Да се мало забавимо? Аутор презентације: Мирјана Рашић Митић,

Slides:



Advertisements
Сличне презентације
ERATOSTEN.
Advertisements

ARITMETIČKO LOGIČKA JEDINICA
Знак једнакости =.
Мерење силе динамометром
Непроменљиве речи обрада
Добар дан, драга децо! Данас ћемо учити: САБИРАЊЕ И ОДУЗИМАЊЕ
Скајп (SKYPE) 6 инсталација
Замена места сабирака.
СЦЕНАРИО ЗА ЧАСА Наставна јединица: Сабирање и одузимање до 20.
МНОЖЕЊЕ И ДЕЛЕЊЕ.
Јелена Бошковић, проф. Рачунарства и информатике
Увод у организацију и архитектуру рачунара 1
Odaberi: kviz malo zabave Odaberi: kviz malo zabave
Živjeti svaki dan.
Kliknite ovde za unos prikaza časa u Word dokumentu!
Основна својства дељивости природних бројева
Kliknite ovde za unos prikaza časa u Word dokumentu!
PRIMJENA SLIČNOSTI NA IGRALIŠTU
Projekt OŠ Popovac Školski grb i himna.
Kliknite ovde za unos prikaza časa u Word dokumentu!
Nastavna jedinica: 1.5. Elektronički logički sklopovi i registri
VEDSKA MATEMATIKA (Trikovi lakšeg računanja) 
Mehmedalija Salihović
Целобројно и реално дељење
учитељица Лала, ОШ "Анта Богићевић", Лозница
Predstavljanje podataka u računaru
POLINOMI :-) III℠, X Силвија Мијатовић.
ОШ „Краљ Петар Први” Правописна вежба.
Сабирање разломака Обрада.
ЗДРАВО ПЕТАЦИ! Хајде да научимо нешто ново данас!
Rješavanje jednadžbi 2.
Nastavna jedinica: 1.5. Elektronički logički sklopovi i registry
Osnove pseudo jezika operatori, funkcije
229. Premestite četiri Od 20 palidrvaca sastavljeno je 5 kvadrata. Premestite 4 palidrvca da biste dobili 7 kvadrata
Пројекат Тепих Сјерпински у ОШ “Ђорђе Крстић”
ЋИРИЛИЦА НАШЕ КУЛТУРЕ или РАЂАЊЕ ИДЕЈЕ
Проблемска ситуација Експериментисање Истраживачки рад ??? Досетљивост Маштовитост Оригиналност Комбинаторне способности Решавање проблема на више начина.
Marko Čupić, prof. glazbene kulture OŠ Dr. fra Karlo Balić, Šestanovac
Ovako smo počeli a i 6.b, zajedno za Europu, surađujemo dok radimo svatko na svom projektu, a na kraju ćemo biti ponosni i na svoj i na drugi.
Funkcije.
Сабирање и одузимње преко 1000
PRIKAZIVANJE I ANALIZA PODATAKA
Притисак чврстих тела.
Сабирање разломака Извор:
учитељица Лала, ОШ "Анта Богићевић", Лозница
Семинарски рад Рита Адам 298/09
Strukturni (međusektorski) modeli
7.2 Faza, početna faza i fazna razlika naizmeničnih veličina
A evo kako je trebalo.....
METODA SUPROTNIH KOEFICJENATA
„БАКА И ТОРТА“ -поучна прича.
Uvod u programiranje - matematika – V predavanje
КОМПЈУТЕРСКА СИМУЛАЦИЈА И ВЕШТАЧКА ИНТЕЛИГЕНЦИЈА
Други разред Задаци са јабукама.
Декадне јединице веће од 1000
SALJEM TI OVU IGRU, NEMOJ MISLITI DA JE JEDNA OD TIPICNIH IGARA U LANCU KOJE SE SALJU TEK TAKO. SUPER JE ZABAVNA I NE ZNAM  STO JE TO, ALI POSTOJI MOGUCNOST.
Dijeljenje dužine na jednake dijelove
ЗДРАВО ПЕТАЦИ ! Хајде да научимо нешто ново данас !
100.dan škole u 3. i 4. r. PŠ Lupinjak
5. razreda.
Јелена Бошковић, проф. Рачунарства и информатике
Добар дан! Научили смо да множимо разломке.
ИГРАМО СЕ И САБИРАМО! ЗАМЕНА МЕСТА САБИРАКА.
Brojni sistemi Sastoje se od skupova znakova (cifri) i pravila za pisanje cifri. Dijele se na pozicijske i nepozicijske (npr. Rimski) Najvažniji sa stanovišta.
Primena matričnog računa
Разломци Снежана Стефановић.
учитељица Лала, ОШ "Анта Богићевић" Лозница
Dijeljenje decimalnih brojeva
Именице. именице Именице Именице су речи које означавају имена бића, предмета и појава.
Знак једнакости =.
Транскрипт презентације:

