Отпремање презентације траје. Молимо да сачекате

Отпремање презентације траје. Молимо да сачекате

Primena softvera u usvajanju strategija samoregulacije

Сличне презентације


Презентација на тему: "Primena softvera u usvajanju strategija samoregulacije"— Транскрипт презентације:

1 Primena softvera u usvajanju strategija samoregulacije
package javafxapplication7; import java.net.URL; import java.util.ResourceBundle; import javafx.event.ActionEvent; import javafx.fxml.FXML; import javafx.fxml.Initializable; import javafx.scene.control.Button; import javafx.scene.control.TextField; if (event.getSource()==one){ display.setText(display.getText() + "1"); } else if (event.getSource() == two){ display.setText(display.getText() + "2"); } else if (event.getSource() == thre){ display.setText(display.getText() + "3"); Primena softvera u usvajanju strategija samoregulacije @FXML private Button one; private TextField display; private Button four; private Button two;

2 Softver za osobe sa ometenošću je bio:
KOMPLIKOVAN SKUP UNIVERZALNA REŠENJA

3 Danas Java – Java Virtual Machine (JVM) – primena na različitim platformama: tablet, pametni telefon, desktop računar, laptop računar... Pojednostavljeno programiranje upotrebom već gotovih grafičkih rešenja Graphical User Interface (GUI).

4 Dostupnost Veći nivo prilagođavanja individualnim potrebama korisnika.
Manji troškovi programiranja. Brža i fleksibilnija izrada softverskih rešenja.

5 Interaktivni metronom
Korisnik dobija zvučne signale u određenim vremenskim periodima (ritam). Pokrete usklađuje sa ritmom. Odgovor daje pomoću senzora (dlan, butina, noga...). Dobija povratnu informaciju o odstupanju od zadatog ritma (milisekunde) i koriguje brzinu izvođenja pokreta.

6 Interaktivni metronom
Samoregulacija aktivnosti psihomotorike Unapređivanje kapaciteta pažnje Pozitivni rezultati upotrebe interaktivnog metronoma kod osoba sa ADHD generalizuju se i na druge oblasti (socijalne interakcije).

7 Video i slikovna uputstva
Praćenje redosleda slika u realizaciji zadatka – odabranog cilja. Omogućavaju jasnu podelu zadatka na etape. Obezbeđuje povratnu informaciju (koliko, kada je program upotrebljavan).

8 Video i slikovna uputstva
Unapređuju motivaciju korisnika. Omogućavaju kombinovanje sa auditivnim signalima – verbalnim uputstvima, alarmima i sl. kao i upotrebu vibracije u okruženju u kom nije preporučljiva upotreba zvučnih signala.

9 Grafičko predstavljanje cilja
Softver za obradu i kombinovanje fotografija. Jednostavan interfejs i intuitivna upotreba programa. Omogućava korisniku da kreira vizuelne podsetnike, motivacione fotografije, da grafički predstavi strategije ostvarivanja cilja.

10 Grafičko predstavljanje cilja
Visok nivo prilagođavanja individualnim potrebama korisnika (koriste se i fotografije iz lične arhive). Pruža mogućnost korisniku deljenja fotografija sa osobama koje mu pružaju podršku. Olakšava procese praćenja i samopraćenja. Unapređuje motivaciju korisnika da istraje na realizaciji izabranog cilja.

11 Prednosti primene softvera
Veliki broj ponavljanja Povratne informacije (praćenja, samopraćenje i evaluacija)

12 Prednosti primene softvera
Niži torškovi Visoka individualizacija Bezbednost Veća samostalnost Veliki broj ponavljanja Povratne informacije praćenje samopraćenje evaluacija


Скинути ppt "Primena softvera u usvajanju strategija samoregulacije"

Сличне презентације


Реклама од Google