Отпремање презентације траје. Молимо да сачекате

Отпремање презентације траје. Молимо да сачекате

БЕЛЕШКЕ ЈЕДНЕ УЧИТЕЉИЦЕ

Сличне презентације


Презентација на тему: "БЕЛЕШКЕ ЈЕДНЕ УЧИТЕЉИЦЕ"— Транскрипт презентације:

1 БЕЛЕШКЕ ЈЕДНЕ УЧИТЕЉИЦЕ
3.март 2015.год. Регионални центар Ниш Сузана Вељковић БЕЛЕШКЕ ЈЕДНЕ УЧИТЕЉИЦЕ

2 УЧИТЕЉИЦА

3 КАКО ПРЕДСТАВИТИ СЕБЕ

4 2014.год ... ? ? 1993.год. ?

5 ...

6 Пројекат “НАЈБОЉИ ДУКАТОР СРБИЈЕ”
Пројекат “НАЈБОЉИ ДУКАТОР СРБИЈЕ” Циљ ? Идеја ? Подршка и помоћ ?

7 ОСОБИНЕ ДОБРОГ ЕДУКАТОРА?
АКТИВНОСТИ НА НИВОУ ШКОЛЕ И ПРОМОЦИЈА ШКОЛЕ ПОХВАЛЕ НАГРАДЕ САРАДЊА СА РОДИТЕЉИМА ОДЕЉЕЊСКЕ АКТИВНОСТИ ВАНШКОЛСКЕ АКТИВНОСТИ

8 МОТИВИСАН И ЕНТУЗИЈАСТИЧАН КОМУНИКАТИВАН И ЕЛОКВЕНТАН
ОРГАНИЗОВАН МАЈСТОР СВОГ ЗАНАТА МОТИВИСАН И ЕНТУЗИЈАСТИЧАН КОМУНИКАТИВАН И ЕЛОКВЕНТАН О С Б И Н Е Д У К А Т Р

9 И САМ МОРА ДОЖИВОТНО ДА УЧИ
СТРПЉИВ ПРАВЕДАН ОХРАБРУЈУЋИ И САМ МОРА ДОЖИВОТНО ДА УЧИ ИНОВАТИВАН И КРЕАТИВАН ОРГАНИЗОВАН МАЈСТОР СВОГ ЗАНАТА МОТИВИСАН И ЕНТУЗИЈАСТИЧАН КОМУНИКАТИВАН И ЕЛОКВЕНТАН О С Б И Н Е Д У К А Т Р

10 О С Б И Н Е Д У К А Т Р РАДАН

11 ОСОБИНЕ ДОБРОГ ЕДУКАТОРА?
АКТИВНОСТИ НА НИВОУ ШКОЛЕ И ПРОМОЦИЈА ШКОЛЕ ПОХВАЛЕ НАГРАДЕ САРАДЊА СА РОДИТЕЉИМА ОДЕЉЕЊСКЕ АКТИВНОСТИ ВАНШКОЛСКЕ АКТИВНОСТИ

12

13 Рад са студентима и приправницима
М Е Н Т О Р С В

14 ПРИМЕНА МАГНЕТНЕ ТАБЛЕ У НАСТАВИ МУЗИЧКЕ КУЛТУРЕ
Музичка култура, 3.разред, “На крај села жута кућа”,нар.из Србије/1998.год. ПРИМЕНА МАГНЕТНЕ ТАБЛЕ У НАСТАВИ МУЗИЧКЕ КУЛТУРЕ Српски језик, 3.разред, Гов.вежба “Стварамо причу према познатом почетку”/1998.год. УВОЂЕЊЕ И ПРИМЕНА ИГРЕ АСОЦИЈАЦИЈЕ Српски језик, 2.разред, “Бајка о рибару и рибици” А.С.Пушкин/2010.год. ПРИМЕНА МЕТОДЕ РЕШАВАЊА ПРОБЛЕМА, ВРШЊАЧКОГ УЧЕЊА, АКТИВНОГ УЧЕЊА и корелација са предметима:Ликовна култура, Музичка култура, Свет око нас и слободне активности О Г Л Е Д Н И Ч А С В

