Отпремање презентације траје. Молимо да сачекате

Отпремање презентације траје. Молимо да сачекате

Erasmus + project Serbia 2017.

Сличне презентације


Презентација на тему: "Erasmus + project Serbia 2017."— Транскрипт презентације:

1 Erasmus + project Serbia 2017.
OŠ “Nada Popović“, Kruševac Tema: „Internacionalizacija škole kroz primenu inovativnih metoda i veću upotrebu IKT u nastavi“

2 Kako smo došli na ideju ? *Posetili smo : - prezentaciju u Gimnaziji, - radionicu u Leskovcu, - konsultacije u Beogradu. *Usvojen Evropski razvojni plan škole - ERP *Tim je izabran transparentno, prema interesovanju i sposobnostima učesnika. * Pronadjen partner preko eTwinninga * Period rada na projektu (uz pomoć B. Varinca, čija mobilnost nije odobrena za finansiranje) od *Projekat odobren (u konkurenciji od 75 poslatih, odobrenio je 31)

3 Erasmus + project team, Serbia 2017.
OŠ “Nada Popović“, Kruševac Članovi tima : 1. Jelena Ivanović, Nenad Lazić legalni predstavnik 2. Nataša Todosijević, koordinator 3. Slađana Đokić, koordinator 4. Jelena Marković, Danijela Andrejić- r.n. 5. Bojan Nikolić, prof. istorije 6. Daniela Stošić, prof. engleskog jezika 7. Marija Gajić, prof. engleskog jezika 8. Dragan Egerić, prof.tehničkog i informatike.

4 Erasmus + project Serbia 2017
Erasmus + project Serbia OŠ“ Nada Popović“, Kruševac Strukturni kurs: Egerić Dragan Posmatranje nastave – jobshadowing : Ime učesnika Metoda koju posmatra 1. Nenad Lazić Menadžment i organizacija škole 2. Nataša Todosijević Heiny metod – konstruktivistička metoda u matematici 3. Danijela Andrejić Sfumato metod u čitanju 4. Marija Gajić Jolly phonics, CLIL metod 5. Daniela Stošić 6. Bojan Nikolić Terenska nastava (field teaching) 7. Sladjana Đokić Organizacija nastave muzike ,hora

5 Erasmus + project Serbia 2017.
OŠ“ Nada Popović“, Kruševac *Vrednost projekta € *Ključna aktivnost –Mobilnost nastavnika *Tip aktivnosti – posmatranje, jobshadowing : 7 - strukturni kurs : 1 *Period trajanja projekta: *Period trajanja mobilnost: 2.10 – *Status mobilnosti: jobshadowing, 7 – sprovedena *Strukturni kurs: D.Egerić ide u Bolonju, Italija, u periodu od – * Diseminacija : u toku

6 Priprema za put i saradnju sa kolegama iz Češke
Priprema za put i saradnju sa kolegama iz Češke * Pet članica tima prošlo je odgovarajući nivo engleskog jezika (A1, C2) *Održavana je konstantna komunikacija sa koordinatorom tima iz škole iz Češke, * Organizovani su: smeštaj, prevoz, osiguranje, rad Timova za praćenje i podršku * Obezbeđeni pokloni za domaćine, đaci poslali svoje pozdrave na češkom jeziku

7 Put preko Mađarske do Praga, trajao je 13 sati

8 Prag – D I V A N *Zbog čekanja na granici - kasnili, ali ipak posetili sve što smo želeli ...

9 Smeštaj u Ostravi i prvi dan u školi *
Lepo su nas dočekali, dali nam prostoriju gde ćemo biti tih dana. Upoznali se, razgledali školu Slušali Jolly pfonic i Sfumato na dva časa Ručali u obližnjem restoranu Uveče se sastali u restoranu

10

11 Smeštaj u Ostravi i prvi dan u školi *
Lepo su nas dočekali, dali nam prostoriju gde ćemo biti tih dana. Upoznali se, razgledali školu Slušali Jolly pfonic i Sfumato na dva časa Ručali u obližnjem restoranu Uveče se sastali u restoranu