Да се мало забавимо? Аутор презентације: Мирјана Рашић Митић, ОШ “Свети Сав”, Ниш

KОНАЧНО РЕШЕЊЕ РАЗЛОМАК A1 Б1 A2 Б2 A3 Б3 A4 Б4 Koлона Б Koлона A ТОРТА СВЕ A2 Б2 БУРЕК УКУПНО A3 Б3 ПИЦА НИЈЕ ПОДЕЉЕНО A4 Б4 ИСЕЋИ НИЈЕ ДЕО Koлона Б Koлона A ПАРЧЕ ЦЕЛИНА KОНАЧНО РЕШЕЊЕ РАЗЛОМАК Koлона Д Koлона Ц ДЕЉЕЊЕ ОПЕРАЦИЈА Ц4 Д4 ХИРУРГ КОЛИЧНИК Ц3 Д3 САБИРАЊЕ ДЕЉЕНИК Ц2 Д2 ОДУЗИМАЊЕ ДЕЛИЛАЦ Ц1 Д1 2 ТАЧКЕ МНОЖЕЊЕ

Хеј, колико пица можеш да поједеш? Хеј, колико пица можеш да поједеш? Ево мене опет! Хм.... Да видимо.... A ево и мене!

Па, неких десетак, отприлике!

Mада, после буде мало проблема...

Mорам да ослабим, морам…

Eво ја имам једну. Да поделимо? Moжe! Ево ја ћу да делим! Eво ја имам једну. Да поделимо?

Jeдно мени... Jeдно теби...

Мораћемо то другачије да урадимо! Поделићемо пицу на 6 jеднаких делова! Мораћемо то другачије да урадимо!

Изгледа да ће нам бити потребни још неки бројеви осим природних! Не можемо баш све изразити целим бројем! Мислим, ја могу! Не могу сви да поједу 1 целу торту!

Или да поједу 1 цео бурек!

ЈЕДНА ШЕСТИНА Када смо пицу поделили на 6 једнаких делова, свако парче представља ______________пице. шестину ЈЕДНА ШЕСТИНА

3 3 2 Значи, мени... И мени... 2 1 1 Одију Гарфилду ТРИ ШЕСТИНЕ

Поштено!

Разломком изражавамо део неке целине. пице пица две трећине пице трећине 3 једнака дела

Разломком изражавамо део неке целине. хлеба 1 хлеб четвртине хлеба 4 једнака дела 3 четвртине хлеба

Разломком изражавамо део неке целине. торте 1 торта 5 осмина торте омине торте 8 једнаких делова

цела половина четвртина осмина шеснаестина

8 1 7 2 6 3 5 4 БРОЈИЛАЦ РАЗЛОМАЧКА ЦРТА ИМЕНИЛАЦ броји делове - пет ЗАПИШИТЕ! 5 4 БРОЈИЛАЦ броји делове - пет РАЗЛОМАЧКА ЦРТА замена за : ИМЕНИЛАЦ даје име: 8 једнаких делова - осмине

Најпре преброји на колико делова је подељен круг! 1 2 5 3 4 1 2 3 2 5 2 3 4 5 6 7 5 4 11 10 8 9 15 Најпре преброји на колико делова је подељен круг! Затим преброји обојене делове!

Најпре преброји на колико делова је подељен круг! 1 1 4 3 3 2 2 13 4 5 8 3 2 Најпре преброји на колико делова је подељен круг! Затим преброји обојене делове!

А сада задаци...

Рачунамо... Милици Вуку Остало:

Израчунаћемо и , а остало урадите за домаћи. од 30 рачунамо тако што 30 поделимо са 5: 30:5=6 бомбона од 30 рачунамо тако што 30 поделимо са 10, а онда помножимо са 7: 30:10=3 3∙7=21 бомбона Или, просто: (30:10)∙7

је 15 А онда је ...? 15:3=5 Значи, у одељењу је: 5∙5=25 ученика Зашто?

5 5 5 5 5 1 цело (одељење) има 5 петина 5∙5=25

Треба да видимо колики део књиге представља 35 страна. То ћемо израчунати тако што ћемо...? 175:35=5 Дакле, Ана је прочитала књиге.

И то би било то! И то би било то!

Један селфи за крај!

И наравно, домаћи! 101,102, 103 / 1, 2, 3, 8, 9, 12 (остатак), 16 ЈеданИ наравно домаћи селфи за крај! И наравно, домаћи! 101,102, 103 / 1, 2, 3, 8, 9, 12 (остатак), 16