15 О Г Л Е Д Н И Ч А С В

16 ПРИМЕНА МЕТОДЕ РУКА У ТЕСТУ-УЧЕЊЕ ПУТЕМ ОГЛЕДА И АМБИЈЕНТАЛНЕ НАСТАВЕ
6. Природа и друштво, 3.разред, Нежива природа; Вода ( Кружење воде у природи; Филтрирање воде )/2012.год. У оквиру европског пројекта „Фибоначи“, чији је циљ популаризација и подизање квалитета наставе природних наука у школама ПРИМЕНА МЕТОДЕ РУКА У ТЕСТУ-УЧЕЊЕ ПУТЕМ ОГЛЕДА И АМБИЈЕНТАЛНЕ НАСТАВЕ 7. Грађанско васпитање, 1.разред, радионица “Пријатељство”/2014.год. ДОБАР ПРИМЕР ЧАСА КОЈИ ЈЕ ДАО РЕЗУЛТАТ ПРАКТИЧНОГ РАДА-ИЗРАЂЕНА ЈЕ КЊИГА О Г Л Е Д Н И Ч А С В

17 Е-ПОРТФОЛИО И БЛОГ П О Д И З А Њ Е И Н Ф О Р М А Т Ч К Е К У Л Т Р Е

18 БОДОВНА ЛИСТА ИНТЕРНИХ АКТИВНОСТИ СТРУЧНОГ УСАВРШАВАЊА УНУТАР УСТАНОВЕ
П О Д И З А Њ Е И Н Ф О Р М А Т Ч К Е К У Л Т Р Е БОДОВНА ЛИСТА ИНТЕРНИХ АКТИВНОСТИ СТРУЧНОГ УСАВРШАВАЊА УНУТАР УСТАНОВЕ

19 Т И М С К Р А Д УСКРШЊА ЧАРОЛИЈА

20 Т И М С К Р А Д ПРИЈЕМ ПРВАКА У ДЕЧИЈИ САВЕЗ

21 Т И М С К Р А Д ДЕЧИЈА НЕДЕЉА

22 Т И М С К Р А Д ДРУЖЕЊЕ СА ПЕСНИЦИМА И ГЛУМЦИМА

23 В И Т Е З О П Р Л Ћ Т И М С К Р А Д

24 “ОГЊИШТЕ У ИСКРИ СЕЋАЊА”
М С К Р А Д “ОГЊИШТЕ У ИСКРИ СЕЋАЊА”

25 Т И М С К Р А Д

26 Т И М С К Р А Д

27 П Р О Ј Е К Т И ШКОЛЕ Т И М С К Р А Д

28 П Р О Ј Е К Т И ШКОЛЕ Т И М С К Р А Д

29 П Р О Ј Е К Т И ШКОЛЕ Т И М С К Р А Д

30 П Р О Ј Е К Т И ШКОЛЕ Т И М С К Р А Д

31 П Р О Ј Е К Т И ШКОЛЕ Т И М С К Р А Д

32 П Р О Ј Е К Т И ШКОЛЕ Т И М С К Р А Д

33 П Р О Ј Е К Т И ШКОЛЕ Т И М С К Р А Д

34 ОСОБИНЕ ДОБРОГ ЕДУКАТОРА?
АКТИВНОСТИ НА НИВОУ ШКОЛЕ И ПРОМОЦИЈА ШКОЛЕ ПОХВАЛЕ НАГРАДЕ САРАДЊА СА РОДИТЕЉИМА ОДЕЉЕЊСКЕ АКТИВНОСТИ ВАНШКОЛСКЕ АКТИВНОСТИ

35

36 Т Р А Д И Ц О Н Л С А В Р Е М Н И П Т У

37 Т Р А Д И Ц О Н Л П Е Ш Њ ЗНАЊА Р А Д С У Ч Е Н И Ц М

38 У Ч Е Њ К Р О З И Г Р А Д С У Ч Е Н И Ц М

39 И Н Д В У А Л П Р С Т Р А Д С У Ч Е Н И Ц М

40 И Н К Л У З Ј А Р А Д С У Ч Е Н И Ц М

41 П О Х В А Л Е / Н Г Р Д

42 П Р И Е Д Б

43 П Р И Е Д Б

44 З Н А Ч Ј И Д Т У М

45 З Н А Ч Ј И Д Т У М

46 Координатор огледног тестирања ученика 2009.год.
П Р В О Е - Т Е С Т И А Њ УЧЕНИКА ОШ Координатор огледног тестирања ученика 2009.год.

