У СУСРЕТ РАСПУСТУ И НОВОЈ ГОДИНИ !.

Slides:



Advertisements
Сличне презентације
Завод за унапређивање образовања и васпитања
Advertisements

VII i VIII razred u Matematičkoj gimnazijI
ARITMETIČKO LOGIČKA JEDINICA
Добар дан, драга децо! Данас ћемо учити: САБИРАЊЕ И ОДУЗИМАЊЕ
Да се мало забавимо? Аутор презентације: Мирјана Рашић Митић,
СЦЕНАРИО ЗА ЧАСА Наставна јединица: Сабирање и одузимање до 20.
Kako (pre)živeti na društvenoj mreži
Зависност разлике од умањеника
Primjena programiranja u nastavi matematike
Јелена Бошковић, проф. Рачунарства и информатике
АНАЛИЗА УСПЕХА У I ПОЛУГОДИШТУ 2018/19. шк. год.
Завод за унапређивање образовања и васпитања
Kliknite ovde za unos prikaza časa u Word dokumentu!
Kliknite ovde za unos prikaza časa u Word dokumentu!
Основна својства дељивости природних бројева
Kliknite ovde za unos prikaza časa u Word dokumentu!
Kliknite ovde za unos prikaza časa u Word dokumentu!
VEDSKA MATEMATIKA (Trikovi lakšeg računanja) 
учитељица Лала, ОШ "Анта Богићевић", Лозница
Сабирање разломака Обрада.
ЗДРАВО ПЕТАЦИ! Хајде да научимо нешто ново данас!
ПРАВОСЛАВНИ КАТИХИЗИС МАРКО РАДАКОВИЋ, СОМБОР, 2016.
Nastavna cjelina: 2. Microsoft Excel 2010
Бројеви прве стотине први разред РАД У ПАРУ – учитељице I /3 и I /4
ЛИЧНЕ ЗАМЕНИЦЕ УПОТРЕБА ЗАМЕНИЦЕ ВИ.
SLOBODNO VRIJEME Tematski dan u VI. razredu MŠ Budinščina
Python 8. razred Miodrag Maksimović.
Паскалова опклада ‘Паскалова опклада’ је назив аргумента да треба веровати у бога.
VIŠEDIMENZIONI NIZOVI
Мудрост топле чоколаде
Ovako smo počeli a i 6.b, zajedno za Europu, surađujemo dok radimo svatko na svom projektu, a na kraju ćemo biti ponosni i na svoj i na drugi.
Сабирање и одузимње преко 1000
УПOЗНAВAЊE БРOJEВA ПРВE ДЕСЕТИЦЕ
OШ “Краљ Петар I” ВеСеЛа МаТеМаТиКа Наташа Гавриловић.
PRIKAZIVANJE I ANALIZA PODATAKA
Електротехничка школа „Раде Кончар,,
ПРЕТХОДНИК И СЛЕДБЕНИК учитељица Мира Стевковић
Тренажер Таблица множења
CIKLIČNE ALGORITAMSKE STRUKTURE
учитељица Лала, ОШ "Анта Богићевић", Лозница
7.2 Faza, početna faza i fazna razlika naizmeničnih veličina
Матема подухват - Моје кухињско нетривијално решење
Pisano dijeljenje Redoslijed računskih radnji
METODA SUPROTNIH KOEFICJENATA
вјероучитељ Драган Ђурић
CIKLIČNE ALGORITAMSKE STRUKTURE
Uvod u programiranje - matematika – V predavanje
Специјализована ИТ одељења
У сусрет новогодишњим празницима
ГРУПНИ СУПЕРВИЗИЈСКИ САСТАНАК - СТРУКТУИРАЊЕ
Oдређујемо непознати умањилац
Т А М А Е И М Т К Сабирање
2. RODITELJSKI SASTANAK 2. RAZRED
УПOЗНAВAЊE БРOJEВA ПРВE ДЕСЕТИЦЕ
и његов магични квадрат
Т А М А Е И М Т К Сабирање
ЗДРАВО ПЕТАЦИ ! Хајде да научимо нешто ново данас !
DETALJAN OPIS PROJEKTA
Osnovne informacije o projektu
ВЕСЕЛА МАТЕМАТИКА Наташа Гавриловић.
Јелена Бошковић, проф. Рачунарства и информатике
ИГРАМО СЕ И САБИРАМО! ЗАМЕНА МЕСТА САБИРАКА.
Brojni sistemi Sastoje se od skupova znakova (cifri) i pravila za pisanje cifri. Dijele se na pozicijske i nepozicijske (npr. Rimski) Najvažniji sa stanovišta.
Родитељски састанак са родитељима предшколаца и будућим учитељима
USPOREĐIVANJE BROJEVA
Zbrajanje decimalnih brojeva
Dijeljenje decimalnih brojeva
Suprotni brojevi i apsolutna vrijednost
Suprotni brojevi i apsolutna vrijednost
Транскрипт презентације:

У СУСРЕТ РАСПУСТУ И НОВОЈ ГОДИНИ !