12

13

14

15

16 Informatički kabinet:
- Programiranje se izučava kroz sekcije

17 - Od 6-9 raz.slepo kucanje

18

19 Softverski se prati aktivnost i postignuće

20 Hejny metod ili "Heavenly Method„
To je potpuno drugačiji netradicionalni pristup, metod u podučavanju matematike kojom uče učenici u više od 750 od 4100 osnovnih škola u Češkoj. *Njome se razvija logično i kritičko razmišljanje *Atmosfera u učionici podstiče timski rad *To povećava uspeh na takmičenjima i upis u škole To je nova metoda usmerena na izgradnju mreže mentalnih matematičkih dijagrama, kojim svaki učenik može rešiti odgovarajuće probleme i raspravljati o svojim rešenjima s svojim vršnjacima.

21 Hejny metod Ova „nežna“ metoda temelji se na poštovanju 12 ključnih načela koja čine sveobuhvatan koncept, tako da dete otkriva matematiku, samo i rado. Temelji se na 40 godina eksperimentisanja i praktično koristi istorijsko znanje koje se razvilo od drevnog Egipta sve do davnih vremena u istoriji matematike. *To su : 1. Izgradi šematsko znanje -sistem 2. Rad u poznatom okruženju –učionica 3. Nema jedinih matematičkih rešenja- sva tačna su dobra 4. Podrška ličnom stavu deteta-Deca znaju, poštuju druge, odlučuju 5. Svako prati svoj tempo razvoja - unutrašnja motivacija 6. Znanje gradimo na sopstvenom iskustvu 7. Podizanje samopouzdanja, sopstvenim uspehom 8. Sopstveni zaključak je mnogo jači od tuđeg 9. Nastavnik samo vodi i usmerava raspravu i moderira 10. Greške kao sredstvo učenja- sami nađu, prouče i objasne. 11.Radi se diferencirano, svako na svom nivou- nema dosade 12.Znanje je rezultat rasprave i rada grupe, para, samostalni, ali učenik može reći kako je došao do rezultata i objasniti drugima.

22 Hejny metod Nastava je veoma dinamična, a samo neke od korišćenih aktivnosti kod učenja brojeva su: koračanje, autobus, pogađanje brojeva, ređanja kocki po boji, broju i položaju dopunjavanje slikovnih zadataka ( domine )...

23 SFUMATO metod u početnom čitanju
Autor ovе mеtodе je dr Marija Navratilova, pеdagog sa višе od 30 godina iskustva u nastavi. Izvorno zanimanjе Marijе Navratilovе jе opеrski pеvač i profеsor muzikе. Spеcijalizovala jе oblast korеktivnog čitanja i radila jе sa dеcom koja imaju potеškoća u savladavanju čitanja. *Mеtoda koja sе koristi u nastavi počеtnog čitanja u 1.i 2. razrеdu. Zasniva sе na pravilnom izgovoru glasova kroz koordinaciju vizuеlnog, glasovnog i slušnog aparata, što jе dugotrajan procеs. *Krajnji cilj je čitanje sa razumevanjem Faze u učenju : 1.Formiranjе pravilnog izgovora glasova; 2.Povеzivanjе glasova u slogovе; 3.Sintеza glasova u rеči od tri slova; 4.Sintеza glasova u rеči od čеtiri slova; 5.Vеžbе čitanja uz pravilnu intonaciju rеči.

24 SFUMATO metod -Tеkstovi sе dramatizuju kako bi ih učеnici iskustvеno doživеli i еmocionalno obojili. -Mеtoda sе radi po cеlinama, sporija jе i do 20 puta od prosеčnih mеtoda počеtnog čitanja. *Bitna jе motivacija nastavnika , jеr sе bazira na laganom iskustvеnom učеnju u cilju postizanja veštine čitanja sa razumevanjem i boljеg pamćеnja. *Korak po korak, ponavljajući naučеno uz korišćеnjе slika, bojеnjе, dramatizaciju, krеativni podsticaj, iskustvеno učеnjе čitanja kojе razvija maštu.

