦЕ ВИ.
MOJA OMILJENA FILOZOFIJA.
NEŽELJENI KONTAKT.
Рођење Христово Родослов (Мт 1, 1-16)
Припремио вјероучитељ Драган Ђурић
Наставни предмет: Српски језик Шта смо научили из граматике-вежбање
općenito i na internetu
Funkcije.
КВИЗ ЗНАЊА БИЉКЕ И ЖИВОТИЊЕ.
KONJIĆI... ljepota, snaga, poetičnost, neodoljivost, strast, brzina, neukroćenost, temeperament, vatrenost... sve ove osobine mogu se pripisati.
Мала школа етнологије Народна традиција.
Људски рад је посебно и веома важно обележје људи.
VEZE IZMEĐU SLAJDOVA 8. razred.
Женски ликови у роману На Дрини ћуприја
СЛИКАРКА ЗИМА ДЕСАНКА МАКСИМОВИЋ.
ПИСАЊЕ РЕЧЦЕ ЛИ И НЕ.
вјероучитељ Драган Ђурић
„БАКА И ТОРТА“ -поучна прича.
Аутор: Јелена Милошевић,учитељица ОШ “Живан Маричић” Жича
ДА ЛИ СТЕ ПОХЛЕПНИ? -поучна прича Припремио: вјероучитељ Драган Ђурић.
SALJEM TI OVU IGRU, NEMOJ MISLITI DA JE JEDNA OD TIPICNIH IGARA U LANCU KOJE SE SALJU TEK TAKO. SUPER JE ZABAVNA I NE ZNAM  STO JE TO, ALI POSTOJI MOGUCNOST.
“ja ne mogu ovo riješiti ...” “Ja ću ispraviti tvoje staze”
Molitva na prste.
СТРАХ ОД ОДГОВАРАЊА → Упознавање компоненти емоционалних реакција страха у испитној ситуацији у функцији редуковања страха. → Задаци: - Освестити све компоненте.
25. listopada XXX. nedjelja Glazba: Iz Židovske sinagoga
Загонетке и пословице Народне умотворине.
100.dan škole u 3. i 4. r. PŠ Lupinjak
DIVLJE ŽIVOTINJE.
НАРОДНЕ УМОТВОРИНЕ Аутор ГОРИНКА БАЈИЋ Професор разредне наставе.
ВРСТЕ ТЛА И ЊИХОВА СВОЈСТВА
PRIJATELJSTVO.
MAČKE Marino Antolović 6.d.
МАЛИ КВИЗ Бошкова презентација.
ПОГЛЕД У ПРОШЛОСТ ИДЕМО У МУЗЕЈ.
Саобраћај.
10 – црвена 9 - сива 8 - браон 7 - плава 6 - црвена 4 - зелена
OGRADA.
Транскрипт презентације:

ЛАВ И МИШ ЕЗОП

Напишите све што знате о: Лаву Лав је животиња из породице мачака. Живи у Африци. Увек је у чопорима. Можемо га видети у ЗОО врту. Лав има гриву. Мишу Миш је мала животиња која се храни зрневљем, али и бубицама. Веома је плашљив. Сиве је боје. Мачкама је омиљена храна.

ПРЕДВИЂАМО

Док је лав спавао, претрчи преко њега миш Док је лав спавао, претрчи преко њега миш. Лав се пробуди, ухвати миша и хтеде да га поједе.

О коме говори ова прича? (Прича говори о лаву и мишу.) Шта се десило? (Лав је спавао, а миш је претрчао преко њега. Лав је хтео да га поједе.) Да ли је лав појео миша? (Мислим да није одмах) Шта мислите да је било даље? (Можда га је појео?...)

Миш зацвиле и рече лаву: Молим те, поштеди ме, а ја ћу ти се кад-тад одужити. Лав се насмеја и пусти миша. И заиста после неког времена лав се нађе у невољи. Ловци, који су га дуго прогањали, ухвате га у велику мрежу.

Шта се десило? (Миш је молио лава да га пусти.) Зашто је лав пустио миша? (Лав се сажалио на миша.) Зашто се насмејао? (Није веровао да му миш може помоћи.) Шта се десило лаву? (Лава су ухватили ловци у мрежу.) Шта мислите да је било даље? ( Можда су одвели лава у ЗОО врт?...)

Зачује миш лава који је беспомоћно рикао, дође и прегризе мрежу Зачује миш лава који је беспомоћно рикао, дође и прегризе мрежу. Лав се поново нађе на слободи, а миш му рече: - Ти си ми се онда смејао и ниси веровао да и слаби могу да помогну јакима.

Шта се сада десило? (Миш је ослободио лава.) Како је миш помогао лаву? (Зубима је прегризао мрежу.) Зашто му је помогао? (Хтео је да покаже лаву да није био у праву што се смејао, и да заиста може да му помогне.) Како се осећао лав? (Лав је био постиђен.Можда је сада више поштовао слабије од себе?...)

Ко је био у праву? ( Миш је био у праву да може да помогне лаву.) Чији вам се поступци нису допали? ( Лав није лепо поступио кад се смејао слабијем од себе.) (Ловци нису требали да лове угрожену животињу.) Зашто тако мислите? (.................................................)

ПОУКА ОВЕ БАСНЕ ЈЕ: И слаби могу помоћи јакима. У срећу се узда луд, а паметан у свој труд. Ум царује снага кладе ваља. Боље је умети него имати. ШТА ВИ МИСЛИТЕ?

ликови имају људске особине. су животиње главни ликови. Ова прича је БАСНА јер: свака басна има поуку. је кратка.

Којим се редом све дешавало? Миш спасава лава. Ловци хватају лава. Миш моли лава да га пусти јер ће му и он некада помоћи. Лав хвата миша и хоће да га поједе. Миш је претрчао преко успаваног лава.

МИШ ЛАВ ВРЛИНЕ ИЛИ МАНЕ? БЕСПОМОЋАН ПАМЕТАН СКРОМАН ЈАК СТРПЉИВ ОХОЛ ДОБАР ДРУЖЕЉУБИВ СЛАБ ЛАВ БЕСПОМОЋАН ЈАК ОХОЛ УОБРАЖЕН НАСИЛНИК САМОУВЕРЕН

ДА ЛИ ИСТО ЗНАЧИ ? НИЈЕ НЕГО - ЈАК СНАЖАН СМЕО ХРАБАР БЕО ЦРН ВЕЛИК - ЈАК СМЕО БЕО ВЕЛИК ХИТАР ПЛАШЉИВ СНАЖАН ХРАБАР ЦРН МАЛИ БРЗ СТРАШЉИВ

Професор раз. наставе Драгана Голубовић ОШ “ Митрополит Михаило” Сокобања draganagolubovic41@gmail.com