ВОЛИТЕ ЛИ ПОКЛОНЧИЋЕ ИСПОД ЈЕЛКЕ ? А ЧИМЕ БИ ИХ ЗАСЛУЖИЛИ ШКОЛАРЦИ АКО НЕ УЧЕЊЕМ И ШТО БОЉИМ УСПЕХОМ? ЗАТО МАЛО ВЕЖБАЊА ДАНАС !

САБИРАЊЕ И ОДУЗИМАЊЕ РАЦИОНАЛНИХ БРОЈЕВА (ВЕЖБЕ) Математика VI разред Припремила : Недељка Тохољ, проф.математике ОШ,,Јожеф Атила“ Нови Сад

а) − 𝟑 𝟕 −(− 𝟐 𝟕 )= − 𝟑 𝟕 + 𝟐 𝟕 =− 𝟏 𝟕 б) − 𝟕 𝟏𝟐 −(+ 𝟐 𝟑 )= 1.Задатак Израчунај: а) − 𝟑 𝟕 −(− 𝟐 𝟕 )= б) − 𝟕 𝟏𝟐 −(+ 𝟐 𝟑 )= в) 3 𝟒 𝟕 + (−𝟐 𝟑 𝟏𝟒 )= г) −𝟓 𝟐 𝟑 −(−𝟑 𝟕 𝟏𝟖 )= 2.Задатак Израчунај: − 𝟑 𝟒 − 𝟏𝟏 𝟏𝟐 + 𝟓 𝟔 = − 𝟑 𝟕 + 𝟐 𝟕 =− 𝟏 𝟕 − 𝟕 𝟏𝟐 − 𝟐 · 𝟒 𝟑 · 4 =− 𝟕 𝟏𝟐 − 𝟖 𝟏𝟐 =− 𝟏𝟓 : 3 𝟏𝟐 : 3 =− 𝟓 𝟒 =−𝟏 𝟏 𝟒 3 𝟒 ·2 𝟕 · 2 −𝟐 𝟑 𝟏𝟒 = 3 𝟖 𝟏𝟒 −𝟐 𝟑 𝟏𝟒 = 1 𝟓 𝟏𝟒 −𝟓 𝟐 · 𝟔 𝟑 · 𝟔 +𝟑 𝟕 𝟏𝟖 = −𝟓 𝟏𝟐 𝟏𝟖 + 3 𝟕 𝟏𝟖 = −𝟐 𝟓 𝟏𝟖 − 𝟑 · 𝟑 𝟒 · 3 − 𝟏𝟏 𝟏𝟐 + 𝟓 · 2 𝟔 · 2 = − 𝟗 𝟏𝟐 − 𝟏𝟏 𝟏𝟐 + 𝟏𝟎 𝟏𝟐 = − 𝟐𝟎 𝟏𝟐 + 𝟏𝟎 𝟏𝟐 = − 𝟏𝟎 : 2 𝟏𝟐 : 2 = − 𝟓 𝟔

3.ЗАДАТАК Попуни магични квадрат,тако да збир бројева у свакој врсти,колони и дијагонали буде 0 : 1,2 − 𝟒 𝟓 −𝟏 𝟏 𝟓 𝟐 𝟓 −𝟏 𝟑 𝟓 𝟒 𝟓 1 𝟑 𝟓 − 𝟐 𝟓

+ 4.ЗАДАТАК − 29 36 Попуни празна поља (заврши ,,петицу“): 𝟓 𝟏𝟖 = 7 1 3 5 5 9 = + − − 19 36 −𝟐 𝟕 𝟏𝟐 4 𝟑 𝟒 =

СРЕЋНУ НОВУ ГОДИНУ И БОЖИЋНЕ ПРАЗНИКЕ ЖЕЛИ ВАМ НАСТАВНИЦА МАТЕМАТИКЕ ! СРЕЋНУ НОВУ ГОДИНУ И БОЖИЋНЕ ПРАЗНИКЕ ЖЕЛИ ВАМ НАСТАВНИЦА МАТЕМАТИКЕ !