Отпремање презентације траје. Молимо да сачекате

Отпремање презентације траје. Молимо да сачекате

Недоумице и недоследности у актуелном школском дефинисању појма и коришћењу симбола корена    

Сличне презентације


Презентација на тему: "Недоумице и недоследности у актуелном школском дефинисању појма и коришћењу симбола корена    "— Транскрипт презентације:

1 Недоумице и недоследности у актуелном школском дефинисању појма и коришћењу симбола корена     Синиша Мозетић, професор математике

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11 Можда ученици неће ни приметити ове језичке финесе, али када запишу или прочитају ово што сам навео, мислим да касније неће имати проблема у прихватању средњошколског приступа појму корена, посебно у прихватању Моаврове формуле и Кардановог обрасца.

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21 Хвала на пажњи!


Скинути ppt "Недоумице и недоследности у актуелном школском дефинисању појма и коришћењу симбола корена    "

Сличне презентације


Реклама од Google