25 SFUMATO metod Mogućnost primеnе mеtodе u našеm obrazovnom sistеmu
ГЛАВНИ ДЕО ЧАСА ОБНАВЉАЊЕ НАУЧЕНИХ СЛОВА (ГЛАСОВА) АКТИВНОСТ1 ГЛАСОВИ АКТИВНОСТ2 СЛОГОВИ АКТИВНОСТ3 СЛОВАРИЦА АКТИВНОСТ4 ПРИПРЕМЉЕН МАТЕРИЈАЛ ОДЕЉЕНСКО ЧИТАЊЕ ПОЈЕДИНАЧНО ЧИТАЊЕ АКТИВНОСТ5 ДОМАЋИ ЗАДАТАК АКТИВНОСТ6 БОЈЕЊЕ И ИЗДВАЈАЊЕ ГЛАСОВА (СЛОВА) SFUMATO metod Mogućnost primеnе mеtodе u našеm obrazovnom sistеmu 1. Priprеmna prеdškolska grupa; 2. Školska nastava: 3..Dopunska nastava; 4. Uvodni dеo časa; 5. Korеktivni rad sa dеcom koja sporo usvajaju čitanjе.

26 Jolly Phonics metoda Jolly Phonics je multisenzorna metoda učenja čitanja i pisanja engleskog jezika. Uključuje čula vida, sluha i dodira. Svaki od 42 glasa se uči kroz priču, pesmu i pokret, a sve ovo pomaže deci da lakše zapamte glasove.

27 CLIL metoda CLIL nastavni pristup (Content and Language Integrated Learning) predstavlja podučavanje jednog ili više nastavnih predmeta na stranom jeziku, gde strani jezik ima posredničku ulogu u prenošenju sadržaja tih predmeta, ali istovremeno i sadržaja tog stranog jezika. Ciljevi: -razvoj interkulturalnih komunikativnih veština - priprema za internacionalizaciju - poboljšanje motivacije kroz različite metode i oblike nastavnih vežbi uz primenu novih tehnologija - usvajanje terminologije određenog predmeta poboljšanje sveopšte jezičke kompetencije ciljnog jezika (Prisustvovali smo časovima matematike i geografije.)

28 Field (trip) teaching – Terenska nastava (istorija)
*Terenska putovanja opisuju mogućnosti za inkorporiranje spoljašnjih iskustava u određeni predmet. *Ovo može biti u vidu izleta na odgovarajuće lokacije, ili može biti više projektno zasnovano polje raditi sa učenicima koji redovno posećuju ili rade na jednoj lokaciji kao deo aktivnosti projekta. Na primer: Istoriju nekog mesta učimo baš tamo gde je izvor informacija , na samoj lokaciji, često uz pomoć stručnog lica sa lokaliteta.

29 Organizacija nastave Muzičke kulture i hora
Nastavnica muzicke kulture posmatrala je nacin organizacije časa muzičke kulture i hora *Novine koje mogu da se primene Igre (slagalica) na početku časa vežbe disanja - vezbe upevavanja sa svetlim i otvorenim vokalima kroz melodijske fraze melodijska pesma praćena pokretima tela *** Nastavnica je koordinator projekta na eTwinningu. ***Mogući novi projekat KA2 u saradnji sa Muzičkom školom

30 Drugi dan i promena plana obilaska
Drugi dan i promena plana obilaska *Slušali metode: Sfumato, Heiny, CLIL ; radili na projektima sa Alenom, našom koordinatorkom, ručali u kantini, a uveče “Labudovo jezero „- NEZABORAVNO

31 Treći dan – časovi, konsultacije i na kraju druženje

32 Četvrti dan – časovi, konsultacije, razgovor sa direktorom, pokloni, utisci i opera

33 Peti dan i sertifikati - Aušvic

34 Šesti dan - Krakov – D I V A N, Welicka - impresivna !

35 Utisci : Mnogo smo videli, naučili, stekli nove prijatelje, divno se proveli i stasali u pravi TIM !!!

36 Vratili se umorni , ali zadovoljni, zajedno sa poklonima i nezaboravnim uspomenama, koje delimo sa kolegama !!!

37 Hvala na pažnji ! Erazmus + tim OŠ“Nada Popović“,Kruševac


Скинути ppt "Erasmus + project Serbia 2017."

Сличне презентације


Реклама од Google