47 ОСОБИНЕ ДОБРОГ ЕДУКАТОРА?
АКТИВНОСТИ НА НИВОУ ШКОЛЕ И ПРОМОЦИЈА ШКОЛЕ ПОХВАЛЕ НАГРАДЕ САРАДЊА СА РОДИТЕЉИМА ОДЕЉЕЊСКЕ АКТИВНОСТИ ВАНШКОЛСКЕ АКТИВНОСТИ

48 ...

49

50 Р А З М Е Н И Ф О Ц Ј

51 Р А З М Е Н И Ф О Ц Ј Б Л О Г

52 С Л У Ш А Ц

53 У Ч Е С Н И К

54 П Р Е З Н Т А О

55 А У Т О Р

56 А У Т О Р

57 А У Т О Р

58 А У Т О Р

59 С А Р Д Н И К

60 Е В А Л У Т О Р / П Д Ч

61 П Р Е Д А В Ч

62 ОСОБИНЕ ДОБРОГ ЕДУКАТОРА?
АКТИВНОСТИ НА НИВОУ ШКОЛЕ И ПРОМОЦИЈА ШКОЛЕ ПОХВАЛЕ НАГРАДЕ САРАДЊА СА РОДИТЕЉИМА ОДЕЉЕЊСКЕ АКТИВНОСТИ ВАНШКОЛСКЕ АКТИВНОСТИ

63 ДОБРА САРАДЊА СА РОДИТЕЉИМА=ДОБРО ДЕЦИ+ДОБРО НАМА+ДОБРО ЊИМА

64 ОСОБИНЕ ДОБРОГ ЕДУКАТОРА?
АКТИВНОСТИ НА НИВОУ ШКОЛЕ И ПРОМОЦИЈА ШКОЛЕ ПОХВАЛЕ НАГРАДЕ САРАДЊА СА РОДИТЕЉИМА ОДЕЉЕЊСКЕ АКТИВНОСТИ ВАНШКОЛСКЕ АКТИВНОСТИ

65 ...

66 П О Х В А Л Е И Н Г Р Д

67 П О Х В А Л Е И Н Г Р Д

68 ... ОСОБИНЕ ДОБРОГ ЕДУКАТОРА?
АКТИВНОСТИ НА НИВОУ ШКОЛЕ И ПРОМОЦИЈА ШКОЛЕ ПОХВАЛЕ НАГРАДЕ САРАДЊА СА РОДИТЕЉИМА ОДЕЉЕЊСКЕ АКТИВНОСТИ ВАНШКОЛСКЕ АКТИВНОСТИ

69 ...

70

71 Широкогрудо делим своје време, знање, ресурсе.
Допуштам себи неугодан луксуз да променим своје мишљење. Пуно је важније разумети, него бити у праву. Не радим то што радим због престижа, славе, доказивања...Радим то што ме весели, испуњава. Широкогрудо делим своје време, знање, ресурсе. Због сваког ко од мене нешто научи и примени, осећам се богатијом. Проналазим време за сањарење, досаду, спавање.Најбоље идеје долазе када се престанем свесно трудити изазвати их. Не размишљам о томе шта други мисле о мени. Чувам свој интегритет. Не одричем се себе да задовољим туђа очекивања. Овде сам. Дишем. Нисам због посла заборавила уживати у животу. Оним чиме испуњавам своје дане, испуњен је и мој живот. Не очекујем да ће се ишта вредно догодити преко ноћи. Пупољак се не отвара у цвет праском. Цветање тражи времена.

72 УЧИТЕЉИЦА

73


Скинути ppt "БЕЛЕШКЕ ЈЕДНЕ УЧИТЕЉИЦЕ"

Сличне презентације


Реклама од Google